Rozrywka

Nju mobile ze statuetką Superbrands Polska Marka 2018

Stella Widomska Stella Widomska
25 maja 2018
Nju mobile ze statuetką Superbrands Polska Marka 2018

Wczoraj podczas uroczystej gali Superbrands Polska po raz dwunasty wręczono statuetki Superbrands i Superbrands Polska Marka. Jedną z 33 wyróżnionych marek zostało nju mobile.

Nagroda cieszy nas tym bardziej, że po raz pierwszy w historii działalności organizacji Superbrands w Polsce laureatów wybrali wyłącznie konsumenci. Zrealizowane przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na grupie ponad 10000 Polaków badanie objęło niemal 2000 marek konsumenckich i uwzględniało ich znajomość i stopień, w jakim respondenci byliby gotowi je zarekomendować.

Organizacja Superbrands jest jedyną na świecie niezależną jednostką promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które osiągnęły rynkowy sukces. Superbrands funkcjonuje od ponad 20 lat na całym świecie, a od 12 w Polsce.

Komentarze

MAURYCY
MAURYCY 10:28 25-05-2018

Gratuluję. Sam polecam nju znajomym, a rodzinę już poprzenosiłem 🙂

Odpowiedz
Astis
Astis 15:35 25-05-2018

Gratuluję 🙂 jestem polegającym Wasze usługi bo wiem co dobre xD :))))

Odpowiedz
Pan Pikuś
Pan Pikuś 18:13 25-05-2018

Dałbym Wam wszystkie nagrody świata. Gratulacje ☺️

Odpowiedz
mike278
mike278 19:39 27-05-2018

Też rozumiem dlaczego dostaliście nagrodę. 🙂

Odpowiedz
pablo_ck
pablo_ck 10:00 28-05-2018

Gratulacje 🙂

Odpowiedz

Inne

RODO zagościło na blogu

Piotr Domański Piotr Domański
24 maja 2018
RODO zagościło na blogu

Jak pewnie zwróciliście uwagę, na blogu wprowadziliśmy kilka zmian. Wszystkie one mają związek z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja br. ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO). Jakkolwiek do tej pory Wasze dane były u nas bezpieczne, to teraz chcielibyśmy jeszcze pełniej podzielić się z Wami wiedzą o tym, jakie dane przetwarzamy, przez kogo są one przetwarzane, w jakim celu i na jakiej podstawie.

Zmiany, które pewnie zauważyliście, związane są z komentarzami. Teraz przy komentarzach znajduje się CAPTCHA, oraz nowe okienko, które należy zaznaczyć, by móc dodać komentarz. CAPTCHA niestety na początek po angielsku, za co bardzo przepraszamy. Postaramy się szybko przerobić ją na język polski. Zniknęło za to pole e-mail. Uznaliśmy, że Waszych adresów e-mail nie mamy potrzeby oglądać, nie wykorzystujemy ich, a co za tym idzie – nie musimy ich zbierać. Taki „efekt poboczny” rozmów o RODO. Przy wspomnianym wcześniej okienku pojawił się za to bardzo długi tekst. Nieco „prawniczy” lecz nader ważny – dobrze jest znać swoje prawa. Dlatego całość publikuję poniżej. Wspominany w pierwszym zdaniu „Regulamin Bloga Orange” - to spisane reguły, które od wielu, wielu lat już u nas obowiązują. Gdybyście mieli pytania, z chęcią Wam odpowiemy. Pamiętajcie także, że Wasze dane nigdy nie opuszczają serwera, na którym stoi blog, a koledzy z Kamikaze po prostu moderują komentarze, więc mają do nich dostęp. Ot cała filozofia.

Zapraszam do lektury ;-)

(tu jest okienko) Oświadczam, że zapoznałam/-em się z Regulaminem Bloga Orange i akceptuję jego treść.

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z publikowaniem przez Panią/Pana komentarzy na blogu Orange jest Orange Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, pod adresem Aleje Jerozolimskie 160, 02-326 Warszawa (dalej Orange Polska). Dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Orange Polska: inspektorochronydanych@orange.com

Pani/Pana dane zostaną umieszczone w bazie danych komentujących na blogu Orange i będą wykorzystywane w celu:

  • poprawnego zarządzania procesem dodawania komentarzy na blogu oraz zapewnienia przestrzegania regulaminu bloga Orange (zamieszczając komentarz na blogu Orange korzysta Pani/Pan z usługi świadczonej drogą elektroniczną i przetwarzanie Pani/Pana danych jest w tym przypadku niezbędne do wykonania umowy),
  • dochodzenia i obrony przed roszczeniami, w tym w razie nieprzestrzegania przez Panią/Pana regulaminu bloga Orange (podstawą prawą przetwarzania danych jest realizacja prawnie uzasadnionego interesu Orange Polska),
  • statystycznym, pozwalającym określić najbardziej aktywnych komentujących na blogu (podstawą prawną przetwarzania danych jest realizacja uzasadnionego interesu Orange Polska).

