Oferta

Orange Eksperci w salonach i na infolinii *900

r Grunwald r Grunwald
07 czerwca 2013
Orange Eksperci w salonach i na infolinii *900

Pisząc o Orange Ekspertach odpowiadających na Wasze zgłoszenia w internecie obiecałam, że wkrótce opowiem Wam także o Orange Ekspertach pracujących na infolinii i w wybranych salonach.

Orange Eksperci to nasze „zespoły do zadań specjalnych” - rekrutujemy ich spośród najlepszych doradców w salonach oraz w telefonicznym biurze obsługi. Specjalizują się w nowych technologiach i chętnie pomagają nie tylko w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów dotyczących smartfonów i tabletów, ale także uczą krok po kroku jak korzystać z różnych funkcji. Z ich usług mogą korzystać nie tylko klienci Orange – Eksperci w salonach i na infolinii są dostępni dla użytkowników wszystkich sieci. Może już ich spotkaliście? W salonach można ich poznać po czarnych koszulkach z charakterystycznym logo z żarówką:

d95f8309d1debe7a46671aabb7a7ed01be6

Dla osób preferujących kontakt telefoniczny mamy specjalną infolinię, w której nie trzeba słuchać komunikatów i wybierać tematów rozmowy – po połączeniu z numerem *900, a z telefonu w innej sieci lub stacjonarnego – z 703 300 900 od razu można rozmawiać z Doradcą. Osobistą pomoc w salonie można uzyskać już za 20 zł, a koszt rozmowy z infolinią to 1,99 zł za minutę połączenia z numerem *900 i 2,08 zł za minutę połączenia z numerem 703 300 900 (tak, tak, klienci Orange mają taniej :)).

Orange Ekspertów w salonach i na infolinii polecam szczególnie osobom, które kupiły swój pierwszy smartfon i potrzebują wsparcia w jego konfiguracji albo tym, którzy czują, że nie do końca rozumieją działanie tego, którego używają już od jakiegoś czasu.

Na koniec, jako ciekawostkę dodam, że wg. niedawno opublikowanych badań TNS Global, 13% Polaków nie zdaje sobie sprawy, że telefon, który zakupili jest smartfonem. Znacie kogoś takiego? Nam ciągle trudno w to uwierzyć…

Komentarze

Mirek
Mirek 19:38 13-06-2017

Witam, jestem abonentem Orange mam kilka usług w tej sieci. Zadzwoniłem pod ten numer 703 300 900 nie uzyskałem pomocy w sprawie internetu, wysłuchałem kilku (naciśnij lub wybierz) i straciłem 13 zł. Które oczywiście zostały skrupulatnie doliczone do rachunku. Brawo Orange tak się zarabia na naiwnych klientach. Niestety nie polecam tej usługi ponieważ gdybym się dodzwonił to prawdopodobnie stracił bym majątek na rozmowie z ekspertem.
Pozdrawiam
Wasz abonent
Mirosław Malinowski

Odpowiedz
    Sylwia
    Sylwia 15:45 04-01-2018

    Własnie ja skorzystałam z tego numeru za namową konsultanta z BOK i ani pan X ani żadna nagrana automatyczna sekretarka nie poinformowała mnie iż połączenie będzie płatne..i tak dostałam dziś rachunek i własnie złożyłam reklamację. Mam nadzieje, że z pozytywnym skutkiem. Dodam że rozmowa trwała ponad 2 godziny. Gdybym została poinformowana iż koszt za minutę połączenia będzie wynosił tyle czy tyle nie zgodziłabym się na nawiązanie połączenia.

    Odpowiedz
      Ja
      Ja 17:43 17-10-2018

      To ja mam lepszy numer,mój fon sam zadzwonił na ten numer ,nie wiem w jaki sposób i n szczęście ok 1 minuty to trwało i jest naliczone niecałe 2 zł ZŁODZIEJE?!!

      Odpowiedz
Mirek
Mirek 21:38 13-06-2017

Witam, jestem abonentem Orange mam kilka usług w tej sieci. Zadzwoniłem pod ten numer 703 300 900 nie uzyskałem pomocy w sprawie internetu, wysłuchałem kilku (naciśnij lub wybierz) i straciłem 13 zł. Które oczywiście zostały skrupulatnie doliczone do rachunku. Brawo Orange tak się zarabia na naiwnych klientach. Niestety nie polecam tej usługi ponieważ gdybym się dodzwonił to prawdopodobnie stracił bym majątek na rozmowie z ekspertem.
Pozdrawiam
Wasz abonent
Mirosław Malinowski

Odpowiedz
    Sylwia
    Sylwia 16:45 04-01-2018

    Własnie ja skorzystałam z tego numeru za namową konsultanta z BOK i ani pan X ani żadna nagrana automatyczna sekretarka nie poinformowała mnie iż połączenie będzie płatne..i tak dostałam dziś rachunek i własnie złożyłam reklamację. Mam nadzieje, że z pozytywnym skutkiem. Dodam że rozmowa trwała ponad 2 godziny. Gdybym została poinformowana iż koszt za minutę połączenia będzie wynosił tyle czy tyle nie zgodziłabym się na nawiązanie połączenia.

    Odpowiedz
      Ja
      Ja 19:43 17-10-2018

      To ja mam lepszy numer,mój fon sam zadzwonił na ten numer ,nie wiem w jaki sposób i n szczęście ok 1 minuty to trwało i jest naliczone niecałe 2 zł ZŁODZIEJE?!!

      Odpowiedz
Andrzej
Andrzej 10:07 11-03-2019

Jakim cudem jest reklama że eksperci są w salonach i na infolinii.Dzisiaj byłem w salonie i nikt nie potrafił mi pomóc tylko odesłali na infolinię.Śmiech na sali z takiej obsługi.

Odpowiedz
Andrzej
Andrzej 11:07 11-03-2019

Jakim cudem jest reklama że eksperci są w salonach i na infolinii.Dzisiaj byłem w salonie i nikt nie potrafił mi pomóc tylko odesłali na infolinię.Śmiech na sali z takiej obsługi.

Odpowiedz

Oferta

Czerwcowe nowości, nie tylko smartfony

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
06 czerwca 2013
Czerwcowe nowości, nie tylko smartfony

Dawno nie pisałem o nowych urządzeniach w ofercie Orange, dlatego szybko nadrabiam zaległości. W tym tygodniu w cennikach pojawiły się: Samsung Galaxy Young, Nokia Lumia 520, Sony Xperia SP, Huawei Ascend G510 i BlackBerry Q10. Ponadto świetny Sony Xperia Tablet, który teraz sprawdzacie w kolejnej edycji Testuj z Orange oraz aparat fotograficzny Sony DSCH200. Nowości możecie mieć zarówno w ofertach indywidualnych i biznesowych. Szczegóły zn7a86a351a40187b1f1d789530ca859a51bc 8b29b22c5e1583763610be61fe1b399ca6c 66baf48b576683f6a332d03195a23395bc7ajdziecie na www.orange.pl.

 

 

 


Sieć

Chwilę gorzej, aby było dużo lepiej

r Grunwald r Grunwald
06 czerwca 2013
Chwilę gorzej, aby było dużo lepiej

Kiedy na blogu Wojtka pojawiła się informacja, że rozpoczęliśmy modernizację naszej sieci w Warszawie, pojawiły się komentarze, że w niektórych miejscach na Bielanach i Bemowie zamiast lepiej jest gorzej. Dlaczego tak się dzieje? Niestety, tak wielkie przedsięwzięcie techniczne może spowodować przejściowe obniżenie jakości usług, a w skrajnych przypadkach przerwy w dostępie do sieci. Na szczęście są to sytuacje sporadyczne. Dlatego przed rozpoczęciem prac na konkretnym obszarze, czy dzielnicy staramy się informować o tym klientów, aby nie byli zaskoczeni. Przepraszamy za takie niedogodności i prosimy o zrozumienie. Żeby wszystko było jasne, chcę przybliżyć Wam techniczną stronę prowadzonych prac. Modernizację prowadzimy zawsze etapami. W pierwszym, który trwa do 5 dni, na stacjach bazowych instalujemy nowy sprzęt, ale stare urządzenia pozostają aktywne. To tzw. SWAP. Potem jest KONSOLIDACJA, kiedy następuje przełączenie stacji na nowe nadajniki, a stare są wyłączane. Te prace również zajmują do 5 dni. Ostatni etap to OPTYMALIZACJA. W jej trakcie nowe nadajniki są dostrajane, aby uzyskać najlepszą możliwą wydajność i pokrycie. Proces trwa dłużej, od 2 do 3 tygodni. Dopiero po nim sieć jest w pełni gotowa i tak naprawdę wtedy odczujecie wyraźną poprawę, która mam nadzieję wynagrodzi Wam obecne, przejściowe trudności. Na koniec przypomnę, że dotychczas  modernizowaliśmy naszą sieć przede wszystkim na terenach wschodniej i północno-zachodniej Polski. Liczba stacji, z których mogą korzystać klienci Orange zwiększyła się tam o ponad 55 proc., a ich możliwości zdecydowanie wzrosły, co potwierdziło w komentarzach wielu z Was. Macie m.in. większy zasięg 3G, czy lepszy sygnał wewnątrz i na zewnątrz budynków. Dokładnie tak samo będzie we wszystkich lokalizacjach, gdzie teraz i w przyszłości modernizujemy sieć.

36a9029058d7a9dbed867c767a4970ee6dd

Scroll to Top