Odpowiedzialny biznes

Partnerstwo w liczbach

Marek Wajda Marek Wajda
19 stycznia 2011
Partnerstwo w liczbach

Jak już pewnie wiecie z bloga korporacyjnego oraz sportowego: TP i Orange zostały oficjalnymi Partnerami Technologicznymi UEFA EURO 2012. Oznacza to, że nasze firmy zapewnią infrastrukturę teleinformatyczną i kompleksowe rozwiązania dla mediów, organizatorów i kibiców. Dzięki temu transmisje na żywo dotrą do blisko półtora miliarda (!) widzów na całym świecie.

W poniedziałek zapraszam Was na wywiad dotyczący szczegółów partnerstwa technologicznego, a teraz kilka danych liczbowych co TP i Orange będą musiały dostarczyć:

• 7000 dostępów do internetu i sieci korporacyjnych,

• 1750 stacjonarnych linii telefonicznych,

• 1425 telefonów komórkowych,

• 1300 monitorów LCD,

• 1000 laptopów,

• 1000 telewizorów,

• 150 bezprzewodowych punktów dostępowych

• okablowanie wszystkich obiektów to ok. 2500 km światłowodów

• zapewnienie prędkości transmisji rzędu 70 Gbp/s umożliwi transmisję (w tym w jakości HD) równolegle z 32 kamer

Zespół pracujący przy obsłudze technologicznej EURO będzie liczył 800 osób. TP i Orange gwarantuje blisko 100 proc. (99,999 proc.) sprawność działania systemów i sprzętu, a maksymalny dopuszczalny czas przerw w transmisji to 26 sekund dziennie. Jak więc widzicie to ogromne wyzwanie.


Odpowiedzialny biznes

Gramy razem

Marek Wajda Marek Wajda
19 stycznia 2011
Gramy razem

Jak każdy chłopak w dzieciństwie chciałem być piłkarzem. Moim idolem był Marko van Basten, ale też Peter Schmeichel. Piłka nożna to sport, biznes, ale przede wszystkim właśnie emocje. Nie dziwcie się więc, że z prawdziwą radością (jako pracownik i kibic) dowiedziałem się, że UEFA wybrała TP i Orange na Partnerów Technologicznych Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej EURO 2012™.

Orange dołączył również do prestiżowej grupy globalnych marek - oficjalnych sponsorów przyszłorocznych mistrzostw. To największy projekt sponsoringowy w historii Orange, obejmujący 11 europejskich krajów. TP i Orange dostarczą kompletne rozwiązania telekomunikacyjne oraz niezbędną infrastrukturę w Polsce. Szacuje się, że dzięki naszym firmom mecze zobaczy na świecie 1,5 mld kibiców!

Zapraszam Was na filmową relację z dzisiejszego podpisania umowy.

Koniecznie sprawdźcie też, co na ten temat piszemy na innych blogach. Na technologicznym już dziś podajemy sporo ciekawych liczb, na sportowym przypominamy jak wspieraliśmy organizację mistrzostw. W najbliższym czasie pojawi się sporo informacji na ten temat. Wszystkich zapraszam do końca tygodnia do namiotu pod Pałacem Kultury i Nauki gdzie można zrobić sobie zdjęcie z Pucharem i oficjalnymi maskotkami mistrzostw, a także wziąć udział w ciekawych konkursach. Na relację z tej zabawy zapraszam w przyszłym tygodniu.


Odpowiedzialny biznes

Od science fiction do Partnera UEFA EURO 2012™

Jarosław Konczak Jarosław Konczak
19 stycznia 2011
Od science fiction do Partnera UEFA EURO 2012™

Jeszcze kilka lat temu wszystko było science fiction.

Pomysł, że Polska ma zorganizować Euro 2012 dla wielu był porównywalny z pomysłem organizacji Igrzysk Olimpijskich w Zakopanem. A jednak wtedy  - dziś można się pochwalić - jako TP byliśmy pierwszą marką, która zaangażowała się we wsparcie polsko-ukraińskiej oferty. Zbudowaliśmy Wirtualny Stadion, na którym "zasiadło" ponad 180 tysięcy kibiców z Polski popierających tym samym naszą kandydaturę. A później .... później był 17 kwietnia 2007, przypomnijmy sobie jeszcze raz...

Dla nas to był jednak początek nie koniec pewnej drogi. W skrócie to rok analiz, rok przygotowań, rok negocjacji i wreszcie dziś możemy świętować sukces. Orange i TP zostały partnerami UEFA EURO 2012™. To największy projekt sponsoringowy w historii Orange, obejmujący 11 europejskich krajów. Ale nasza umowa nie opiera się wyłacznie na sponsoringu. Co więcej zarówno TP, jak i Orange zostały oficjalnymi partnerami technologicznymi UEFA Euro 2012™ i dostarczą kompletne rozwiązania telekomunikacyjne oraz niezbędną infrastrukturę w Polsce. O szczegółach partnerstwa technologicznego więcej dowiecie się na blogu technologicznym, natomiast relacja z imprezy pojawi się na blogu korporacyjnym - zreszta co tu dużo mowić  - na ten temat w najbliższych dniach znajdziecie informacje na całej platformie blogowej.

Tutaj to my z pucharem i z maskotkami  - zastanawiamy się, czy skoro jedno opowiadanie scence fiction (czyli Euro 2012 w Polsce) stało się reality show, to czy inna dziś mission imposible w wykonaniu kadry Smudy stanie się za półtora roku białoczerwonym reality euro show.

Scroll to Top