;

Oferta

Orange VOD razem z Tobą – filmy za 1 złotówkę (1)

Kasia Barys

17 marca 2020

Orange VOD razem z Tobą – filmy za 1 złotówkę
1

Jak umilić czas sobie i najbliższym w tym trudnym okresie? Można wspólnie oglądać ulubione filmy. Do 12 kwietnia wszyscy klienci posiadający usługę Orange VOD na dekoderach telewizyjnych Orange TV oraz w aplikacji Orange TV Go mogą oglądać wybrane produkcje za 1 złoty.
W każdym tygodniu, aż do 12 kwietnia, w ofercie Orange VOD znajdziecie sześć filmów za 1 złoty każdy. Produkcje będą wymieniane w poniedziałki. Wśród naszych propozycji znajdziecie kino familijne, komedie, filmy obyczajowe oraz dramaty.
Filmy możecie wypożyczać w prosty sposób, za pomocą pilota i oglądać na ekranach swoich telewizorów lub jeśli posiadacie aplikację Orange TV Go – na ekranach swoich smartfonów oraz tabletów –  wygodnie, bez wychodzenia z domu. Każdą produkcję możecie oglądać wiele razy w ciągu 48 godzin od momentu wypożyczenia.

Tytuły filmów do obejrzenia na VOD Orange TV za złotówkę

16.03 – 22.03.2020
Terapia małżeńska dla kochanków
Czerwony Kapturek 2
Książę Czaruś
Słodki koniec dnia
Złodziejaszki
Nowszy model

23.03 – 29.03

Królowa Śniegu: Po drugiej stronie lustra
Młody geniusz i kłopotliwe wynalazki
Niewinne kłamstewka 2
Powrót
Asteriks i Obeliks: Tajemnica magicznego wywaru
Całe szczęście

30.03 – 5.04

My Little Pony: Najlepszy prezent
Mali pogromcy duchów
W deszczowy dzień w Nowym Jorku
Robaczki z zaginionej dżungli
Imprezowi rodzice
Rozegraj to na luzie

6.04 – 12.04

Manu. Bądź sobą
Ja teraz kłamię
Wilk w owczej skórze 2
Agent Kot
Drugie życie pana Alaina
Zostańmy przyjaciółmi

para oglądająca film

To nie jedyna oferta  dla klientów Orange w tym trudnym czasie.

Mamy także m.in odkodowane kanały dla klientów Orange TV.

Udostępnij: Orange VOD razem z Tobą – filmy za 1 złotówkę
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Key. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 21:35 17-03-2020
    Super, super, super.....
    Odpowiedz

;

Obsługa i Relacje z Klientami

Wydłużamy seniorom czas na opłacenie rachunków, zachęcamy do zdalnego kontaktu (4)

Wojtek Jabczyński

17 marca 2020

Wydłużamy seniorom czas na opłacenie rachunków, zachęcamy do zdalnego kontaktu
4

Osoby starsze najczęściej korzystają z placówek firm i banków, żeby osobiście uregulować bieżące rachunki. Dlatego, w związku z zagrożeniem koronawirusem i troską o ich zdrowie, zdecydowaliśmy się przedłużyć o dwa tygodnie terminy płatności ostatnich faktur dla seniorów w wieku 65+.

Dwa dodatkowe tygodnie na opłacenie rachunków

Chodzi o rachunki wystawione od 26 lutego do 14 marca. Oznacza to, że na ich zapłatę seniorzy mają dodatkowe 14 dni, licząc od daty płatności widocznej na rachunku. Wszyscy otrzymają informację o prolongacie SMS-em lub e-mailem na adres e-faktury.

Polecamy elektroniczne formy płatności

W obecnej sytuacji szczególnie zachęcamy, żeby korzystać z elektronicznych form płatności: przelewu lub polecenia zapłaty. Wiemy, że dla wielu seniorów może to być trudne, dlatego prosimy młodsze osoby w rodzinach czy znajomych, aby spróbowali ich w tym wesprzeć.

