Emocje sięgnęły dziś zenitu! Na szczęście Polska zremisowała z Anglią 1:1. Z tej okazji klienci Orange mogą odebrać aż 5 GB internetu. Wystarczy wysłać SMS o treści MECZOCLOCK pod numer 233 (opłata za SMS zgodna z cennikiem planu taryfowego, maksymalnie 0,25 zł). Użytkownicy Orange Flex, żeby dostać dodatkowe GB, wpisują MECZOCLOCK w aplikacji, w zakładce „Kody promocyjne”. Na jednym numerze można aktywować tylko jeden dodatkowy pakiet GB za gole. Aktywacji można dokonać w ciągu 24 godzin od publikacji tego wpisu. Promocyjne GB ważne 3 dni od daty aktywacji, obowiązują tylko w kraju.
Wróciliśmy z wakacji, zatem czas na krótkie podsumowanie jak klienci Orange korzystali w miejscowościach turystycznych z naszej sieci mobilnej. Przypomnę, że w letnich miesiącach mieliśmy akcję, w której zwiększyliśmy pojemność sieci i postawiliśmy dodatkowe, mobilne stacje bazowe aby ułatwić Wam korzystanie z usług. Mimo to, w niektórych miejscach obciążenie ruchem było ekstremalnie duże. Fizyki nie oszukamy. Tysiące ludzi na plaży, czy w górach to zawsze wyzwanie.
Miłość do Zakopanego
Nie ma żadnego zaskoczenia – kolejny rok z rzędu wzrosło korzystanie z internetu i dłużej rozmawialiśmy w miejscowościach turystycznych. Najlepiej to widać, porównując trzy ostatnie lata, nawet mając w pamięci efekt pandemii:
Jeśli chodzi o turystyczną miejscowość numer pod względem ilości zużytych GB i rozmów było nim Zakopane. Internet – 711 467 GB (2020 – 575 667 GB, 2019 – 446 209 GB); rozmowy – 221 185,1 erlangów (2020 – 173 220,02; 2019 – 112 859,56). Widać miłość Polaków do Zakopanego i … komórek.
Przyszedł wrzesień. No nie da się ukryć. Może pogoda udaje jeszcze końcówkę lata, ale moim zdaniem to tylko gra pozorów. Dzieci wróciły do szkół, co ewidentnie zaowocowało korkami na mieście. A jak wychodzę na poranny spacer z psem, to widać mój oddech. 😉 Ale żeby nie było pesymistycznie (bo może to tylko taka moja uroda, że nienawidzę jesieni, a Wy na przykład kochacie ten czas), to dla osłody donoszę, że dziś do Was nadaję z Miasteczka Orange. Formalnie pierwszy raz od początku pandemii. Miło wrócić do starych kątów, które po takim czasie wydają się lekko obce. Na nowo poznaję moich kolegów i koleżanki, a ja kocham poznawać ludzi! 🙂 I nawet nie pytajcie, o której dziś wstałam. 😉
Ale do konkretów. Bo skoro wrzesień, to też w marketingu tak zwany sezon Back2School, a wraz z nim nowe ramówki w stacjach telewizyjnych, ale też nowe kampanie reklamowe. My w najnowszej namawiamy Was do Orange Światłowodu, który jest gigaszybki. O ofercie przeczytacie o tu. Natomiast ja zapraszam do obejrzenia relacji z planu zdjęciowego. Ulka i Michał występowali w spocie, a ich pracę podglądał i relacjonuje dla Was Kuba Duszek. Jesteście ciekawi?
Poniżej zobaczycie efekty tego dnia spędzonego na planie. Tak wygląda nasza kampania, z którą pewnie już spotkaliście np. w telewizji albo internecie. Ja dorzucę garść informacji branżowych. Nad kreacją pracowaliśmy wspólnie z Leo Burnett. Produkcją zajęła się Papaya. Postprodukcja to tym razem Film Garden. Spot wyreżyserował Łukasz Zabłocki. Media kupił dom mediowy Initiative, a za odsłonę w mediach społecznościowych odpowiada Follow Agency. To miłego oglądania i głowy do góry – razem jakoś przetrwamy jesień! 🙂
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej