Oferta

Orange Światłowód trafił do Wałbrzycha (30)

Piotr Domański

17 marca 2017

Orange Światłowód trafił do Wałbrzycha
30

Piotrek Domański

Z naszego światłowodowego internetu o prędkości 300 Mb/s w mogą skorzystać mieszkańcy Wałbrzycha, jednego z najciekawszych miast Dolnego Śląska. Cieszę się tym bardziej, że mam tam kilkoro znajomych, a miasto po prostu lubię.

Ruszamy od razu „z grubej rury” bo do końca marca planujemy podłączyć do światłowodu w tym mieście  ponad 1200 mieszkań, a w kwietniu dodamy do tego kolejne 1300. W sumie w zasięgu światłowodu Orange Polska ma znaleźć się ponad 180 budynków. Na początku skupimy się na dzielnicach Szczawienko, Podgórze, Centrum, Piaskowa Góra, Biały Kamień. W kolejnych dojdą Sobięcin i Podzamcze. Co chyba wszystkich nas bardzo cieszy, pierwsze podłączone mieszkania to także pierwsi klienci, którzy już zdecydowali się na Orange Światłowód!

Jak się pewnie domyślacie, zaczynamy od kilku miejsc, a później inwestycje będziemy robili w kolejnych lokalizacjach.  Szczególnie duże inwestycje planujemy na Nowym Mieście i przy ul. Niepodległości na wysokości Dworca Wałbrzych Główny.

Ze światłowodu sam korzystam, więc mogę z czystym sumieniem polecić tę technologię. Transfer faktycznie robi wrażenie. A co równie ważne, teraz możecie korzystać z Orange Światłowodu w ramach pakietu  Love 😉

P.S. wszystkim, którzy są spoza Wałbrzych, a czytają ten tekst polecam wizytę w Zamku Książ i pobliskich Górach Sowich. Warto!

Mediateka

Udostępnij: Orange Światłowód trafił do Wałbrzycha
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Star. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    mike278 08:48 17-03-2017
    Zgaduje ze autorem jest Piotrek Domanski. :) Potwierdze na Nowym Miescie co krok natykam sie na ekipe i przeskakuje nad kablami. Dzialaja ostro. Do mieszkan jeszcze u mnie doszli ale na mojej ulicy podobno na dniach zawitaja. Piotrze nie tylko Ksiaz. jest wiecej atrakcji w poblizu. ;) A Pana od "zlotego pociagu" znam osobiscie. :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 09:29 17-03-2017
      Zgadujesz poprawnie ;-) Już uzupełniłem. A za 2-3 tygodnie już nie będzie potrzeby uzupełniania, bo podpisy będą już na swoim miejscu ;-) Co do Wałbrzycha - kilka lat temu zaglądałem tam średnio raz w miesiącu, okolicę miałem zjeżdżoną wzdłuż i wszerz. Ba nawet kiedyś urlop spędziłem w Górach Sowich, gdzie miałem okazję stanąć oko w oko z muflonem. Niesamowite przeżycie! Wszystkim polecam.
      Odpowiedz
  • komentarz
    wmarlen 08:59 17-03-2017
    "Co chyba wszystkich nas bardzo cieszy pierwsze podłączone mieszkania to także pierwsi klienci, którzy zdecydowali się na Orange Światłowód!" - szkoda, że nie we wszystkich miastach tak to działa, je wypełniałam ankietę jak jeszcze w salonach nie były ustawione box-y do ankiet, później po ich pojawieniu się, a w ostatnim czasie ankietę online. Oczywistym jest, że zanim ruszycie z modernizacją przygotowujecie plan prac, lecz w następnych etapach warto byłoby aby opiekun (dzielnicy, miasta, dystryktu) podjął próbę kontaktu z osobami zainteresowanymi i przedstawił ofertę Orange pozostałym mieszkańcom z danej lokalizacji. Ja ze swojej strony rozdystrybuowałam do skrzynek pocztowych plakat dostępny na stronie. Mam nadzieję, że w końcu na naszą ulicę zawita przedstawiciel Orange lub skontaktuje się ze mną. Pozdrawiam
    Odpowiedz
  • komentarz
    Rado 09:21 17-03-2017
    Drogie Orange, do końca 2016r według Was miała działać komercyjnie usługa HD Voice z siecią Play. Minęło ponad 2,5 miesiąca od tego terminu i nadal nic.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 09:30 17-03-2017
      Rado, zwracam uwagę, że wdrożenie HD Voice wymaga współdziałania dwóch operatorów. Niestety nie wszystko od nas zależy.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Rado 09:58 17-03-2017
        To po co był ten termin do końca roku? Ja mogę dziś napisać - zdobędę Nobla w tym roku. A potem napiszę - nie wszystko ode mnie zależy...
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 10:37 17-03-2017
          Nam też zależy, by rozmowy z Play szły przez HD Voice. Bo to sporo ułatwia także od strony technicznej. Zresztą polecam tekst o HD Voice, który popełniłem kiedyś na blogu: http://biuroprasowe.orange.pl/blog/techniczna-strona-hd-voice-czyli-kolejny-tekst-z-cyklu-siec/
          Odpowiedz
  • komentarz
    Niki 14:35 17-03-2017
    dlaczego nie ma no limit sms nim i mms za25zł czy 26zł dla wszystkich i'dac no limit za28zł 18gb czyli jak dla przech nr 8gb zrobić no limit na wszystko również mms i było by ekstra:) dlaczego nie dacie dla wszystkich. a jedynie dla przynoszący nr ?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Orange Ekspert 15:37 17-03-2017
      Dziękujemy za Twoje uwagi. Przekażemy je do osób odpowiedzialnych za kształtowanie przyszłych ofert i promocji. Nie możemy Ci jednak zagwarantować, że Twoje pomysły zostaną uwzględnione.
      Odpowiedz
      • komentarz
        do orange 12:00 18-03-2017
        witam musicie zrobić dla wszystkich 'a nie tylko dla przynoszących nr. czemu nie dbacię dla stałych klientów.? inne sieci dbają. dla nnych i jak dla stałych i dla przynoszący nr :) i to mi się podoba:) a u was jeśli było by od początek no limit sms mms i nim za26zł we wszystkich tr i tak samo za 28zł no limit i 8gb czyli18gb to byli by wszyscy. zadowoleni. a tak to nie. jestem w innej sieci :) gdyż traktują oni bardzo dobrze klienta:)
        Odpowiedz
      • komentarz
        www 17:57 19-03-2017
        właśnie dzięki opieszałości orange i kiepskiej ofercie nawet nju przechodzę od Was do nowego plusha - Oni jakoś potrafią stworzyć taką ofertę a nawet ciut lepszą i to na stałe i dla wszystkich...
        Odpowiedz
  • komentarz
    jh 16:12 17-03-2017
    a co się stało, że Wałbrzych bez opcji 600Mb/s?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 15:13 18-03-2017
      Siły wyższe ;-)
      Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 18:47 17-03-2017
    Czyli instalujecie się we wszystkich większych miastach....szkoda tylko że te mniejsze miejscowości są pozbawione takich możliwości technicznych, ale może kiedyś Orange światłowód obejmie 99% populacji :) ;p
    Odpowiedz
    • komentarz
      PAWEŁ 19:24 17-03-2017
      Czy nie można by w niektórych miejscowościach pociągnąć światłowody po słupach od prądu ❓❓❓
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotr Domański 14:33 18-03-2017
        Niestety nie, światłowód jest delikatniejszy niż kabel miedziany i wymaga położenia w kanalizacji.
        Odpowiedz
        • komentarz
          dragonite 19:02 19-03-2017
          Drogi Piotrze musisz się dużo douczyć jeśli chodzi o światłowody. Można je spokojnie wieszać na słupach elektrycznych nawet najwyższych napięć (400 kV, 220 kV), np. tak robi operator Exatel oraz PSE które za pomocą światłowodów ma połączone większość elektrowni w naszym kraju w celu zdalnego sterowania tzw. koordynacja i regulacja mocy. Jak również spółki dystrybucyjne takie jak Tauron, PGE, Enea i inne mają połączone po słupach średniego i niskiego napięcia tzw. GPZ-y (Główne Punkty Zasilania) w celu koordynacji i nadzoru nad siecią dystrybucyjną.
          Odpowiedz
          • komentarz
            Piotr Domański 09:36 20-03-2017
            Drogi @dragonite, oczywiście światłowód można pociągnąć w powietrzu. Można również zakopać je w ziemi, bez oglądania się na kanalizację. Ba, nawet sami tę drugą metodę stosowaliśmy. Tylko, że teraz się z niej wycofujemy, po podatność takiego przewodu na uszkodzenia jest dużo, dużo większa. Podobnie jak przewodu wiszącego na słupach wysokiego napięcia. Jeżeli ktoś lubi łatać sieć po każdej większej wichurze… nie bronię. Ale nie sądzę, by była to najlepsza metoda działania. Lepiej go zabezpieczyć raz, a porządnie.
            Odpowiedz
            • komentarz
              Konrad 23:47 01-09-2017
              Orange jako operator nie wymieni infrastruktury wszędzie na światłowody to jest proces złożony bardziej Administracyjny i to też w dużych miastach nie raz spółdzielnie mieszkaniowe nie wyrażają zgody na wejście ze światłowodem na budynek czy też administracja Budynku u mnie jest podobnie na osiedlu w innych Blokach obok jest nasza wspólnota nie wyraziła zgody i mam VDSL 2 ok 40 Mb/s z drugiej strony Orange musi inwestować w nową technologie mobilną w transmisje 5 G generacji inwestycje w technologie światłowodową Telewizja ultra hd 4 K może to wymusić od operatorów sieci kablowej czy telekomunikacyjnej ale są miejsca w Polsce gdzie nie ma kanalizacji dostępu do wody czarne plamy w dużych miastach jeśli chodzi o przepaść miedzy osiedlami tymi nowymi i starymi kamienicami tak wspominam ja jeszcze pamiętam internet z TPSA który blokował linie telefoniczną modem 56 K Windows 98 SE rachunek wysoki na stronę się czekało ok 10 minut by przeczytać artykuł a moje pierwsze łączę SDI 128KB/S to było coś fajnego na tamte czasy można było korzystać z telefonu jedna opłata modem HIS potem już Neostrada PLUS 512 KB/S to tak z której historii pozdrawiam użytkowników Internetu
              Odpowiedz
  • komentarz
    Krzysiek87 19:56 17-03-2017
    Piotrze,czy mógłbym dostać odpowiedź na maila którego wysłałem do Pana jakiś czas temu odnośnie inwestycji światłowodowej w Nowym Sączu,chodzi konkretnie o to czy moja ulica doczeka się FTTH.Panowie z Teltech poinformowali Mnie,że dzielnica jest objęta inwestycją,ale nie podali konkretnie czy Moja ulica też.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 14:29 18-03-2017
      Przepraszam, za brak odpowiedzi, już naprawiłem błąd i powinna być u Pana na mailu.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Niki 16:06 18-03-2017
    szkoda że nie ma takiej osobny teraz gdzie minuty i sms i mms darmowe po doladow i pakiety typu 3gb za5zł 10gb za10zł i 50gb za25zł
    Odpowiedz
  • komentarz
    Aq 22:14 19-03-2017
    Witam, interesuje mnie dostępność światłowodu w Wałbrzychu,okolica Pogotowia (ul.Chrobrego). Pozdrawiam k
    Odpowiedz
    • komentarz
      Orange Ekspert 17:44 20-03-2017
      Miło nam, że jesteś zainteresowany naszą ofertą :) Na chwilę obecną nie mamy informacji, aby usługa w ciągu najbliższych 3 miesięcy została tam udostępniona, ale cały czas zwiększamy jej zasięg. Niewykluczone, że w niedalekiej przyszłości się tam pojawi :) W tym momencie możemy zaproponować Ci inne, również ciekawe rozwiązania. Szczegóły sprawdzisz na www.orange.pl i pod numerem 801 234 567.
      Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 15:22 21-03-2017
      Prześlij proszę dokładny adres na mojego maila piotr.domanski2@orange.com. Inaczej może być trudno sprawdzić ;-)
      Odpowiedz
  • komentarz
    Adria 14:35 20-03-2017
    Piotrze, czy w planach jest światłowód w dzielnicy Gaj?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 15:19 21-03-2017
      Prześlij proszę nieco więcej informacji o lokalizacji na mój adres piotr.domanski2@orange.com.
      Odpowiedz
  • komentarz
    meni 12:17 21-03-2017
    Czy obszar X dzielnicy Krakowa doczeka się w końcu światłowodu Orange? PS. W pkt.Orange ciągle słyszę ...." brak możliwości technicznych....tylko do 10Mbit :(:(, bądź "nic na ten temat nie wiemy :( "
    Odpowiedz
  • komentarz
    sorbo 12:25 22-03-2017
    Jak wygląda sprawa z Łomżą. Ostatnio jakaś firma kładła światłowody w studzienkach osiedle domków jednorodzinnych ul. Kwadratowa . Pozdrawiam
    Odpowiedz
  • komentarz
    Beeny 16:59 13-04-2018
    Zakładanie może światłowody w Brzeg Opolskie? Dostałem ulotkę że światłowód jest już dostępny w Twojej lokalizacji a na stronie mam wyłącznie do 80 mb/s. Trochę dziwna reklama :)
    Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Trzynasty Smart Store Orange rusza w Olsztynie (13)

Piotr Domański

16 marca 2017

Trzynasty Smart Store Orange rusza w Olsztynie
13

Piotrek Domański

W Olsztynie, stolicy województwa warmińsko-mazurskiego uruchomiliśmy dzisiaj kolejny, trzynasty już Smart Store Orange. W samym centrum miasta, w Galerii Warmińskiej będziecie mogli skorzystać z nowoczesnego, multimedialnego salonu Orange. Na 123 metrach kwadratowych rozmieściliśmy trzy strefy – Dom, Rozrywka i Firma. Nie ma klasycznego podziału na stanowiska obsługi i przypisanych do nich sprzedawców – każdy z nich podąża wraz z klientem do strefy, którą sobie wybierze. By uszanować Wasz czas w Smart Store Orange proste sprawy – aktualizacja danych, sprawdzenie wysokości rachunku, pomoc w problemach z telefonem załatwiamy „od ręki”. Można tam także sprawdzić dostępność telefonów, akcesoriów i innych urządzeń.

Sam w Smart Store Orange, poza swobodną atmosferą, lubię także możliwość przetestowania kilkudziesięciu modeli smartfonów i tabletów, a także gadżety takie jak choćby gogle do wirtualnej rzeczywistości.

Ucieszy Was zapewne także kącik dla najmłodszych, z PlayStation 4, z którego pociechy mogą skorzystać gdy ich rodzicie wybierają nowy abonament, czy przedłużają umowę.

Smart Store Orange w Olsztynie

Orange Światłowód w Olsztynie

Skoro już jesteśmy w Olsztynie to dodam tylko, że już ponad 25 tys. gospodarstw domowych w mieście jest w zasięgu Orange Światłowodu. Oczywiście to dopiero początek, bo do końca tego roku mamy plan by podwoić tę liczbę. W naszych inwestycjach skupiamy się na siedmiu osiedlach:

  • Osiedle Generałów
  • Osiedle Pojezierze
  • Osiedle Mleczne
  • Osiedle Podgrodzie
  • Osiedle Pieczewo
  • Osiedle Kormoran
  • Osiedle Kętrzyńskiego

Rozpoczęliśmy też prace na Osiedlu Jaroty

A gdybyście, zachęceni opisem, odwiedzić Smart Store Orange w innych miastach poniżej pełna lista:

  • Gdańsk, ul. Karmelicka 1, Krewetka
  • Gdynia, ul. 10-go lutego 16, CH Kwiatkowskiego
  • Szczecin, Al. Wyzwolenia 12-14
  • Białystok, ul. Legionowa 9/1 lok. 28
  • Poznań, ul. Roosevelta 18
  • Poznań, ul. Pleszewska 1
  • Warszawa, ul. Wołoska 12, Galeria Mokotów
  • Warszawa, ul. Pańska 57/61
  • Łódź, Al. Piłsudskiego 3
  • Katowice, ul. 3-go Maja 5
  • Wrocław, ul. Kazimierza Wielkiego 19/23
  • Kraków, ul. Kamieńskiego 11, Bonarka

A więcej o Smart Store znajdziecie się pod tym linkiem. Z kolei grafiki znajdziecie poniżej 😉

Mediateka

Udostępnij: Trzynasty Smart Store Orange rusza w Olsztynie
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Plane. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Pan Pikuś 15:02 16-03-2017
    W warszawskim na Pańskiej też jest bardzo fajnie. Wiem, bo byłem :-)
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 07:10 17-03-2017
    To 14 w Kielcach?? Może dostanę u Was etacik :) ;p
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 11:30 17-03-2017
      pablo_ck, w sumie to nie wiem gdzie będzie kolejny. Faktycznie mieliśmy teraz nieco większą przerwę, ale osobiście mam nadzieję, że kolejne Smart Store będą powstawać szybciej ;-)
      Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 09:31 20-03-2017
        To może jednak zawitacie w świętokrzyskie ;p
        Odpowiedz
  • komentarz
    Piotrekk85 11:00 17-03-2017
    Mniejszego chyba nie ma...
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 11:07 17-03-2017
      Są - Kraków i w Warszawie w Galerii Mokotów. Poniżej 100 m2. Powierzchnia nie ma takiego znaczenia jak dobre rozplanowanie.
      Odpowiedz
  • komentarz
    do Pawła 13:51 17-03-2017
    może i tak ale gdy mieszkasz w dużym mieście to nie ma. problemu a gdy ktoś mieszka w małym miasteczku to i jest jeden nadajnik to lewo internet chodzi. jest tak lepiej jak jest:) niech w tym kierunku nic nie zmieniają bo by elf nich nie było opłacalne :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      PAWEŁ 15:06 18-03-2017
      Wielkich zmian by nie było , był by tylko nielimitowany internet do 3 Mb/s a komu był by za wolny to kupił by sobie pakiet elastyczny w 7 wersjach do wyboru .
      Odpowiedz
  • komentarz
    d 14:27 17-03-2017
    A ja w tamtym tygodniu w waszych 4 salonach w Gdańsku Wrzeszczu nie mogłem wymienić karty na Nano Sim bo żaden ich nie posiadał wstyd. Więc nie ma się co cieszyć nowym salonem jak takiej podstawowej sprawy nie można u was załatwić od ręki:(
    Odpowiedz
    • komentarz
      Orange Ekspert 15:29 17-03-2017
      Przepraszamy Cię, jeśli doszło do takiej sytuacji. Staramy się na bieżąco uzupełniać zapasy magazynowe salonów w karty SIM. Czy ostatecznie udało Ci się wymienić kartę?
      Odpowiedz
      • komentarz
        d 15:47 17-03-2017
        Niestety nie bo zabrakło mi chęci do dalszych poszukiwań a telefonicznie to ciężko się skontaktować,teraz to już się do salonu wybiorę jak będę w 100% pewny załatwienia sprawy:(
        Odpowiedz
  • komentarz
    MAURYCY 15:24 18-03-2017
    Sklep w Katowicach na 3 maja może i smart, ale ludzie tam pracujący już nie do końca. W tym tygodniu poszedłem tam wymienić za darmo kartę sim na lte będąc w nju (stara karta Idea na nową micro sim lte) i pani która mnie obsługiwała 2 razy powiedziała że to salon orange a nie nju i się tym nie zajmują i kompletnie nic na temat promocji nju nie wiedziała (zgodnie z regulaminem ten "smart" store to robi http://www.njumobile.pl/obsluga/komunikaty,wymien-karte-SIM-na-SIM-LTE). Po wyrażeniu opinii co o tym sądzę i o niewiedzy pracownika na temat obowiązujących regulaminów (jakby nie było nju to orange) koniec końców pani mi wymieniła kartę sim za darmo zaznaczając w formularzu wymiany że moja uległa uszkodzeniu co było nieprawdą, ale nieważne. Tak czy inaczej może warto poinformować swoich pracowników że nju też powinni obsługiwać zgodnie z regulaminem a nie tylko z "dobrej woli" pracownika.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 15:27 18-03-2017
      MAURYCY, przepraszam Cię za całą sytuację. Napiszę w tej sprawie do kogo trzeba.
      Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

IVR – prostszy i z nowym głosem (9)

Regina Jabczyńska

16 marca 2017

IVR – prostszy i z nowym głosem
9

Regina Jabczyńska

Pewnie nie raz, dzwoniąc w swojej sprawie na dedykowaną do kontaktu z firmą infolinię zdarzyło się Wam skorzystać z automatycznego menu telefonicznego w skrócie nazywanego – IVR. Naturalnie ta forma kontaktu ma swoich zwolenników, jak i sceptyków… jak to zwykle ze wszystkim w życiu bywa. Warto jednak, żebyście wiedzieli, że nasz IVR się zmienia,  aby Wasze doświadczenia z kontaktów z nami były coraz lepsze.

Co to jest w ogóle IVR? Najprościej rzecz ujmując, wielki komputerowy system, który łączy Klientów dzwoniących z konkretną potrzebą z doradcami o odpowiednich kompetencjach. A także umożliwia samoobsługę za pomocą telefonu. Zaprojektowany tak, aby odzwierciedlać najpilniejsze potrzeby, z którymi do nas dzwonicie. Z reguły znajdziecie tutaj krótkie informacje, kiedy szukacie podpowiedzi w danym temacie lub konkretne odpowiedzi na swoje pytania.

Czy zauważyliście, że w ostatnim czasie znacznie uprościliśmy i skróciliśmy głosowe menu IVR? Dla popularnych funkcji samoobsługowych IVR, takich jak zgłoszenie uszkodzenia lub kwota faktury zrobiliśmy łatwiejszy dostęp. A te, z których korzystaliście mniej chętnie – usunęliśmy. Niektóre komunikaty IVR personalizujemy do wybranej grupy, aby trafić z nimi tylko do tych z Was, których sprawa naprawdę dotyczy.

Popracowaliśmy też nad językiem komunikatów – mówimy na wprost i bez skomplikowanych zwrotów technologicznych, czy branżowych. Czasem wręcz porównywaliśmy różne sformułowania tego samego komunikatu sprawdzając, po którym najtrafniej wybieracie właściwą opcję. W wyborze najlepszych treści opieraliśmy się na wynikach badań, oceniających emocjonalną siłę przekazu. Całość okrasiliśmy nowym męskim głosem, który płynnie poprowadzi Was do szukanych informacji.

Oczywiście na końcu każdej ścieżki jest doradca, z którym można porozmawiać, jeśli potrzebujecie więcej szczegółów i specjalistycznych informacji. Ta złota reguła obowiązuje po to, żebyście nie czuli się pozostawieni samym sobie i wiedzieli, że zawsze i tak możecie porozmawiać z nami „ jak człowiek z człowiekiem”.

Ten wielki system komputerowy nigdy „nie śpi”, jest dostępny i gotowy do współpracy przez całą dobę. Jak ważną i potrzebną robotę wykonuje niech świadczy fakt, że miesięcznie rejestruje ponad 2 mln połączeń obsługowych. Co ciekawe najchętniej kontaktujecie się z nami w poniedziałki, wówczas odnotowujemy o 11% więcej połączeń niż w pozostałe dni robocze. A co nie dziwi w weekendy lubicie odpoczywać więc kontaktujecie się z nami zdecydowanie rzadziej 🙂

Zmieniamy IVR, bo zmienia się Wasz styl życia i oczekiwania wobec nas. Korzystajcie jednak śmiało w razie potrzeby, a my obiecujemy, planować go tak, aby za Wami nadążał:)

 

Udostępnij: IVR – prostszy i z nowym głosem
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the House. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    MAURYCY 12:15 16-03-2017
    Co do tych 11% więcej dzwoniących w poniedziałki a mniej w weekendy - wg mnie to nie ciekawe tylko normalne - zdecydowana większość dzwoniących na pewno chce się połączyć z konsultantem i woli nie dzwonić w weekend (bo pewnie i tak konsultanci nie pracują w weekend, a może pracują ale dzwoniący myślą że nie pracują - w końcu to weekend i powinien być wolny) tylko czeka z załatwieniem sprawy do poniedziałku co generuje ten 11% wzrost.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Regina Jabczyńska 12:39 16-03-2017
      Jesteśmy dostępni 24h/na dobę:)
      Odpowiedz
  • komentarz
    j 13:20 16-03-2017
    Tylko czemu rozmowa z nim nie zestawia się w HD Voice, nie mówiąc już, że rozmowa z konsultantem powinna być w HD.
    Odpowiedz
  • komentarz
    PAWEŁ 13:56 16-03-2017
    Może wprowadzicie w pre-paid nielimitowany internet z prędkością do 3 Mb/s po doładowaniu ❓❓❓ Za 30zł na 30dni , 50zł 93dni , 100 zł 155 dni i 200 zł na 10 miesięcy . Zastępując w ten sposób obecne pakiety internetowe . Wprowadzić 1 pakiet internetowy 15 GB za 10zł w którym będzie można kożystać z pełną prędkością jak komuś 3Mb/s będzie za wolne . W ten sposób uproscicie ofertę .
    Odpowiedz
    • komentarz
      do Pawła 21:20 16-03-2017
      dlaczego mieli by wprowadzić. taka taryfę z prędkością 3m /s. to w całe się nie opłaca bo to wgl jest będzie powolne skoro play wprowadził 3 m na s klienci nie mogą normalnie'otworzyć stronę itd'więc gdzie'z takim?
      Odpowiedz
      • komentarz
        PAWEŁ 09:56 17-03-2017
        Do przeglądania stron internetowych 3Mb/s jest wystarczające , bez video i muzyki . A dla kogo było by za wolne to kupił by sobie pakiet np. 15 GB za 10 zł na 30 dni albo Elastyczny w 7 wersjach do wyboru .
        Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 20:38 16-03-2017
    O proszę, czyli dobrze zauważyłem, ostatnio kontaktowałem się z BOK i jakoś to sprawniej poszło. Zmiana na + :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    do Paweł 11:59 17-03-2017
    może dla ciebie. jest lepiej. czy było by lepiej ale nie dla mnie i innych użytkowników. ją nam abonent i nam 20gb po zwolnieniu ileś tam mb to mi chodzi jak mucha w smole nic się nie da zrobić. a co dopiero 3mb /s to już wgl. nam 20gb chodzi mi moralnie gdy chce coś otworzyć chodzi bardzo szybko:) a potem jest po zal się. więc gdzie ty chcesz taka ofertę zrobić może ty zrób swoją sieć to daj to zobaczysz że nikt nie będzie korzystać z tego wolnego internetu.
    Odpowiedz
    • komentarz
      PAWEŁ 12:56 17-03-2017
      Po wyczerpaniu 20 GB masz pewnie ograniczenie do 64Kb/s a nie kilka Mb/s , między tym jest różnica wiem bo korzystałem w 2016 r miałem prędkości poniżej 5 Mb/s i wszystkie strony chodziły bez problemu .
      Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej