49 lat, mieszkaniec częściej miasta niż wsi, 225 kWh miesięcznego zużycia prądu i faktura na 55 zł. To portret statystycznego klienta Orange Energia, czyli osoby, która kupuje prąd od Orange. Bezpośrednio lub przez nową spółkę o nazwie… uwaga: Orange Energia. Właśnie powitaliśmy w Orange jej klientów, którzy do tej pory kupowali prąd od kupionej przez nas firmy Multimedia Polska Energia. W sumie obsługujemy już łącznie 105 tysięcy klientów, którym sprzedajemy energię elektryczną, w tym również klika tysięcy firm. Te jednak zwykle płacą wyższe faktury ;-). To niezły wynik, bo do tej pory w sumie tylko ok. 500 tys. gospodarstw domowych w Polsce zdecydowało się na zmianę sprzedawcy prądu. Przyznacie, że jak na 10 lat liberalizacji rynku energii i ok. 13 mln gospodarstw domowych to dosyć skromny wynik. Choćby w porównaniu do usług telekomów, które rocznie zmienia około 1,7 mln Polaków.
Zmiana dostawcy energii coraz prostsza
Widocznie z prądem proces decyzji i jej przeprowadzenia był dużo boleśniejszy. W końcu zmiana telkomu trwa 1 dzień, a sprzedawcy prądu wciąż 2-3 miesiące. Jednak tu też się zmienia. Przykładowo, jako jedyni na ryku daliśmy klientom możliwość zmiany sprzedawcy prądu online, bez wychodzenia z domu. Umożliwia to usługa „Prąd na klik”, dzięki której najpierw sprawdzicie czy opłaca Wam się nasza oferta a potem cały proces zmiany sprzedawcy „przeklikacie” przed komputerem. Potem już tylko czekacie, a my załatwiamy za Was wszystkie formalności ze starym sprzedawcą.
Co do ofert, tu też jest całkiem nieźle. U nas możecie wybrać taką z bonusem 200 zł (o tyle mniej zapłacicie za zużyty prąd) i gwarancją stałej ceny przez 4 lata lub taką gdzie przez 3 miesiące prąd dajemy za darmo. W tym drugim przypadku, w trakcie trwania umowy cena 1 kWh może się co roku zmieniać, jednak na pewno nie będzie wyższa niż u głównych graczy energetycznych. Co ważne w Orange nie płacicie opłaty aktywacyjnej i opłat miesięcznych, co zdarza się w innych firmach. A informacje o miesięcznym zużyciu możecie podać nam sami wypełniając krótki formularz w aplikacji online.
Komentarze
-
Niezła oferta, powodzenia!
-
Według tego wychodzi http://pradnaklik.pl/widget 2300 a faktyczne zużycie mam 1200/1300 wiec nie opłaca się.
-
Tak... ja mam zużycie 75 KW/h i płacę 65 zł w orange energia z przesyłem to jak klient ma zużycie 225 kwh i opłaty większe za przesył wówczas mu rosną i płaci 55 zł...? Matematyka wasza czyni cuda !!!
-
Bardzo dobra oferta dla klientów Orange - polecam...
-
jaka dobra, wychodzi wiecej i to dużo, stawka za kw wieksza, miesięczna opłata iplus co miesiąc opłata za niby stałą cenę, przekret jakich msało, bo w rozmowie mówią tylko o zniżce a nic o opłatach, wyliczyłem i miałbym więcej miesięcznie 50 zł, przekręt
-
-
Czy to aby dobra oferta?
-
Sam korzystam, polecam :)
-
Niestety skusiłam się i żałuję.Firma nie jest przygotowana na sprzedaż prądu.Brak kontaktu z klientem,a przepraszam jest tylko trzeba płacić za połączenie wyższe stawki.Droga elektroniczna nie istnieje tylko listy do Skierniewic jak za króla świeczka.A czy mniej płacę tego nie wiem bo na fakturach nie ma stanu licznika,a firma pobiera za wyższe opłaty niż płaciłam dotychczas
-
Pamiętaj, że możesz sam podać nam stan licznika wypełniając formularz odczytu własnego (https://www.orange.pl/portal/map/map/counter_state), w innym przypadku odczytów dokonuje Twój operator infrastruktury w takich cyklach na jakie się umówiłeś. W przypadku pytań czy wątpliwości możesz skontaktować się z nami przez infolinię (510 100 100 dla klientów Orange Polska lub 801 111 333 jeśli jesteś klientem spółki Orange Energia) lub mailowo (energia@orange.com dla klientów Orange Polska).
-
Nie przydały się Pana porady,ponieważ nie jestem klientem Orange Polska i nie będę płacić tak drogo za rozmowy telefoniczne.Napisałam do Skierniewic 10 września o zmianę w deklaracji zakupu prądu,ale do tej pory nie otrzymałam odpowiedzi.Drogą emeil nie mogę też nic załatwić,bo nie ma adresu emeil w umowie.Zostaje mi droga skargi do Urzędu Regulacji Energetyki,bo do Skierniewic mam za daleko.A tego czego jestem pewna, to rozwiąże umowę z Orange Prąd po okresie zawartym w umowie
-
Rozmowa na numer 801 wiąże się z opłatą za jeden impuls. Adres mailowy podałem w komentarzu. Zapraszam do kontaktu, sądzę że to rozwiąże sprawę dużo szybciej.
-
-
Parę tygodni temu zostałam oszukana przez przedstawiciela Orange. Przyszedł gdyż nie chciał żebym się fatygowala do nich i przyszedł w czas gdyż enea zrezygnowała z dostarczaniu prądu przejęła firma Orange. Ja podpisałam. Po dwóch tygodniach czytałam na forum że to oszustwo. Zadzwoniłam do nich do enei oni nic nie wiedzą. Zadzwoniłam do Orange na infolinię kazała pani pisać pismo z rezygnacja i nr umowy napisałam i wysłałam. Nie otrzymałam odpowiedzi. Dziś dostałam pismo z enei że zrezygnowałam i mam 14 dni na zapłacenie odszkodowania że odstapilam od umowy 630zł. Jestem zrozpaczona to są straszne oszusty. Chcę zerwać umowę z firmą Orange i wrucić do enei. Dlaczego oszukują ludzi zamiast im ułatwiać. Zaskarze firmę będę z nimi walczyć nie poddam się tak tego nie zostawię.
-
-
-
Państwa przedstawiciele handlowi zwani "doradcami klienta ds. energii" - na wstępie przychodzą i kłamią, że wysłano do mnie pismo na które cytuję " miałem obowiązek" odpowiedzieć i przedstawiają się jako pracownicy ENERGA S.A. Po pierwsze jeżeli wysyłają Państwo do mnie jakąś korespondencję to na jakiej podstawie i skąd państwo są w posiadaniu moich danych osobowych- proszę podać źródło wypłynięcia moich danych osobowych. Przypominam, że obowiązuje ustawa o RODO czy Państwa pracownicy są świadomi wynikających z niego obowiązków i kar jakie mogą być nałożone? A jeżeli korespondencja nigdy do mnie nie była wysyłana ( a tak sądzę) to Państwa przedstawiciele podpadają już pod paragrafy - okłamując mnie i próbując wyłudzić podpisanie umowy i doprowadzić w ten sposób do niekorzystnego rozporządzenia moim mieniem!! Po drugie - Państwa przedstawiciele powinni być przez Państwa przeszkoleni i od razu na wstępie wylegitymować się jaką firmę reprezentują i w jakim celu przyszli bez umówienia się. Ja ze swojej strony czuję się nękany przez firmę ORANGE telefonami w tematach mnie nie interesujących, a szczytem było wylegitymowanie Państwa pracownika, który podszywając się pod mojego obecnego dostawcę okazali się pracownikami nie ENERGA S.A. , a Orange Energia sp. z o.o. mającej siedzibę przy Aleje Jerozolimskie 160 ; 02-236 Warszawa Takie działania są karalne i odpowiednia edukacja dla "KREATYWNYCH OSZUSTÓW" jest konieczna. A może to oszuści, którzy również podszywają się pod Państwa firmą bo kod pocztowy jest inny na identyfikatorze, który sfotografowałem niż Państwa adres? Jeżeli tak to proszę o informację zwrotną z podaniem e-maila na który można się z Państwem skontaktować. Ponieważ grupa - minimum 3 osoby może doprowadzić słabsze starsze osoby do rozporządzenia mieniem w sposób dla siebie niekorzystny.
-
Dziękuję, proszę o przesłanie maila na piotr.domanski2(at)orange.com zajmiemy się sprawą.
-
-
Zostałam zmuszona do dokonania cesji umowy z orange energia ponieważ odziedziczyłam mieszkanie po zmarłym tacie i co i zonk . Firma nie potrafi czytac dokumentów (akt notarialny )które zostały wysłane razem z dokumentami dotyczącymi owej cesji.Pomimo dwuch telefonów do orange energia na infolinię i zapewnień że sprawa została wyjaśniona czekam na dokumenty od 4 miesięcy .Wniosek jest taki , że w firmie pracują osoby niekompetentne . A oferta firmy nie jest atrakcyjna.Już nie wwiem do kogo mam się zgłosić żeby w końcu sprawa została wyjaśniona a cesja przepisana.Może teraz odezwie się do mnie jakaś osoba odpowiedzialna.Ponieważ po ostatnim telefonie do firmy pomimo zapewnień pana Wojciecha N.sprawa miała mieć swój (szczęśliwy) finał w ciągu 14 dni ja nadal czekam i wciąż nic .
-
Dziękujemy za informację, nie powinno to tak wyglądać, zajmiemy się tą sprawą.
-
Ale macie szybkosc w odpowiedzi 10 miesiecy . Brawo . I znowu problem z firma orange .Super nic tylko pozazdroscic.
-
-
-
Jak nie ma opłat miesięcznych jak mam w umowie jak byk, opłata comiesięczna 16.99 brutto, a zwolniona jestem z opłaty handlowej w wysokości 9.90 brutto. I tak Orange wychodzi na swoje.
-
Miesiąc temu naciągacze z Orange namówili moją 90-letnią mamę na podpisanie umowy na energię i to aż na 4 lata! Mama nie miała prawa tego zrobić, ponieważ nie jest właścicielką mieszkania, poza tym ma daleko posuniętą demencję starczą i na drugi dzień już nie pamiętała, że cokolwiek podpisała. Dopiero jak przyszło pismo z Innogy o rozwiązaniu umowy, dowiedzieliśmy się o tym fakcie. Mama nie została poinformowana o prawie do odstąpienia od umowy komleksowej w terminie 14 dni ( nie ma tam jej podpisu), nie ma także oświadczenia o odstąpieniu od umowy, co jest jednym z warunków zawarcia umowy, brak ich także w wykazie dokumentów wręczonych wraz z umową. Tak jak podaje w swoim poście ENIGMA, w tej umowie faktycznie jest zwolnienie z opłaty handlowej, ale opłata za Pakiet Komfort jest w wys. 16,99 plus jeszcze opłata za dostarczenie f-ry papierowej 4,99, ponieważ mama nie ma internetu. Takie to korzyści zaoferowali ci naciągacze, którzy żerują głównie na starszych ludziach, liczących na oszczędzenie złotówki, a dołożą 10. Najwyższa pora z tym skończyć.
-
-
Orange Energia - słabo, nie obsługują fotowoltaiki Chciałem ostrzec przed sprzedawcami prądu typu Orange Energia. Umowa z nimi zazwyczaj na kilka lat zablokuje Ci np. możliwość zainstalowania sobie fotowoltaiki. Sam dałem się nabrać i dostałem od Orange Energia grzeczną odpowiedź, że nie obsługują fotowoltaiki (11.2019) a jakbym chciał rozwiązać umowę i przejść z powrotem do innogy przed czasem to nie zwolnią mnie z karnej opłaty. Ponieważ jestem jednak zdecydowany na te panele fotowoltaiczne na dachu to pozostaje mi jedynie rozwiązanie umowy z Orange Energia przed założeniem tej instalacji.
-
Prawda, nie obsługują fotowoltaiki. Jestem związany umową jeszcze blisko trzy lata.
-
-
Witam, zgadza się jak we wszystkim na początku jest OK, później coraz gorzej. Podpisałam umowę na następne trzy lata, ale nikt nie powiedział że jest zmiana nr. konta bankowego. Dwa rachunki zapłaciłam na stare konto bo tak miałam ustawione przelewy. Po otrzymaniu upomnienia dzwoniąc do Orange Energia usłyszałam że mam dwa konta, po rozmowie z Panią z infolinii miałam zapłacić zaległe rachunki, a opłaty z pierwszego konta miały wrócić do mojego banku. Do tej pory walka z wiatrakami i nikt nie umie obliczyć albo nie chcą tak myślę , po co oddawać nadpłatę jak można jeszcze zarobić. NIE POLECAM niestety chyba trzeba zrezygnować. Nawet nie ma żadnego kontaktu piszą tylko sms-y i przysyłają dalsze faktury. SZKODA ŻE OPRÓCZ infolinii za którą się słono płaci brak jakiegoś maila do kontaktu.
-
Żadnej pomocy że strony Orange Energia po podpisaniu umowy w konkretnej sprawie. Od konsultanta słyszę, że ich prawnicy wewnętrznym pismem zabronili udzielania informacji