Odpowiedzialny biznes

Oscar dla All Star

Bartosz Nowakowski Bartosz Nowakowski
27 lutego 2012
Oscar dla All Star

Za Wielką Wodą wielkie gale. Po Zachodniej stronie, w Kalifornii, gwiazdy chodzą po czerwonym dywanie. Wszystko w pogoni za oscarową statuetką. Zaś po wschodniej, na Florydzie, gwiazdy latają. Ale nie na firmamencie nieba. Nad obręczami.

Co tu dużo mówić, tu trzeba patrzeć i się zachwycać z nieodzownym pytaniem, czy działa na nich jakakolwiek grawitacja?

To wszystko działo się ostatniej nocy. Ale All-Star Weekend rozpoczął się już w piątek. Wschodzące gwiazdy też szybują w podniebną przygodę:

Trzeba też ponarzekać. Mimo, że wszystko pięknie świeci i wszystko dograne jak w hollywoodzkiej produkcji to nie zachwycił jakoś mocno poziom sobotnich rywalizacji. W konkurencji wsadów wygrał Jeremy Evans. Trzeba przypomnieć, że Blake Griffin w zeszłym roku przeskakiwał samochód. Dlatego oscara raczej nie przyznałbym w tym roku.

I wszystko po to, żeby była dobra zabawa, z „amerykańska” „fun” albo „entertainment”, jak kto woli. Żeby tata z synem, z córką, z żoną, z sympatią przyszedł na trybunę, kupując dużą bułkę w powiększonym zestawie z podwójnymi frytkami i potrójnie wielkim napojem. Bo znaleźć się na trybunie w weekend All-Star, to chyba największe wydarzenie po finale Super Bowl i finale Play off w NBA. Pan Wojciech Michałowicz, chodząca encyklopedia NBA, komentator, podczas zmagań zadał pytanie: "I kto na tym "entertainment" najlepiej zarabia?" Panie Wojtku, my widzowie, jesteśmy na końcu tego łańcucha "etnertainment" pokarmowego.


Odpowiedzialny biznes

Ponad miesiąc w sieci

Marek Wajda Marek Wajda
27 lutego 2012
Ponad miesiąc w sieci

W weekend nadrabiałem informacyjne zaległości i przy okazji dowiedziałem, że polski internauta spędza w sieci średnio 18 godziny i 25 minut. Jak wyliczono oznacza to, że rocznie to 40 dni. Hm, ale jak sobie przeliczyłem na dni to wychodzi nieco ponad 2,5 godziny. Na pewno też inaczej rozkładam czas spędzony w sieci.

Jak ustalił TNS OBOP najwięcej czasu internauta, bo aż 460 godz. w roku wykorzystuje na rozrywkę (gra, ogląda multimedia). Przez ponad 300 godz. komunikuje się z innymi (maile, serwisy społecznościowe). Przez 170 godzin szuka informacji o produktach i je kupuje. 230 godzin poświęca na doinformowanie się.

Z innego badania - Digital Life, wynika, że internauci, nie tylko Polscy, porzucają tradycyjne media, a zwłaszcza telewizję. Jednym z najważniejszych źródeł informacji dla blisko połowy internautów (48%) stają się serwisy społecznościowe.

Przyznajcie się kogo z Was to szokuje. Ja na pewno spędzam więcej czasu w internecie i mogę się założyć, że i Wy również ;)


Odpowiedzialny biznes

Bilety i smartfony

Ryszard Kaminski Ryszard Kaminski
27 lutego 2012
Bilety i smartfony

Orange jest Oficjalnym Partner UEFA EURO 2012™. Nie tylko jako globalny sponsor, ale w Polsce również jako partner technologiczny. To nie tylko wielkie wyzwanie, ale i niecodzienne możliwości. Jedną z przyjemniejszych jest to, że możemy naszym klientom zaoferować loterię biletową na mecze piłkarskich mistrzostw Europy, a ostatnio również smartfony Sony Ericsson Xperia neo V.

W loterii Orange codziennie możecie wygrać 12 smartfonów, 4 bilety na mecze fazy grupowej UEFA EURO 2012™ oraz 12 piłek - replik oficjalnej piłki meczowej turnieju, czyli Tango 12.

Dzięki współpracy z Sony Ericsson do wygrania jest 720 Xperii z najnowszą wersją Androida. Możecie je przetestować w specjalnych strefach kibica w salonach Orange.

Scroll to Top