Rozumiejąc sytuację, w jakiej wszyscy się znaleźliśmy ze względu na zagrożenie koronawirusem, chcemy choć trochę ułatwić życie naszym klientom. Chodzi przede wszystkim o łatwiejszy kontakt z bliskimi oraz więcej czasu, który będziemy spędzali w domu.
Dlatego zdecydowaliśmy, że od jutra (13 marca) wszyscy klienci indywidualni ofert abonamentowych i prepaid mogą otrzymać dodatkowe, darmowe 10 GB na internet. Pakiet będzie ważny w Polsce, do 31 marca 2020. Aktywujecie go wysyłając bezpłatny SMS o treści 10GB na numer 80820.
Do końca marca odkodujemy ponad 40 kanałów Pakietu Komfortowego dla wszystkich klientów telewizji kablowej Orange TV. Przy okazji przypominamy, że najbliższa kolejka PKO BP Ekstraklasy transmitowana w kanałach CANAL+ będzie odkodowana dla wszystkich abonentów Telewizji Orange.
Wprowadzamy też darmową dostawę kurierską umów telekomunikacyjnych (bez i z telefonem) po złożeniu zamówienia na www.orange.pl i przez infolinię 801 234 567. Standardowa stawka usługi to 9,99 zł.
Szczegóły opiszemy wkrótce na specjalnej stronie www.orange.pl/razem Tam znajdziecie również informacje o innych naszych inicjatywach.
Aktualizacja, 13 marca, godz. 7:35. Pytacie o pakiet 10 GB w Orange Flex i nju. Informuję, że ze względów technicznych/IT nie będzie on dostępny w tych ofertach. Pracujemy nad innymi możliwościami we Flexie.
Aktualizacja, 13 marca, godz. 10:10. Można już aktywować pakiet 10 GB. Przepraszam, że musieliście poczekać chwilkę dłużej.
Komentarze
Flex też?
OdpowiedzNie, bez Flexa.
OdpowiedzReasumując – Orange ułatwia życie wybranym klientom.
OdpowiedzWszystko omija flexa, więc radzę ominąć flexa szerokim łukiem.
OdpowiedzTo nie jest kwestia złej woli. We Flexie pakiet nie będzie dostępny z przyczyn technicznych/IT. Pracujemy nad innymi możliwościami w tej ofercie.
OdpowiedzCo za panika.. flex ma na dzien dobry wieksze pakiety i social pass, ale wiadomo jak gdzies daja za darmo, to trzeba pojeczec
OdpowiedzLudziom nigdy nie dogodzi ;). Dają – źle, nie dają – źle. Dlaczego inny ma mieć, a ja nie. W kółko, zawsze to samo. Czasami to bawi już, takie cebulactwo Januszowe.
OdpowiedzNie płacz i tak masz w flexie 30. Tak więc nie miałcz.
OdpowiedzNju mobile też?
OdpowiedzORANGE. Czego nie rozumiesz?
OdpowiedzNJU to oferta ORANGE
OdpowiedzGdyby było w Orange i NJU, to by napisali, że w Orange i NJU, a skoro jest napisane że w Orange, to znaczy że jest w Orange, a nie że w Orange i NJU! Przecież to jasne jak drut!!!!!
OdpowiedzDobra robota! 🙂
OdpowiedzBrawo Orange. W takich sytuacjach pokazujecie kto jest nr 1.
Odpowiedzlink nie działa 🙁
OdpowiedzPodany nr to nr na infolinię banku, a nie Orange
Odpowiedznumer będzie aktywny po północy
Odpowiedzpowinien być raczej 801 234 567 🙂
OdpowiedzMoja pomyłka. Już poprawiłem. Dziękuję za czujność.
OdpowiedzOd której godziny zacznie się aktywacja? Czekam od północy i zero sms zwrotnego, brak GB… Orange Free na kartę.
OdpowiedzProszę o jeszcze chwilkę cierpliwości. Za chwilę ruszy możliwość aktywacji pakietu. Pozdrawiam
Odpowiedz„nieprawidłowa treść sms. szczegóły na http://www.orange.pl” xD
Odpowiedzteż tak mam
Odpowiedzu mnie to samo
OdpowiedzCzy jak informatycy wypiją kawę mogli by włączyć promocję
OdpowiedzBędzie dokładnie jak prosisz 🙂 Pozdrawiam
OdpowiedzKawa to ważna rzecz, nie wolno przeszkadzać 😉
OdpowiedzA co z nju mobile „submarką” Orange?
OdpowiedzBędzie regulamin tych 10GB?
OdpowiedzWojtku nie mogę uaktywnić tego pakietu przychodzi SMS o treści nie prawidłowa treść
OdpowiedzNie działa, treść SMS nieprawidłowa
OdpowiedzWysyłając SMS, dostaje zwrotny z treścią nieprawidlowa tresc sms
Odpowiedzdlaczego ten pakiet nie działa wysyłam SMS i dostaje sms zwrotny Nieprawidlowa tresc SMS. Szczegoly na http://www.orange.pl
OdpowiedzMoże jakiś wirus zaatakował serwery Orange? 😉
Odpowiedz13 marca 2020, godz. 9:16 Wysłałem SMS-a „10GB” na numer 80820 i otrzymałem odpowiedź „Nieprawidłowa treść SMS. Szczegóły na http://www.orange.pl„. Chyba coś nie działa jednak…
OdpowiedzProszę jeszcze o chwilę cierpliwości. Aktywacja pakietu wkrótce będzie możliwa. Dam znać w kolejnej aktualizacji na blogu. Pozdrawiam
OdpowiedzNie działa…komunikat nieprawidłowa treść…Znów wtopa ktoś szybciej ogłosił promocję niż technicznie potrafili ją wprowadzić …
OdpowiedzJuż działa 🙂
OdpowiedzJuż działa
OdpowiedzJuż działa
Odpowiedz..:: WAŻNE ::..
–== O AKTYWACJI PAKIETU 10GB ==–
Aby aktywować pakiet 10 GB należy wysłać SMS o treści 10gb na numer 80820. Koniecznie w treści muszą być małe litery. Inaczej pakiet nie zostanie przyznany.
OdpowiedzWpisałem dużymi literami i działa.
OdpowiedzSzkoda że nie dla wszystkich… Oferta dla firm i komunikat:
„Przepraszamy, Twoj Plan Taryfowy jest nieuprawniony do promocji. Skontaktuj sie z Obsluga Klienta. Pozdrawiamy, Orange”
OdpowiedzFajna promocja z tą tv , szkoda tylko że dla Orange TV kablowej bo wiele ludzi ma Orange TV satelitarna
OdpowiedzA co z tv satelitarna? Akurat ta technologie to wszystko pomija. 🙁
OdpowiedzJak wyżej, nie wszędzie jest światłowód….
OdpowiedzHalo, Panie Wojtku, proszę o odniesienie się: sam Pan powiedział, że:
Odpowiedz„wszyscy klienci indywidualni ofert abonamentowych i prepaid mogą otrzymać dodatkowe, darmowe 10 GB na internet.”
Co się dzieje?
Proszę przeczytać aktualizacje do posta. Pozdrawiam
OdpowiedzJakiś regulamin będzie do tego? Chciałbym przeczytać.
OdpowiedzWitam wyskakuje mi ze orange moze pobrac opłate za sms.czy to prawda
OdpowiedzMi też chce pobrać opłatę za darmowego SMSa, to w końcu jest darmowy czy nie?
OdpowiedzSMS jest bezpłatny. Pozdrawiam
OdpowiedzU mnie dalej to nie działa… Porażka
OdpowiedzDyskryminacja klientow Orange.
OdpowiedzNie mozna wyslac sms 10GB na numer 80820..nie dziala.KOMUNIKAT Sprawdz wiadomosc,wyslij ponownie.
Pewnie w ustawieniach telefonu masz zablokowaną możliwość wysyłania smsów na nr skrócone. Sprawdź ustawienia.
Odpowiedzpo prostu to nie działa
OdpowiedzCzy te 10GB są realnie darmowe. Ktoś to testował?
OdpowiedzAktywacja pakietów działa poprawnie. Pobrało go już ponad 100 tys. klientów. Jeśli jednak ktoś z Was ma kłopot z aktywacją, a spełnia kryteria jego otrzymania, rekomenduję kontakt z naszym BOK. Pozdrawiam
OdpowiedzTydzień już czekam na dostarczenie internetu LTE dla firm i nadal nie ma żadnego odzewu… Czy w tej firmie coś działa normalnie?
OdpowiedzHmm…ciekawe kiedy Orange zatroszczy i przejmie się bezpieczeństwem swoich pracowników.
OdpowiedzA co jak klient ma już ten pakiet? Zostanie zwolniony z opłaty za marzec?
OdpowiedzDla osób; którzy maja internet mobilny w opcji podstawowej na abo ten pakiet nie dziala..
OdpowiedzWkoncu jak to jest każdy może albo IT nie ogarnęło?
nic nie dziala nie odkodowane te 40 kanalow
OdpowiedzA co z tymi odblokowanymi kanałami jakie to kanały. Ja mam TV przez internet i nic nowego niem. Ktoś coś wie?
OdpowiedzZrob reset dekodera i przełącz go na kanał 998 na chwile
OdpowiedzMam kilka telefonow w orange.Na moim telefonie 10GB od razu zafunkcjonowało a na telefonie corki ciagle jest wiadomość,ze nie można wysłać sms. sprawdz wiadomość
OdpowiedzKtoś wie dlaczego?
Jak sprawdzić ile jeszcze zostało danych do wykorzystania z darmowych 10 gb ?
OdpowiedzW aplikacji mobilnej !
OdpowiedzNie działa 🙁
OdpowiedzCo ci nie działa !
OdpowiedzNa pewno się przyda ! Dziękuję.
Odpowiedzczemu pod numerem 510 100 100 nie ma ludzi tylko maszyna gada
OdpowiedzSuper sprawa dla studenta bo teraz wykłady online. Dziękujemy Orange!
OdpowiedzPo wpisaniu 10GB przyznano mi internet ale jak wpisałem hasło ILE INTERNETU to pokazało mi że mam 0.0 GB
OdpowiedzBardzo dobrze że klienci Orange zostali poinformowani SMS o możliwość kontaktu przez www . Zwracam się z prośbą również o nie wprowadzanie blokad tym którzy swojego rachunku nie wpłaca na czas. Sytuacja będzie się pogarszala z godziny na godzinę tak więc siedzicie w domach. Tylko to może uchronić nas i inne osoby.
OdpowiedzJednak nie dla wszystkich? Mam internet mobilny w Orange 10GB+10GB, wysłałem SMS’a i dostałem zwrotkę, że „mój plan taryfowy jest nieuprawniony do promocji”. Dotychczas sądziłem, że jestem indywidualnym klientem oferty abonamentowej, ale chyba Orange ma mnie za kogoś inego.
OdpowiedzNa infolinii powiedzieli mi, że ta oferta nie dotyczy internetu mobilnego tylko tych numerów, co mają połączenia głosowe. Myślałem, że w tej akcji chodziło o to, by ułatwić coś właśnie takim klientom, co muszą teraz z dziećmi siedzieć w domu i pakiety internetu znikają szybciej niż zwykle. Tu gdzie tylko LTE wchodzi w grę. Nie ma to jak się wszędzie nachwalić (a przypadkiem znalazłem ta informacje na chyba 4 portalach) , że jakieś ułatwienie dla klientów, a później z tego taki „zmoknięty kapiszon” wychodzi. Ostatecznie i tak sobie jakiś internet dokupię skoro się tak szybko zużył, bo to też nie jakiś majątek, ale to akcja, to jednym, albo dwoma słowami TOTALNA PORAŻKA wizerunkowa!
OdpowiedzCzy później muszę anulować ten pakiet żeby mi po darmowym miesiącu nie doliczali?
OdpowiedzA może jakieś rozwiązanie dla nju, np. zwiększenie przepustowości w lejku lub darmowy transfer w ramach pakietu GB do platform streamingowych?
OdpowiedzA co z telewizją z Orange światłowód? ( Orange Love)?
OdpowiedzJak sprawdzić ilość tego pakietu?
OdpowiedzWykupiłam ten pakiet 13.03 i już go nie mam.. Trochę dziwne że przez niecały tydzień zużylam 10Gb a używałam go sporadycznie.. Czasami mam 5Gb na miesiąc i trudno mi to wykorzystać.. Coś chyba poszło nie tak..
OdpowiedzWykupiłam ten pakiet 13.03 i już go nie mam.. Trochę dziwne ponieważ dla mnie 10Gb to dużo a używałam go sporadycznie więc nie mogę uwierzyć że w ciągu tych kilku dni zużylam aż 10gb.. Czasami trudno jest mi wykorzystać 5gb przez miesiąc.. Chyba coś poszło nie tak z tym pakietem.. Czy ktoś miał podobna sytuacje?
OdpowiedzMam pytanie czy po upływie promocji 10gb za darmo trzeba w jakiś sposób rezygnować z tego internetu?
OdpowiedzA czytałeś regulamin ?
OdpowiedzA gdzie jest regulamin?
OdpowiedzTak ciężko jest poklikać??? Proszę: https://oferty.orange.pl/external_files/LP_Razem/10_GB/Regulamin%20akcja%2010%20GB%20(19.03.2020).pdf?_ga=2.167335614.1411882179.1585164334-991719579.1583089990
OdpowiedzSuper sprawa dla uczniów i studentów. Dziękujemy ORANGE.
OdpowiedzA dlaczego najpierw ściągają mi się „stałe” gb, a nie z promocji. Skończy się marzec i skończą się „stałe” gb i te darmowe też przepadną. A okres rozliczeniowy mam do ok 18 każdego miesiąca. Czy nie można tak zrobić, że najpierw są wykorzystywane te dodatkowe gb?
Odpowiedzmam zablokowany nr 80820 … skąd mam zdjąć blokadę na Mój orange? nie mogę dodzwonić się… a chciałam porozmawiać z „żywym człowiekiem”…:)
OdpowiedzJak wysyłam wiadomość 10GB pod 80820 to wyskakuje komunikat że nie można wysłać wiadomości. Ktoś wie może o co chodzi? Numery Premium itp mam zablokowane
OdpowiedzCzy w kwietniu tez bedzie mozliwa taka oferta darmowego dostępu do internetu?
OdpowiedzKoronawirus rozpędza się i ani myśli zwolnić – czy Orange planuje powtórzyć pomoc dla swoich klientów w postaci kolejnych 10gb zwolnionych z opłaty? Myślę, że dla rodziców dzieciaków i pracujących z domu to szczególnie istotna sprawa.
OdpowiedzJak sprawdzić ile internetu z tego pakietu zostało zużyte?
OdpowiedzTo żenujące, że teraz dopiero przyszedł SMS z powiadomieniem o takiej promocji. Na 8 dni przed jej końcem.
OdpowiedzW ofercie Yes nie dziala… Wyskakuje ze tresc nieaktualna. O co chodzi?
OdpowiedzPotwierdzam, że pakiet działa również w maju – przed chwilą aktywowałem 😀
Odpowiedz