Rozrywka

Orange na kartę – making of

Stella Widomska Stella Widomska
14 września 2021
Orange na kartę – making of

Wrzesień obfituje w nowe kampanie. W końcu to Back2School i tradycyjny czas w marketingu na odświeżenie ofert. Nie od dziś wiadomo, że wraz z wrześniem i końcem wakacji lubimy porządkować tematy (na przykład wybrać nowy plan taryfowy czy zmienić operatora albo wykupić nową usługę). W moim wypadku to co roku między innymi dostęp do elektronicznego dziennika szkolnego. Lubię też na koniec sierpnia zrobić rachunek sumienia czy na pewno korzystam z aplikacji, za które co miesiąc płacę. Nie wiem jak jest u Was, ale w moim telefonie w trakcie pandemii do przesady rozmnożyła się ilość płatnych aplikacji, w których oglądam filmy i seriale, a także czytam książki. I żeby było śmieszniej, kończy się zawsze tym, że nie mam czego oglądać. Polećcie coś, bo ostatnio wszystko po mniej więcej 10 minutach mnie usypia. ;-)

 

Ale wracając do września i Back2School. Mamy nową kampanię w Orange na kartę z Robertem Górskim i Mikołajem Cieślakiem. O samej ofercie Kasia Barys pisała Wam o tu. Ja dziś chcę napisać o spocie, jaki od kilku dni możecie zobaczyć w telewizji. Akcja rozgrywa się na boisku, a panowie grają w piłkę nożną. Jaki ten sport może mieć związek z Orange na kartę? Zobaczcie sami.

 

Dodam tylko (dla szczególnie zainteresowanych), że pomysł na skrypt wypracowaliśmy z Leo Burnett. Produkcją zajęło się Studio Tyrka. Postprodukcja to Orka. Spot wyreżyserował Amon Schulz. Media kupił dom mediowy Initiative, a social media zaplanowało Follow Agency.

 

Ale teraz mam coś specjalnego, bo wiem, że lubicie popatrzeć na naszą pracę od kuchni. Tym razem relacja z planu oczami Ulki Woźniakowskiej z Ekipy Orange. Zapraszam. :-)

Komentarze

pablo_ck
pablo_ck 22:25 14-09-2021

Lubię te Wasze reklamy. Te z udziałem Uli i Michała najbardziej. Jestem zdania że miejsce „gwiazd” jest na scenie, a w reklamach lubię oglądać „normalnych” aktorów, tzn tych których nie widzimy na scenie. Może to pewna dyskryminacja, ale nie lubię gwiazdorzenia w reklamach bo mam wrażenie że te „gwiazdy” tylko dla hajsu to robią o ich cennik jest kosmiczny.

Odpowiedz
    mike278
    mike278 20:26 15-09-2021

    Nie zgodzę się Pablo. O ile jeszcze Panowie Górski i Cieślak trzymają poziom o tyle inne reklamy z nurtu: slodko, domowo, przymilnie są DLA MNIE po prostu mdłe. Standard dla mnie wyznaczyli Panowie Sitarski i Boberek. No ale wiadomo że ze mnie straszna konserwa. ?

    Odpowiedz
      pablo_ck
      pablo_ck 20:43 15-09-2021

      Owszem Pana Górskiego i spółkę lubię, chociaż uwielbiam reklamy z Ulą i Michałem, ale jak oglądam reklamy konkurencji to……dla mnie takie reklamy działają w odwrotną stronę.

      Odpowiedz

Rozrywka

Spider-man 2, Wolverine, God of War Ragnarok na pokazie “Playstation Showcase”

Bartosz Graczyk Bartosz Graczyk
13 września 2021
Spider-man 2, Wolverine, God of War Ragnarok na pokazie “Playstation Showcase”

Na internetowej prezentacji “Playstation Showcase” Sony przedstawiło tytuły, w które zagramy w najbliższym czasie na PS5. Wśród nich kontynuacje znanych serii oraz zupełnie nowe IP, dostępne tylko na Playstation. Na jakie pozycje czekają gracze?

Knights of The Old Republic Remastered

kotor remastered

KOTOR to obecnie gra uznawana za jedną z najlepszych w uniwersum Gwiezdnych Wojen. Produkcja powstaje zupełnie od nowa, a oryginał będzie inspiracją do treści, które czekają na fanów podróży po odległej galaktyce. Jest to bowiem remaster, a nie remake. Warto zaznaczyć, że pierwowzór został wydany na komputery osobiste oraz konsole Xbox. Dziś Sony użyło karty “odwrót” z uno, ponieważ gra zadebiutuje tylko na konsoli Playstation 5. Nie wiadomo, kiedy możemy spodziewać się portu na PC.

Tiny Tina’s Wonderlands

tiny tinas

Magiczny świat Tiny będziemy mogli zwiedzić na każdej platformie już 25 marca 2022 roku. Produkcja jest spin-offem serii Borderlands, ale osadzonym w świecie fantasy, a nie jak do tej pory sci-fi. Do dyspozycji graczy oddane będą nie tylko miecze i magia, ale i generowane losowo spluwy. Gameplay jest bardzo podobny do poprzednich gier studia Gearbox. Ponownie będziemy mogli ukończyć kampanię fabularną ze swoimi przyjaciółmi w trybie czteroosobowej kooperacji. Towarzyszyć nam będzie narracja tytułowej Tiny.

Forspoken

forspoken

O tej produkcji do tej pory nie mówiło się dużo. Sami twórcy nie chcieli uchylić rąbką tajemnicy. Znaliśmy jedynie nazwę kodową projektu, który jak teraz już wiemy nazywa się “Forspoken”. Główna bohaterka trafia do równoległego świata fantasy, a my pomagamy jej wrócić do swojego domu. Wszystko czego doświadczy jest jej obce, co za tym idzie nie tylko my będziemy poznawać świat przedstawiony, ale również i protagonistka.

Gra akcji zadebiutuje wiosną 2022 roku na PS5 oraz PC.

Ghostwire: Tokyo

ghostwire

Tokio. Największe miasto świata, zamieszkane przez miliony Japończyków opustoszało. Zamiast ludzi znajdziesz w nim dziwne stworzenia, które raczej nie są przyjazne. Główny bohater budzi się w tym wrogim świecie i jedyne na czym mu zależy to przeżyć i ochronić swoich najbliższych. Aby to zrobić musi wejść we współpracę z duchem, który go opętał. Otrzymuje dzięki temu specjalne zdolności, które pozwolą mu na atak, jak i obronę.

Premiera - Wiosna 2022 na PS5.

Tchia

thia

Tchia - nazwa kojarzy mi się z nasionami chia i słodkim deserem, a gameplay wydaje się równie spokojny jak relaks w towarzystwie przysmaku w kawiarni. Historia opowiada o dziewczynce zwiedzającej wyspę w okolicach Australii. Okazuje się jednak, że bohaterka potrafi “opętać” zwierzęce ciała. W taki oto sposób możemy zwiedzić wirtualny świat dosłownie “z lotu ptaka”, czy dryfować jak żółw w oceanie.

Gran Turismo 7

gran turismo 7

Twórcy zapowiadają, że gra będzie stawiać na realizm. Ponownie będziemy mogli kierować licencjonowanymi pojazdami na zamkniętych, prawdziwych torach wyścigowych. Gran Turismo 7 ma wspierać rozgrywkę w 60 klatkach na sekundę w rozdzielczości 4K.

Uncharted Legacy of Thieves Collection

uncharted

Na Playstation 5 zawita remaster 4 części Uncharted wraz z dodatkiem. Wszystko w jakości odpowiadającej nowej generacji konsol, czyli 4K w 60 klatkach na sekundę. Niespodzianką jest informacja, że gra trafi również na PC. Nie wiem jak wy, ale ja czekam na to by ponownie usłyszeć Jarosława Boberka w roli Nathana Drake’a.

Marvel’s Wolverine

wolverine

Po ogromnym sukcesie Marvel’s Spider-man, SONY zamierza rozwijać gamingowe uniwersum Marvela. Insomniac Games przygotuje grę, w której pokierujemy losami znanego z serii X-Man Rosomakiem. Data premiery jest nieznana.

Marvel’s Spider-Man 2

spider-man 2

Znamy natomiast bohaterów drugiej części przygód człowieka pająka. Gracz będzie mógł sterować nie tylko Peterem Parkerem, ale również i Milesem Moralesem. Razem staną w szranki z Venomem. Premiery możemy spodziewać się w 2023 roku, tylko na Playstation 5.

God Of War Ragnarok

god of war ragnarok

Ostatnią zaprezentowaną grą na wydarzeniu był God of War. Kratos ponownie będzie uśmiercał nordyckich bogów. Tym razem zwiedzimy wszystkie krainy Drzewa Świata, a na naszej drodze staną tak legendarne postaci jak Thor.

Która gra zainteresowała Cię najbardziej?

 

Komentarze


Oferta

Więcej czasu na promocyjne GB

Kasia Barys Kasia Barys
13 września 2021
Więcej czasu na promocyjne GB

Być może zostały wam GB za akcję lato lub GB za mecze. Wiemy, że tak się dzieje i dziać będzie. I nie chcemy,  żeby wam one przepadały. Stąd opcja ich zachowania i możliwość aktywowania nowej usługi.

W ofercie Orange na kartę dostępna jest już usługa umożliwiającą przedłużenie ważności gigabajtów zgromadzonych m.in. w ramach promocji „120GB na całe lato”. Wystarczy wysłać SMS o treści AKT31 pod bezpłatny numer 811. Ważność promocyjnych gigabajtów zostanie przedłużona o 31 dni licząc od końca obecnej daty ważności środków. Opłata za przedłużenie o dodatkowe 31 dni wynosi 9 zł i jest pobierana ze środków z doładowań. Z usługi można skorzystać wielokrotnie. Kolejne dodatkowe dni ważności będą się sumować.

Aktualną ilość i ważność promocyjnych środków w ramach portfela promocyjnych gigabajtów można sprawdzić wysyłając ILE DANYCH pod 901 (koszt 20 gr)

Usługa jest dostępna we wszystkich taryfach w Orange na kartę. Przedłuża środki z promocji „120GB na całe lato” oraz wszystkich promocji w których klient zgromadził lub zgromadzi w przyszłości środki w ramach portfela promocyjnych gigabajtów.

Od reguły są wyjątki. Usługa nie przedłuża ważności GB przyznanych w ramach:

    • Doładowań konta w Orange Free na kartę (standardowych i online)
    • Bonusów na start
    • Stałych usług płatnych typu „Elastyczne Pakiety Internetowe”, „Bez limitu” itp.

Komentarze

Scroll to Top