Ostatnio dużo mówi się w mediach społecznościowych o szybkiej i skutecznej obsłudze klienta. Na naszym blogu wiele razy pisaliśmy i zachęcaliśmy was do korzystania ze specjalnej aplikacji na Facebooku „pomoc Orange”. Przypomnę, że ułatwia ona samodzielne rozwiązanie problemu, a także daje możliwość skorzystania z wiedzy Orange Ekspertów, którzy pomagają gdzie tylko mogą w intrenecie, odpowiadając na wasze pytania dotyczące usług i ofert. Po raz kolejny nasza praca została doceniona i znaleźliśmy się, jako Orange Polska w pierwszej dziesiątce światowego rankingu firm, które są najbardziej skuteczne w social mediach. Mowa o najnowszym zestawieniu Socialbakers za 1 kwartał 2014 roku. Zdobyliśmy 7 miejsce osiągając m.in. drugi najlepszy czas udzielenia odpowiedzi na zapytanie zadane na Facebooku (18 minut) oraz trzeci najwyższy wynik jeśli chodzi o responsywność, który wyniósł 96,61%. Pełny raport możecie pobrać tutaj.