Rozrywka

Orange zbliża – reszta zależy od Ciebie

Stella Widomska Stella Widomska
26 lipca 2018
Orange zbliża – reszta zależy od Ciebie

Od ponad tygodnia w mediach możecie spotkać nasza nową kampanię wizerunkową przygotowaną przez Publicis France. Trwający 90 sekund  film (wyreżyserowany przez Nico Pereza Viegę), to prosta historia dwojga ludzi, których mimo wielu przeciwności spotkanych po drodze, łączy pomarańczowa lina.

Spot to jeden z elementów kampanii 360°, w której skład wchodzą między innymi telewizja, kino, digital, OOH, prasa i social media. Kampania uzupełniona została o również o niestandardowe formaty, jakie zobaczyć można na przykład w przejściu podziemnym w okolicach Rotundy w Warszawie.

Myślą przewodnią kampanii jest hasło „Orange zbliża – reszta zależy od Ciebie”. Potraktowaliśmy ją bardzo dosłownie i postanowiliśmy zbliżyć do siebie dwa zupełnie odległe światy. Dlatego w tym projekcie spotkało się dwoje wyjątkowych artystów: legenda warszawskiego hip-hopu Sokół i młoda, prężnie rozwijająca się artystka kolażowa Beata Barrakuz Śliwińska. Owocem tego niecodziennego spotkania stał się mural inspirowany kampanią Orange oraz życiem i twórczością rapera, zaprojektowany przez Barrakuz. Praca powstała w kultowym miejscu spotkań warszawiaków — na „Patelni”, tuż przy przystanku Metro Centrum. Nie mieliście jeszcze okazji zobaczyć naszego murala? Koniecznie odwiedźcie „Patelnię”  i eksplorujcie wszystkie ukryte w nim smaczki. A jeśli macie do nas daleko, to popatrzcie na zdjęcie murala w całej okazałości. I pamiętajcie – Orange zbliża!

Komentarze

manyaky
manyaky 16:43 04-09-2018

Fajna reklama, szkoda że polskie agencje takich nie robią

Odpowiedz
Puczi
Puczi 02:39 18-09-2018

To jeszcze zbliżcie innowacje do prepaida, bo od lat czekamy na połączenie oczekujące, zawieszenie poł., zarządzanie przekierowaniami na pocztę gł. Brandując ideę na orange to nam obiecaliście, że przyszłość będzie jasna i innowacyjna, a jesteście 100lat za innymi mniejszymi sieciami. Nie wspomnę już o samej ofercie archaicznej, brak pakietów na MMSy, brak ciekawego pakietu małej ilości minut na miesiąc, itp.

Odpowiedz

Odpowiedzialny biznes

Kasia to #MakerWoman

Bartosz Rymkiewicz Bartosz Rymkiewicz
25 lipca 2018
Kasia to #MakerWoman

W ramach Maker Women - programu Fundacji Orange i stowarzyszenia Robisz.to najpierw przeszkoliliśmy 36 uczestniczek z obsługi najnowszych urządzeń (m.in. plotera laserowego, drukarki 3D), a następnie – pomogliśmy w zrealizowaniu własnego prototypu.

Za każdym z 36 projektów kryje się 36 unikalnych historii osób, które dzięki udziałowi w #MakerWoman zmieniły swoje życie. Z całą pewnością jedną z nich jest Katarzyna Dycha.

Zobacz nasz materiał wideo o Kasi:

Jej historia jest z gatunku takich, o których myślisz: "nadaje się na wstęp do motywacyjnego wystąpienia na TEDx". Kilka lat temu skończyła etnologię, w Łodzi. Zawodowo związała się z gastronomią. Tak mijało jej życie, aż kilka miesięcy temu natrafiła na ogłoszenie o naborze do #MakerWoman. Zaaplikowała. Z ciekawości.  Udało się. Jak przyznaje – na początku nie umiała nic. Już w ciągu kilku miesięcy sprawnie nauczyła się obsługiwać dostępne w FabLab powered by Orange urządzenia i wpadła na pomysł, jaki prototyp stworzyć.

W ramach projektu Marker Women, wykonała mebel modułowy, który łączy ze sobą funkcje krzesła, szezlongu oraz półki. Dzięki łatwemu systemowi łączenia, modyfikacje modułów nie stanowią trudności dla użytkownika. Mebel wykonany jest ze sklejki, a zestaw uzupełnia komfortowy, składany materac. Co kluczowe, jej projekt wychodzi naprzeciw zapotrzebowaniu osób, które nie mają do dyspozycji dużych powierzchni w mieszkaniu, a zarazem cenią sobie funkcjonalność i wysmakowany design.

Robi wrażenie, prawda?

Wszystkie 36 projektów zobaczycie na stronie: www.FabLabTwarda.pl/MakerWoman

Komentarze


Odpowiedzialny biznes

Raport zintegrowany 2017 – testujemy stronę

Monika Kulik Monika Kulik
25 lipca 2018
Raport zintegrowany 2017 – testujemy stronę

Podobnie, jak w ubiegłym roku (Raport zintegrowany – testujemy stronę) zapraszam Was do przetestowania on-linowej wersji Raportu Zintegrowanego Orange Polska 2017.

Wasze uwagi do pierwszego raportu zintegrowanego były dla niezwykle cenne – pozwoliły nie tylko naprawić błędy, poprawić funkcjonalność czy zmienić ustawienia. Wiele uwag przenieśliśmy do tegorocznej wersji raportu.  Raport Zintegrowany Orange Polsk 2016 otrzymał nagrodę w konkursie „The Best Annual Report 2016″, organizowanym przez Instytut Rachunkowości i Podatków. Znalazł się też w finale prestiżowego międzynarodowego konkursu „Finance for the Future Award 2017”,

w kategorii promującej zintegrowane myślenie i raportowanie.

Raport zintegrowany Orange Polska nagrodzony

Co się nie zmieniło?

Podobnie, jak w roku ubiegłym mamy Raport w wersji dokumentu pdf, który będzie również drukowany. Okazuje się bowiem, że ta wersja sprawdza się podczas spotkań, konferencji, wizyt w różnych instytucjach i organizacjach. Ten dokument w kompleksowy sposób opowiada o firmie, kim jesteśmy i co robimy i może być wykorzystania do przedstawienia się jako inwestor na nowym terenie, partner biznesowy dla współpracy czy firma, która może być atrakcyjna dla inwestora. Również wśród naszych kontrahentów przy nawiązywaniu współpracy , jako element przetargu czy zapytania ofertowego „Czy Państwa firma realizuje działania z zakresu odpowiedzialności społecznej biznesu”.

Nie zmienił się układ raportu, który w dużej mierze oparty jest na standardach  powszechnie stosowanych w raportowaniu niefinansowym. Centralnym punktem raportu jest tzw. łańcuch wartości, który pokazuje, w jakim otoczeniu działamy, z jakich kapitałów czerpiemy zasoby, jak wygląda nasz model biznesowy, strategia i wyniki

Co się zmieniło?

Mamy nowe menu i sposób poruszania  się po stronach Raportu. Zmieniliśmy sposób  pokazania i powiazania modelu biznesowego, celów i rezultatów. Proponujemy też nowy sposób opisania ryzyk i sposobu zarządzania nimi. Dla zainteresowanych -  pojawia się możliwość tworzenia interaktywnych wykresów. Ale najlepiej przetestujcie to sami.

Zapraszam do współpracy osoby, które chciałyby zostać testerami funkcjonalności tej strony. Osoby te otrzymają od nas link testowy. Ich zadaniem będzie "przeklikać" się przez raport i napisać dla nas recenzję – wskazując co się podoba, a co wymaga poprawy przed publikacją.

Osoby, które wybierzemy do testowania, otrzymają od nas w podziękowaniu płytę wybranego artysty z Orange Warsaw Festival Taco Hemingway „szprycer”, Florence „How big, how, blue, how beautiful”, Dua Lipa, Sam Smith The thrill of it all, Tyler the Creator, WOLF.

Czekamy na Wasze zgłoszenia do 31.07.2018. W zgłoszeniu napiszcie, jakie funkcjonalności powinien posiadać dobry internetowy raport społeczny.

Komentarze

Scroll to Top