;

Oferta

5 GB za piłkarskie emocje (2)

Kasia Barys

8 września 2021

5 GB za piłkarskie emocje
2

Emocje sięgnęły dziś zenitu! Na szczęście Polska zremisowała z Anglią 1:1. Z tej okazji klienci Orange mogą odebrać aż 5 GB internetu. Wystarczy wysłać SMS o treści MECZOCLOCK pod numer 233 (opłata za SMS zgodna z cennikiem planu taryfowego, maksymalnie 0,25 zł). Użytkownicy Orange Flex, żeby dostać dodatkowe GB, wpisują MECZOCLOCK w aplikacji, w zakładce „Kody promocyjne”. Na jednym numerze można aktywować tylko jeden dodatkowy pakiet GB za gole. Aktywacji można dokonać w ciągu 24 godzin od publikacji tego wpisu. Promocyjne GB ważne 3 dni od daty aktywacji, obowiązują tylko w kraju.

Link do regulaminu: https://orange.binaries.pl/bw/20155/0/36109/7b0c55c1-ec3b-4075-a070-ec4d4910c50d.pdf

Udostępnij: 5 GB za piłkarskie emocje
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Flag. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Łukasz 12:17 09-09-2021
    I super pakiecik 5 GB przyda sie tym bardziej że sumuje sie z poprzednim pakietem.Pozdrawiam ☺?
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 14:02 09-09-2021
    Dziękuję :)
    Odpowiedz

;

Sieć

Sieciowe podsumowanie wakacji (1)

Wojtek Jabczyński

8 września 2021

Sieciowe podsumowanie wakacji
1

Wróciliśmy z wakacji, zatem czas na krótkie podsumowanie jak klienci Orange korzystali w miejscowościach turystycznych z naszej sieci mobilnej. Przypomnę, że w letnich miesiącach mieliśmy akcję, w której zwiększyliśmy pojemność sieci i postawiliśmy dodatkowe, mobilne stacje bazowe aby ułatwić Wam korzystanie z usług. Mimo to, w niektórych miejscach obciążenie ruchem było ekstremalnie duże. Fizyki nie oszukamy. Tysiące ludzi na plaży, czy w górach to zawsze wyzwanie.

Miłość do Zakopanego

Nie ma żadnego zaskoczenia – kolejny rok z rzędu wzrosło korzystanie z internetu i dłużej rozmawialiśmy w miejscowościach turystycznych. Najlepiej to widać, porównując trzy ostatnie lata, nawet mając w pamięci efekt pandemii:

Transmisja danych (dane w GB)

  • 2019 – 14 209 957,43
  • 2020 – 21 033 399,55
  • 2021 – 22 739 925,44

Rozmowy (dane w erlangach)

  • 2019 – 2 595 850,25
  • 2020 – 4 355 807,47
  • 2021 – 5 187 218,34

Jeśli chodzi o turystyczną miejscowość numer pod względem ilości zużytych GB i rozmów było nim Zakopane. Internet – 711 467 GB (2020 – 575 667 GB, 2019 – 446 209 GB); rozmowy – 221 185,1 erlangów (2020 – 173 220,02; 2019 – 112 859,56).  Widać miłość Polaków do Zakopanego i … komórek.

TOP 15 miejscowości turystycznych

Transmisja danych (dane w GB)

  1. Zakopane – 711 467,2
  2. Kołobrzeg – 558 810,9
  3. Świnoujście – 547 475,4
  4. Ostróda – 395 120,3
  5. Władysławowo – 337 972,8
  6. Augustów – 308 822,2
  7. Nowy Targ – 297 963,9
  8. Giżycko – 288 358,5
  9. Łeba – 253 297,6
  10. Mielno – 252 935,4
  11. Międzyzdroje – 231 653,1
  12. Ustka – 225 726,3
  13. Jastarnia – 223 048,4
  14. Kościerzyna – 221 012,5
  15. Mrągowo – 219 968

Rozmowy (dane w erlangach)

  1. Zakopane – 221 185,1
  2. Kołobrzeg – 218 330,4
  3. Świnoujście – 178 158,4
  4. Nowy Targ – 129 912,5
  5. Ostróda – 120 087,9
  6. Władysławowo – 99 314,9
  7. Augustów – 85 207,2
  8. Giżycko – 79 736,8
  9. Łeba – 75 609,4
  10. Ustka – 73 286,7
  11. Ustroń – 72 583,8
  12. Mielno – 65 898,5
  13. Międzyzdroje – 63 367,4
  14. Jastarnia – 55 026,1
  15. Mrągowo – 54 466,1
Udostępnij: Sieciowe podsumowanie wakacji
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Cup. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 14:15 09-09-2021
    Ciekawe dane, a że nie ma na tej liście takiego miasta jak Gdańsk to aż dziwi.
    Odpowiedz

;

Reklama

Dzień na planie zdjęciowym (1)

Stella Widomska

7 września 2021

Dzień na planie zdjęciowym
1

Przyszedł wrzesień. No nie da się ukryć. Może pogoda udaje jeszcze końcówkę lata, ale moim zdaniem to tylko gra pozorów. Dzieci wróciły do szkół, co ewidentnie zaowocowało korkami na mieście. A jak wychodzę na poranny spacer z psem, to widać mój oddech. 😉 Ale żeby nie było pesymistycznie (bo może to tylko taka moja uroda, że nienawidzę jesieni, a Wy na przykład kochacie ten czas), to dla osłody donoszę, że dziś do Was nadaję z Miasteczka Orange. Formalnie pierwszy raz od początku pandemii. Miło wrócić do starych kątów, które po takim czasie wydają się lekko obce. Na nowo poznaję moich kolegów i koleżanki, a ja kocham poznawać ludzi! 🙂 I nawet nie pytajcie, o której dziś wstałam. 😉

Ale do konkretów. Bo skoro wrzesień, to też w marketingu tak zwany sezon Back2School, a wraz z nim nowe ramówki w stacjach telewizyjnych, ale też nowe kampanie reklamowe. My w najnowszej namawiamy Was do Orange Światłowodu, który jest gigaszybki. O ofercie przeczytacie o tu. Natomiast ja zapraszam do obejrzenia relacji z planu zdjęciowego. Ulka i Michał występowali w spocie, a ich pracę podglądał i relacjonuje dla Was Kuba Duszek. Jesteście ciekawi?

Poniżej zobaczycie efekty tego dnia spędzonego na planie. Tak wygląda nasza kampania, z którą pewnie już spotkaliście np. w telewizji albo internecie. Ja dorzucę garść informacji branżowych. Nad kreacją pracowaliśmy wspólnie z Leo Burnett. Produkcją zajęła się Papaya. Postprodukcja to tym razem Film Garden. Spot wyreżyserował Łukasz Zabłocki. Media kupił dom mediowy Initiative, a za odsłonę w mediach społecznościowych odpowiada Follow Agency. To miłego oglądania i głowy do góry – razem jakoś przetrwamy jesień! 🙂

Udostępnij: Dzień na planie zdjęciowym
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Heart. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 19:31 07-09-2021
    Fajne są te Wasze reklamy. Ula i Michał robią dobrą robotę. Stella jakbyście szukali kogoś do jakiegoś epizodu to wiesz gdzie szukać ??
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej