;

Oferta

Nowy format reklamowy i nowa kampania wizerunkowa (24)

Stella Widomska

13 kwietnia 2018

Nowy format reklamowy i nowa kampania wizerunkowa
24

Od dziś w naszej komunikacji same nowości – mamy nowy format reklamowy „Orange Zbliża”, a w jego ramach pierwszy nowy spot. Format będzie pokazywał historie, których bohaterowie, pomimo różniących ich zdań, znajdują wspólny język i zbliżają się do siebie. Oczywiście we wszystkim pomogą im usługi telekomunikacyjne. A to dlatego, że chcieliśmy mocniej pokazać jak Orange pomaga swoim użytkownikom być bliżej tego, co w życiu jest dla nich ważne.

I jeszcze tradycyjnie garść informacji branżowych. Spot można od dziś oglądać w telewizji (m.in. TVN i TVP), kinach (sieć Multikino) oraz w internecie (m.in. na YouTube i w Playerze TVN). Kampania wizerunkowa „Orange Zbliża”, potrwa do 30 kwietnia. Pod koniec miesiąca ruszą jej kolejne odsłony promujące oferty produktów i usług.

Platforma komunikacyjna „Orange Zbliża” jest wynikiem współpracy Orange Polska z agencją  Leo Burnett Warszawa, która odpowiada za kreację. Produkcją zajął się dom produkcyjny Dobro, postprodukcją Studio Orka, a media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media. Materiał wyreżyserował Sebastian Pańczyk (twórca m.in. Reni, Oczu i Pieszczocha z naszych wcześniejszych kampanii z Sercem i Rozumem).

Udostępnij: Nowy format reklamowy i nowa kampania wizerunkowa
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Heart. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Tomasz 10:38 13-04-2018
    Po moim eksperymencie polecam wcielić sie w sytuacje Waszego zwykłego klienta. Począwszy od prób załatwienia zwykłej reklamacji, choćby na błędnie wystawiane faktury. Albo tak jak, gdy postanowiłem przedłużyć po 11 latach bycia rzetelnym choć na tym konkretnym NIPie małym klientem biznesowym. Doświadczenie bezcenne i wielce pouczające. Poprzedzone jakze wymownym doświadczeniem z odejściem od Orange z usługą stacjonarnego biznesowego internetuDSL gdy po kilkunastu latach (maiłem jeden z pierwszych SDI) Orange ignorowało moje prośby o drobiazg- przyspieszenie łącza. Zresztą do dziś nie ma w ofercie światłowodu na moim adresie, choć takowy jest w okolicy i co sie wczoraj dowiedziałem, planowane jest przyłączenie w tym roku sąsiedniego małego domu ale nie mnie - klienta biznesowego. Wiele lat byłem związany z TP/Orange i to nie tylko w sensie bycia klientem i musze dziś przyznać racje tym, którzy zawiedzeni odeszli i nie wrócą już do Orange.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 13:42 13-04-2018
      Tomasz, przyśpieszenie internetu to nie drobiazg - to inwestycja. Inwestycje mają to do siebie, że niestety kosztują. Niestety nie mamy nieograniczonych zasobów finansowych, by podłączyć wszystkich od razu. Bardzo byśmy chcieli mieć nieograniczone zasoby finansowe i od razu podłączyć wszystkich. A tak wydajemy na inwestycje w światłowód grube setki milionów. Przykro mi, że nie dotarliśmy do Ciebie od razu. A w sprawie reklamacji - z tego co pamiętam wszystko zostało zakończone pozytywnie. Pozdrawiam.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Tomasz 13:58 13-04-2018
        To nie o tej reklamacji na bezpodstawnie wystawioną fakturę piszę. Teraz to mi sie nie chciało nawet tutaj pisać. I akurat nie o światłowodzie piszę, bo przez wiele lat prosiłem o dostawienie półki z VDSLem, to nie były przecież wielkie koszty. A co do światłowodu to wczoraj rozbawił mnie konsultant wymieniać budynki do których planujecie jego podłączanie. No i koszty podłączenia do mnie, gdy macie pustą kanalizę a odległości od tego punktu gdzie rzekomo są MT liczona jest w metrach. Jak dla mnie moje wnioski o światłowód ewidentnie nie zostały przekazane do planowania. I tyle publicznie.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Tomasz 14:09 13-04-2018
          Ok - zmierzyłem. Problem leży w 150m światłowodu ułożonego w istniejącej, w miarę nowej kanalizacji z dojściem bezpośrednio do budynku, więc nawet na upartego nie trzeba łopaty w zimie wbić bo wystarczy wyciągnąć zbędna miedź z kawałka przyłącza. Po prostu jak dla mnie to jest przykład jak szanujecie klientów.
          Odpowiedz
  • komentarz
    robert 10:56 13-04-2018
    Jakiś smutny ten film, mam nadzieję że w firmie jest weselej ;-)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Ron 11:11 13-04-2018
    Szału nie ma, smutek i mało info o komunikacji.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Kaczka 11:20 13-04-2018
    Wizerunek Tworzymy My Klienci, a jak jesteśmy zadowoleni to wizerunek jest pozytywny i przekazywany dalej. Będąc użytkowniczką na kartę od lat, nie mogę do dziś doczekać się tak standardowych usług jak połączenie oczekujące, zawieszenie połączenia, zarządzanie pocztą gł. ( decydowanie kiedy ma się zgłaszać). Dodatkowo nie ma żadnego pakietu zawierającego MMSy. Dlatego określam wizerunek na dziś jako Marny!
    Odpowiedz
  • komentarz
    mike278 11:48 13-04-2018
    Do mnie też ten spot nie przemawia. Przyszło mi na myśl że w tle powinna lecieć piosenka Pani Adamiak "Jesienna zaduma". Komponowała by się dobrze z jakimś smutkiem i nostalgią wylewająca się z ekranu. Nadziei że będzie lepiej to ja tam nie uświadczam. :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 20:59 16-04-2018
      Mam podobną opinie o tej reklamie...ale.....może my się kiedyś zbierzemy i nagramy reklamę dla Orange? Będzie to pierwsze reklama Orange Polska nagrana w całości smartfonem ;p
      Odpowiedz
      • komentarz
        mike278 10:28 17-04-2018
        Pablo biorąc pod uwagę mój brzydki pysk to nie Orange mi a ja Orange bym musiał wypłacić gratyfikację. :) Chociaż fakt zadowoleni klienci to najlepsza reklama.
        Odpowiedz
  • komentarz
    Bo padnie ze smiechu 23:01 13-04-2018
    Ja rozumiem ze są lepsze i gorsze spoty ale ten to śmiech na sali. Kogo chcecie nim oczarować? Przypomina mi to propagandę jaka stosuje władza! A że każda władza kradnie, indoktrynuje i zabija wiec...
    Odpowiedz
  • komentarz
    Matt55 07:19 16-04-2018
    Pomysł bardzo fajny na kampanię wizerunkową, ale również zgodzę się z komentarzami powyżej, spot nie wyróżnia się szczególnie i średnio przemawia. Nie ma w tym wyraźnej jednej spójnej historii, a marka Orange jest jakby wklejona w nią, a nie wszyta w całą historię i chyba nie jest punktem kulminacyjnym, który wiele zmienia w życiu bohaterów. Jak zawsze Orange zaskakiwał pomysłami, kreatywnością i niesamowitym opracowaniem kampanii wizerunkowych, tak od jakiegoś już czasu mam wrażenie, że to już nie jest to, co było choćby 3-4 lata temu. Była muzyka, która wpadła w ucho ale nie była denerwująca po dziesięciu razach usłyszenia, była historia, która wciągała, zapadała w pamięć. Bez urazy, ale mam wrażenie, że ostatnio ani jedno ani drugie na takim poziomie jak kiedyś. Trzymam kciuki, aby udało Wam się w kolejnej odsłonie stworzyć taki spot, o którym będą mówić wszyscy w sieci, w branży reklamowej! =]
    Odpowiedz
    • komentarz
      Mati55 22:50 17-04-2018
      Kilka razy obejrzałem tę reklamę i muszę cofnąć swoje poprzednie słowa. Ta kampania wizerunkowa jest na prawdę świetna oraz jednak dobrze przemyślana. Gratulacje i przepraszam za powyższy komentarz trochę napisany na gorąco. :)
      Odpowiedz
  • komentarz
    Tomasz 11:44 16-04-2018
    I tak na koniec, bo może ktoś to jednak czyta, Rano zadałem na Waszym FB pytanie o bonus dla klientów z długoletnim stażem. Oprócz odpowiedzi automatu, ze mam sobie sprawdzić oferty na stronie innych odpowiedzi nie uzyskałem gdy pokazałem, ze takich bonusów na stronie nie ma. Przed chwilą napisałem do 3 duży Waszych konkurencji na ich FB zapytanie o ofertę przeniesienia numer i przesłałem kopie tego zapytania do Was. Wszyscy trzej operatorzy odpowiedzieli, ze się ze mną skontaktują. Jeden już zadzwonił z konkretna propozycją. A Orange w podziękowaniu za lojalność powiedział, że mogę sobie zadzwonić na (sic!) płatną infolinię, albo obejrzeć ofertę w internecie. Cóż - spoty reklamowe nie przykryją żenującej obsługi lojalnego, długoletniego klienta biznesowego. I to by było na tyle.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Tomasz 14:16 16-04-2018
      Dodam epilog - po dwóch godzinach konsultanci z każdej sieci konkurencyjnej do mnie zadzwonili. Pracownicy Orange nie. Widać jak bardzo życie mija sie z reklamami. Pozostawię na koniec retoryczne pytanie - czy Wam zależy na uczciwie płacących długoletnich klientach? Moją odpowiedź znacie.
      Odpowiedz
      • komentarz
        robert 09:15 17-04-2018
        smutne to co piszesz, podobny klimat jak w nowej kampanii ;-)
        Odpowiedz
        • komentarz
          Tomasz 09:32 17-04-2018
          Podobał mi sie sposób załatwienia sprawy przez przedstawiciela jednej z firm konkurencyjnych w stosunku do Orange - błyskawiczna reakcja, rzetelna oferta. Orange milczy do teraz - albo sie obrazili na mnie, albo też uważają że klient biznesowy nie jest wart ich zainteresowania. Dziwi mnie takie podejście tym bardziej, ze przecież w badaniach widać utratę klientów MNP przez Orange.. Ciekawi mnie jedynie, czy odezwą się, gdy będę na etapie przenoszenia numeru. Tylko że to będzie już za późno.
          Odpowiedz
          • komentarz
            robert 09:47 17-04-2018
            było - minęło, pora wyrzucić gorycz - na szczęście masz wybór :-)
            Odpowiedz
            • komentarz
              Tomasz 09:56 17-04-2018
              W moim wypadku to nie jest gorycz tylko zawiedzionego klienta. Gdybym bym tylko zawiedzionym klientem, to bym słowa tutaj nie napisał bo i po co? Przecież jasno widać, ze dziś klientów sie nie chce wysłuchać.
              Odpowiedz
              • komentarz
                robert 13:28 17-04-2018
                Widziałem, że odpisał Ci Piotr Domański, być może nie wszystko wynika ze złej woli i olewania klienta? Czasem są trudności, które utrudniają życie, a nie chce się ich zbyt szczegółowo opisywać. Skoro tak Ci trudno się rozstać, to daj sobie jeszcze jedna pomarańczową szansę, a zapewne kolejna umowa już będzie po Twojemu :-)
                Odpowiedz
                • komentarz
                  Tomasz 13:46 17-04-2018
                  Ja zawsze daję szansę. I znam część uwarunkowań. I nie mam problemu, aby zmienić operatora - tak stało sie z usługami stacjonarnymi. I tak pewnie stanie sie z mobilnymi, choć tutaj być może będę musiał stracić parę złotych za zerwanie jednej z umów. Bo nie o pieniądze tutaj chodzi. Ale że jednak odezwał sie Doradca Klienta Biznesowego to może jednak Orange wykaże sie odrobiną dobrej woli. Moje warunki znają, czekam na kontakt. Jedyny problem w tym, ze obecne promocyjne warunki kończą mi sie za tydzień. Potem trudniej będzie negocjować.
                  Odpowiedz
                  • komentarz
                    robert 14:06 17-04-2018
                    Ja mam inne doświadczenia z Orange, zawsze próbowali porozmawiać, zaproponować, czasem coś ekstra...
                    Odpowiedz
                    • komentarz
                      Tomasz 14:36 17-04-2018
                      W styczniu na innej z moich umów temat przedłużenia załatwiony w dwóch rozmowach telefonicznych A dwóch, bo podczas pierwszej byłem w miejscu publicznym i nie bardzo chciałem podawać dane osobowe. Teraz problemem dla Orange jest te danie raty mniejszej o 4zł. Ok, może nie mogą, ale zamiast zaproponować cokolwiek innego, choćby dodatkowymi GB czy obniżeniem abonamentu dodatkowo o te 4 zł to temat sie kończy stwierdzeniem, że mogę iść do konkurencji.... Dokładnie tak było i dzisiaj, choć mam nadzieję że DKB przekazał uwago do DUK.
                      Odpowiedz
                      • komentarz
                        Tomasz 07:40 18-04-2018
                        Jednak sie pomyliłem i Orange nie jest zainteresowane moim przedłużeniem umowy. Telefon z DUK nie zadzwonił. Trudno.
                        Odpowiedz

;

Oferta

Obniżki cen smartfonów w Orange (11)

Piotr Domański

13 kwietnia 2018

Obniżki cen smartfonów w Orange
11

Ceny smartfonów lecą w dół. Zaczęło się od obniżek w sklepie z telefonami bez umowy na dwa smartfony od LG i Orange Neva 80, a teraz w dół poszły ceny dwóch flagowców, do których dzisiaj doszło sporo urządzeń w ofercie dla biznesu. W sumie to w dwóch planach obniżamy ceny wszystkich urządzeń w dwóch planach.

Flagowce dla abonamentowców – HTC U11 i LG V30

W ofercie abonamentowej mocno idą w dół ceny dwóch bardzo fajnych zeszłorocznych flagowców – HTC U11 i LG V30. Oba nie stały się co prawda w zeszłym roku hitami, jednak zupełnie niezasłużenie. HTC U11 to moim zdaniem jeden z najładniejszych smartfonów  zeszłego roku, a jego obudowa to dzieło sztuki. Do tego dochodzi zupełnie nowe podejście do zarządzania smartfonem – Edge Sens, czyli możliwość odpalania aplikacji czy robienia zdjęć poprzez ściśnięcie krawędzi obudowy.

O tym smartfonie pisaliśmy na blogu sporo, a niezawodny Michał Rosiak – nasz blogowy tester nagrał nawet stosowane wideo.


Za HTC U11 we wszystkich planach poza Podstawowym zapłacicie już poniżej 2000 zł. Najbardziej łączna cena poszła w dół w Planie Standardowym. Do tej pory po zsumowaniu wszystkich opłat miesięcznych i kwoty na start wychodziło nieco ponad 2300 zł, teraz łączna cena to 1995 zł. Najniższa cena za ten smartfon to w dalszym ciągu Plan Wzbogacony – łącznie zapłacicie za niego 1800 zł. Jeżeli zależy Wam na rozbiciu kosztów na więcej miesięcy to w Orange Love ten telefon dostępny jest w wersji 36 miesięcznych opłat.

Cena LG V30, moim zdaniem najbardziej niedocenionego flagowca ubiegłego roku także poszła w Planie Standardowym i Podstawowym w dół. W pierwszym łącznie o 152 zł, w drugim o 150 zł.

Co otrzymujecie za taką cenę? Na to pytanie odpowie Zbyszek, który popełnił fajny tekst na temat LG V30 oraz tradycyjnie Michał Rosiak. Michał zrobił swoją drogą coś świetnego – nagrał recenzje tego smartfona… inną V30.

Dobre zmiany dla ludzi biznesu – Huawei, LG, Samsung

Kluczowa sprawa – zmieniają się ceny telefonów w Multipaku XL oraz Multipaku XXL. Pierwsza z ofert obniży cenę każdego telefonu o 120 zł, druga – o kolejne 240 zł w ramach całej umowy. Zmiana może i niewielka, ale obejmuje wszystkie urządzenia dostępne w tych planach.  Więc jednak duża 😉

Podobnie jak w ofercie dla klientów indywidualnych w dół poszła cena LG V30, najbardziej w planie Dla Firm – 20 zł na racie, a w sumie 480 zł miesięcznie.  W Orange Love – odpowiednio – 13,75 zł w sumie 330 zł. W Multipakach XL i XXL rabaty są niższe… ale tam są te dodatkowe, o których pisałem wyżej. Drugim telefonem, którego cena poszła w dół jest Huawei Mate 10 lite dual SIM. Tu rabaty są bliskie 100 złotych w ramach całego kontraktu. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o Huawei Mate 10 lite to zajrzyjcie tutaj. Duży rabat objął także  Huawei P9 Lite 2017, szczególnie w Multipaku XXL. Tam cena poszła w dół o 16,50 miesięcznie czyli w sumie o 396 zł.

Warto także zwrócić uwagę na Samsunga J3 (2016) dual SIM i Nokia 3. Tam rabaty są równie dobre. Dodatkowo na stronie znajdziecie zestawy telefon + akcesoria w cenie samego telefonu. Niby niewielka różnica, ale kilka dyszek  w portfelu zawsze zostanie. Piszę tu choćby o LG Q6 z etui oraz Samsungu Galaxy J3 (2016) dual SIM z etui i szybką.

Wszystkie oferty znajdziecie wkrótce na stronie orange.pl w zakładce „Małe Firmy”.

A na koniec ostatni materiał, dla tych, którzy lubią wiedzieć co kupują. Michał Rosiak opisuje swoje wrażenia z LG Q6 😉

 

Udostępnij: Obniżki cen smartfonów w Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Plane. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Tomasz 08:46 13-04-2018
    Tak sobie liczę... Huawei P9 Lite 2017 - cena z Waszej strony w ofercie Plan dla Firm - 28,50zł co daje w sumie 684 zł netto, czyli coś koło 840 zl brutto. Cena brutto w sklepach to 649 zł. Może mi ktoś wyjaśnić gdzie tutaj sens i logika?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 09:41 13-04-2018
      Ceny na stronie jeszcze nie zmienione ;-) Więc od wspomnianej przez Ciebie kwoty musisz nieco odjąć. W przypadku Planu dla Firm + Multipak XXL ciut mniej niż cztery stówki. Czyli jednak po zmianach nie tak źle!
      Odpowiedz
      • komentarz
        Tomasz 10:28 13-04-2018
        Piotrze, gdyby teraz chciał przedłużyć umowę czy też kupić nową usługę w Planie dla Firm to ile bym zapłacił za rate telefonu? Bo sprawdziłem i jest dokładnie 28,50 zł netto, co oczywiście mnie jedynie rozśmiesza. I oczywiście jak ktoś potrzebuje Multipaki, to ma taniej. Ale jak widać klienci bez tych Mulitpaków są zbędni. No i nadal pozostaje rozstrzał pomiędzy ofertą na kartę a ofertą biznesową. Kiedyś rekompensowany cenami telefonów, ale teraz? Na FB policzyłem ile wynosi różnica dla tego P20Lite i jest to już duża kwota.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 10:32 13-04-2018
          @Tomasz, zmiany na stronie będą jeszcze dzisiaj.
          Odpowiedz
          • komentarz
            Tomasz 10:41 13-04-2018
            Cena tego smartfona wziętego bez umowy na Waszej stronie teraz wynosi 659zł (brutto). Cóż to tylko w Orange
            Odpowiedz
            • komentarz
              Piotr Domański 19:09 13-04-2018
              Jeżeli uważasz, że korzystniejszy jest dla Ciebie zakup w naszym sklepie z telefonami bez umowy zapraszam ;-) W Multipaku XXL (o którym zresztą pisałem na blogu) za ten telefon zapłacisz 13,5 miesięcznie, czyli 324 zł, w ramach całego kontraktu. Z VAT wychodzi coś około 400 zł. Czyli jednak mniej niż w sklepie. O możliwości odliczenia VAT nie wspomnę.
              Odpowiedz
              • komentarz
                Tomasz 19:28 13-04-2018
                Piotrze - oczywiście że mogę kupić w sklepie i tak bym oczywiście zrobił. Mogę tez przejść do innego operatora i tak zrobię. Ale nie o to chodzi w moim wpisie - konsekwentnie pokazuję jedynie jak traktujecie swoich klientów. Bo te 840 zł macie jedynie w tej jednej jedynej taryfie, Indywidualny klient z porównywalnym abonamentem ma mniejsze raty. ps nie każda firma w Polsce jest VATowcem
                Odpowiedz
                • komentarz
                  Piotr Domański 19:41 13-04-2018
                  A ja konsekwentnie pokazuję, że w pozostałych planach, o których nie wspominasz ten smartfon jest w dużo korzystniejszych cenach. Zakładam, że ostatecznie każdy z nas pozostanie przy swoim zdaniu.
                  Odpowiedz
                  • komentarz
                    Tomasz 06:27 14-04-2018
                    Oczywiście jak ktoś potrzebuje Multipaka i zechce za niego zapłacić te dodatkowe 30zl (netto) miesięcznie. Bo dla samego obniżenia ceny telefonu to raczej nie ma sensu. Co ciekawe w planie komórkowym standardowym (39,99zł brutto) ten smartfon jest za 29zł brutto.
                    Odpowiedz
          • komentarz
            Tomasz 13:51 13-04-2018
            Piotrze - sprawdziłem z ciekawości cenę tego telefonu w sprzedaży telefonicznej i zgadnij jaka tam jest cena dziś o 13.45. Otóż podpowiem kontrakt dwuletni zakupu ratalnego telefonu opiewa na około 840 zł brutto (bez ceny abonamentu). Więc jak to jest rzeczywiście? Obniżyliście ceny, ale mam (teoretycznie) płacić prawie 200 więcej niż w sklepie? Dlaczego?
            Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 22:31 14-04-2018
    HTC U11 jest naprawdę warty uwagi, super parametry, mega super zdjęcia, osobiście polecam to urządzenie.
    Odpowiedz

;

Oferta

410 zł rocznie do zaoszczędzenia „na miedzi”… (29)

Piotr Domański

12 kwietnia 2018

410 zł rocznie do zaoszczędzenia „na miedzi”…
29

…i nie chodzi tu o giełdę surowców czy skup 😉 Pewnie już przeczytaliście informację o tym że do Orange Love z trzema i czterema usługami dorzucamy w prezencie HBO HD, HBO 2 HD i HBO 3 HD oraz HBO GO.  Wiecie także, że wprowadziliśmy bardzo fajne zmiany w naszych planach mobilnych. Ja sobie zostawiłem na blogu sympatyczną zmianę dla wielu naszych klientów – obniżkę cen Neostrady.

Wiem, że na blogu skupiamy się na światłowodzie, ale o korzystających z ADSL i VDSL nie zapominamy.  W ramach nowej oferty w wersji na 24 miesiące aktywacja kosztuje Was okrągłe 0 zł, przez pierwsze 12 miesięcy zapłacicie 39,99 zł, a od 13 – 69,99 zł. Uśredniając wychodzi 54,99 miesięcznie. W tej cenie zawiera się już opłata za utrzymanie łącza, uwzględnia ona także rabat za e-fakturę i zgody marketingowe. Dotyczy to tylko samodzielnej oferty bez dodatkowych usług. Do tej pory Neostradę w wersji „miedzianej” mogliście kupić za 69,99 razem z opłatą za utrzymanie łącza plus 49,99 opłaty aktywacyjnej.  Jest więc znacznie taniej – jak wyliczyłem, o tytułowe 410 zł 😉

To jednak nie wszystko. Od teraz z internetem domowym po miedzi w wersjach  do 10 i 20 Mb/s możecie korzystać z modemu Livebox 2.0 za 1 zł miesięcznie. Działać to będzie w modelu dzierżawy. Do tej pory wychodziło to drożej – około 10 złotych miesięcznie. Więc znowu na plus (choć w sumie na minus 😉 ). A jeżeli chodzi o Livebox 2.0 to ostatnio pisaliśmy o tym modemie przy zupełnie innej okazji.

Jak Wam się podoba nasza nowa, wiosenna promocja? Wiosna trochę nas nawet wyprzedziła 😉

Udostępnij: 410 zł rocznie do zaoszczędzenia „na miedzi”…
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Car. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 11:41 12-04-2018
    Zmiany jak najbardziej na plus, a dla starych klientów też zostaną wdrożone??
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 12:13 12-04-2018
      @pablo_ck, przecież wiesz, że takie zmiany wprowadzane są w przypadku abonamentu przy przedłużaniu lub wyborze nowej umowy.
      Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 14:31 12-04-2018
        Wiem, ale czasem moglibyście zaskoczyć stałych klientów, którzy mają u was miedź od ponad 15 lat :)
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotrekk85 18:12 12-04-2018
          Dobrymi chęciami to .... Dla części klientów to może być problem przy promocji łączonej. Ponadto ktoś może planuje odpis od podatku lub ma fundację co refunduje część opłat. Inne są też regulaminy. Automatycznie tak zmieniać - więcej problemów niż zysku.
          Odpowiedz
  • komentarz
    mike278 12:26 12-04-2018
    Piotrze a co z klientami którzy MUSZĄ mieć stacjonarke i NIE PLACA za utrzymanie łącza? Dotychczas placili circa 40 pln za internet. A teraz średnio 55 pln plus stacjonarka? I zastrzege ze nie interesuje ich z jakichś względów Orange Love.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr 12:44 12-04-2018
      @mike278 Cena zawiera opłatę za utrzymanie łącza, skoro masz telefon, to cena się za Neostradę się odpowiednio zmniejszy. Na pewno będzie mniej niż 55zł. Ale tutaj potrzebny byłby regulamin, że sprawdzić ile konkretnie kosztuje Neo, a ile utrzymanie.
      Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 12:54 12-04-2018
      Wtedy zapłacisz odpowiednio 29,99 zł i 59,99 zł miesięcznie.
      Odpowiedz
      • komentarz
        mike278 14:02 12-04-2018
        Czyli podwyzka srednio 5 plnow. Nie dramat.
        Odpowiedz
      • komentarz
        mike278 14:06 12-04-2018
        Takie same warunki przy przedłużeniu? Co z umowami automatycznie przedluzanymi o 6 miesiecy?
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 17:37 12-04-2018
          To też jej opcja. Po prostu nie ruszać.
          Odpowiedz
  • komentarz
    Piotr 12:48 12-04-2018
    Czy celowo ukrywacie na swojej stronie jakiekolwiek informacje o ofertach ADSL/VDSL? Zwykła Neo czy LOVE, to nic nie znaleźć.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotrekk85 13:18 12-04-2018
      Musisz zweryfikować adres. Jeśli jest tam ADSL/VDSL a nie ma światłowodu, to oferta jest.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotr 21:28 13-04-2018
        Znam ten trik, ale to nie ma żadnego sensu.
        Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 14:33 12-04-2018
      Jak masz jakieś przecieki to pisz :)
      Odpowiedz
  • komentarz
    Jarek 13:54 12-04-2018
    Piotr, co za bzdury! Gdzie jest tańsza NEO? Posiadam neo 80 Mb/s za 39,99zł + funbox 2.0 za 1 zł (umowa 24 m-ce). Od dnia dzisiejszego to sama opcja przy przedłużeniu umowy kosztuje 59,99zł + 1zł za modem. W krótkim czasie jest to kolejna niekorzystna zmiana po obniżeniu pakietów danych w taryfie na kartę "Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich oraz GB" w usłudze jednorazowej oraz cyklicznej dla przenoszących numer do Orange. Ciekawe taryfy rodzinne telefonii komórkowej (szczególnie w połączeniu z Orange Open) też przepadły. Wygląda na to, że po zakończeniu umowy na Neo oraz na 4 komórki będę zmieniał sieć!
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 19:11 13-04-2018
      A może po prostu skorzystaj z Orange Love, dobierz do tego kilka dodatkowych kart SIM (z rabatem)? Istnieje nawet szansa, że wyjdzie Ci taniej niż obecnie.
      Odpowiedz
  • komentarz
    manyaky 14:01 12-04-2018
    Kiedy info o zmianach w OFnK wersja MNP?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Tomasz 14:25 12-04-2018
    Technologia xDSL powoli odchodzi do lamusa. Czasy jej świetności już są dawno zapomniane. Współczuje tym, którzy nie mają w zasięgu stabilnego LTE czy innego źródła normalnego internetu pozostaje im xDSL 20/1.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 19:12 13-04-2018
      Dlatego inwestujemy w światłowód i sieć mobilną.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Tomasz 19:33 13-04-2018
        Jak wiesz dobrze, to jakoś tych inwestycji nie widzę w moim przypadku jeżeli chodzi o światłowód. Co ciekawe na pewno od początku 2014 prowadziliśmy korespondencję dot. łącza internetowego. A zgodnie z tym, co powiedział mi wczoraj Wasz konsultant na ten rok nei ma w planach przyłączenia mojego budynku. Sąsiedni już jest ujęty.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 19:39 13-04-2018
          Tak jak pisałem - nie możemy inwestować wszędzie w tym samym czasie. Nie mamy mamy kraniku z nieskończonym strumieniem pieniędzy. Inwestujemy stopniowo, w programie rozpisanym do 2020 roku. Jeżeli jesteś w stanie wskazać jak skąd możemy wyciągnąć nieograniczone źródło gotówki na podłączanie światłowodu, zrób to. Na pewno z niego skorzystamy.
          Odpowiedz
          • komentarz
            161 22:46 13-04-2018
            Przecież dobrze wiesz na czym Orange najlepiej oszczedza. Widzę to co miesiąc. Oferty które są czy to na adsl/vdsl/ftth mam na mysli gołą neo to kiepski żart. Funpack tyle lat w tej samej cenie! Ile można? Love 4U robi się coraz bardziej śmieszny. Czy ktoś z marketingu patrzy szerzej przy tworzeniu ofert? Konkurencja ucieka a hasło "światłowod" nie powoduje u klientów podniecenia. Popatrz ile zerowek i ile adresów pod ambasadora jest ;) tak oto sprzedaje się ftth
            Odpowiedz
          • komentarz
            Charlzz 22:54 13-04-2018
            Ten dalej swoje o ograniczonych zasobach itd. Jak zdarta płyta powtarzasz się cały czas. Prawda jest taka, że Orange jest źle zarządzane i najzwyczajniej jest chciwe. Gadałem z chłopakami co kładą wasz Orange światłowód w moim mieście. Kiedyś byli przez Was podnajmowani teraz zostali przejęci przez Was. Powiedzieli tak, że oni nie tylko kładą światłowód i robią przyłącza do budynku ale niestety również muszą jeździć do awarii Neostrady w przypadku gdy ktoś nie umie skonfigurować czegoś. Sami ręce załamywali, że mają tyle różnych obowiązków. Stąd sami stwierdzili jest takie tempo układania światłowodu. Oszczędzacie na wszystkim, nawet na pracownikach. Dla mnie to jest porażka wasza i waszego zarządzania, zresztą identycznego do TPSA kiedyś.
            Odpowiedz
            • komentarz
              Piotr Domański 23:13 13-04-2018
              Trudno mi się ustosunkować, nie znam ekipy o której piszesz, lecz chciałbym zwrócić uwagę, że obecnie do światłowodu podłączamy więcej mieszkań i domów niż jakikolwiek inny operator. Klienci Neostrady także czasem wymagają wsparcia technicznego. Nie rozumiem, dlaczego nasze ekipy nie miałyby im zapewnić niezbędnego wsparcia.
              Odpowiedz
          • komentarz
            Tomasz 06:54 14-04-2018
            Piotrze - nikt nie neguje ograniczonych zasobów. Ale akurat w tym miejscu o którym piszę mieliście monopol na usługi, wybudowaliście nie tak dawno całą nową kanalizacje do każdego budynku, nowa centrala. I czegoś Wam zabrakło w planowaniu, bo oferujecie do 10Mbit (z kilkoma wyjątkami). W dzielnicy w której potencjał klientów jest wielki - tutaj mieszkania wynajmują studenci czy mieszkańcy okolicznych potężnych centrów biznesowych a ceny mieszkań są jednymi z droższych w Polsce. Do tego dochodzi do kuriozum, że po jednej stronie ulicy oferujecie światłowód, a po drugiej w identycznych blokach już nie. Doprowadziliście światłowód do domu w którym jest jakaś fundacja, ale do mnie już nie, choć bym wziął 300Mbi/s biznesowo. Koszt inwestycji pewnie zbliżony. A już rozśmieszyło mnie, jak konsultant mówi mi, ze planujecie obok przyłącze, czyli światłowód ominie mój dom bo ile pamiętam tak jest zbudowana kanalizacja. A teraz najlepsze - Wasza konkurencja na tym terenie oferuje od ręki, bez czekania, pisania, proszenia się 250Mbit/s a może i 500Mbit/s Konkurencja, która wystartowała od zera w latach 90 a dziś ma tutaj niewątpliwe monopol.
            Odpowiedz
          • komentarz
            Tomasz 07:09 14-04-2018
            I jeszcze jedno Piotrze - zauważ że nic nei robicie aby zaoferować klientom jakieś rozwiązanie na czas do wybudowania ftth. Pytałem się czy mogę wziąć na ten czas LTE i mnie zmigrujecie w takcie umowy. Nie da sie i koniec tematu. Nie tak dawno w imieniu mojego klienta biznesowego (międzynarodowej firmy) prosiłem o wypożyczenie na tydzień modemu LTE, aby sprawdzić czym im sie system zepnie - znów nie da się. ..... Dziś chciałem u Was zostać z usługami mobilnymi, ale znów nie da się obniżyć o te marne 4 zł. I tutaj też szukaj odpowiedzi o te zasoby finansowe. W tym totalnym "nie da się".
            Odpowiedz
  • komentarz
    Astis 12:47 19-04-2018
    No to lecimy z tą informacją w Świat :) Dobre oferty a klientów pewnie też bardzo dużo . . . dobrze, że aktywacja zero i ta cena za utrzymanie łącza brrryyy....
    Odpowiedz
  • komentarz
    Matrycy 11:28 25-11-2019
    Czy vectoring, bonding i hybryda VDSL + LTE zostały ostatecznie porzucone? Dla wielu klientów zmuszonych do VDSLa każda z tych opcji osłodziłaby to kilka lat czekania na FTTH. Wielu byłoby gotowych dopłacić do hybrydy lub bondingu. Sam mam dwie, kilkuletnie pary przewodów, jednakże o łączeniu nie ma mowy. Dlaczego?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 17:54 25-11-2019
      Nie prowadzimy obecnie prac nad takim rozwiązaniem.
      Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej