Rozrywka

Pamiętajmy o Osieckiej – konkurs

Marek Wajda Marek Wajda
26 września 2011
Pamiętajmy o Osieckiej – konkurs

Obojętnie jakiej muzyki jest się fanem, piosenki Agnieszki Osieckiej zna każdy. Małgośka, Czy te oczy mogą kłamać, Niech żyje bal - długo by wymieniać, lepiej posłuchać.

Najlepiej posłuchać na żywo: w przyszłym tygodniu w teatrze Roma w Warszawie odbędzie się specjalny koncert. Wysłuchamy najpierw największe przeboje w wykonaniu młodych talentów, a następnie wystąpi gwiazda wieczoru Raz, dwa, trzy! Kilka lat temu nagrali płytę z jej piosenkami.

Telekomunikacja Polska wspiera to wydarzenie. Dlatego mamy dla Was kilka podwójnych zaproszeń na ten koncert. Jak je dostać? Wystarczy napisać, która piosenka Agnieszki Osieckiej najbardziej Wam się podoba (pierwszeństwo będą miały osoby, które napiszą dlaczego taki wybór ; ). Na odpowiedzi czekamy do czwartkowego wieczora.

Ja wybieram A ja wolę moją mamę!


Oferta

Avila z NFC pojedzie do …

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
25 września 2011
Avila z NFC pojedzie do …

Czas na rozstrzygnięcie konkursu. Pokazaliście dużą kreatywność i bardzo ciekawe pomysły na wykorzystanie technologii NFC. Dlatego znowu miałem nie lada problem, aby rozstrzygnąć konkurs. Najbardziej spodobały mi się opowiadania Feodora i Szczypiora, z których z bólem musiałem wybrać jedno, bo w magicznej szafie rzecznika jest tylko jeden Samsung Avila z SIM-em NFC. Ostatecznie dostaje go Feodor, a dla Szczypiora poszukam w poniedziałek fajną nagrodę pocieszenia. Sposób na uciszenie telefonem chrapiącej w pociągu damy, naprawdę cool i metoda do zastosowania, także w innych życiowych sytuacjach :-) Wszystkim uczestnikom dziękuję za udział w zabawie, a nagrodzonych proszę o kontakt e-mailowy.

Panorama.jpg


Oferta

Kody najlepszą promocją roku!

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
24 września 2011
Kody najlepszą promocją roku!

Pamiętam pierwsze spotkanie w marketingu prepaid, na którym dyskutowaliśmy, jak wypromować tajemnicze kody Orange. Trochę się posprzeczaliśmy, ale postawiliśmy tylko na net, media społecznościowe i mój blog. Bez drogich reklam w TV. Nie brakowało wątpiących, ale już pierwsza edycja potwierdziła, że nie trzeba milionów złotych, aby miliony klientów skorzystało z świetnie wymyślonej akcji. Na portalach telekomunikacyjnych kodowe newsy biły rekordy popularności, mój blog zanotował największą liczbę komentarzy i odsłon w historii, a profil na Facebooku zyskiwał fanów, jak nigdy wcześniej. Teraz jesteśmy po trzeciej odsłonie zabawy i przebiła ona pod każdym względem poprzednie. Z akcji skorzystało ponad 2,2 mln użytkowników. Rozdaliśmy 9,7 mln prezentów, czy średnio 4,3 na uczestnika. Moim zdaniem to bezspornie promocyjny hit 2011, no chyba że konkurencja zdąży nas jeszcze skopiować do końca roku :-)

Scroll to Top