Oferta

Niedzielna okazja: smartfony i projektory Samsung

Beata Giska Beata Giska
27 sierpnia 2023
Niedzielna okazja: smartfony i projektory Samsung

Nowy telefon a może projektor, by oglądać filmy i seriale w ulubionych miejscach? Wybierzcie sprzęt dla siebie – na nadchodzący rok szkolny, na ostatnie wakacyjne wojaże, na prezent, do domu lub po prostu dla siebie. Kupcie dziś taniej wybrane urządzenia Samsunga.

W ramach niedzielnej okazji, tylko dziś w ofercie bez abonamentu, przeceniliśmy wybrane produkty Samsunga. Cena Samsunga Galaxy A34 5G spadła nawet o 450 zł, a projektora Samsung The Freestyle jest niższa o 400 zł. Obniżkami objęte są także smartfony: Samsung Galaxy A14 oraz A23 5G.

Smartfony Samsung są jednymi z popularniejszych i najczęściej wybieranych przez Was modeli. Co do projektora - to kompaktowy, przenośny sprzęt, który zmieści się do torby czy plecaka. Zajmie mało miejsca w pokoju. Może stać na podłodze, szafce nocnej czy półce. Ma wiele możliwości – oglądanie na różnej wielkości ekranach, płaszczyznach, na suficie oraz zapewnia dobry obraz oraz dźwięk. Własne kino w domu, w podróży to teraz żaden problem.

Więcej o niedzielnej ofercie przeczytacie tutaj. A może kupicie i telefon i projektor? Kuszący pomysł, szczególnie dziś, gdy można tyle zaoszczędzić.

Komentarze

mike278
mike278 06:51 28-08-2023

Niedzielna tak, okazja nieszczególnie. W marketach można znaleźć A34 za mniejsze pieniądze.

Odpowiedz

Oferta

Darmowe usługi i urządzenia w dobrych cenach na koniec lata

Beata Giska Beata Giska
25 sierpnia 2023
Darmowe usługi i urządzenia w dobrych cenach na koniec lata

Jak co tydzień przybliżamy Wam nowości i promocje. Tym razem polecamy przecenione Sony Xperia 1 V 5G 256 GB - nawet 935 zł taniej, okazyjne iPhone'y, a także podpowiadamy jak dostać gratisowo dostęp do Netflixa.

Promocją, która zdecydowanie króluje pod koniec tego tygodnia jest obniżka smartfona Sony Xperia 1 V 5G 256 GB. Można go kupić prawie 1000 zł taniej. Oferta jest limitowana, a najkorzystniejszą cenę otrzymacie decydując się na ofertę z abonamentem w Planie L. Możecie wybierać także spośród innych, interesujących modeli Xperii.

Tańsze iPhone`y

Jeśli jesteście fanami smartfonów z jabłkowym logo - koniecznie sprawdźcie ofertę iPhone’ów. W Orange ich ceny są teraz korzystne, szczególnie modelu iPhone 13 512 GB. Polecamy również opcję zestawów ze słuchawkami AirPods.

Darmowe miesiące w prezencie

Przenosząc numer z innej sieci do Orange i robiąc to online - do końca sierpnia br. możecie zyskać nawet 7 miesięcy bez abonamentu gratis. Promocja dotyczy także kupowania nowego numeru w naszej sieci. Warunki są takie same.

Do 4 września światłowód solo lub w pakiecie dostaniecie nawet przez 6 pierwszych miesięcy z abonamentem za 0 złotych. Dodatkowo aż do 600 GB miesięcznie w abonamencie komórkowym, mistrzowskie ligi piłkarskie z Pakietem Eleven przez rok za darmo oraz ekstra rabat dla mieszkających w domach jednorodzinnych! Przyda się na nadchodzący rok szkolny. Szczegóły znajdziecie tutaj.

Gratisowy Netflix na wieczory

Dla nowych i obecnych klientów, którzy podpisują lub przedłużają umowy na pakiety Love z Netflixem (Love Mini lub Standard) - mamy filmowy prezent. Jeśli szybko zdecydujecie się na te opcje abonamentowe, to za pierwsze pół roku oglądania Netflixa nic nie zapłacicie. Oznacza to długie jesienne i zimowe wieczory z darmowymi serialami. Brzmi pięknie. Więcej o ofercie dowiecie się tutaj.


Zielony Operator

Łączy ludzi dla klimatu i biznesu

Hanna Jaworska-Orthwein Hanna Jaworska-Orthwein
25 sierpnia 2023
Łączy ludzi dla klimatu i biznesu

Z początkiem wakacji mieliśmy zmianę na stanowisku Climate Officera w Orange Polska. Teraz doradczynią ds. strategii klimatycznej jest Monika Tenerowicz, która wcześniej kierowała zespołem Biura Prasowego.

Monika, za Tobą pierwsze tygodnie w nowej roli. Opowiedz proszę, czego możemy się wkrótce spodziewać w naszych działaniach #OrangeGoesGreen?

Przede wszystkim trzeba jasno powiedzieć: w ostatnich latach w zakresie ograniczania naszego negatywnego wpływu na klimat została wykonana tytaniczna praca, i już dziś widzimy jej efekty. Dzięki rzetelnej kwerendzie i zdiagnozowaniu kluczowych wyzwań - w pierwszym etapie była to zdecydowanie energia, której potrzebujemy do zapewniania klientom usług – jesteśmy dziś w zupełnie innym miejscu niż jeszcze dwa-trzy lata temu. I to zarówno jeśli chodzi o „twarde dane”, jak i mentalność oraz podejście do odpowiedzialności klimatycznej w naszej firmie. To pozwoliło już dzisiaj osiągnąć cele, które postawiliśmy sobie na 2025 r.: ograniczenie emisji z zakresów 1 i 2, czyli pochodzących bezpośrednio z naszej działalności, o 65% i w co najmniej 60% zaspokajać nasze potrzeby energetyczne ze źródeł odnawialnych. I wierzę, że będzie procentować również w przyszłości, kiedy będziemy się mierzyć z kolejnymi wyzwaniami na drodze do neutralności klimatycznej.

Teraz coraz bardziej wychodzimy do klientów. Mówimy: hej, zobaczcie, robimy dużo, aby ograniczyć nasz wpływ na klimat, chodźcie z nami, bo razem możemy zrobić więcej. Taka myśl przyświeca chociażby programowi RE, o którym dużo mówimy już od jakiegoś czasu, zachęcając klientów do przedłużania życia najpopularniejszych urządzeń, z których korzystamy na co dzień i świadomego podejmowania decyzji o tym, co zrobić z nieużywanymi już telefonami. Mamy tutaj spore ambicje. Wdrażanie zasad gospodarki obiegu zamkniętego na pewno będzie jednym z kluczowych kierunków, w jakich będziemy chcieli się rozwijać.

Z pewnością bardzo ważna będzie efektywność energetyczna. Tym bardziej, że to potrzeba wynikająca z jednej strony ze zmian klimatu, a z drugiej – czysto ekonomicznego rachunku. Wewnętrznie działamy w tym zakresie od wielu lat. Od 2015 roku zaoszczędziliśmy już ponad 1,1 TWh, czyli niemal tyle, ile Orange Polska zużył w 2021 i 2022 roku łącznie! Pracujemy nad tym, aby dawać narzędzia do poprawiania tej efektywności naszym klientom, zarówno indywidualnym, jak i biznesowym. To mogą być np. nowsze wersje oprogramowania dla modemów i dekoderów, ale też rozwiązania Internetu Rzeczy – Smart City, w którym, nie ma co ukrywać, Orange jest bardzo mocny.

Jakie wyzwania klimatyczne są według Ciebie najtrudniejsze realizacji przez naszą firmę i co powinniśmy zmienić w podejściu, aby udało się je zrealizować?

Jesteśmy o dwa lata „do przodu”, ale to nie oznacza, że możemy osiąść na laurach. Wręcz przeciwnie. Z sukcesem ogarnęliśmy nasze „zaplecze”, przed nami kolejny etap związany z tzw. zakresem 3, czyli właśnie praca z dostawcami i klientami. To duże wyzwanie, bo emisje związane z użytkowaniem usług i łańcuchem dostaw dwukrotnie przewyższają te pochodzące bezpośrednio z naszej działalności. Głównie chodzi o koszt wyprodukowania urządzeń, z których korzystają klienci, ale też np. elementów naszej infrastruktury, i energia potrzebna do działania dekoderów, modemów, ładowania smartfonów. Dlatego tak ważne jest zamykanie obiegu - dłuższe korzystanie z wyprodukowanych już sprzętów, naprawianie, wybieranie tych z odnowy. A z drugiej strony, rozsądne gospodarowanie energią. Zwłaszcza nad Wisłą, gdzie niemal ¾ produkowanej energii wciąż pochodzi ze spalania paliw kopalnych.

Musimy podejmować to wyzwanie, bo tylko w ten sposób dotrzemy do punktu zero, czyli całkowitej neutralności. Kluczowa jest edukacja, dzielenie się wiedzą i przede wszystkim naszym doświadczeniem. A to żmudna praca, której rezultaty będzie widać dopiero za jakiś czas, i przede wszystkim na to musimy się przygotować. Mamy wiele narzędzi, mamy kompetencje, mamy na czym budować.  

Jak widzisz swoją rolę w firmie? Czy jest coś, co Cię zaskoczyło po przejęciu nowych obowiązków?

Myślę, że moja rola jest podobna do swatki. Łączę zespoły i osoby, które wspólnie mogą realizować świetne projekty, z korzyścią dla biznesu i środowiska. A poza tym - trochę wymyślam, trochę wydziwiam, i patrzę, co możemy z tym zrobić. Wspólnie szukamy rozwiązań i pomysłów na kolejne działania. Przechodzimy przez zmianę, której nie zrobi jedna osoba, ona musi angażować wszystkie funkcje biznesowe i poziomy organizacji. I być może zabrzmi to dziwnie, ale największym zaskoczeniem był autentyczny entuzjazm i pozytywne podejście do włączania działań ograniczających emisje do takiej typowej, codziennej biznesowej pracy. To pokazuje, że z jednej strony mamy świadomość problemu, a z drugiej gotowość do działania.

Dziękuję Ci za rozmowę.

Scroll to Top