Oferta

Niższe ceny i większe pakiety minut

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
23 marca 2011
Niższe ceny i większe pakiety minut

Dziś na konferencji prasowej zaprezentowaliśmy nową ofertę stacjonarną ze sporo niższymi cenami i większymi pakietami minut (w tym także F2M) do wykorzystania. Plan Startowy, który umożliwia podłączenie neostrady (w przeciwieństwie do Planu Socjalnego), można mieć teraz za 34 zł. Taka oferta jest korzystniejsza niż np. propozycja Netii. Nasi marketingowcy wyliczyli, że z umową na 24 miesiące, najniższa średnia cena pakietu Internet + telefon, kosztuje u nas ok. 9 zł mniej. Oferta startuje od jutra. Szczegóły znajdziecie w tabelce poniżej.

nowa.jpg

dotychczasowa.jpg


Odpowiedzialny biznes

Prezesi – wolontariusze

Monika Kulik Monika Kulik
23 marca 2011
Prezesi – wolontariusze

Mamy Rok Wolontariatu. To dobra okazja, aby głośniej i więcej mówić także o wolontariacie pracowniczym i zaangażowaniu społecznym biznesu. Właśnie powstała Koalicja "Prezesi - wolontariusze 2011", która, jak czytamy w oficalnym komunikacie „ stawia obie za cel promocję wolontariatu i aktywności obywatelskiej poprzez przykład Prezesów dzielących się swoim czasem i doświadczeniem na rzecz ważnych inicjatyw społecznych”.

Czy to dobry sposób? Wydaje mi się, że tak. Gdy myślimy o rozwoju programu wolontariatu pracowniczego, jako jeden z czynników sukcesu wymieniane jest zaangażowanie kadry managerskiej. Nie wystarczą tu jednak słowa, trzeba czynem potwierdzić to poparcie. Najlepszym przykładem dla pracowników jest prezes, który na równi z innymi wolontariuszami pracuje pro publico bono.

Prezesi wolontariusze to na razie grono 6 szefów, którzy w swoich firmach poprzez własny przykład zachęcają do pracy na rzecz innych. Ale wiemy, że takich dobrych przykładów w polskich korporacjach jest więcej. Zapraszamy ich do Koalicji – razem zrobimy więcej. Szczegóły na temat Koalicji znajdziecie na stronie www.dobrybiznes.info.

Zapraszam na krótką relację z tego wydarzenia.

 

A co wy sądzicie o promowaniu wolontariatu pracowniczego poprzez przykład działań managerów?


Sieć

Dziękuję za ocenę, nagrody jadą do…

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
23 marca 2011
Dziękuję za ocenę, nagrody jadą do…

Bardzo dziękuję za szczerą ocenę naszych plusów i minusów w kontaktach z klientami. Przeczytałem wszystko dwa razy i wysłałem wielu osobom w firmie, aby także mogli poznać Wasze opinie. Wytypowanie najlepszej dziesiątki nie było łatwe, daliście wiele ciekawych i wartościowych wypowiedzi, które na pewno pomogą nam poprawiać obsługę. W mojej ocenie przyjąłem strategię, że będę zwłaszcza doceniał sposób przedstawienia plusów i minusów, wartość rekomendowanych zmian i formę ich przekazania. Tak, w bardzo subiektywny sposób, powstała lista nagrodzonych. Oto ona: Monia (58.); Feodor (44.); Marcin (69.); Pomaranczowy (31.) Astis (27.) - wszyscy otrzymują z magicznej szafy rzecznika vouchery do Cinema City dla dwóch osób; RobertS (4) - piłka na Euro 2012; M. (90.) - maskotki Serce i Rozum;  luk (111.); Prezesek (10.) - koszulki Orange oraz Potter28 (18.) - wyróżnienie za aktywność i próby moderacji dyskusji odbiegającej od tematyki wątku - plecak Orange. Tradycyjnie proszę o kontakt e-mailowy wraz z podaniem adresu na jaki wysłać nagrody. Ewentualne wymiany możliwe są tylko między Wami, jak się dogadacie. Jeszcze raz wszystkim gratuluję.

Scroll to Top