Aby opublikować komentarz na blogu Orange musi Pani/Pan podać swoje imię lub pseudonim (tzw. nick). Podanie takich danych nie jest wymogiem ustawowym, jednakże jest wymagane, jeśli chce Pani/Pan skorzystać z możliwości publikowania komentarzy na blogu. Nie podanie tych danych uniemożliwia publikowanie komentarzy. Dodatkowo przetwarzamy również numer IP urządzenia, z którego łączy się Pani/Pan z blogiem, co jest konsekwencją technicznego działania serwisu, na którym umieszczony jest blog Orange.

Pani/Pana dane będą przekazywane Agencji Kamikaze Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 262/264, która na zlecenie Orange Polska utrzymuje platformę informatyczną obsługującą serwis prasowy Orange Polska.

Pani/Pana dane będziemy przetwarzać przez okres, w jakim opublikowany przez Panią/Pana komentarz będzie widoczny na blogu Orange oraz w okresie niezbędnym dla dochodzenia i obrony przed roszczeniami.

Przysługuje Pani/Panu prawo do:

  • żądania dostępu do Pani/Pana danych przetwarzanych przez Orange Polska,
  • sprostowania (poprawiania) danych,
  • usunięcia danych lub ograniczenia ich przetwarzania,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
  • przeniesienia danych, co oznacza prawo do otrzymania przez Panią/Pana danych przetwarzanych przez Orange Polska lub żądanie ich przeniesienia do innego podmiotu.

Realizacja tych praw przez Orange Polska uzależniona jest od możliwości zidentyfikowania osoby występującej z żądaniem, aby mieć pewność, że zostało ono złożone przez osobę do tego  uprawnioną.

Zakres każdego z praw oraz sytuacje, w których można z nich skorzystać, wynikają z przepisów prawa. To, z którego uprawnienia może Pani/Pan skorzystać, zależeć będzie np. od podstawy prawnej oraz celu przetwarzania danych.

 

Jeśli uzna Pani/Pan, że Orange Polska przetwarza Pani/Pana dane niezgodnie z prawem może Pani/Pan wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Komentarze


Oferta

Kibicowanie w 4K w Orange TV – konkurs

Kasia Barys Kasia Barys
22 maja 2018
Kibicowanie w 4K w Orange TV – konkurs

Wydarzenia sportowe wciąż najchętniej oglądamy w tradycyjnej telewizji – robi tak 30% badanych. Największą liczbę widzów przed telewizory przyciągnął mecz eliminacji mistrzostw świata między Polską i Czarnogórą. Wiecie, że spotkanie, które zapewniło Polakom awans na mundial, oglądało 8,5 mln widzów?! Ciekawą informacją jest także wynik badania, który mówi o tym, że dwóch na trzech Polaków, chce oglądać sport w jakości 4K.  Obecnie telewizor obsługujący ten standard ma 12% ankietowanych, a co trzeci planuje taki zakup w nadchodzących miesiącach.

W lutym ubiegłego roku wprowadziliśmy telewizję w jakości 4K. Przez te miesiące, Orange TV zapełnialiśmy filmami, programami i transmisjami w jakości 4K. Dostępny mamy m.in. kanał Eleven Sports 1, Discovery czy na naszym dekoderze Netflix. Obecnie mamy ponad 875 tysięcy klientów oferty telewizyjnej, a co trzeci dekoder u klienta korzystającego z telewizji „po kablu” obsługuje 4K.

Za niecały miesiąc zaczynają się Mistrzostwa Świata. Każdy kibic piłkarski czeka na pierwszy gwizdek meczowy. Szczególnie trzymamy kciuki za naszą reprezentację. Ci, którzy nie pojadą do Rosji będą mogli obejrzeć Mundial w jakości 4K w Orange TV bez dodatkowych opłat. Dzięki współpracy z TVP i nc+ oraz światłowodowi od 14 czerwca kibice zobaczą wszystkie 64 spotkania w najwyższej jakości obrazu. Mecze będą transmitowane na kanałach TVP 4K i CANAL+ 4K Ultra HD.

 

A ja mam dla was konkurs. Można piłkę oglądać, można też w nią grać. Najlepiej jeśli jest to replika piłki, która została przygotowana specjalnie na te Mistrzostwa.  Otrzymają je trzy osoby, które najlepiej opiszą jakie dyscypliny warto oglądać w jakości 4K i dlaczego. Na odpowiedzi czekam do czwartku 24 maja do godz. 14.00.

Komentarze

Scroll to Top