;

Oferta

Orange Flex. Nas to nie dziwi (5)

Kasia Barys

3 marca 2021

Orange Flex. Nas to nie dziwi
5

Orange Flex wystartował z nową kampanią wizerunkową pod hasłem #NasToNieDziwi. Jeszcze nie tak dawno temu pewne rzeczy wydawały się niedostępne, zbyt nowoczesne czy po prostu zbyteczne. Dziś są dla nas nowym standardem. To już normalne, że w „minutę” można zrobić karierę w mediach społecznościowych. Nikogo nie dziwi, że swoje profile na Instagramie posiadają psy czy koty. Można  być influencerem będąc osobą 60+, a za zakupy zapłacić … zegarkiem. Teraz jest też zupełnie normalne, że w aplikacji można mieć dostęp do sieci. Czy to nas dziwi? Nie! Bo tak właśnie powinno wyglądać korzystanie z sieci komórkowej.

Skoro pies może być influencerem, to czemu sieć nie może być w aplikacji?

Bohaterem kampanii jest #GeneracjaFlex, czyli ludzie, których definiuje otwarte podejście do życia, a nie wiek czy płeć. Dlatego w kilku spotach poznacie osoby w niesztampowych sytuacjach, sytuacjach które w dzisiejszych czasach nie powinny dziwić. Nie powinno też dziwić, że naturalnym wyborem dla tej grupy jest właśnie aplikacja w sieci. Dla nich nowe technologie to wygoda i wolność, a takie poczucie daje Orange Flex.

Do kampanii Orange Flex przyłączyli się influencerzy, którzy są częścią #GeneracjiFlex i których oczywiście… nic nie dziwi: Ewa Zawada (TikTok: @dobrafaza), Dominik Rupiński (TikTok: @dominikrupinski), Piotr Kędzierski (IG: @piotrkedzierski), Jacek Rydlewski (IG: @kapitanietoniemy), Koty Zuzi (@IG: kotyzuzi).

Zespół Orange Polska pracował nad konceptem kreatywnym z agencją Leo Burnett Warszawa. Spoty zostały zrealizowane przez firmy: Film Produkcja (produkcja), Orka (postprodukcja) i Lunapark (dźwięk), a całość wyreżyserował Łukasz Zabłocki. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media Warszawa.

 

Udostępnij: Orange Flex. Nas to nie dziwi
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Truck. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Szuwarek 17:53 03-03-2021
    Kiedy można spodziewać się, że bedzie mozliwe przejście z Orange Flex do samego Orange ?
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 15:17 04-03-2021
    Flex jest git. Fajna opcja. Myślę że konkurencja zaczym zbuduje swój odpowiednik flexa to.......trochę wody w Wiśle jeszcze upłynie ;p
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 19:30 04-03-2021
      Dobre żarty... Flex to właśnie odpowiedź orange na tego typu usługi konkurencji! - nie wiedziałeś?... :/
      Odpowiedz
      • komentarz
        czy 12:27 09-03-2021
        @emitelek: Porównaj funkcjonalność tego typu rozwiązań konkurencji do funkcjonalności Flexa. Zdecydowanie Flex wygrywa, mimo swoich kilku bolączek.
        Odpowiedz
  • komentarz
    Andy 15:57 05-03-2021
    Kod do Orange Flex na 30zł: ANDRZEJQF7Y
    Odpowiedz

;

Odpowiedzialny biznes

Projekt społeczny fundacji powołanej przez biznes – jak to działa? (2)

Tosia Bojanowska

3 marca 2021

Projekt społeczny fundacji powołanej przez biznes – jak to działa?
2

Jak prowadzić projekt społecznego zaangażowania biznesu? Taki, który może realnie wpływać na zmianę na lepsze w otoczeniu? Poznajcie sposoby na taką inicjatywę i  przy okazji Fundację Orange trochę „od zaplecza”.

Biznes społecznie zaangażowany

Wiecie, że 65% konsumentów uważa, że marki mogą rozwiązywać społeczne problemy lepiej niż rządy? Tak wynika z badania *2019 Meaningful Brands survey powered by Havas. Jak mądrze wykorzystać potencjał biznesu w obszarze probono i prowadzić skuteczne programy społecznego zaangażowania? Szczególnie teraz, kiedy pandemia ujawnia nowe wyzwania.

Postanowiliśmy w Fundacji Orange podzielić się naszym 15letnim doświadczeniem w prowadzeniu inicjatyw społecznych i edukacyjnych. Zdaniem ekspertów Fundacji Stocznia, którzy przeprowadzili nas przez tę (jubileuszową) refleksję w czasie warsztatów, udało nam się wypracować „metodę”, która może okazać się inspirująca dla innych działających na polu pożytku publicznego. Zapraszamy do korzystania z tych przemyśleń, podpowiedzi, ale i lekcji z niepowodzeń, które na tej drodze przeszliśmy.

Sposoby na skuteczny projekt

„Metoda na skuteczny projekt społeczny” to 15 krótkich rozdziałów, z których dowiecie się, o czym warto pamiętać, projektując działania społeczne nastawione na wpływ i realną zmianę na lepsze. To materiał zarówno dla fundacji korporacyjnej, firmy, która chce realizować lub już realizuje programy zaangażowania społecznego i dla „klasycznej” organizacji pozarządowej.

Możecie też poznać tu naszą Fundację trochę „od kuchni” i podejrzeć, co dzieje się za kulisami naszych inicjatyw i jak myślimy o naszym zaangażowaniu. A myślimy o nim – w skrócie – tak:

  • Misja i strategia is the king! Określa, które wyzwania społeczne są dla was ważne, co chcecie zmienić. To drogowskaz, który ułatwia koncentrację na celu, organizowanie pracy, podejmowanie decyzji. Pomaga nie być „organizacją od wszystkiego” i robić to, na czym się po prostu najlepiej znacie. My w Fundacji specjalizujemy się w cyfrowej edukacji, bo na tym znamy się my i nasz fundator. Słowem: Orange Polska dostarcza internet i technologie, a my propagujemy odpowiedzialne korzystanie z nich i kształcimy cyfrowe kompetencje ludzi. Nasza misja to coś, w co wierzymy, co nas nurtuje i przejmuje, szczególnie kiedy rozejrzymy się wkoło i widzimy, w jakim tempie rozwija się świat technologii.
  • Strategia to odpowiedź na pytanie, jak chcecie działać. My koncentrujemy się na długofalowych programach bardziej niż jednorazowych akcjach. Często inwestujemy w kompetencje liderów. To oni pchną zmiany dalej, w swoich środowiskach, w szkołach, lokalnych społecznościach. Ale jednocześnie…no taki jest ten świat, że musimy pozostać elastyczni. Szczególnie teraz, w pandemii, niejeden projekt społeczny został „przemeblowany” w ekspresowym tempie. U nas też.
  • Diagnoza społeczna. Warto analizować i poznać potrzeby i problemy społeczne, na które chcecie odpowiedzieć swoim projektem. Wyniki badań –własne lub dostępne publicznie, opinie ekspertów, ale także…samych beneficjentów. My tworzymy nasze projekty z tymi, na rzecz których będziemy działać, dzięki czemu wpasowujemy się w potrzeby odbiorców. Uwierzcie, to ma sens!
  • W projekcie społecznym istotne znaczenie ma ewaluacja. Sprawdzanie, co działa, co nie, i modyfikowanie pierwotnych założeń, jeśli trzeba (oj, to czasami bolesne 😉 ).
  • Wasza organizacja wypracowała coś cennego? Otwarte zasoby, creative commons to ważne idee. Warto jest udostępniać materiały, scenariusze zajęć, raporty i publikacje tak, aby każdy mógł z nich skorzystać.
  • I na koniec, choć nie bez znaczenia – zespół. U nas sprawdza się to, że łączymy doświadczenia pracy w organizacjach pozarządowych i w biznesie. W prowadzeniu projektu społecznego staramy się układać pracę jak w dobrym biznesowym przedsięwzięciu, ale pozostajemy zespołem ludzi, którzy czują społeczną misję, chcą dla świata lepiej i mają proaktywny stosunek do rzeczywistości.

