Oferta

Nowy format reklamowy i nowa kampania wizerunkowa

Stella Widomska Stella Widomska
13 kwietnia 2018
Nowy format reklamowy i nowa kampania wizerunkowa

Od dziś w naszej komunikacji same nowości - mamy nowy format reklamowy „Orange Zbliża”, a w jego ramach pierwszy nowy spot. Format będzie pokazywał historie, których bohaterowie, pomimo różniących ich zdań, znajdują wspólny język i zbliżają się do siebie. Oczywiście we wszystkim pomogą im usługi telekomunikacyjne. A to dlatego, że chcieliśmy mocniej pokazać jak Orange pomaga swoim użytkownikom być bliżej tego, co w życiu jest dla nich ważne.

I jeszcze tradycyjnie garść informacji branżowych. Spot można od dziś oglądać w telewizji (m.in. TVN i TVP), kinach (sieć Multikino) oraz w internecie (m.in. na YouTube i w Playerze TVN). Kampania wizerunkowa „Orange Zbliża”, potrwa do 30 kwietnia. Pod koniec miesiąca ruszą jej kolejne odsłony promujące oferty produktów i usług.

Platforma komunikacyjna „Orange Zbliża” jest wynikiem współpracy Orange Polska z agencją  Leo Burnett Warszawa, która odpowiada za kreację. Produkcją zajął się dom produkcyjny Dobro, postprodukcją Studio Orka, a media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media. Materiał wyreżyserował Sebastian Pańczyk (twórca m.in. Reni, Oczu i Pieszczocha z naszych wcześniejszych kampanii z Sercem i Rozumem).

Komentarze

Tomasz
Tomasz 10:38 13-04-2018

Po moim eksperymencie polecam wcielić sie w sytuacje Waszego zwykłego klienta.
Począwszy od prób załatwienia zwykłej reklamacji, choćby na błędnie wystawiane faktury.
Albo tak jak, gdy postanowiłem przedłużyć po 11 latach bycia rzetelnym choć na tym konkretnym NIPie małym klientem biznesowym.
Doświadczenie bezcenne i wielce pouczające.
Poprzedzone jakze wymownym doświadczeniem z odejściem od Orange z usługą stacjonarnego biznesowego internetuDSL gdy po kilkunastu latach (maiłem jeden z pierwszych SDI) Orange ignorowało moje prośby o drobiazg- przyspieszenie łącza. Zresztą do dziś nie ma w ofercie światłowodu na moim adresie, choć takowy jest w okolicy i co sie wczoraj dowiedziałem, planowane jest przyłączenie w tym roku sąsiedniego małego domu ale nie mnie – klienta biznesowego.

Wiele lat byłem związany z TP/Orange i to nie tylko w sensie bycia klientem i musze dziś przyznać racje tym, którzy zawiedzeni odeszli i nie wrócą już do Orange.

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 13:42 13-04-2018

    Tomasz, przyśpieszenie internetu to nie drobiazg – to inwestycja. Inwestycje mają to do siebie, że niestety kosztują. Niestety nie mamy nieograniczonych zasobów finansowych, by podłączyć wszystkich od razu. Bardzo byśmy chcieli mieć nieograniczone zasoby finansowe i od razu podłączyć wszystkich. A tak wydajemy na inwestycje w światłowód grube setki milionów. Przykro mi, że nie dotarliśmy do Ciebie od razu. A w sprawie reklamacji – z tego co pamiętam wszystko zostało zakończone pozytywnie. Pozdrawiam.

    Odpowiedz
      Tomasz
      Tomasz 13:58 13-04-2018

      To nie o tej reklamacji na bezpodstawnie wystawioną fakturę piszę. Teraz to mi sie nie chciało nawet tutaj pisać.

      I akurat nie o światłowodzie piszę, bo przez wiele lat prosiłem o dostawienie półki z VDSLem, to nie były przecież wielkie koszty.
      A co do światłowodu to wczoraj rozbawił mnie konsultant wymieniać budynki do których planujecie jego podłączanie. No i koszty podłączenia do mnie, gdy macie pustą kanalizę a odległości od tego punktu gdzie rzekomo są MT liczona jest w metrach. Jak dla mnie moje wnioski o światłowód ewidentnie nie zostały przekazane do planowania. I tyle publicznie.

      Odpowiedz
        Tomasz
        Tomasz 14:09 13-04-2018

        Ok – zmierzyłem. Problem leży w 150m światłowodu ułożonego w istniejącej, w miarę nowej kanalizacji z dojściem bezpośrednio do budynku, więc nawet na upartego nie trzeba łopaty w zimie wbić bo wystarczy wyciągnąć zbędna miedź z kawałka przyłącza.

        Po prostu jak dla mnie to jest przykład jak szanujecie klientów.

        Odpowiedz
robert
robert 10:56 13-04-2018

Jakiś smutny ten film, mam nadzieję że w firmie jest weselej 😉

Odpowiedz
Ron
Ron 11:11 13-04-2018

Szału nie ma, smutek i mało info o komunikacji.

Odpowiedz
Kaczka
Kaczka 11:20 13-04-2018

Wizerunek Tworzymy My Klienci, a jak jesteśmy zadowoleni to wizerunek jest pozytywny i przekazywany dalej. Będąc użytkowniczką na kartę od lat, nie mogę do dziś doczekać się tak standardowych usług jak połączenie oczekujące, zawieszenie połączenia, zarządzanie pocztą gł. ( decydowanie kiedy ma się zgłaszać). Dodatkowo nie ma żadnego pakietu zawierającego MMSy. Dlatego określam wizerunek na dziś jako Marny!

Odpowiedz
mike278
mike278 11:48 13-04-2018

Do mnie też ten spot nie przemawia. Przyszło mi na myśl że w tle powinna lecieć piosenka Pani Adamiak „Jesienna zaduma”. Komponowała by się dobrze z jakimś smutkiem i nostalgią wylewająca się z ekranu. Nadziei że będzie lepiej to ja tam nie uświadczam. 🙂

Odpowiedz
    pablo_ck
    pablo_ck 20:59 16-04-2018

    Mam podobną opinie o tej reklamie…ale…..może my się kiedyś zbierzemy i nagramy reklamę dla Orange? Będzie to pierwsze reklama Orange Polska nagrana w całości smartfonem ;p

    Odpowiedz
      mike278
      mike278 10:28 17-04-2018

      Pablo biorąc pod uwagę mój brzydki pysk to nie Orange mi a ja Orange bym musiał wypłacić gratyfikację. 🙂 Chociaż fakt zadowoleni klienci to najlepsza reklama.

      Odpowiedz
Bo padnie ze smiechu
Bo padnie ze smiechu 23:01 13-04-2018

Ja rozumiem ze są lepsze i gorsze spoty ale ten to śmiech na sali. Kogo chcecie nim oczarować?
Przypomina mi to propagandę jaka stosuje władza! A że każda władza kradnie, indoktrynuje i zabija wiec…

Odpowiedz
Matt55
Matt55 07:19 16-04-2018

Pomysł bardzo fajny na kampanię wizerunkową, ale również zgodzę się z komentarzami powyżej, spot nie wyróżnia się szczególnie i średnio przemawia. Nie ma w tym wyraźnej jednej spójnej historii, a marka Orange jest jakby wklejona w nią, a nie wszyta w całą historię i chyba nie jest punktem kulminacyjnym, który wiele zmienia w życiu bohaterów. Jak zawsze Orange zaskakiwał pomysłami, kreatywnością i niesamowitym opracowaniem kampanii wizerunkowych, tak od jakiegoś już czasu mam wrażenie, że to już nie jest to, co było choćby 3-4 lata temu. Była muzyka, która wpadła w ucho ale nie była denerwująca po dziesięciu razach usłyszenia, była historia, która wciągała, zapadała w pamięć. Bez urazy, ale mam wrażenie, że ostatnio ani jedno ani drugie na takim poziomie jak kiedyś. Trzymam kciuki, aby udało Wam się w kolejnej odsłonie stworzyć taki spot, o którym będą mówić wszyscy w sieci, w branży reklamowej! =]

Odpowiedz
    Mati55
    Mati55 22:50 17-04-2018

    Kilka razy obejrzałem tę reklamę i muszę cofnąć swoje poprzednie słowa. Ta kampania wizerunkowa jest na prawdę świetna oraz jednak dobrze przemyślana. Gratulacje i przepraszam za powyższy komentarz trochę napisany na gorąco. 🙂

    Odpowiedz
Tomasz
Tomasz 11:44 16-04-2018

I tak na koniec, bo może ktoś to jednak czyta, Rano zadałem na Waszym FB pytanie o bonus dla klientów z długoletnim stażem. Oprócz odpowiedzi automatu, ze mam sobie sprawdzić oferty na stronie innych odpowiedzi nie uzyskałem gdy pokazałem, ze takich bonusów na stronie nie ma.

Przed chwilą napisałem do 3 duży Waszych konkurencji na ich FB zapytanie o ofertę przeniesienia numer i przesłałem kopie tego zapytania do Was. Wszyscy trzej operatorzy odpowiedzieli, ze się ze mną skontaktują. Jeden już zadzwonił z konkretna propozycją.

A Orange w podziękowaniu za lojalność powiedział, że mogę sobie zadzwonić na (sic!) płatną infolinię, albo obejrzeć ofertę w internecie.
Cóż – spoty reklamowe nie przykryją żenującej obsługi lojalnego, długoletniego klienta biznesowego.

I to by było na tyle.

Odpowiedz
    Tomasz
    Tomasz 14:16 16-04-2018

    Dodam epilog – po dwóch godzinach konsultanci z każdej sieci konkurencyjnej do mnie zadzwonili. Pracownicy Orange nie. Widać jak bardzo życie mija sie z reklamami.

    Pozostawię na koniec retoryczne pytanie – czy Wam zależy na uczciwie płacących długoletnich klientach? Moją odpowiedź znacie.

    Odpowiedz
      robert
      robert 09:15 17-04-2018

      smutne to co piszesz, podobny klimat jak w nowej kampanii 😉

      Odpowiedz
        Tomasz
        Tomasz 09:32 17-04-2018

        Podobał mi sie sposób załatwienia sprawy przez przedstawiciela jednej z firm konkurencyjnych w stosunku do Orange – błyskawiczna reakcja, rzetelna oferta.
        Orange milczy do teraz – albo sie obrazili na mnie, albo też uważają że klient biznesowy nie jest wart ich zainteresowania.
        Dziwi mnie takie podejście tym bardziej, ze przecież w badaniach widać utratę klientów MNP przez Orange..

        Ciekawi mnie jedynie, czy odezwą się, gdy będę na etapie przenoszenia numeru. Tylko że to będzie już za późno.

        Odpowiedz
          robert
          robert 09:47 17-04-2018

          było – minęło, pora wyrzucić gorycz – na szczęście masz wybór 🙂

          Odpowiedz
          Tomasz
          Tomasz 09:56 17-04-2018

          W moim wypadku to nie jest gorycz tylko zawiedzionego klienta. Gdybym bym tylko zawiedzionym klientem, to bym słowa tutaj nie napisał bo i po co? Przecież jasno widać, ze dziś klientów sie nie chce wysłuchać.

          Odpowiedz
          robert
          robert 13:28 17-04-2018

          Widziałem, że odpisał Ci Piotr Domański, być może nie wszystko wynika ze złej woli i olewania klienta? Czasem są trudności, które utrudniają życie, a nie chce się ich zbyt szczegółowo opisywać. Skoro tak Ci trudno się rozstać, to daj sobie jeszcze jedna pomarańczową szansę, a zapewne kolejna umowa już będzie po Twojemu 🙂

          Odpowiedz
          Tomasz
          Tomasz 13:46 17-04-2018

          Ja zawsze daję szansę.
          I znam część uwarunkowań. I nie mam problemu, aby zmienić operatora – tak stało sie z usługami stacjonarnymi.
          I tak pewnie stanie sie z mobilnymi, choć tutaj być może będę musiał stracić parę złotych za zerwanie jednej z umów.

          Bo nie o pieniądze tutaj chodzi. Ale że jednak odezwał sie Doradca Klienta Biznesowego to może jednak Orange wykaże sie odrobiną dobrej woli. Moje warunki znają, czekam na kontakt. Jedyny problem w tym, ze obecne promocyjne warunki kończą mi sie za tydzień. Potem trudniej będzie negocjować.

          Odpowiedz
          robert
          robert 14:06 17-04-2018

          Ja mam inne doświadczenia z Orange, zawsze próbowali porozmawiać, zaproponować, czasem coś ekstra…

          Odpowiedz
          Tomasz
          Tomasz 14:36 17-04-2018

          W styczniu na innej z moich umów temat przedłużenia załatwiony w dwóch rozmowach telefonicznych A dwóch, bo podczas pierwszej byłem w miejscu publicznym i nie bardzo chciałem podawać dane osobowe.

          Teraz problemem dla Orange jest te danie raty mniejszej o 4zł. Ok, może nie mogą, ale zamiast zaproponować cokolwiek innego, choćby dodatkowymi GB czy obniżeniem abonamentu dodatkowo o te 4 zł to temat sie kończy stwierdzeniem, że mogę iść do konkurencji….
          Dokładnie tak było i dzisiaj, choć mam nadzieję że DKB przekazał uwago do DUK.

          Odpowiedz
          Tomasz
          Tomasz 07:40 18-04-2018

          Jednak sie pomyliłem i Orange nie jest zainteresowane moim przedłużeniem umowy. Telefon z DUK nie zadzwonił.
          Trudno.

          Odpowiedz

Oferta

Obniżki cen smartfonów w Orange

Piotr Domański Piotr Domański
13 kwietnia 2018
Obniżki cen smartfonów w Orange

Ceny smartfonów lecą w dół. Zaczęło się od obniżek w sklepie z telefonami bez umowy na dwa smartfony od LG i Orange Neva 80, a teraz w dół poszły ceny dwóch flagowców, do których dzisiaj doszło sporo urządzeń w ofercie dla biznesu. W sumie to w dwóch planach obniżamy ceny wszystkich urządzeń w dwóch planach.

Flagowce dla abonamentowców – HTC U11 i LG V30

W ofercie abonamentowej mocno idą w dół ceny dwóch bardzo fajnych zeszłorocznych flagowców – HTC U11 i LG V30. Oba nie stały się co prawda w zeszłym roku hitami, jednak zupełnie niezasłużenie. HTC U11 to moim zdaniem jeden z najładniejszych smartfonów  zeszłego roku, a jego obudowa to dzieło sztuki. Do tego dochodzi zupełnie nowe podejście do zarządzania smartfonem – Edge Sens, czyli możliwość odpalania aplikacji czy robienia zdjęć poprzez ściśnięcie krawędzi obudowy.

O tym smartfonie pisaliśmy na blogu sporo, a niezawodny Michał Rosiak – nasz blogowy tester nagrał nawet stosowane wideo.

Za HTC U11 we wszystkich planach poza Podstawowym zapłacicie już poniżej 2000 zł. Najbardziej łączna cena poszła w dół w Planie Standardowym. Do tej pory po zsumowaniu wszystkich opłat miesięcznych i kwoty na start wychodziło nieco ponad 2300 zł, teraz łączna cena to 1995 zł. Najniższa cena za ten smartfon to w dalszym ciągu Plan Wzbogacony – łącznie zapłacicie za niego 1800 zł. Jeżeli zależy Wam na rozbiciu kosztów na więcej miesięcy to w Orange Love ten telefon dostępny jest w wersji 36 miesięcznych opłat.

Cena LG V30, moim zdaniem najbardziej niedocenionego flagowca ubiegłego roku także poszła w Planie Standardowym i Podstawowym w dół. W pierwszym łącznie o 152 zł, w drugim o 150 zł.

Co otrzymujecie za taką cenę? Na to pytanie odpowie Zbyszek, który popełnił fajny tekst na temat LG V30 oraz tradycyjnie Michał Rosiak. Michał zrobił swoją drogą coś świetnego – nagrał recenzje tego smartfona… inną V30.

