Oferta

W nju mobile jest milion klientów – bo chce (28)

Ryszard Kamiński

21 stycznia 2020

W nju mobile jest milion klientów – bo chce
28

Co może milion? Może ruszyć z posad… nawet pałac. Co pewnie widzieliście już w reklamie o milionie klientów nju mobile. Ta liczba to najlepszy dowód na to, że pomysł na prostą, tanią ofertę bez limitów i długoterminowej umowy się sprawdził.

Marka wystartowała w kwietniu 2013 r. Wtedy oferta bez limitów, długiej umowy i z obsługą tylko przez internet była rewolucją na rynku.

Już w lipcu 2013 r. nju miał pierwsze 100 tysięcy klientów. W kwietniu kolejnego roku klientów było już pół miliona, a w lutym 2016 r. 750 tysięcy. I gdy szykowaliśmy się na milion pojawiła się konieczność rejestracji kart prepaid, która zupełnie zmieniła rynek. Liczba osób korzystających z ofert na kartę zaczęła spadać. I na milion trzeba było poczekać. W międzyczasie okazało się, że klienci coraz chętniej wybierają ofertę abonamentową i dziś w nju ma ją już 70% osób.

 

Poniżej film pokazujący trochę liczb i informacji o tym, jacy są klienci nju.

Najczęściej klienci wybierają nju dzięki rekomendacji rodziny i znajomych. I z tego żółty koleżka cieszy się najbardziej. Doceniają atrakcyjną ofertę cenową, to, że gdy nie korzystają nie płacą, a za staż zyskują większy pakiet gigabajtów. Chętnie korzystają też z oferty dla par, ma ją 40% klientów.

 

 

A na koniec konkurs. Proszę piszcie odpowiedzi w komentarzach. Czekam na nie do 29 stycznia. Gadżetami nju nagrodzę 5 osób, które trafią idealnie lub te, które będą najbliżej właściwej odpowiedzi. Oto pytanie: Jak myślicie czy w nju klienci więcej sami dzwonią czy może częściej odbierają połączenia? Napiszcie, jakich połączeń jest więcej i o ile procent?

 

Udostępnij: W nju mobile jest milion klientów – bo chce
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Ciężarówka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Mario 11:39 21-01-2020
    Klienci nju więcej sami dzwonią. Połączeń wychodzących jest o 44% więcej niż przychodzących.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Krzysiek 12:34 21-01-2020
    Klienci nju więcej sami dzwonią. Dzwoniących jest 75% a odbierających 25%.
    Odpowiedz
  • komentarz
    tomzdw 12:42 21-01-2020
    połączeń wychodzących 59% a przychodzących 41%
    Odpowiedz
  • komentarz
    PAWEŁ 12:45 21-01-2020
    Wychodzące 80%, Przychodzące 20%.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 12:48 21-01-2020
    60% wychodzacych a przychodzacych 40%
    Odpowiedz
  • komentarz
    MAURYCY 13:45 21-01-2020
    Wychodzące 67%, Przychodzące 33%.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Katani1 14:36 21-01-2020
    Wychodzące 57%, przychodzące 43%.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Ron 14:52 21-01-2020
    Myślę, że częściej odbierają ok 60% przychodzących, a 40% wychodzących.
    Odpowiedz
  • komentarz
    baseattack@wp.pl 15:19 21-01-2020
    Jest równo 50:50
    Odpowiedz
  • komentarz
    ziemowy 15:24 21-01-2020
    Wychodzące 56% Przychodzące 44%
    Odpowiedz
  • komentarz
    bartsimpson 15:59 21-01-2020
    Wychodzące 30%, przychodzące 70%.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Matt55 17:40 21-01-2020
    Akurat fajnie się składa, bo dołączyłem do nju akurat kiedy pyknął milion klientów i jest super! Myślę, że klienci z racji no limit wykonują więcej połączeń o 16%.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Tomek 17:45 21-01-2020
    87% wychodzące, 23% przychodzące.
    Odpowiedz
  • komentarz
    ketrasa 17:48 21-01-2020
    Wychodzące 69%, przychodzące 31%.
    Odpowiedz
  • komentarz
    byczyn_86 17:49 21-01-2020
    dzwonią 62%, odbierają 38%
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 18:24 21-01-2020
    Wychodzące 61% Przychodzące 39% :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Władek 21:49 21-01-2020
    Wychodzące 67% przychodzące 33%
    Odpowiedz
  • komentarz
    Karol 22:37 21-01-2020
    Więcej jest połączeń przychodzących, o 34%
    Odpowiedz
  • komentarz
    mike278 00:13 22-01-2020
    Przychodzących jest więcej o 61 %.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Pan Pikuś 10:19 22-01-2020
    Wychodzące 68 procent, przychodzące 32 procent.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Damian 14:18 22-01-2020
    Śmiesznie, bo szukałem internetu domowego, odwiedziłem różnych dostawców i z każdym miałem podobną rozmowę - no pięknie, ale ja nie chcę zaraz na dwa lata z wami podpisywać, stracicie klienta. Odpowiedź: wszyscy tak mają, nie ma co szukać. Otóż jest nju, droga konkurencjo, wasi klienci są w tym milionie przez waszą pazerność.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Sebastian 16:23 22-01-2020
    77%wychodzacych 33%przychodzacych
    Odpowiedz
  • komentarz
    Pawel 16:49 22-01-2020
    Pół na pół bo klienci nju dzwonią do klientów nju więc na każdego dzwoniącego przypada jeden odbieracy
    Odpowiedz
  • komentarz
    Lukaszfd 17:12 22-01-2020
    Klienci nju mobile tak samo chętnie dzwonią jak i odbierają połączenia więc jest 50/50.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Mariof 17:41 22-01-2020
    Myślę że 85 % dzwoni i tych połączeń jest wiecej
    Odpowiedz
  • komentarz
    Bogusia 17:59 22-01-2020
    Klienci NJU 70% dzwonią, 30% odbierają. Jestem z Wami baaardzo długo! Pozdrawiam 🙂
    Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 18:31 22-01-2020
    46% wychodzące, 54% przychodzące. Faceci szukają korzystnych ofert, kobiety więcej beblają.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Adrian 18:45 22-01-2020
    Klienci nju więcej dzwonią bo mają taniej niż inni. 64% wychodzących, 36% przychodzących
    Odpowiedz

Oferta

Zima bez limitu w Orange na kartę i… -50% na próbę (29)

Kasia Barys

16 stycznia 2020

Zima bez limitu w Orange na kartę i… -50% na próbę
29

Co może milion? Może ruszyć z posad… nawet pałac. Co pewnie widzieliście już w reklamie o milionie klientów nju mobile. Ta liczba to najlepszy dowód na to, że pomysł na prostą, tanią ofertę bez limitów i długoterminowej umowy się sprawdził.

Marka wystartowała w kwietniu 2013 r. Wtedy oferta bez limitów, długiej umowy i z obsługą tylko przez internet była rewolucją na rynku.

Już w lipcu 2013 r. nju miał pierwsze 100 tysięcy klientów. W kwietniu kolejnego roku klientów było już pół miliona, a w lutym 2016 r. 750 tysięcy. I gdy szykowaliśmy się na milion pojawiła się konieczność rejestracji kart prepaid, która zupełnie zmieniła rynek. Liczba osób korzystających z ofert na kartę zaczęła spadać. I na milion trzeba było poczekać. W międzyczasie okazało się, że klienci coraz chętniej wybierają ofertę abonamentową i dziś w nju ma ją już 70% osób.

 

Poniżej film pokazujący trochę liczb i informacji o tym, jacy są klienci nju.

Najczęściej klienci wybierają nju dzięki rekomendacji rodziny i znajomych. I z tego żółty koleżka cieszy się najbardziej. Doceniają atrakcyjną ofertę cenową, to, że gdy nie korzystają nie płacą, a za staż zyskują większy pakiet gigabajtów. Chętnie korzystają też z oferty dla par, ma ją 40% klientów.

 

 

A na koniec konkurs. Proszę piszcie odpowiedzi w komentarzach. Czekam na nie do 29 stycznia. Gadżetami nju nagrodzę 5 osób, które trafią idealnie lub te, które będą najbliżej właściwej odpowiedzi. Oto pytanie: Jak myślicie czy w nju klienci więcej sami dzwonią czy może częściej odbierają połączenia? Napiszcie, jakich połączeń jest więcej i o ile procent?

 

Udostępnij: Zima bez limitu w Orange na kartę i… -50% na próbę
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Dom. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 12:30 16-01-2020
    O proszę, super promocja, to włączamy :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 12:52 16-01-2020
    Fajna promocja włączę rodzica moim dziękuję 😊
    Odpowiedz
  • komentarz
    Ron 14:05 16-01-2020
    Dobra rabat, tym bardziej że usługa jest popularna.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Katani1 14:23 16-01-2020
    Regulamin gdzieś znajdę?
    Odpowiedz
    • komentarz
      ketrasa 14:29 16-01-2020
      Więcej informacji na temat promocji znajdziesz: https://www.orange.pl/view/oferta-na-karte#bez-limitu-25-obecny-klient
      Odpowiedz
  • komentarz
    ketrasa 14:26 16-01-2020
    Przydał by się kod USSD. Włączenie SMS-em pewnie jest płatne (koszt SMS-a), a tej informacji nie ma w promocji.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Kasia Barys 14:58 16-01-2020
      Nie ma kodu USSD ale włączenie usługi SMS-em jest bezpłatne
      Odpowiedz
      • komentarz
        ketrasa 18:14 16-01-2020
        Faktycznie, dwie gidziny temu aktywowałem i opłata za SMS nie została pobrana
        Odpowiedz
  • komentarz
    emitelek 14:31 16-01-2020
    Szkoda, że piszecie o tym dopiero dzisiaj... Ferie w kilku województwach trwają już od 13 stycznia!...
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 14:55 16-01-2020
      A astronomiczna zima trwa od końca grudnia, podczas gdy klimatyczna zima, czyli czas, gdy średnie dobowe temperatury spadają poniżej 0 mogła się w niektórych regionach kraju nawet nie zacząć. Żadna data wszystkim nie dogodzi, a promocję kiedyś trzeba odpalić.
      Odpowiedz
      • komentarz
        emitelek 18:44 16-01-2020
        Twoja złośliwa riposta jest dla Ciebie taka zadowalająca??? Gościu ogarnij swoje korporacyjne EGO, bo "nie znasz dnia, ani godziny"... :P
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 12:51 17-01-2020
          Nie ma w mojej odpowiedzi nie ma ani krzty złośliwości, tylko delikatna sugestia, że uruchamiając promocję "zimową" trudno trafić w datę, którą można uznać za początek zimy. Pozdrawiam
          Odpowiedz
  • komentarz
    Kasia Barys 14:32 16-01-2020
    regulamin znajdziecie tu: https://orange.binaries.pl/bw/20155/0/58626/261094d7-82d1-4bd0-a5a1-0fbd86b2cd33
    Odpowiedz
    • komentarz
      Łukasz 15:14 16-01-2020
      Dziękujemy :)
      Odpowiedz
    • komentarz
      black 17:28 19-01-2020
      O, to już teraz pracownicy Orange tworzący dokumenty, robią to w domu na lewych SO?! ;) We właściwościach pedeefa w polu "AUTOR" kiedyś było imię i nazwisko autora, a teraz już tylko słowa" "Imię Nazwisko"? Taki kruczek, by nie było się do kogo przyczepić w razie jakiejś wpadki? Anonimizacja w pełni! Ciekawe, ciekawe...
      Odpowiedz
  • komentarz
    PAWEŁ 20:02 16-01-2020
    Czy te taryfy '' Orange YES, Orange POP, Orange ONE '' są jeszcze w użytku ?
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 20:23 16-01-2020
      Oczywiście! Nie zostały jeszcze odwołane :)
      Odpowiedz
    • komentarz
      Łukasz 20:35 16-01-2020
      Są w użytku jeśli ktoś ja posiada ale nie możesz zmienić taryfy na nie lecz tylko na Free
      Odpowiedz
    • komentarz
      Orangina 22:11 16-01-2020
      Orange one ... Firma zamieniła automatycznie na Orange free ! Ktoś coś wie na ten temat ,czemu ?
      Odpowiedz
      • komentarz
        Łukasz 08:21 17-01-2020
        Musiales miec Orange Go wtedy tak automatycznie przeszedles do Free ale z One to nie bardzo moi rodzice korzystaja z One i jest wszystko w porządku.
        Odpowiedz
  • komentarz
    Krystian 07:42 17-01-2020
    A jak ktoś ma aktywny pakiet cykliczny to z tego już nie ma potrzeby i sensu korzystać :( A może jakimiś gratisowymi GB na ferie Organe by sypnęło? bo na śnieg to nie ma co liczyć pewnie :(
    Odpowiedz
  • komentarz
    ketrasa 13:57 17-01-2020
    Wszystkie Wasze pytania odnośnie dostępnych i obecnych taryf na kartę oraz uruchamiania promocyjnie obecnej usługi z poprzednią usługą Rozmowy i SMS-y do wszystkich + GB znajdziecie na stronie NO: nasz.orange.pl Zapraszam ;)
    Odpowiedz
  • komentarz
    bartsimpson 18:47 17-01-2020
    Fajna promocja, tylko obawiam się że jak ją aktywuję już nigdy na tym numerze nie będę mógł wrócić do "starego" no limit za 25zł/mc, bez mmsów, ale za to z większą ilością GB.
    Odpowiedz
    • komentarz
      wwwwwww 10:17 19-01-2020
      promocja jak promocja - niestety to tylko promocja i jednorazowa. Gdyby to była standardowa regularna cena za no limit + 30GB to było by coś
      Odpowiedz
    • komentarz
      Kotek 11:04 19-01-2020
      Oczywisice że będziesz mógł. To są dwie niezależne usługi. Ważne, żeby karta była w Orange na kartę przed bodajże 19/09 aktywowana.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Jack 13:50 19-01-2020
        I działa wam ten SMS? 3 mi nie
        Odpowiedz
        • komentarz
          Łukasz 10:15 20-01-2020
          Jeśli masz wlaczony pakiet no limit to Ci sie to nie włączy trzeba pierw wyłączyć pakiet a później włączyć na nowo ja tak miałem u Mamy tylko ostrzegam jesli wylaczysz to stracisz to co miałeś...
          Odpowiedz
          • komentarz
            Łukasz 12:06 20-01-2020
            To co wcześniej napisałem to dotyczy jedorazowego pakietu tak dla jasności.
            Odpowiedz
  • komentarz
    Emerka 17:56 20-01-2020
    Promocja bardzo fajna.Trzeba tylko pamietac,że w taryfie Orange Free w tej promocji najpierw zejda GB z pakietu podstawowego (z doładowań )a dopiero później z promocyjnego.
    Odpowiedz

Oferta

Łatwe w obsłudze telefony w dobrych cenach na Dzień Babci i Dziadka (5)

Piotr Domański

16 stycznia 2020

Łatwe w obsłudze telefony w dobrych cenach na Dzień Babci i Dziadka
5

Co może milion? Może ruszyć z posad… nawet pałac. Co pewnie widzieliście już w reklamie o milionie klientów nju mobile. Ta liczba to najlepszy dowód na to, że pomysł na prostą, tanią ofertę bez limitów i długoterminowej umowy się sprawdził.

Marka wystartowała w kwietniu 2013 r. Wtedy oferta bez limitów, długiej umowy i z obsługą tylko przez internet była rewolucją na rynku.

Już w lipcu 2013 r. nju miał pierwsze 100 tysięcy klientów. W kwietniu kolejnego roku klientów było już pół miliona, a w lutym 2016 r. 750 tysięcy. I gdy szykowaliśmy się na milion pojawiła się konieczność rejestracji kart prepaid, która zupełnie zmieniła rynek. Liczba osób korzystających z ofert na kartę zaczęła spadać. I na milion trzeba było poczekać. W międzyczasie okazało się, że klienci coraz chętniej wybierają ofertę abonamentową i dziś w nju ma ją już 70% osób.

 

Poniżej film pokazujący trochę liczb i informacji o tym, jacy są klienci nju.

Najczęściej klienci wybierają nju dzięki rekomendacji rodziny i znajomych. I z tego żółty koleżka cieszy się najbardziej. Doceniają atrakcyjną ofertę cenową, to, że gdy nie korzystają nie płacą, a za staż zyskują większy pakiet gigabajtów. Chętnie korzystają też z oferty dla par, ma ją 40% klientów.

 

 

A na koniec konkurs. Proszę piszcie odpowiedzi w komentarzach. Czekam na nie do 29 stycznia. Gadżetami nju nagrodzę 5 osób, które trafią idealnie lub te, które będą najbliżej właściwej odpowiedzi. Oto pytanie: Jak myślicie czy w nju klienci więcej sami dzwonią czy może częściej odbierają połączenia? Napiszcie, jakich połączeń jest więcej i o ile procent?

 

Udostępnij: Łatwe w obsłudze telefony w dobrych cenach na Dzień Babci i Dziadka
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Serce. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Łukasz 13:52 16-01-2020
    Cały czas zastanawiam się jaki Mamie mojej kupić telefon smartfona.Obecnie korzystaja z normalnych telefonow zarówno mama jak i tata.Mama chcialaby wejść do Internetu niestety jej model tej opcji nie ma.Smartfon dla mojej Mamy musialby byc bardzo prosty w obsłudze.Jej wzrok nie pozwala na obsługę małych literek i cyfr.Hm ciężki temat.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Łukasz 17:11 16-01-2020
      Może jakieś propozycję odnośnie telefonów ?hm...
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotr Domański 13:04 17-01-2020
        Dużo zależy od preferencji Twojej mamy, a także jej umiejętności korzystania z urządzeń mobilnych. Może poradzić sobie sprawnie z dużym smarftonem, nawet flagowcem lub średniopółkowcem. Ja przykładowo kupiłem swojemu dziadkowi Samsunga A6, z którym sobie nieźle radzi. Jednak wcześniej korzystał z komputera, więc wejście w świat smartfonów było dla niego stosunkowo proste. Z drugiej strony, kiedyś sporo czasu spędziliśmy nad poszukiwaniami idealnego smartfona dla mamy koleżanki, ale ostatecznie okazało się, że brak fizycznych przycisków i mnogość opcji pogrzebała cały projekt.
        Odpowiedz
  • komentarz
    emitelek 18:45 16-01-2020
    Ceny nie powalają - niestety kolejna niby promocja :P
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 22:22 16-01-2020
    Orange Dixo - fajna klapka, bardzo mi się podoba. Jestem koneserem starych telefonów. Np taki Samsung X660 który służy mi prawie 14 lat - ciągle działa, może po tych 14 latach bateria słaba, ale.....nawet Samsung nie przewidział że ten telefon będzie "żył" tyle lat bo podajże w ustawieniach kalendarza data kończy się na 2015 roku :)
    Odpowiedz

Oferta

„Joker” i „To: Rozdział 2” w jakości 4K w styczniu w Orange VOD (8)

Kasia Barys

3 stycznia 2020

„Joker” i „To: Rozdział 2” w jakości 4K w styczniu w Orange VOD
8

Co może milion? Może ruszyć z posad… nawet pałac. Co pewnie widzieliście już w reklamie o milionie klientów nju mobile. Ta liczba to najlepszy dowód na to, że pomysł na prostą, tanią ofertę bez limitów i długoterminowej umowy się sprawdził.

Marka wystartowała w kwietniu 2013 r. Wtedy oferta bez limitów, długiej umowy i z obsługą tylko przez internet była rewolucją na rynku.

Już w lipcu 2013 r. nju miał pierwsze 100 tysięcy klientów. W kwietniu kolejnego roku klientów było już pół miliona, a w lutym 2016 r. 750 tysięcy. I gdy szykowaliśmy się na milion pojawiła się konieczność rejestracji kart prepaid, która zupełnie zmieniła rynek. Liczba osób korzystających z ofert na kartę zaczęła spadać. I na milion trzeba było poczekać. W międzyczasie okazało się, że klienci coraz chętniej wybierają ofertę abonamentową i dziś w nju ma ją już 70% osób.

 

Poniżej film pokazujący trochę liczb i informacji o tym, jacy są klienci nju.

Najczęściej klienci wybierają nju dzięki rekomendacji rodziny i znajomych. I z tego żółty koleżka cieszy się najbardziej. Doceniają atrakcyjną ofertę cenową, to, że gdy nie korzystają nie płacą, a za staż zyskują większy pakiet gigabajtów. Chętnie korzystają też z oferty dla par, ma ją 40% klientów.

 

 

A na koniec konkurs. Proszę piszcie odpowiedzi w komentarzach. Czekam na nie do 29 stycznia. Gadżetami nju nagrodzę 5 osób, które trafią idealnie lub te, które będą najbliżej właściwej odpowiedzi. Oto pytanie: Jak myślicie czy w nju klienci więcej sami dzwonią czy może częściej odbierają połączenia? Napiszcie, jakich połączeń jest więcej i o ile procent?

 

Udostępnij: „Joker” i „To: Rozdział 2” w jakości 4K w styczniu w Orange VOD
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Drzewo. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Pan Pikuś 18:52 03-01-2020
    Słyszę o konferencji na temat nju mobile. Bardzo Was proszę, oferta jest idealna. Nic przy niej nie majstrujcie!
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 15:32 04-01-2020
      Dokładnie, chociaż wszyscy ostatnio podnoszą ceny, więc........pożyjemy, zobaczymy.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Pan Pikuś 17:22 04-01-2020
        Właśnie tego się obawiam Pawełku ☹️
        Odpowiedz
      • komentarz
        Łukasz 10:50 05-01-2020
        Spokojnie trzeba poczekać na oficjalne informacje czyli 8 stycznia sie dowiemy co to za niespodzianka 🙄
        Odpowiedz
        • komentarz
          pablo_ck 22:31 06-01-2020
          Mam pewne przeczucia co do nowej oferty - myślę że mogą wzrsność ceny jednostkowe za minute/sms, ale tak anprawdę większośc klientów tego nie odczuje bo korzysta z pakietów - to ta gorsza zmiana, nowe zmiany to: e-sim, nowa aplikacja do obsługi konta, i większe paczki danych dla stałych klientów. Takiego mam czuja :)
          Odpowiedz
  • komentarz
    emitelek 17:32 04-01-2020
    A ja tak nt 4K - to wyrocznia? Bez przesady... Już czytałem o jakichś!!! 32K!!! Toż to armagedon! :/ Nasze oczy więcej nie zobaczą!!! Chyba, że przez mikroskop!!! :P I po co to komu???
    Odpowiedz
    • komentarz
      Pan Pikuś 21:09 04-01-2020
      Nie wiadomo o co chodzi? Więc chyba wiadomo o co chodzi 😉
      Odpowiedz
    • komentarz
      mike278 22:28 04-01-2020
      Marketingowcom emitelek. :)
      Odpowiedz

Oferta

Podsumowanie 2019 roku, cz. 2 (4)

Marta Krajewska

31 grudnia 2019

Podsumowanie 2019 roku, cz. 2
4

Co może milion? Może ruszyć z posad… nawet pałac. Co pewnie widzieliście już w reklamie o milionie klientów nju mobile. Ta liczba to najlepszy dowód na to, że pomysł na prostą, tanią ofertę bez limitów i długoterminowej umowy się sprawdził.

Marka wystartowała w kwietniu 2013 r. Wtedy oferta bez limitów, długiej umowy i z obsługą tylko przez internet była rewolucją na rynku.

Już w lipcu 2013 r. nju miał pierwsze 100 tysięcy klientów. W kwietniu kolejnego roku klientów było już pół miliona, a w lutym 2016 r. 750 tysięcy. I gdy szykowaliśmy się na milion pojawiła się konieczność rejestracji kart prepaid, która zupełnie zmieniła rynek. Liczba osób korzystających z ofert na kartę zaczęła spadać. I na milion trzeba było poczekać. W międzyczasie okazało się, że klienci coraz chętniej wybierają ofertę abonamentową i dziś w nju ma ją już 70% osób.

 

Poniżej film pokazujący trochę liczb i informacji o tym, jacy są klienci nju.

Najczęściej klienci wybierają nju dzięki rekomendacji rodziny i znajomych. I z tego żółty koleżka cieszy się najbardziej. Doceniają atrakcyjną ofertę cenową, to, że gdy nie korzystają nie płacą, a za staż zyskują większy pakiet gigabajtów. Chętnie korzystają też z oferty dla par, ma ją 40% klientów.

 

 

A na koniec konkurs. Proszę piszcie odpowiedzi w komentarzach. Czekam na nie do 29 stycznia. Gadżetami nju nagrodzę 5 osób, które trafią idealnie lub te, które będą najbliżej właściwej odpowiedzi. Oto pytanie: Jak myślicie czy w nju klienci więcej sami dzwonią czy może częściej odbierają połączenia? Napiszcie, jakich połączeń jest więcej i o ile procent?

 

Udostępnij: Podsumowanie 2019 roku, cz. 2
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Ciężarówka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 11:41 31-12-2019
    iPhone 11 Pro, marzenie na 2020 rok :) Kochani, wszystkiego najlepszego na Nowy 2020 rok, zdrówka, miłosci i .....tyle :) Zdrowie i miłość najważniejsze, pozdrawiam.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Łukasz 13:26 31-12-2019
      I nawzajem wszystkim zdrowia bo to najważniejsze,pomyślności i spełnienia marzeń oraz wszystkiego dobrego w nowym 2020 roku ;)
      Odpowiedz
    • komentarz
      mike278 15:47 01-01-2020
      @Pablo no coś TY. Iphone? Z tej listy to ja poproszę o wygraną w konkursie na jedynie 2 "słuszne" ;) telefony. LG V40 i Sony Xperia 5. Dźwięk Panie, dźwięk. :) i możliwości reszta też imponująca.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Tomasz 14:11 04-01-2020
    Podsumowując rok 2019 - to był ostatni rok, kiedy miałem usługi w Orange. Propozycja przedłużenia umowy z abonamentem większym o 50% za te same usługi, czy też oplata 9zł przy przedłużeniu umów biznesowej przekonały mnie skutecznie do zmiany operatora. Byłe z Wami wiele lat i niestety od 2020 już nie będę.
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej