Odpowiedzialny biznes

Pinokio – czyli oszuści mają nosa.

Monika Kulik Monika Kulik
02 lipca 2012
Pinokio – czyli oszuści mają nosa.

Przez cały lipiec będziemy kontynuować naszą batalię przeciw nieuczciwym praktykom tych firm, które wykorzystując zmianę marki z TP na Orange, próbują oszukiwać naszych klientów. Od jutra pod hasłem uwaga, oszuści mają nosa… rozpoczynamy kolejną kampanię informacyjną ostrzegającą przed nieuczciwymi sprzedawcami. Po informacjach w prasie, teraz czas na telewizję, będziemy informować o problemie w głównych stacjach – już dziś prezentuję Wam ten film. Nasze ulotki pojawią się też w takich miejscach, jak przychodnie,   targowiska.

PlayWyłącz głos

A o co chodzi? W skrócie, przedstawiciele handlowi wykorzystując łatwowierność klientów, zwłaszcza tych starszych, namawiają ich do podpisania nowej umowy z Orange Polska, która tak naprawdę jest zamówieniem na usługi innego operatora i zawiera oświadczenie rozwiązania umowy z naszą firmą. Przypomnę przy okazji, że w związku z naszym rebrandingiem nie trzeba podpisywać żadnych aneksów do aktualnych umów.

Wszystkich, którzy nie wiedzą jeszcze o zagrożeniu chcemy ostrzec przed oszustami i dotrzeć do nich z informacją, jak należy postąpić w takiej sytuacji. Nagłaśniamy numer 800 500 005, gdzie każda oszukana osoba uzyska pomoc i dowie się, co może w takim przypadku zrobić. Jeśli zetknęliście się z podobną sytuacją lub ktoś z Waszych znajomych, rodziny, podajcie im ten numer. Pamiętajcie, tu liczy się czas. Osoba, która uświadomiła sobie, że została oszukana ma 10 dni na odstąpienie od umowy jeśli zawarła ją w swoim mieszkaniu lub przez telefon.


Rozrywka

Premiera specjalnie dla kinomianiaków akcji „Środy z Orange”

Kasia Barys Kasia Barys
02 lipca 2012
Premiera specjalnie dla kinomianiaków akcji „Środy z Orange”

Zwyczajowo premiery kinowe są w piątki. Myśląc o miłośnikach akcji „Środy z Orange” i zapraszamy w tym tygodniu na wyjątkowe premiery! Już w najbliższą środę, 4 lipca, we wszystkich kinach sieci Multikino będzie można obejrzeć przedpremierowo animację „Epoka lodowcowa 4: Wędrówka kontynentów” w 2D i 3D oraz premierę filmu „Niesamowity Spider-Man” w 2D i 3D. Super, nie?

Pamiętajacie, że wysyłając SMS o treści FILM pod numer 241, telefonując pod numer *200 lub logując się na stronie www.orange.pl można otrzymać kod uprawniający do zakupu dwóch biletów w cenie jednego. Otrzymany kod należy pokazać w kasie.

A ja dla Was mam dodatkowo konkurs. Dla ośmiu pierwszych osób, które odpowiedzą na pytanie, od którego roku trwają „Środy z Orange” w Polsce, mam podwójny voucher do kina. Piszcie na adres katarzyna.barys@orange.com (podajcie od razu adres korespondencyjny i nr telefonu)

2ec5033852564a685776cbae05cb7a59159


Oferta

HTC One X dla 50 testerów

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
02 lipca 2012
HTC One X dla 50 testerów

Dziś zakończyliśmy sportową edycję konkursu „Testuj z Orange”, w którym na wszystkie możliwe sposoby egzaminowaliście HTC One X . Listę 50 zwycięzców, którzy w nagrodę otrzymali smartfona na zawsze, znajdziecie na www.testuj.orange.pl Na stronie zarejestrowało się ok. 50 tys. osób, a chętnych do testowania było ponad 10,2 tys. Spośród nich wybraliśmy 100 osób, które przez 5 tygodni wykonywali wskazane przez Orange i innych użytkowników zadania testowe. Dzięki temu sprawdziliście nie tylko HTC One X, ale również nasze usługi i produkty m.in. TV Tu i Tam, oficjalną aplikację Orange UEFA EURO 2012, Halo Granie, Orange Nawigację, Weekendy z Orange i ebooki. Cieszę, że kolejny raz udowodniliście, jak wielu fanów mają nasze testy. Będziemy oczywiście je kontynuować i już zapraszam na kolejne. Staramy się, by dalej być najpopularniejszą siecią wśród użytkowników smartfonów.

1c3b5fce252f5cac573a2d582d812904b61

Scroll to Top