Dobre zmiany dla ludzi biznesu – Huawei, LG, Samsung

Kluczowa sprawa – zmieniają się ceny telefonów w Multipaku XL oraz Multipaku XXL. Pierwsza z ofert obniży cenę każdego telefonu o 120 zł, druga – o kolejne 240 zł w ramach całej umowy. Zmiana może i niewielka, ale obejmuje wszystkie urządzenia dostępne w tych planach.  Więc jednak duża ;-)

Podobnie jak w ofercie dla klientów indywidualnych w dół poszła cena LG V30, najbardziej w planie Dla Firm – 20 zł na racie, a w sumie 480 zł miesięcznie.  W Orange Love – odpowiednio - 13,75 zł w sumie 330 zł. W Multipakach XL i XXL rabaty są niższe… ale tam są te dodatkowe, o których pisałem wyżej. Drugim telefonem, którego cena poszła w dół jest Huawei Mate 10 lite dual SIM. Tu rabaty są bliskie 100 złotych w ramach całego kontraktu. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o Huawei Mate 10 lite to zajrzyjcie tutaj. Duży rabat objął także  Huawei P9 Lite 2017, szczególnie w Multipaku XXL. Tam cena poszła w dół o 16,50 miesięcznie czyli w sumie o 396 zł.

Warto także zwrócić uwagę na Samsunga J3 (2016) dual SIM i Nokia 3. Tam rabaty są równie dobre. Dodatkowo na stronie znajdziecie zestawy telefon + akcesoria w cenie samego telefonu. Niby niewielka różnica, ale kilka dyszek  w portfelu zawsze zostanie. Piszę tu choćby o LG Q6 z etui oraz Samsungu Galaxy J3 (2016) dual SIM z etui i szybką.

Wszystkie oferty znajdziecie wkrótce na stronie orange.pl w zakładce „Małe Firmy”.

A na koniec ostatni materiał, dla tych, którzy lubią wiedzieć co kupują. Michał Rosiak opisuje swoje wrażenia z LG Q6 ;-)

 

Komentarze


Oferta

410 zł rocznie do zaoszczędzenia „na miedzi”…

Piotr Domański Piotr Domański
12 kwietnia 2018
410 zł rocznie do zaoszczędzenia „na miedzi”…

…i nie chodzi tu o giełdę surowców czy skup ;-) Pewnie już przeczytaliście informację o tym że do Orange Love z trzema i czterema usługami dorzucamy w prezencie HBO HD, HBO 2 HD i HBO 3 HD oraz HBO GO.  Wiecie także, że wprowadziliśmy bardzo fajne zmiany w naszych planach mobilnych. Ja sobie zostawiłem na blogu sympatyczną zmianę dla wielu naszych klientów – obniżkę cen Neostrady.

Wiem, że na blogu skupiamy się na światłowodzie, ale o korzystających z ADSL i VDSL nie zapominamy.  W ramach nowej oferty w wersji na 24 miesiące aktywacja kosztuje Was okrągłe 0 zł, przez pierwsze 12 miesięcy zapłacicie 39,99 zł, a od 13 – 69,99 zł. Uśredniając wychodzi 54,99 miesięcznie. W tej cenie zawiera się już opłata za utrzymanie łącza, uwzględnia ona także rabat za e-fakturę i zgody marketingowe. Dotyczy to tylko samodzielnej oferty bez dodatkowych usług. Do tej pory Neostradę w wersji „miedzianej” mogliście kupić za 69,99 razem z opłatą za utrzymanie łącza plus 49,99 opłaty aktywacyjnej.  Jest więc znacznie taniej – jak wyliczyłem, o tytułowe 410 zł ;-)

To jednak nie wszystko. Od teraz z internetem domowym po miedzi w wersjach  do 10 i 20 Mb/s możecie korzystać z modemu Livebox 2.0 za 1 zł miesięcznie. Działać to będzie w modelu dzierżawy. Do tej pory wychodziło to drożej – około 10 złotych miesięcznie. Więc znowu na plus (choć w sumie na minus ;-) ). A jeżeli chodzi o Livebox 2.0 to ostatnio pisaliśmy o tym modemie przy zupełnie innej okazji.

Jak Wam się podoba nasza nowa, wiosenna promocja? Wiosna trochę nas nawet wyprzedziła ;-)

Komentarze

Scroll to Top