Oferta

5 GB za piłkarskie emocje

Kasia Barys Kasia Barys
08 września 2021
5 GB za piłkarskie emocje

Emocje sięgnęły dziś zenitu! Na szczęście Polska zremisowała z Anglią 1:1. Z tej okazji klienci Orange mogą odebrać aż 5 GB internetu. Wystarczy wysłać SMS o treści MECZOCLOCK pod numer 233 (opłata za SMS zgodna z cennikiem planu taryfowego, maksymalnie 0,25 zł). Użytkownicy Orange Flex, żeby dostać dodatkowe GB, wpisują MECZOCLOCK w aplikacji, w zakładce „Kody promocyjne”. Na jednym numerze można aktywować tylko jeden dodatkowy pakiet GB za gole. Aktywacji można dokonać w ciągu 24 godzin od publikacji tego wpisu. Promocyjne GB ważne 3 dni od daty aktywacji, obowiązują tylko w kraju.

Link do regulaminu: https://orange.binaries.pl/bw/20155/0/36109/7b0c55c1-ec3b-4075-a070-ec4d4910c50d.pdf

Komentarze

Łukasz
Łukasz 12:17 09-09-2021

I super pakiecik 5 GB przyda sie tym bardziej że sumuje sie z poprzednim pakietem.Pozdrawiam ☺?

Odpowiedz
pablo_ck
pablo_ck 14:02 09-09-2021

Dziękuję 🙂

Odpowiedz

Sieć

Sieciowe podsumowanie wakacji

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
08 września 2021
Sieciowe podsumowanie wakacji

Wróciliśmy z wakacji, zatem czas na krótkie podsumowanie jak klienci Orange korzystali w miejscowościach turystycznych z naszej sieci mobilnej. Przypomnę, że w letnich miesiącach mieliśmy akcję, w której zwiększyliśmy pojemność sieci i postawiliśmy dodatkowe, mobilne stacje bazowe aby ułatwić Wam korzystanie z usług. Mimo to, w niektórych miejscach obciążenie ruchem było ekstremalnie duże. Fizyki nie oszukamy. Tysiące ludzi na plaży, czy w górach to zawsze wyzwanie.

Miłość do Zakopanego

Nie ma żadnego zaskoczenia - kolejny rok z rzędu wzrosło korzystanie z internetu i dłużej rozmawialiśmy w miejscowościach turystycznych. Najlepiej to widać, porównując trzy ostatnie lata, nawet mając w pamięci efekt pandemii:

Transmisja danych (dane w GB)

  • 2019 - 14 209 957,43
  • 2020 - 21 033 399,55
  • 2021 - 22 739 925,44

Rozmowy (dane w erlangach)

  • 2019 - 2 595 850,25
  • 2020 - 4 355 807,47
  • 2021 - 5 187 218,34

Jeśli chodzi o turystyczną miejscowość numer pod względem ilości zużytych GB i rozmów było nim Zakopane. Internet - 711 467 GB (2020 - 575 667 GB, 2019 - 446 209 GB); rozmowy - 221 185,1 erlangów (2020 - 173 220,02; 2019 - 112 859,56).  Widać miłość Polaków do Zakopanego i … komórek.

TOP 15 miejscowości turystycznych

Transmisja danych (dane w GB)

  1. Zakopane - 711 467,2
  2. Kołobrzeg - 558 810,9
  3. Świnoujście - 547 475,4
  4. Ostróda - 395 120,3
  5. Władysławowo - 337 972,8
  6. Augustów - 308 822,2
  7. Nowy Targ - 297 963,9
  8. Giżycko - 288 358,5
  9. Łeba - 253 297,6
  10. Mielno - 252 935,4
  11. Międzyzdroje - 231 653,1
  12. Ustka - 225 726,3
  13. Jastarnia - 223 048,4
  14. Kościerzyna - 221 012,5
  15. Mrągowo - 219 968

Rozmowy (dane w erlangach)

  1. Zakopane - 221 185,1
  2. Kołobrzeg - 218 330,4
  3. Świnoujście - 178 158,4
  4. Nowy Targ - 129 912,5
  5. Ostróda - 120 087,9
  6. Władysławowo - 99 314,9
  7. Augustów - 85 207,2
  8. Giżycko - 79 736,8
  9. Łeba - 75 609,4
  10. Ustka - 73 286,7
  11. Ustroń - 72 583,8
  12. Mielno - 65 898,5
  13. Międzyzdroje - 63 367,4
  14. Jastarnia - 55 026,1
  15. Mrągowo - 54 466,1

Komentarze

Gwiazdki
Gwiazdki 12:09 03-02-2025

W tej jakże super propozycji jest więcej gwiazdek niż u jednego z posłów uśmiechniętej koalicji na jego samochodzie.

Odpowiedz

Rozrywka

Dzień na planie zdjęciowym

Stella Widomska Stella Widomska
07 września 2021
Dzień na planie zdjęciowym

Przyszedł wrzesień. No nie da się ukryć. Może pogoda udaje jeszcze końcówkę lata, ale moim zdaniem to tylko gra pozorów. Dzieci wróciły do szkół, co ewidentnie zaowocowało korkami na mieście. A jak wychodzę na poranny spacer z psem, to widać mój oddech. ;-) Ale żeby nie było pesymistycznie (bo może to tylko taka moja uroda, że nienawidzę jesieni, a Wy na przykład kochacie ten czas), to dla osłody donoszę, że dziś do Was nadaję z Miasteczka Orange. Formalnie pierwszy raz od początku pandemii. Miło wrócić do starych kątów, które po takim czasie wydają się lekko obce. Na nowo poznaję moich kolegów i koleżanki, a ja kocham poznawać ludzi! :-) I nawet nie pytajcie, o której dziś wstałam. ;-)

Ale do konkretów. Bo skoro wrzesień, to też w marketingu tak zwany sezon Back2School, a wraz z nim nowe ramówki w stacjach telewizyjnych, ale też nowe kampanie reklamowe. My w najnowszej namawiamy Was do Orange Światłowodu, który jest gigaszybki. O ofercie przeczytacie o tu. Natomiast ja zapraszam do obejrzenia relacji z planu zdjęciowego. Ulka i Michał występowali w spocie, a ich pracę podglądał i relacjonuje dla Was Kuba Duszek. Jesteście ciekawi?

Poniżej zobaczycie efekty tego dnia spędzonego na planie. Tak wygląda nasza kampania, z którą pewnie już spotkaliście np. w telewizji albo internecie. Ja dorzucę garść informacji branżowych. Nad kreacją pracowaliśmy wspólnie z Leo Burnett. Produkcją zajęła się Papaya. Postprodukcja to tym razem Film Garden. Spot wyreżyserował Łukasz Zabłocki. Media kupił dom mediowy Initiative, a za odsłonę w mediach społecznościowych odpowiada Follow Agency. To miłego oglądania i głowy do góry - razem jakoś przetrwamy jesień! :-)

Komentarze

Ignacy
Ignacy 12:57 04-01-2025

Pani Kingo, czy to prawda, że współpracujecie z T-Mobile w ramach NetWorks! i klienci Orange mogą łączyć się ze stacjami T-Mobile Polska?

Odpowiedz
    Kinga Galon
    Kinga Galon 08:56 07-01-2025

    Prawda 🙂 Sieć mobilna jest współdzielona, a więc klienci obu operatorów mogą łączyć się ze stacjami zarówno Orange, jak i T-Mobile. Dotyczy to większości infrastruktury.

    Odpowiedz
Scroll to Top