Oferta

Odkodowane kanały w prezencie od Canal+

Beata Giska Beata Giska
09 grudnia 2020
Odkodowane kanały w prezencie od Canal+

Do 28 lutego 2021 roku, abonenci Pakietu CANAL+ Select otrzymują wyjątkowy świąteczno-rozrywkowy prezent. Przez ten czas będą mieli dostęp do dodatkowych odkodowanych 4 kanałów, czyli więcej sportu, seriali i dokumentów!

 

Dodatkowe kanały telewizyjne na święta

Abonenci, którzy korzystają z podstawowego Pakietu CANAL+ Select lub chcą go zakupić, w najbliższym czasie, będą mogli cieszyć się tzw. otwartym oknem. Jest to odkodowany dostęp do kanałów z wyższego pakietu  CANAL+  Prestige, które normalnie są dodatkowo płatne.

W ramach świątecznego prezentu od CANAL+ widzowie będą mogli więc przez ponad dwa miesiące, bez limitu, oglądać CANAL+ SPORT 3 i 4, CANAL+ SERIALE i CANAL+ Dokument.

Co ciekawego tam się znajduje?

  • CANAL+ SPORT 3 i CANAL+ SPORT 4 to sportowe kanały premium stworzone specjalnie z myślą o kibicach PKO BP Ekstraklasy. Zobaczą oni tutaj propozycje, takie jak: „Planeta Ekstraklasa” – magazyn złożony z reportaży poświęconych rozgrywkom PKO BP Ekstraklasy, czy „Liga gra” – zapowiedź kolejki, wzbogacona o rozgrywki przedmeczowe. Dużo emocji gwarantowanych.
  • CANAL+ SERIALE to kanał premium, będący nową odsłoną propozycji CANAL+. Jego oferta programowa skoncentrowana jest głównie na najnowszych serialach, nagradzanych na całym świecie, które można codziennie oglądać z domu. Najmodniejsze seriale – kryminalne, dramatyczne, science-fiction, komediowe itd., to specjalność tego kanału. Wśród ostatnich, głośnych tytułów, znalazł się np. „Ojciec chrzestny Harlemu”, a wcześniej popularna rodzima produkcja „Belfer” czy obecny hit – „Król” na podstawie powieści Szczepana Twardocha.
  • CANAL+ Dokument to unikatowy kanał dokumentalny bez reklam, który przedstawia niezwykłe historie zwykłych ludzi. To propozycja dla osób szukających inspiracji i wiedzy, zainteresowanych różnorodnością współczesnego świata ludzi, zwierząt, przyrody, technologii. Odkrywamy nieznane fakty, pokazujemy filmowych laureatów różnych festiwali, przedstawiamy sensacyjne odkrycia, uczymy w fascynujący sposób. Ciekawą propozycją jest kontrowersyjny dokument – „Gwiazdy kontra psychofani”, który zdradza kulisy świata showbiznesu i uzależnień od popkultury.

Oferta z odkodowanymi kanałami dotyczy telewizji kablowej IPTV oraz satelitarnej DTH. Obejmuje ona wszystkich abonentów CANAL+ Select (Extra+ z Canal+ Select) obecnych oraz tych, którzy zakupią nowy pakiet lub rozszerzą dotychczasowy i zrobią to do 28 lutego. Dostęp do dodatkowych kanałów jest nadawany automatycznie, nie wymaga żadnych działań ze strony klientów czy sprzedawców.

 

Jak zakupić pakiet CANAL+ Telewizji Orange?

W ramach Telewizji Orange użytkownicy mogą wybierać spośród wielu ofert, dających dostęp do określonych kanałów. Miłośnicy filmów, często decydują się na kanały z pakietu CANAL+, gdzie znajdują kinowe hity, które niedługo po premierze na wielkim ekranie można oglądać wygodnie w domu. Pakiety CANAL+ w Telewizji Orange dostępne są do kupienia w Orange Love lub przy opcji światłowód z telewizją jako pakiet dodatkowy.

Użytkownicy pakietu CANAL+ Select, w skład którego wchodzą: CANAL+ PREMIUM, CANAL+ >>1, CANAL+ FAMILY, CANAL+ SPORT, SPORT2, mogą w dowolnej chwili zmienić swój pakiet na wyższy – CANAL+ Prestige i korzystać z tych 4 dodatkowych kanałów cały czas, nie tylko w okresie promocyjnym. Stając się nowym klientem zarówno pakietu Prestige, jak i Select, przez 3 pierwsze miesiące opłata za dostęp to… 0 złotych.

Warto więc zapewnić sobie kinową i sportową rozrywkę w domu – na długie zimowe wieczory i nie tylko!

Szczegóły oferty na stronie www.orange.pl

pakiet canal+ w orange

Komentarze

pablo_ck
pablo_ck 19:48 09-12-2020

Fajny prezent, chociaż bardzo wciągający. Może tak wciągnąć że potencjalnie może wywołać wojnę domową o pilot ?

Odpowiedz
    Beata Giska
    Beata Giska 09:38 16-12-2020

    Może, ale przy takiej ilości kanałów z pewnością znajdzie się jakiś ciekawy, filmowy kompromis 😉

    Odpowiedz

Odpowiedzialny biznes

15 lat, miliony podziękowań

Antonina Bojanowska Antonina Bojanowska
09 grudnia 2020
15 lat, miliony podziękowań

Fundacja Orange ma 15 lat. Ale tej historii nie tworzymy sami. To piękna układanka z wielu elementów. To dziesiątki, setki organizacji, tysiące szkół i mnóstwo dobrych ludzi, z którymi działamy, żeby wspólnie troszczyć się o lepszą przyszłość dzieci w cyfrowym świecie. I wiecie co? To piękne, że mamy wokół siebie taki sztab wsparcia.

Tak się składa…15lat.

Kiedy o tym w Fundacji rozmawialiśmy, to wyszło, że krąg ważnych dla nas osób i organizacji jest naprawdę pokaźny.

Są w nim nasi wolontariusze i wolontariuszki, nauczyciele i nauczycielki, lokalni społecznicy i społeczniczki prowadzące Pracownie Orange, partnerskie organizacje, grono ekspertów i ekspertek, które pomaga nam tworzyć i ewaluować nasze projekty. Są Członkinie i Członkowie Rady Fundacji, którzy wspierają nas strategicznie, a jak trzeba przyłączyć się do akcji w szczytnym celu, to przebierają się za superbohaterów. Są Pracownicy Orange – dzięki nim działa ta firma, a zatem działamy i my. Wśród nich osoby, z którymi na co dzień współpracujemy. Są nasi partnerzy, kontrahenci, honorowi ambasadorowie naszych inicjatyw, są inne Fundacje Orange na świecie, które nieustannie nas inspirują. I Klienci! Choć być może nawet nie wiedzą, że są naszymi cichymi pomocnikami.

Formalnie Fundacja powstała w sierpniu 2005. Ale z projektami zaczęła rozpędzać się w grudniu. Dlatego to dla nas  czas podsumowań. W tym roku pod wieloma względami wyjątkowy.

I właśnie dziś dziękujemy wszystkim, którzy są z nami. Dziękujemy za wsparcie, zaufanie i współpracę przy ważnej misji.

Co razem robimy?

Polskie dzieci spędzają dużo czasu ze smartfonem, tabletem i komputerem. My uczymy je korzystać z technologii bezpiecznie, kreatywnie i …z umiarem. Z nami rozwijają umiejętności krytycznego myślenia, poszanowania praw autorskich, ochrony swojej prywatności. Uczą się programowania, montując roboty, stacje pogodowe, a nawet komponując muzykę na bananach. Kiedy słyszymy, że to wszystko jest dla nich bardziej interesujące niż śmieszny filmik w Internecie, to to jest właśnie miód na nasze fundacyjne serce.

Przez te 15lat z naszą edukacją dotarliśmy do 3 mln dzieci, szkolimy tysiące nauczycieli z używania nowych technologii, założyliśmy 100 multimedialnych Pracowni Orange w małych miastach i wsiach, w Warszawie i Gdańsku współtworzymy FabLab powered by Orange, a dzięki zaangażowaniu 3 tys. wolontariuszy rocznie działamy na rzecz wielu placówek pomocowych, o czym ostatnio Wam wspominałam.

Ale to wszystko nie zadziałoby się bez serdecznego „sztabu wsparcia” wokół naszej Fundacji. Poznajcie go tutaj.

Gdzie dziś jesteśmy?

Na koniec dodam, choć może nieskromnie, że jestem dumna z tego, w jakim miejscu jest dziś Fundacja Orange. Kiedy zaczynałam tu pracę 10 lat temu, była to już prężnie działająca organizacja z wieloma ważnymi projektami. Po drodze doprecyzowaliśmy naszą misję, aby specjalizować się w tym, w czym możemy być najbardziej przydatni jako fundacja powołana przez telekom. W tematach, w których mamy szansę najlepiej służyć ludziom i sprawiać, że technologie staną się ich sprzymierzeńcem. Nasze inicjatywy to nie jednorazowe akcje, ale długofalowe programy. Każdy z nich ewaluujemy, dbamy nie tylko o skalę, ale przede wszystkim o jakość. Wolontariat pracowniczy w Orange jest jednym z prężniej działających w kraju. I kiedy trzeba, potrafimy być elastyczni, aby dostosować się do wymagającej sytuacji. Jak ostatnio w pandemii, kiedy wiele projektów zmieniło formułę, żeby odpowiadać na pojawiające się potrzeby. I tak już od 15 lat po prostu zależy nam, żeby edukować...mądrze! :)

Dziękuję zespołowi Fundacji  za nieustanne proaktywne, konstruktywne nastawienie na wszystko. I za wielkie serducha ze złota! Oby kolejnych 15 lat było tak owocnych.

Komentarze

emitelek
emitelek 17:42 11-12-2024

Żałosne… 1000GB na 31 dnie… A czemu nie milionGB?!?!?! 😛

Odpowiedz
bartsimpson
bartsimpson 16:36 12-12-2024

wystarczy trochę pomyśleć i przedłużyć sobie na rok i więcej, bonus wchodzi w zakładkę bonus gb za doładowanie. Bardzo kozacka promocja.

Odpowiedz
Peter
Peter 09:39 14-12-2024

1000gb za zgody a pozniej milion telefonow od Bog wie kogo z ofertami Bog wie czego, dziekuje postoje.

Odpowiedz
Gość
Gość 16:04 15-12-2024

@peter – Masz rację
Nie ma nic za darmo!!!! Ludzie lecą na 1000GB , jak ” pszczoły do ula ” Później po wyrażeniu takiej zgody będą dzwonić , wysyłać sms , maile o każdej porze dnia i nocy przez całą dobę i każdy ɓedzie miał dostęp do tego numeru telefonu !!!!
Naiwnych klientów niemyślacych racjonalnie jednak nie j brakuje .

Odpowiedz
Gość
Gość 16:28 15-12-2024

Masz rację , szukają naiwnych ludzi , nie ma nic za darmo , człowiek wyrażając zgodę sprzedaje swoje namiary i dane !!!!!!

Odpowiedz

Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo czy lepsza oferta

Monika Kulik Monika Kulik
08 grudnia 2020
Bezpieczeństwo czy lepsza oferta

Czy jesteśmy w stanie zgodzić się na pewne ustępstwa w dbaniu o swoje bezpieczeństwo i dane na rzecz lepszych warunków umowy czy oferty? Tak postawione pytanie pojawiło się w naszym badaniu „Digital ethics – polscy konsumenci wobec wyzwań etycznych związanych z rozwojem technologii”.

37% respondentów nie wyraża na to zgody, 31% nie ma sprecyzowanej opinii na ten temat, a 32% byłoby skłonnych zgodzić się na takie rozwiązanie. To dość równomierne rozłożenie opinii. Natomiast są różnice związane zaawansowaniem technologicznym i wiekiem respondentów.

Pewni swoich umiejętności

Osoby o wyższych kompetencjach technologicznych mają większą świadomość tego, jak na nasze życie moralne wpływają nowe technologie – 92% zgadza się na to, że nowe technologie zmieniają granice etyczne (inni respondenci to 77% wskazań). Wyrażają oni też przekonanie, że wraz z rozwojem technologii trzeba większą wagę przykładać do bezpieczeństwa – zaawansowani technologicznie 72% vs. pozostali 58%. Co ciekawe, osoby zaawansowane technologicznie dwa razy częściej skłonne byłyby poświęcić swoje bezpieczeństwo i prywatność na rzecz lepszej oferty – sądzi tak 51% badanych z tej grupy (pozostali – 25%).

Zaawansowani technologiczne są raczej technoentuzjastami – interesują się technologiami, chcą z nich korzystać jako pierwsi. W połączeniu z poczuciem eksperckiej wiedzy o technologii może to prowadzić do poczucia obniżonego osobistego poczucia zagrożenia związanego z ewentualnymi nadużyciami. Rozumieją, że jest to wyzwaniem i widzą, że wraz z rozwojem technologii konieczna jest większa uważność w kwestii zagrożeń w internecie i bezpieczeństwa danych, ale uważają, że sami mają wiedzę niezbędną, żeby ochronić się przed tymi problemami. Stąd zapewne ich duża gotowość do ustępstw w kwestii bezpieczeństwa danych w zamian za korzystne oferty – są przekonani, że potrafią rozpoznać zbyt daleko idące ustępstwa i nie zgodzą się na nie (przy czym obiektywnie niekoniecznie musi to być prawdą).

Prywatność jest walutą

Podobnie młodsi internauci, którzy żyją otoczeni technologią od dziecka i przez samo przyzwyczajenie do niej bardziej jej ufają (więc mogą się mniej obawiać niekorzystnych konsekwencji nadużyć). Lepiej odnajdują się też w sytuacji trade-off, gdzie w zamian za swoje dane osobowe otrzymują lepsze usługi lub korzystne oferty – są pragmatyczni i skłonni korzystać z waluty, jaką stały się ich dane. Jak pokazują europejskie badania, są też przekonani, że umieją się skutecznie chronić przed nadużyciami w internecie i będą umieli zidentyfikować próbę oszustwa lub nielegalnego wykorzystania danych, mają najmniej obaw dotyczących swojego szeroko rozumianego bezpieczeństwa online.

A może przyzwyczajeni do nowych technologii przyzwyczaili się też do przekazywania i ujawniania swoich danych? Rodzi się więc pytanie, czy prywatność jest dla nich taką wartością, jak dla starszych użytkowników sieci?

J. Rifkin – amerykański ekonomista i publicysta, autor wielu książek o rozwoju świata i technologii, jest zdania, że połączenie każdego i wszystkiego w globalną neurosieć wyprowadza rodzaj ludzki z ery prywatności, która była wyznacznikiem nowoczesności, i wprowadza go w erę przejrzystości. Dla młodego pokolenia dorastającego w globalnie połączonym świecie, gdzie każdy moment życia jest chętnie dokumentowany i szeroko rozpowszechniany za pośrednictwem mediów społecznościowych, prywatność straciła na znaczeniu.

fragment raportu Digital Ethics - 3 wykresy pokazujace stosunek ogóły, młodych i zaawansowanych technologicznie do ustepst w zakresie bezpieczeństwa i prywatności na rzecz lepszej oferty

Więcej o na ten temat znajdziecie w Raporcie „Digital ethics – polscy konsumenci wobec wyzwań etycznych związanych z rozwojem technologii”. Jest on efektem współpracy Wydziału Zarządzania Uniwersytetu ŁódzkiegoOrange Polska. Obejmuje wyniki badań w czterech obszarach: wzorce moralne, znajomość i zakres korzystania z technologii, obawy oraz wątpliwości etyczne związane z technologią a także odpowiedzialność i bezpieczeństwo w świecie technologii.

Komentarze

Scroll to Top