Po więcej inspiracji o skutecznym projekcie społecznym w biznesie i nie tylko zapraszam Was serdecznie TUTAJ.

Cele wielu fundacji prowadzonych przez biznes wybiegają daleko poza te – wizerunkowe. Mogą one odgrywać bardzo ważną rolę w rozwiązywaniu problemów społecznych – w obszarze edukacji, wykluczenia społecznego, zdrowia czy ekologii. Mają możliwości wywierania rzeczywistego wpływu. Warto tę szansę i potencjał mądrze wykorzystać. Wypracować strategię i się jej trzymać, myśleć długofalowo, kierować się standardami działania fundacji korporacyjnych, uczyć na własnych błędach i dzielić z innymi doświadczeniem – podsumowuje Łucja Krzyżanowska, dyrektorka ds. badań i doradztwa Fundacji Stocznia, która uczestniczyła w pracach nad tym opracowaniem, za co wielkie dzięki.

Udostępnij: Projekt społeczny fundacji powołanej przez biznes – jak to działa?
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Truck. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 21:47 06-03-2021
    Dawno nie widziałem tak fajnie "uszytej" publikacji, 30 minut, przecztane :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Antonina Bojanowska 22:42 08-03-2021
      Staramy się dbać o ekonomię czasu :)
      Odpowiedz

;

Odpowiedzialny biznes

Podłączyliśmy 3000 szkół do Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej (1)

Wojtek Jabczyński

3 marca 2021

Podłączyliśmy 3000 szkół do Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej
1

Ostatni rok, w którym zmagaliśmy się z pandemią Covid-19, najlepiej pokazał jak istotna jest cyfryzacja i dostęp do szybkiego internetu. Dlatego od wielu lat inwestujemy miliardy złotych w rozwój światłowodów. Chodzi nie tylko o czysto komercyjne działania, ale także wsparcie wysiłków administracji w podłączaniu placówek edukacyjnych. Wiem, że powtarzam to jak mantrę i przy różnych okazjach, ale teraz pojawiła się kolejna.

Szybki internet dla szkół

Orange Polska dostarczył szybkie łącza do 3000 szkół w działających w Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej, zbudowanych na bazie przetargów rozpisywanych przez NASK, który jest operatorem OSE. Placówki podłączamy w ramach inwestycji własnych i POPC (Program Operacyjny Polska Cyfrowa). W ponad 100 szkołach zainstalowaliśmy też łącza tymczasowe. To miejsca, gdzie inwestycje światłowodowe nie były możliwe w krótkim czasie ze względu na ograniczenia techniczne.

Plany podłączania szkół były i pozostają ambitne. Reforma szkolnictwa, a następnie pandemia sprawiły, że sytuacja z realizacją inwestycji w ramach OSE i POPC nie stała się prostsza. Dlatego cieszymy się z 3000 podłączonych do OSE szkół, ale mamy świadomość, że przed nami jeszcze sporo pracy.

Wsparcie Fundacji Orange

Na koniec nie mogę nie wspomnieć o działaniach Fundacji Orange, która wspiera edukację i uczy bezpiecznie korzystać z nowoczesnych technologii. Zapewnienie dostępu do szybkiego internetu to bowiem tylko jedna strona medalu, drugą jest jego umiejętne wykorzystanie. Fundacja realizuje m.in. program edukacji cyfrowej „Lekcja:Enter” skierowany do nauczycieli i „Maga Misję” uczącą dzieci świadomego korzystania z technologii oraz zasad bezpieczeństwa w sieci.

Udostępnij: Podłączyliśmy 3000 szkół do Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Heart. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 15:13 04-03-2021
    Za to Was lubię :) Za działania na rzecz społeczeństwa.
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej