;

Film

„Obława” – konkurs 29 (0)

Michał Rosiak

11 października 2012

„Obława” – konkurs 29
0

Dzisiaj odbyła się warszawska premiera filmu „Obława”, którego koproducentem jest Orange. To wstrząsający film. W bardzo dużym skrócie akcja filmu opowiada historię czterech osób powiązanych ze sobą mroczną tajemnicą, uwikłanych w wojenną historię. Główny bohater wykonuje wyroki śmierci wydawane przez AK na kolaborantach i Niemcach. Sytuacja gmatwa się gdy dostaje „zlecenie” na konfidenta, który jest jego szkolnym kolegą.  – To bardzo skomplikowana historia, tutaj nie ma nieskazitelnych bohaterów o szlachetnych motywacjach. To jest prawdziwa wojna, zło atakuje wszystkie strony. To nie jest szkolna czytanka – tłumaczył na konferencji prasowej Marcin Kryształowicz, reżyser i autor scenariusza.

W filmie występuje m.in. Marcin Dorociński, Sonia Bohosiewicz, Weronika Rosati. Maciej Stuhr, który nie gra pozytywnego bohatera, był bardzo zadowolony z tej roli.  – Czekałem na nią kilkanaście lat. Zawsze grałem sympatycznych chłopaków, a teraz w końcu mogłem pokazać zupełnie inne aktorstwo.

07b5006892ffa9ebf4a01aea20e02fbb3c0

Film został już doceniony na tegorocznym 37. festiwalu filmowym w Gdyni gdzie zdobył Srebrne Lwy.

Obława to już 18 film, którego koproducentem jest Orange, który miał swoją premierę. Kolejne 11 produkcji jest w trakcie prac, m.in. „Wałęsa” Andrzeja Wajdy czy „Ambassada” Juliusza Machulskiego.

Do kin film trafi w przyszłym tygodniu – 19 października. Ale dzień wcześniej odbędzie się w Warszawie specjalny pokaz, na który mamy dla Was dwa podwójne zaproszenia! Wystarczy polubić profil Orange Film na FB, napisać w komentarzu pod wpisem dlaczego właśnie to Wy powinniście zdobyć bilet i obiecać, że następnego dnia napiszecie o swoich odczuciach po seansie (wpis opublikujemy na blogu 😉 Na Wasze komentarze czekamy do przyszłego wtorku, a zwycięzców ogłosimy 17 października.

Zapraszam na specjalną relację orange.pl z premiery i oczywiście do kina 😉

Udostępnij: „Obława” – konkurs 29
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Plane. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

Gdzie zmierzasz Facebooku? (0)

Czytelnicy Bloga

11 października 2012

Gdzie zmierzasz Facebooku?
0

Facebook ostatnimi czasy roztacza nad sobą aurę sukcesów, udanych inwestycji i stale zwiększającej się liczby użytkowników.

W zeszły czwartek Mark Zuckerberg wydał entuzjastyczne oświadczenie (a właściwie zaktualizował swój status), dzięki któremu dowiedzieliśmy się, że serwis został właśnie zaszczycony obecnością miliardowego użytkownika. Miliard? Tyle samo kosztował ostatnio spektakularnie zakupiony przez Marka Instagram. Liczby robią wrażenie, jednak jak naprawdę wygląda sytuacja portalu, na którym (zaryzykują stwierdzenie) wielu z moich znajomych spędza połowę swojego życia?

Fakty są takie, że wartość Facebooka na giełdzie spada i nie zanosi się, by w tej kwestii wiele miało się zmienić. Także wśród szarych użytkowników nie brak głosów, że Facebook zaczyna nużyć, irytować. Prawdopodobnie wiele z nas korzysta z niego bardziej z przyzwyczajenia, niż z ciekawości, co też nowego może zaoferować. Czy to początek końca giganta?

Z drugiej strony zespół Facebooka pracuje ciężko i nie spoczywa na laurach. Szuka swojej szansy na przetrwanie, wprowadzając coraz więcej innowacji (więcej na temat nadchodzących zmian przeczytasz tutaj). Najnowsza z nich – Timeline – wywołała niestety zdecydowanie więcej głosów sprzeciwu, niż zachwytu. Portal, który swojego czasu wygrał walkę o użytkownika z Myspace – głównie prostotą designu i łatwością odbierania/wysyłania informacji – w tej chwili przytłacza mnogością przycisków, widżetów i ogólną nieprzejrzystością. Nie mówiąc o wprowadzeniu tak zwanych „proponowanych postów”, czyli tak naprawdę reklam, które powoli zaczynają zagrażać głównemu motto portalu „To jest i zawsze będzie darmowe”. Pytanie też, jak długo hasło „To jest najbardziej popularne” będzie aktualne.

Zakładając najgorsze, gdzie przeniesie się nasze internetowe życie? Jak na razie wybór nie jest duży. Nowy MySpace, częściej powoduje zawieszenie przeglądarki niż pomoc w komunikacji, Twitter wciąż jest w Polsce niezbyt popularny, a Google +, po hurra starcie ma do zaoferowania… niewiele. Być może na scenie portali społecznościowych pojawi się nowy gracz, który na podobieństwo Facebooka wkroczy i obali obecnego króla, który począwszy od 2007 roku powoli zyskiwał na popularności.. A może ktoś z nas wpadnie na pomysł genialnego portalu i za parę lat zostanie nowym Markiem Zuckebergiem? Poczekamy, zobaczymy.

Więcej ciekawostek ze świata technologii na Orange Ekspert. I pamiętajcie, że czekam na Wasze opinie.

Udostępnij: Gdzie zmierzasz Facebooku?
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Truck. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Oferta

Wygadany pakiet na dłużej (0)

Wojtek Jabczyński

11 października 2012

Wygadany pakiet na dłużej
0

Kiedy pod koniec sierpnia uruchamialiśmy nową wersję „Wygadanego Pakietu”, w którym minuta do wszystkich sieci komórkowych kosztuje tylko 18 groszy, podkreślaliscie jego atrakcyjność, ale zwróciliście też uwagę, że promocja obowiązuje do 17 października. Dlatego nie czekając dłużej informuję, że przedłużamy promocję co najmniej do końca listopada br. Myślę, że to dobra wiadomość dla wielu z Was, bo użytkowników pakietu jest całkiem sporo. Dla przypomnienia, pakiet 50 minut to jedna z najatrakcyjniejszych ofert na rynku, kosztuje 9 zł,  jest ważny 30 dni i dostępny dla użytkowników Orange POP i Orange One. Aby go aktywować wystarczy wysłać SMS o treści WYGADANY pod numer 474. Opłata jak za standardowy SMS, zgodnie z cennikiem. Szczegóły tutaj.

b7839a138e827463c84cbf75e90f67e9982

Udostępnij: Wygadany pakiet na dłużej
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Star. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej