;

Oferta

Nju w UE ma się dobrze i tanio (0)

Piotr Domański

25 maja 2016

Nju w UE ma się dobrze i tanio
0

„Dobrze i tanio” oznacza w tym przypadku, że po aktywacji usługi „nju w UE” w całej Unii Europejskiej zapłacicie za rozmowy i SMS-y dokładnie tyle samo co w Polsce. Czyli 19 groszy za minutę i 9 groszy za SMS-a. A aktywacja nie kosztuje dużo: w przypadku opcji na 3 dni – 3 złote, na 7 dni – 4 złote, na 14 dni – 6 złotych. Ostatnia opcja, na trzydzieści dni będzie Was kosztowała 8 złotych. Jest ona jednak dostępna tylko w przypadku nju z rachunkiem. Jak aktywować usługę? Wystarczy wysłać SMS-a o treści AKT X w przypadku nju z rachunkiem i START X w przypadku nju na kartę, a pod „X” podstawić liczbę opcję dni na, które chcecie aktywować usługę.

Nie mogło też zabraknąć dodatkowych pakietów internetowych w UE. Tutaj również jest kilka możliwości. Za 5 złotych otrzymacie pakiet 50 MB ważny przez 3 dni, za 20 zł – 200 MB na 7 dni, 30 złotych da wam 500 MB na 14 dni, a 50 zł – 1 GB na 30 dni.  Pakiet 1 GB dostępny jest tylko w ofercie nju z rachunkiem. Aktywacja pakietów jest tak samo prosta, jak włączenie usługi „nju w UE”, tylko tutaj zamiast „X” wpisujecie wielkość pakietu, np. START 200 aktywuje pakiet 200 MB na 7 dni w nju na kartę, a AKT 500 – 500 MB na 14 dni w ofercie nju z rachunkiem.

Co sądzicie o takim zestawie pakietów. Mi się podoba, po pierwsze dlatego, że jest elastyczny. Gdy wyjeżdżacie na 3 dni, nie musicie kupować pakietu na 30, a gdy na cały miesiąc nie musicie pamiętać o powtórnym odpalaniu go w trakcie wyjazdu. Druga sprawa – za aktywację nie zapłacicie fortuny (a wręcz przeciwnie), a później całość działa zgodnie z naczelnym hasłem nju: „nie używasz – nie płacisz”.  Dodam tylko, że jeżeli nie zdecydujecie się na żadne pakiety to za minutę rozmowy wychodzącej za granicą zapłacicie 44 grosze, za SMS 19 groszy, a za 1 MB – 44 grosze.

Wszystko, co Wam niezbędne znajdziecie oczywiście na stronie nju 😉

Udostępnij: Nju w UE ma się dobrze i tanio
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Serce. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

Orange partnerem technologicznym BIBLII AUDIO (0)

Stella Widomska

25 maja 2016

Orange partnerem technologicznym BIBLII AUDIO
0

Wiecie już, że Orange Polska jest partnerem technologicznym Światowych Dni Młodzieży. Ale to nie wszystko. W ramach tego projektu w naturalny sposób w obszarze naszych zainteresowań pojawiła się najpopularniejsza księga w dziejach ludzkości, czyli Biblia. Z doskonałym pomysłem przyszedł do nas Krzysztof Czeczot. Pomysł, który wpisuje się w nasze kompetencje to cyfrowa adaptacja Biblii, stworzona po raz pierwszy w historii z takim rozmachem, a na dodatek dostępna online dla wszystkich i za darmo! BIBLIA AUDIO jest realizowana w wyjątkowy sposób. Do projektu zostało zaangażowanych około 300 aktorów, w tym czołówka polskich gwiazd małego i dużego ekranu, m.in.: Jerzy Trela (Bóg), Adam Woronowicz (Jezus Chrystus), Krystyna Janda (narratorka w Ewangelii wg Świętego Mateusza), Małgorzata Kożuchowska (narratorka w Ewangelii wg Świętego Jana), Wojciech Malajkat (narrator w Apokalipsie wg Świętego Jana), Mariusz Benoit, Cezary Żak, Anna Polony czy wreszcie Teresa Lipowska.

Już teraz możecie wysłuchać pierwszych fragmentów BIBLII AUDIO będących udźwiękowieniem Księgi Rodzaju m.in. dziejów stworzenia świata, scenę kuszenia Adama i Ewy, czy znaną wszystkim historię o arce Noego i sceny potopu. Oto próbka.

 

 

Udostępnij: Orange partnerem technologicznym BIBLII AUDIO
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Filiżanka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Oferta

Włącz wyobraźnię: cyfrowy sport (0)

Marta Cieślak-Krajewska

24 maja 2016

Włącz wyobraźnię: cyfrowy sport
0

Trwa nowa kampania „Cyfrowy sport”, na platformie społecznościowej Imagine with Orange. Pomysły można zgłaszać do 14 lipca br., więc jest jeszcze chwila.

W tej kampanii szukamy pomysłów na temat cyfrowego sportu wykorzystujące usługi cyfrowe, aplikacje mobilne, dane, Internet Rzeczy i platformy. Celem kampanii jest poprawa doświadczeń sportowych. Pomysły można zgłaszać na stronie.

Do wygrania jest sesja coachingowa poświęcona innowacyjności, wizyta w siedzibie głównej firmy Salomon, bon na zakupy w Amazon i artykuły sportowe firmy Salomon.

Zwycięzcę wybierze, jak zawsze, międzynarodowa społeczność, czyli także Wy. Zalogujcie się na platformie, lajkujcie pomysły, komentujcie, a najlepiej dodajcie własne. Zgłoszone pomysły można przeglądać tutaj.

Udostępnij: Włącz wyobraźnię: cyfrowy sport
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Samochód. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej