Odpowiedzialny biznes

Partnerstwo w liczbach

Marek Wajda Marek Wajda
19 stycznia 2011
Partnerstwo w liczbach

Jak już pewnie wiecie z bloga korporacyjnego oraz sportowego: TP i Orange zostały oficjalnymi Partnerami Technologicznymi UEFA EURO 2012. Oznacza to, że nasze firmy zapewnią infrastrukturę teleinformatyczną i kompleksowe rozwiązania dla mediów, organizatorów i kibiców. Dzięki temu transmisje na żywo dotrą do blisko półtora miliarda (!) widzów na całym świecie.

W poniedziałek zapraszam Was na wywiad dotyczący szczegółów partnerstwa technologicznego, a teraz kilka danych liczbowych co TP i Orange będą musiały dostarczyć:

• 7000 dostępów do internetu i sieci korporacyjnych,

• 1750 stacjonarnych linii telefonicznych,

• 1425 telefonów komórkowych,

• 1300 monitorów LCD,

• 1000 laptopów,

• 1000 telewizorów,

• 150 bezprzewodowych punktów dostępowych

• okablowanie wszystkich obiektów to ok. 2500 km światłowodów

• zapewnienie prędkości transmisji rzędu 70 Gbp/s umożliwi transmisję (w tym w jakości HD) równolegle z 32 kamer

Zespół pracujący przy obsłudze technologicznej EURO będzie liczył 800 osób. TP i Orange gwarantuje blisko 100 proc. (99,999 proc.) sprawność działania systemów i sprzętu, a maksymalny dopuszczalny czas przerw w transmisji to 26 sekund dziennie. Jak więc widzicie to ogromne wyzwanie.


Odpowiedzialny biznes

Gramy razem

Marek Wajda Marek Wajda
19 stycznia 2011
Gramy razem

Jak każdy chłopak w dzieciństwie chciałem być piłkarzem. Moim idolem był Marko van Basten, ale też Peter Schmeichel. Piłka nożna to sport, biznes, ale przede wszystkim właśnie emocje. Nie dziwcie się więc, że z prawdziwą radością (jako pracownik i kibic) dowiedziałem się, że UEFA wybrała TP i Orange na Partnerów Technologicznych Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej EURO 2012™.

Orange dołączył również do prestiżowej grupy globalnych marek - oficjalnych sponsorów przyszłorocznych mistrzostw. To największy projekt sponsoringowy w historii Orange, obejmujący 11 europejskich krajów. TP i Orange dostarczą kompletne rozwiązania telekomunikacyjne oraz niezbędną infrastrukturę w Polsce. Szacuje się, że dzięki naszym firmom mecze zobaczy na świecie 1,5 mld kibiców!

Zapraszam Was na filmową relację z dzisiejszego podpisania umowy.

Koniecznie sprawdźcie też, co na ten temat piszemy na innych blogach. Na technologicznym już dziś podajemy sporo ciekawych liczb, na sportowym przypominamy jak wspieraliśmy organizację mistrzostw. W najbliższym czasie pojawi się sporo informacji na ten temat. Wszystkich zapraszam do końca tygodnia do namiotu pod Pałacem Kultury i Nauki gdzie można zrobić sobie zdjęcie z Pucharem i oficjalnymi maskotkami mistrzostw, a także wziąć udział w ciekawych konkursach. Na relację z tej zabawy zapraszam w przyszłym tygodniu.


Odpowiedzialny biznes

Od science fiction do Partnera UEFA EURO 2012™

Jarosław Konczak Jarosław Konczak
19 stycznia 2011
Od science fiction do Partnera UEFA EURO 2012™

Jeszcze kilka lat temu wszystko było science fiction.

Pomysł, że Polska ma zorganizować Euro 2012 dla wielu był porównywalny z pomysłem organizacji Igrzysk Olimpijskich w Zakopanem. A jednak wtedy  - dziś można się pochwalić - jako TP byliśmy pierwszą marką, która zaangażowała się we wsparcie polsko-ukraińskiej oferty. Zbudowaliśmy Wirtualny Stadion, na którym "zasiadło" ponad 180 tysięcy kibiców z Polski popierających tym samym naszą kandydaturę. A później .... później był 17 kwietnia 2007, przypomnijmy sobie jeszcze raz...

Dla nas to był jednak początek nie koniec pewnej drogi. W skrócie to rok analiz, rok przygotowań, rok negocjacji i wreszcie dziś możemy świętować sukces. Orange i TP zostały partnerami UEFA EURO 2012™. To największy projekt sponsoringowy w historii Orange, obejmujący 11 europejskich krajów. Ale nasza umowa nie opiera się wyłacznie na sponsoringu. Co więcej zarówno TP, jak i Orange zostały oficjalnymi partnerami technologicznymi UEFA Euro 2012™ i dostarczą kompletne rozwiązania telekomunikacyjne oraz niezbędną infrastrukturę w Polsce. O szczegółach partnerstwa technologicznego więcej dowiecie się na blogu technologicznym, natomiast relacja z imprezy pojawi się na blogu korporacyjnym - zreszta co tu dużo mowić  - na ten temat w najbliższych dniach znajdziecie informacje na całej platformie blogowej.

Tutaj to my z pucharem i z maskotkami  - zastanawiamy się, czy skoro jedno opowiadanie scence fiction (czyli Euro 2012 w Polsce) stało się reality show, to czy inna dziś mission imposible w wykonaniu kadry Smudy stanie się za półtora roku białoczerwonym reality euro show.

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.