Oferta

Nowy Livebox dla neo

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
07 stycznia 2011
Nowy Livebox dla neo

Krishnamishna rozpoczął wątek nowego Liveboxa 2.0 dla neo, który ząstąpi dotychczasowy model 1.1. Temat zrobił się lekko gorący, dlatego kilka dodatkowych informacji dla zainteresowanych. Urządzenie planujemy udostępnić w drugiej połowie stycznia. Jak będę znał konkretną datę startu dam znać. Cena pozostanie bez zmian. Zaczęliśmy już dystrybucję do salonów, aby o godzinie zero modemy były do odbioru przez klientów. Jeśli chodzi o różnice to nowy Livebox daje m.in. większą prędkość transmisji WiFi, co pozwala na szybsze kopiowanie plików pomiędzy komputerami w sieci lokalnej. Wyposażony jest w 4 porty ethernet i 2 porty USB Master, umożliwiające podłączenie np. dysku USB czy pendrive`a. Livebox 2 pozwala na współdzielenie plików oraz drukarek. Działa jak serwer i udostępnia je w sieci lokalnej. Dostęp do zasobów jest z każdego komputera w domu.

Livebox 2


Odpowiedzialny biznes

Serce i Rozum dla WOŚP

Monika Kulik Monika Kulik
07 stycznia 2011
Serce i Rozum dla WOŚP

Jeśli nie masz Serca albo brak ci Rozumu  - możesz je zdobyć na licytacji na rzecz XIX Finału WOSP na allegro;).

19 par sympatycznych bohaterów naszej najnowszej kampanii ze specjalnym serduszkiem WOŚP można licytować przez najbliższy tydzień.

Dodatkowo mamy 3 obrazy z planu filmowego najnowszej reklamy, której premiera już wkrótce. Stylowe reprodukcje z podobiznami Serca i Rozumu podniosą prestiż każdego wnętrza! Autorem obrazów jest znany scenograf Giorgos Stylianou, który połączył starą reprodukcję ze szlachetnymi arystokratycznymi rysami naszych bohaterów. Każdy z obrazów posiada oryginalny autograf twórcy.

Nie pozostaje mi nic innego – jak zaprosić Was do licytacji.

I oglądajcie uważnie relacje ze studia XIX Finału, a na pewno zobaczycie prawdziwe Serce i Rozum.


Sieć

Praca w Święta

Monika Kulik Monika Kulik
06 stycznia 2011
Praca w Święta

Zwykle, gdy mówimy o pracy w Święta wymieniamy służby ratunkowe, kolejarzy, policjantów…. Tymczasem Święta w pracy spędza wiele innych profesji – na przykład pracownicy Centrów Obsługi Klienta, które działają 24 godziny na dobę. Oto kilka informacji o pracy doradców naszych infolinii np. Błękitnej Linii.

W Wigilię w godzinach rannych działało 11 z 19 lokalizacji, a ruch kształtował się na poziomie 20% niższym od standardowej soboty. Wieczorem notowaliśmy tylko 150-200 połączeń przychodzących na godzinę, co stanowi 20% standardowego poziomu ruchu. Połączenia obsługiwało 6 lokalizacji. Dla wszystkich pracowników pełniących dyżur w Wigilijny wieczór przygotowaliśmy uroczystą kolację. Przez dwa dni świąteczne pracowało ponad 700 Doradców, a ruch kształtował się na poziomie 50% standardowej niedzieli.

W Sylwestra najwięcej połączeń było oczywiście rano – 10% mniej niż w standardową sobotę, a aktywnych było 18 z 19 lokalizacji z obsadą 700 pracowników. Wieczorem ruch był o wiele mniejszy, pracowało 7 lokalizacji, a Nowy Rok w pracy przywitało 35 doradców.

Wiele rozmów było  „niemerytorycznych” - klienci dzwonili z życzeniami ;)

W Święto Trzech Króli prognozujemy ruch wyższy o ok 25% w stosunku do standartowego ruchu niedzielnego na naszych infoliniach. A jak będzie? Dam Wam znać.

Scroll to Top