Zachęcamy do zdalnego kontaktu: Mój Orange, strona www

Wszystkich klientów prosimy, aby swoje sprawy z Orange Polska rozwiązywali w miarę możliwości przez Mój Orange, aplikację mobilną lub po zalogowaniu na stronie www.orange.pl Ze względu na szczególny czas zmieniło się funkcjonowanie naszej firmy, a kontakt telefoniczny będzie trudniejszy niż zazwyczaj. Dziękujemy bardzo za wyrozumiałość i przepraszamy za ewentualne utrudnienia w obsłudze.

Udostępnij: Wydłużamy seniorom czas na opłacenie rachunków, zachęcamy do zdalnego kontaktu
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the House. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 21:33 17-03-2020
    Brawo, tak trzymajcie. Ja na pierwszej linii frontu z koranowirusem. Damy radę. W jedności siła. Trzymajcie kciuki za medyków, w szczególności ratowników medycznych i pielęgniarki/arzy, bo to my najwięcej czasu spędzamy z pacjentem.
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 12:43 18-03-2020
      Ja trzymam kciuki w obu rękach! Uważaj na siebie! Pozdrawiam :)
      Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 18:16 18-03-2020
        Dzięki.
        Odpowiedz
  • komentarz
    prepaid 20:00 08-04-2020
    A może tak ułatwić zdalną rejestrację kart sim prepaid zeby niepotrzebnie nie łazić po salonach czy żabkach np. zwiększając limit sim rejestrowanych smsami
    Odpowiedz

;

Inne

Większość pracowników Orange Polska będzie pracować zdalnie (5)

Wojtek Jabczyński

15 marca 2020

Większość pracowników Orange Polska będzie pracować zdalnie
5

Bezpieczeństwo i zdrowie są dla nas najważniejsze. Dlatego mając na uwadze sytuację związaną z zagrożeniem koronawirusem podjęliśmy decyzję o zmianie sposobu funkcjonowania firmy i wprowadzeniu 14-dniowego okresu pracy zdalnej, który rozpocznie się od 16 marca. Obejmiemy nim zdecydowaną większość pracowników, wyłączając tylko osoby, których zadania nie można wykonywać zdalnie lub mają absolutnie kluczowe znaczenie dla firmy i klientów.

Chcemy też poinformować, że zgodnie z decyzjami podjętymi przed administrację państwową nasze sklepy w centrach handlowych będą zamknięte. Salony znajdujące się poza centrami handlowymi pozostaną czynne, a pracownicy będą postępować ściśle z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego.

W sytuacji w jakiej wszyscy się znaleźliśmy prosimy aby możliwie najwięcej bieżących spraw załatwiać za pośrednictwem internetu lub telefonicznie. Gdyby trzeba było poczekać na obsłużenie dłużej niż zazwyczaj, prosimy o wyrozumiałość.

Udostępnij: Większość pracowników Orange Polska będzie pracować zdalnie
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Tree. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    ketrasa 21:57 15-03-2020
    I tu również z pomocą przychodzi nasz.orange.pl, gdzie klienci Orange mogą zyskać pomoc i wsparcie innych użytkowników.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Ron 07:14 17-03-2020
      Wzrosło znaczenie Nasz.Orange.pl w takim czasie :)
      Odpowiedz
  • komentarz
    ketrasa 22:25 15-03-2020
    Uważam, że również dobrym rozwiązaniem do zatrzymania klientów w domach od strony Orange może być zniesienie opłaty lub ewentualne wprowadzenie płatności 1 PLN za połączenie z infolinią Orange (niezależnie od czasu trwania rozmowy). W przypadku dużego obciążenia infolinii, można dodać krótki komunikat o skorzystaniu z pomocy na stronie nasz.orange.pl. Tam też często zaglądają specjaliści z Orange, jak i sami użytkownicy między sobą rozwiązują dużo spraw w działaniu usług Orange.
    Odpowiedz
    • komentarz
      dismayer 13:19 19-03-2020
      Niestety obsada infolinii również jest okrojona. Obecnie staramy się do minimum zmniejszyć ruch przychodzący, aby Klienci, którzy rzeczywiscie muszą porozmawiać z doradcą, czekali jak najkrócej. Staramy się również ograniczyć akcje mające wpływ na Klientów i angażujące ich do kontaktu. Wiecej szczegółów nie zdradzę :) Na pewno wszystkie wymagane informacje będą publikowane po przyjęciu ich przez Zarząd firmy.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 03:03 17-03-2020
    ?
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej