Wczoraj opublikowaliśmy nowe cenniki usług dla klientów biznesowych. Od razu pojawiło się sporo komentarzy na portalach http://www.telepolis.pl/news.php?id=16113 i moim blogu, podkreślających głównie zmianę opłat. Dlatego chcę napisać kilka słów uzupełnienia. Po pierwsze jesteśmy ostatnim dużym operatorem, który zdecydował się wprowadzić takie opłaty. Nasi konkurenci już je mieli. Po drugie nowe stawki obowiązują tylko nowych klientów oraz przedłużających umowy. Po trzecie w październiku, chociaż opłaty są już w cenniku, to nie będziemy ich pobierać. „Promocja” wynika z tego, że będziemy w najbliższych tygodniach uruchamiać nowe funkcjonalności IVR, z których będą mogli korzystać jedynie klienci biznesowi płacący za połączenia. Moim zdaniem to uczciwe postawienie sprawy. Płacisz, dostajesz więcej. Usługi dodatkowe to m.in. call me back, czyli oddzwanianie w przypadku kiedy konsultanci są zajęci, sprawdzanie kwoty i daty płatności faktury na *200 i dodatkowe serwisy informacyjne *500. Oczywiście to nie koniec nowości i nasz system obsługi klientów biznesowych będziemy nieustannie rozwijać.
- rozmiar tekstu
- RSS
-