;

Odpowiedzialny biznes

Orange Warsaw Festival 2016 bez barier (0)

Monika Kulik

28 czerwca 2016

Orange Warsaw Festival 2016 bez barier
0

Jeszcze na chwilę wróćmy do Orange Warsaw Festival 2016. Tym razem zapraszam Was na festiwalowe podsumowanie z zupełnie innej strony – pod względem dostępności.

Wiele miesięcy trwało przygotowanie odpowiednich rozwiązań, a potem realizacja udogodnień zapewniających bezpieczny i komfortowy udział w imprezie fanom niezależnie od stopnia ich sprawności.

Wspólnie z  firmą Alter Art – organizatorem i promotorem Orange Warsaw Festival zadbaliśmy o to, aby był on dostępny dla wszystkich fanów – także tych z niepełnosprawnościami.
Pomagali nam w tym nasi partnerzy społeczni: Fundacja Polska Bez Barier, Fundacja Katarynka, Fundacja Widzialni oraz Polska Fundacja Osób Słabosłyszących.
Efektem naszych wspólnych starań był absolutnie wyjątkowy i gwarantujący wspaniałą zabawę wszystkim uczestnikom festiwal bez barier.

Zachęcam Was do obejrzenia filmowej relacji:

Największą pochwała za nasze starania są słowa podziękowania, jakie dostaliśmy:

„Byłam w piątek z mężem i córką na koncercie i jesteśmy pod ogromnym wrażeniem opieki jaką organizatorzy nas otoczyli. Nie spodziewaliśmy się takich ułatwień i pomocy. Zapytałam córki, czy czuła się jak VIP, odpowiedziała: Tak, pierwszy raz z życiu czułam się w taki sposób wyjątkowa. Za to uczucie i cudowne koncerty, radość córki i tą cudowną wyjątkowość chciałam gorąco podziękować. Bardzo chcielibyśmy, żeby tak wysoki standard dało się utrzymać na innych festiwalach, ale to chyba pobożne życzenia. W każdym razie, jak zdrowie córy pozwoli,  wybierzemy się, już bez lęku, na OWF za rok. Jeszcze raz dziękuję i gratuluję organizacji i podejścia”.

Do zobaczenia więc za rok:).

Udostępnij: Orange Warsaw Festival 2016 bez barier
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Cup. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

Golden Arrow dla Orange za dwa projekty digitalowe (0)

Stella Widomska

27 czerwca 2016

Golden Arrow dla Orange za dwa projekty digitalowe
0

W zeszłym tygodniu odbyła się gala finałowa Konkursu Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow”. Orange Polska otrzymał główną nagrodę w kategorii „Digital marketing – social media” oraz wyróżnienie w kategorii „Digital marketing – serwis internetowy”.

Nagrodą główną jury uhonorowało projekt „Są łatwiejsze sposoby na zdobycie 6GB na 60 dni” czyli pierwszą w Polsce kampanię produktową w grze „Minecraft”. W ramach kampanii promującej „6GB za 6 zł na 60 dni” zbudowaliśmy w świecie gry specjalny, trudny i pełen niebezpieczeństw świat, w którym do pojedynku o 6GB na 60 dni stanęli znani youtuberzy, zajmujących się gamingiem – Izak, Vertez, Enzzi i Drollercaster. Droga do skarbu, strzeżonego przez zabójczego smoka, wiodła przez trzy krainy: leśną, lodową oraz górską krainę lawy. W każdej z nich umieszczone zostały trudne do przebycia przeszkody, śmiertelne pułapki, hordy potworów i jeziora lawy. Zadanie było pozornie proste: kto pierwszy dotrze do ukrytego klocka z 6Gb, pokonując przeszkody, potwory i pozostałych graczy, zostanie zwycięzcą i otrzyma 6GB na 60 dni.

Drugim wyróżnionym projektem był serwis internetowy do kampanii, w ramach którego, klienci chcący lepiej poznać nowych bohaterów formatów reklamowych Orange, mogli obejrzeć dedykowane spoty, ale przede wszystkim, w czasie rzeczywistym, zagrać w specjalne kalambury ze wszystkimi aktorami (nawet z psem Tenorem).

W obu projektach partnerem agencyjnym był VML Poland.

836dab4e5c42cfbc45525414b9e56938c01

Udostępnij: Golden Arrow dla Orange za dwa projekty digitalowe
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Heart. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Urządzenia

Testujemy Alcatela Idol 4 (0)

Michał Rosiak

27 czerwca 2016

Testujemy Alcatela Idol 4
0

Zostałem fanbojem 🙂 Oczywiście trochę żartuję, tym niemniej obserwuję przez ostatnie lata rozwój „oddziału smartfonowego” Alcatela i ich powrót z wielkim przytupem do światowej czołówki. Nie wierzycie, albo „nie kupujecie chińszczyzny”? Jeśli to drugie, to może nie przyglądajcie się skąd pochodzi większość Waszych gadżetów – może się to okazać przyczynkiem do sporej traumy 😀 Jeśli to pierwsze – stawiam Wam wyzwanie. Znajdźcie telefon, który tyle umie, ze mniejszą cenę (pomijając oczywiście marki kompletnie nieznane w Europie).

A co potrafi Alcatel Idol 4? Zobaczcie sami!

Udostępnij: Testujemy Alcatela Idol 4
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Heart. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej