„Nadeszła wiekopomna chwila…” – skończyłam pisać Raport! Jeszcze czekam na kilka uzupełnień i cytatów, ale 99 % treści za mną. Dziękuję jeszcze raz za Wasze uwagi i podpowiedzi.
Teraz oprócz oprawy graficznej, czeka mnie jeszcze audyt wewnętrzny i zewnętrzny. Dzięki temu mamy potwierdzenie, że wszystkie dane zawarte w Raporcie są zgodne z naszą wiedzą, mają odzwierciedlenie w naszych zbiorach informacji i danych, a nasz Raport zyskuje na wiarygodności.
Ale mam dla Was jeszcze jedno zadanie – pomyśleliśmy sobie, że w Raporcie warto pokazać wyniki badań, jakie często prowadzimy w związku z naszą działalnością CSR – dotyczącą ważnych zagadnień czy zjawisk społecznych. My wykorzystujemy tę wiedzę, aby planować nasze programy i projekty. Chciałabym zrobić z tego w Raporcie „pigułki wiedzy”, które łatwo będzie przełknąć.
Co myślicie o tym pomyśle? „Kompetencje cyfrowe dzieci i młodzieży”, „ Bezpieczeństwo dzieci w sieci” czy „jak używamy telefonów komórkowych” – to przykłady takich badań. A może podsuniecie mi jeszcze jakieś inne interesujące Was tematy badawcze związane z naszymi obszarami strategii CSR – „integracją cyfrową”, „bezpieczną siecią”, „czystym środowiskiem” czy „ciekawym zespołem”?