Od dziś startujemy z nową kampanią Orange na kartę. Robert Górski (tradycyjnie w roli wesołego kioskarza, który tym razem prezentuje biceps) opowiada w niej o nielimitowanych rozmowach i masie internetu na stałe. A to wszystko za jedyne 25 zł. Powtarzamy? Tak, za 25 zł. :-) I jeszcze garść informacji mniej lub bardziej przydatnych przy oglądaniu naszego spotu. Za jego kreację odpowiada Publicis, produkcją zajął się Lemon, a postprodukcją Badi Badi. Media zaplanował dom mediowy Initiative Media. Spot wyreżyserował Kristoffer Karlsson Rus, którego możecie kojarzyć m.in. z filmu Wielki skok.
No i oczywiście nie zapomnijcie zarejestrować karty. Można to zrobić nie tylko w salonie Orange (szczegóły tu).
MegaMisja to pierwszy w Polsce program edukacji cyfrowej adresowany do nauczycieli i uczniów w szkolnych świetlicach. Razem z 10 000 dzieci z 350 świetlic w całej Polsce wyruszamy w cyfrową MegaMisję. Przez cały rok szkolny będziemy wspólnie poznawać zasady poruszania się w cyfrowym świecie.
Podczas Zjazdu Liderów MegaMisji, Fundacja Orange przygotowała szkolenia i warsztaty. Nauczyciele poznali zasady programu i metodę grywalizacji, mieli szansę zrobić pierwsze kroki w programowaniu, czy pracować nad metodami budowania autorytetu wychowawcy.
Zapraszam na krótką relację z konferencji otwierającej I edycję Programu.
Aby jak najlepiej przygotować się do realizacji Programu, w ubiegłym roku przeprowadziliśmy pilotaż wspólnie z 50 świetlicami. Uczestnicy wstępnej edycji bardzo dobrze ocenili MegaMisję i przygotowane materiały edukacyjne. Dzięki informacjom i uwagom uzyskanym od wychowawców realizujących kolejne etapy MegaMisji, zmieniliśmy program tak, aby był on jak najbardziej dopasowany do potrzeb dzieci i nauczycieli na co dzień pracujących w świetlicach.
Wartością tego Programu jest to, że dzieci zdobywają wiedzę poprzez zabawę – towarzysząc dwójce bohaterów Julce i Kubie w ich wędrówce przez cyfrowe laboratorium. Zadania, jakie mają do wykonania, choć dotyczą kompetencji cyfrowych, odnoszą się do realnego świata. Dzieci uczą się na przykład, jak sprawdzić wiarygodność informacji znalezionych w sieci i dyskutują, kto jest dla nich najbardziej wiarygodnym rozmówcą, poznają zasady bezpiecznego poruszania się w internecie, uczą się netykiety i szacunku dla opinii innych, a poznając multimedia rozmawiają na przykład o dostępności zasobów sieci dla osób z niepełnosprawnościami.
Jeśli interesują Was te tematy i chcecie wykorzystać je podczas zajęć z dziećmi, zapraszam do bazy wiedzy MegaMisji, gdzie znajdziecie scenariusze zajęć opartych o katalog kompetencji cyfrowych.
Około 15% naszych klientów to osoby starsze, powyżej 70. roku życia, dla których nowoczesna technologia nie zawsze jest tak intuicyjna i prosta, jak dla osób młodych. Aby lepiej zadbać o tę grupę klientów, wprowadziliśmy wiele ułatwień, z których mogą skorzystać. Automatyczne menu na infolinii skrócone jest do minimum, aby jak najszybciej połączyć osobę starszą z dedykowanym doradcą, który nawet najtrudniejsze kwestie techniczne wytłumaczy prostym i zrozumiałym językiem. Rozmowa z nim może trwać tak długo, jak tylko to będzie konieczne dla załatwienia sprawy. Dodatkowo wszystkie pisma adresowane do klientów seniorów drukowane są powiększoną czcionką.
Znak jakości przyznawany jest na podstawie szczegółowego audytu. Sprawdzane jest, czy dana usługa jest bezpieczna. Certyfikat potwierdza, że usługa spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa dla osób starszych, zrozumiała – jest łatwa w odbiorze dla osób starszych, potrzebna – odpowiada na rzeczywiste potrzeby osób starszych, przystępna – jest łatwo dostępna dla zainteresowanych.
Zakres audytu obejmował nie tylko analizę dokumentów, wywiady z pracownikami, ale także badania tajemniczego klienta. Grupa seniorów testowała obsługę na infolinii, sprawdzając między innymi zrozumiałość i prostotę udzielanych informacji, podejście i sposób rozmowy doradców, sposób rozwiązania problemu.
Ocena wypadła bardzo dobrze, a jej efektem jest przyznany nam certyfikat OK SENIOR. Dla nas to potwierdzenie, że wypracowane standardy obsługi dla seniorów na infolinii są dobre, ale też zobowiązanie, aby robić więcej.
Odpowiedź:
(anulować)
Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies
Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.
Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.
Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.
Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie
Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.
Możesz zmienić swoje preferencje dotyczące plików cookies w każdej chwili. W celu zarządzania plikami cookies lub wycofania zgody na ich używanie, prosimy skorzystać z ustawień przeglądarki internetowej.