Regina Jabczyńska
Cześć, nazywam się Regina i jestem nową blogerką. Będę dla Was pisała o obsłudze Klientów w Orange. A dokładniej o tym, co robimy, żebyście czuli się w naszej sieci dobrze, mając jak najwięcej pozytywnych doświadczeń.
Na dzień dobry chcę Was zaprosić do oglądania filmów z naszymi Orange Ekspertami. Krótkie wideo może zdziałać cuda. Nie tylko w prosty sposób pokazuje jak coś działa, ale i podsuwa gotowe odpowiedzi na ewentualne pytania. Z filmów dowiecie się np. jak korzystać z aplikacji Mój Orange, jak uzyskać dostęp w telefonie do muzyki bez ograniczeń i reklam, czy jak płacić bezpiecznie za rachunki.
Dotychczas nakręciliśmy dla Was 161 filmów i w 2016 roku obejrzane zostały aż 1 370 313 razy! Moim zdaniem to fajny wynik i pokazuje, że lubicie tę formę prezentacji.
A wiecie, co było najbardziej popularne w ubiegłym roku? Konfigurowanie Orange Airbox w usłudze Free Net – 119 482 wyświetleń, Jak przenieść kontakty z Windows Phone na Androida? – 80 301 wyświetleń, Konfiguracja usług w telefonie – 68 825 wyświetleń.
Tematykę filmów dobieramy słuchając i czytając, z jakimi sprawami zwracacie się do nas najczęściej. W filmach nie występują zawodowi aktorzy, tylko nasze koleżanki i koledzy, którzy najlepiej potrafią wyjaśnić działanie nawet najbardziej skomplikowanej usługi.
Jeśli macie pomysł na kolejny film, to koniecznie dajcie znać, czekam na Wasze propozycje. Każdy z Was może być pomysłodawcą następnego odcinka Orange Eksperta.
Wszystkie filmy znajdziecie w kanale Orange Polska w serwisie YouTube – Playlisty/Technologie Orange. Subskrybujcie kanał YouTube oglądajcie Orange Ekspertów i klikajcie "łapki w górę".
Komentarze
Jestem fanką tych filmów! Miło powitać nową blogerkę – powodzenia 🙂
OdpowiedzDzięki za oglądanie filmów OE i miłe słowa:)
OdpowiedzJabczyńska – zbieżność nazwisk z Wojtkiem przypadkowa? 😉
OdpowiedzNiekoniecznie;)
OdpowiedzJa nie mam daru wysławiania się i niejednokrotnie będąc pytanym (szczegolnie przez moją kochaną siostrę- którą pozdrawiam!) odsyłałem do tych wideo-pomocy. Także sprawdzają się i służą tym mniej biegłym w technologicznych nowinkach. Bo to właśnie dla takich są one tworzone. Pozdrawiam. Szczególnie nową blogerkę 🙂
Odpowiedzszkoda że nie myślicie też dla stałych klientów powinniście myśleć i robić dla nowych i jak dla stałych. music zmienić no limit sms i rozmowy za28zł i 18gb i tak samo 25zł 10gb powinno być to dla szystko jak i dla nowych i przynoszący nr. moje zdanie. tak
OdpowiedzTrzeba było nie ujawniać zakresu kompetencyjnego, bo zaraz będzie wiele pytań/zażaleń dot. obsługi klienta. 😀
Np. takich, dlaczego nie można się dodzwonić na infolinię w nocy, bo po 20 minutach oczekiwania jesteśmy rozłączani.
OdpowiedzKorzystam raczej rzadko, częściej daje namiar komuś innemu. Witam też uprzejmie „świeżą krew” w ekipie.
OdpowiedzWitamy Cię Reniu 🙂 Mhm……..zapowiada się fajny cykl filmików 🙂 I jeszcze to nazwisko 🙂 ;p
OdpowiedzBardzo tajemniczo zabrzmiała odpowiedź na moje pytanie; może Wojtek się też wypowie 😉
OdpowiedzA w czym problem że rodzina pracuje razem? Zachowujecie się jakbyście pierwszy raz się z taką sytuacją spotkali…
Odpowiedzpytanie nie na temat ale może ktoś odpowie, chciałbym otworzyć salon Orange- partnerzy nie odpowiadają może ma ktoś pewny kontakt lub wie w jaki sposób dotrzeć aby otrzymać autoryzacje.
Odpowiedz