;

Oferta

Po starter do Żabki, Fresh’a i punktu RUCHu (19)

Piotr Domański

4 października 2017

Po starter do Żabki, Fresh’a i punktu RUCHu
19

Kolejna porcja wiadomości dla fanów prepaidów. Tym razem zmiany nie dotyczą jednak kolejnych kroków (niewielkich dla człowieka ale olbrzymich dla ludzkości) na drodze do upraszczania oferty.  Będzie za to o małym prezencie, dla wszystkich tych, którzy kupią starter w jednej ze wspomnianych w tytule ogólnopolskich sieci lub bardziej lokalnie KDSH Rypin, PSS Olsztyn, Codet oraz SL Optymi.

Prezentem jest 50 GB transferu, z którego możecie skorzystać 14 dni. Procedura jest prosta – wysyłacie kod, który otrzymaliście w czasie zakupów na numer telefonu, który dostaniecie wraz z nim. Promocja w Żabce i Fresh’u ważna jest do końca października, w punktach RUCH do końca listopada.

Dla fanów czytania regulaminów załączam regulamin akcji z RUCHem, jest analogiczny do tego z Fresh’em i Żabką, różnią się tylko datą zakończenia. No i oczywiście miejscem, w którym trzeba zakupić starter by dostać bonus.

Przy okazji przypomnę o innym bonusie, który możecie zgarnąć w związku z kupowaniem nowego startera (choć nie zawsze) – 100 GB i nielimitowane rozmowy ważne przez 3 miesiące.  Co prawda to bonus związany z poleceniem znajomemu naszych usług, ale dostajemy go i my i nasz znajomy. Więc dla kupujących nowy starter – w sam raz ;-).

Udostępnij: Po starter do Żabki, Fresh’a i punktu RUCHu
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Tree. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    k 12:44 04-10-2017
    A będą odporne na awarie sieci? Może też będą wspierały działające VoLTE?
    Odpowiedz
  • komentarz
    robert 13:58 04-10-2017
    to Ruch jeszcze istnieje?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 14:50 04-10-2017
      No pewnie ;-)
      Odpowiedz
  • komentarz
    emitelek 14:28 04-10-2017
    A czemu nie 1000GB na 5 dni? :P
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 14:44 04-10-2017
      Pewnie dlatego, że nikt by z tego nie skorzystał. A przepalić 50 GB w dwa tygodnie, to dla chcącego żaden problem.
      Odpowiedz
      • komentarz
        mike278 15:43 04-10-2017
        Piotr, zakład że byliby by tacy którzy braliby po 2-3 startery za 1-15 plnów a potem ciągneliby 120 godzin gry,filmy,seriale?
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 15:50 04-10-2017
          Doskonale zdaję sobie z tego sprawę. Ale dla większości populacji 1000 GB w 5 dni jest nie do przejedzenia.
          Odpowiedz
    • komentarz
      mike278 15:12 04-10-2017
      Bo znaleźliby się tacy którzy daliby radę zużyć to wszystko. :)
      Odpowiedz
  • komentarz
    katani1 14:55 04-10-2017
    Czyli promocja jak zawsze dla nowych rejestracji, bo jak zrozumiałem regulamin dot. to podania danych po raz pierwszy. Jeśli mam już zarejestrowany inny nr w orange na siebie, to promocja mnie nie dotyczy ?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 14:58 04-10-2017
      O którą promocję pytasz - tą z Freshem, Ruchem i Żabką, czy tą z polecaniem naszej oferty znajomym?
      Odpowiedz
      • komentarz
        katani1 15:01 04-10-2017
        O tą z Fresha, o niej tutaj chyba się dyskutuje :) O poleceniu wiem, że mogę skorzystać.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 15:17 04-10-2017
          Promocja dotyczy kupna i rejestracji nowego startera. Nie ma znaczenia, czy Twój PESEL jest już w naszej bazie czy go nie ma ;-)
          Odpowiedz
          • komentarz
            katani1 15:22 04-10-2017
            No to brawo Wy. Na razie jednak nie skorzystam, bo walczę jeszcze pod Grunwaldem i nie mogę pokonać 1,4 TB :)
            Odpowiedz
  • komentarz
    QWERTY 15:46 04-10-2017
    Dziwię się Orange, że takie akcje u Was jeszcze są. To już było. I się przejadło. Takim akcjami baza użytkowników na kartę nie wzrośnie. Nie robicie nic, aby użytkownicy na kartę mieli świeżą ofertę. Powprowadzaliście ostatnio jakieś starocie ze starych ofert i co ? I nic. "No limit" dla użytkowników sieci Orange macie za jedyne 35 zł !!, podczas gdy magenta ma to za 25 zł (z większą ilością netu) a jak sami wiemy są i oferty za 19,99 i jeszcze tańsze. Więc jaka korzyść bycia użytkownikiem sieci Orange ? Żadna. Widać to po statystyce. Jestście na minusie 35 tys. numerów w 3Q2017. Czy tego u Was nie widać ? Kiedyś T-Mobile olał użytkowników. Już się otrząsnął i ofertę za 25 zł mają. Mam NOG, jestem tutaj 8 lat, 8 miesięcy i 22 dni. Za długo jeżeli do 2 miesięcy nic się nie zmieni to i ja opuszcżę tą sieć bo co niby ma mnie trzymać ? Za sobą pociągnę w rodzinie tylko dodatkowe 6 numerów (niektóre pamiętają jeszcze IDEA). Orange, obudź się bo JUŻ jest źle a będzie JESZCZE gorzej.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotrekk85 23:56 04-10-2017
      Otwórz się na nowości w Orange. Przy stażu 8 lat masz za 35 zł netu 20gb, czyli więcej niż w tmobile. W wersji cyklicznej plus 1gb co miesiąc. W Orange free na kartę bonus za doładowanie 30 zł masz 15gb. Czyli łącznie 35 gb. Inny wariant: nolimit na rozmowy i smsy za 30 zł + migracja na Orange free na kartę - bonus przy doładowaniu 30 zł - 15GB. Różnica jest ale i tak masz więcej netu. Obecnie masz starą taryfę.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotr Domański 11:45 05-10-2017
        Lubię to! Trzeba będzie dołożyć taki przycisk na blogu ;-) A tak bardzie na serio - nasza oferta prepaid zapewnia olbrzymie ilości transferu. Olbrzymie. Idące w dziesiątki GB przy odpowiednim ustawieniu. Sam korzystam z naszego prepaid jako z internetu domowego. Z drugiej strony nie każdy chce wejść w posiadanie no-limit, czasem wystarczy oferta za kilka złotych. Nasza oferta preapaid jest bardzo bogata, staram się o wszystkim pisać na blogu i jeżeli dobrze poszperacie można tam trafić na kilka dobrych rozwiązań. Tylko czasem trzeba poszperać - taki urok prepaid.
        Odpowiedz
        • komentarz
          fev 20:11 05-10-2017
          Szkoda tylko, że np w żabkach nikt o tej promocji nie wie i odsyła do kolejnych sklepów :/ Jutro podejdę do kiosku RUCH, może tam będę miał więcej szczęścia. Czy unikalny kod wydaje mi pracownik ruchu/żabki/fresha po dokonaniu w tym punkcie rejestracji zakupionego numeru? Bo nie jestem pewny czy dobrze rozumiem regulamin.
          Odpowiedz
  • komentarz
    niezadowolony 14:44 26-10-2017
    Do kitu z takimi promocjami ! Sprzedawcy nic nie wiedzą o tych bonusach. Kupiłem starter orange free za 7 zł w kiosku Ruchu i od razu zarejestrowałem. Oprócz startera dostałem tylko paragon zakupu, nic więcej. Pieniądze wyrzucone w błoto ?
    Odpowiedz
    • komentarz
      zadowolony 21:01 28-10-2017
      Sprawa się wyjaśniła - poszedłem jeszcze raz do tego punktu i tym razem Pani wiedziała o co chodzi i wydała mi brakującą zdrapkę z kodem. W ramach przeprosin dostałem drugi kod gratis. Ciekawe, czy uda się wykorzystać także drugi kod na tej samej karcie, bo regulamin tego nie precyzuje...
      Odpowiedz

;

Reklama

Ojcowie – słodkie fajtłapy? Nie w reklamie Orange! (9)

Wojtek Jabczyński

2 października 2017

Ojcowie – słodkie fajtłapy? Nie w reklamie Orange!
9

Inicjatywa Tato.Net doceniła reklamę Orange Love za promowanie dobrego wizerunku ojca „na drodze odkrywania i rozwoju talentów dziecka”. Pewnie kojarzycie tatę uczącego śpiewać córkę „All You Need Is Love” i wspierającego ją podczas występu. Takie wyróżnienia cieszą szczególnie, bo nie przyznaje ich szacowne grono marketingowców. Nie decydują też mądre wskaźniki, tylko nasi klienci-ojcowie.

Muszę przyznać, że wcześniej nie patrzyłem na reklamy z takiego punktu widzenia. Nie miałem też nic przeciwko temu, aby pokazać nas mężczyzn trochę, jako słodkie fajtłapy nie ogarniające gotowania zupy. Autoironia także w reklamach jest jak najbardziej potrzebna. Z drugiej strony – przecież dajemy radę!

Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska

Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska

Prezentacja wyróżnionych reklam „top dads” nie zmieniło przesadnie mojej opinii o reklamach, ale szersze spojrzenie na pozytywną promocję ojców i walkę ze stereotypami – jestem za. Ciekawe czy Wy zwracacie uwagę na takie aspekty naszego życia prezentowane w spotach?

 

Prócz Orange Polska Tato.Net wyróżnił jeszcze trzy inne reklamy: Mercedes-Benz, Allegro i Fundacji Mamy i Taty.

 

Udostępnij: Ojcowie – słodkie fajtłapy? Nie w reklamie Orange!
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Truck. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Pan Pikuś 11:38 02-10-2017
    Coś w tym jest. Słyszałem, że pewien tatuś tak ubierał swoją trzymiesięczną córeczkę, że zapomniał o pampersie :-D
    Odpowiedz
    • komentarz
      robert 14:59 02-10-2017
      No widzisz jaki z Ciebie gapa ;-)
      Odpowiedz
      • komentarz
        Pan Pikuś 08:42 03-10-2017
        Nie, nie. To nie ja :-)
        Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 18:01 02-10-2017
    Ja mam kolegę co pojechał do pracy, postawił samochód na zadaszonym parkingu, poszedł na dyżur i po ok 1,5 h przypomniał sobie ze na tyle siedzi Hania którą miał zawieźć po drodze do przedszkola :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      robert 12:31 03-10-2017
      Nie pisz takich rzeczy bo sprowadzisz koledze na głowę dziennikarzy z 'uwagi' ;-)
      Odpowiedz
      • komentarz
        emitelek 16:27 03-10-2017
        Też prawda! Tam tylko czekają na takie przypadki...
        Odpowiedz
  • komentarz
    emitelek 18:09 02-10-2017
    "Inicjatywa Tato.Net wierzy, że każde dziecko dla właściwego rozwoju i szczęścia potrzebuje mamy i taty." - niesamowite, że o tak NORMALNE sprawy trzeba walczyć! Dlatego POPIERAM wszelkie akcje i działania w tym kierunku! :D
    Odpowiedz
    • komentarz
      robert 12:33 03-10-2017
      takie czasy, że normalność stała się odkryciem
      Odpowiedz
      • komentarz
        Mateusz 19:20 03-10-2017
        Zgadzam się z tym.
        Odpowiedz

;

Oferta

Coraz prościej i lepiej w prepaid (44)

Piotr Domański

29 września 2017

Coraz prościej i lepiej w prepaid
44

Przyznaję, że używam prepaid raczej sporadycznie. Aktualnie mam Orange Free na kartę, z którego korzystam jako z internetu domowego (jestem w trakcie przeprowadzki i jeszcze nie mam światłowodu). Od prepaid zawsze odstraszała mnie wizja licznych taryf, pakietów, promocji i bonusów, które wzajemnie  się wykluczały i a czasem z perspektywy laika – dublowały. Dla ludzi, którzy siedzieli w temacie, wszystko to było oczywiste, a dla mnie niczym czarna magia. Dlatego, gdy koledzy z prepaid stwierdzili, że upraszają ofertę byłem naprawdę zadowolony. Krok po kroku, pracowali, by stała się przyjaźniejsza i dostępniejsza dla nowych użytkowników, a jednocześnie nie straciła nic ze swojej elastyczności. Część taryf trafiła do archiwum, wprowadzaliśmy także nowe bonusy, tak by bardziej odpowiadały Waszym potrzebom.

Czasy się zmieniają – prepaid także

Proces trwa, a jednym z jego elementów jest rozpowszechnianie rozwiązań, z których najchętniej korzystanie na inne oferty, gdzie nie były do tej pory dostępne. Jeżeli coś działa dobrze, a Wy chcecie z tego korzystać to naturalnym wydaje mi się, że warto, by każdy mógł to zrobić. To także kwestia elastyczności, która moim zdaniem jest kluczem prepaid. Jego kolejną odsłoną jest wprowadzenie czterech usług – Masz Minuty, Masz SMS, 120 minut do wszystkich komórkowych oraz Bezpiecznego konta w tych taryfach, gdzie nie było do tej pory dostępne. Trzy pierwsze to usługi, które dają dostęp do rozmów i SMS za bardzo przyjemne dla oka kwoty.

Dwie pierwsze dają dostęp do gratisowych minut lub SMS za każdą złotówkę doładowania konta. W pierwszym przypadku chodzi o 1 minutę do wszystkich sieci lub 3 SMS za każdą złotówkę. Aktywacja w każdym z przypadku kosztuję złotówkę, można jej dokonać poprzez kod lub SMS. Więcej o usługach na naszej stronie, a dokładnie pod tym linkiem. Teraz możecie je aktywować we wspomnianym już w teście Orange Free na kartę, a także Yes i Smart

W nazwie usługi „120 minut do wszystkich sieci” zawarte jest wszystko to, co trzeba o niej wiedzieć. Jest to przede wszystkim alternatywa dla wszystkich droższych  Ważna jest ona przez 31 dni i kosztuje 9 zł, a można z niej skorzystać zarówno w wersji cyklicznej jak i jednorazowej. Stała się teraz dostępna także w Orange Free na kartę i Yes. Zainteresowanych zapraszam do lektury.

Z kolei większa dostępność usługi Bezpieczne Konto ucieszy wszystkich opiekunów – zarówno tych najmłodszych jak i najstarszych. Pozwala ona monitorować stan konta dziecka i ewentualnie doładować je zdalnie SMS. Obowiązkowy link do usługi tutaj.

Udostępnij: Coraz prościej i lepiej w prepaid
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Truck. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Jamessz 15:15 29-09-2017
    @piotrze, widze ze taryfy sie ujednolicają - o moze warto Poprawic rownież POPa z GB Po doładowaniu? Inni dostają co mam PoP a on sam nie dostaje nic! A co z innymi ofertami archiwalnymi? Czym poczciwy pop różni sie od one? Moze warto wyprostować i dać ten sam mechanizm w każdej taryfie prepaid? No i pakiet NOlimit za 35zl miesięcznie - słabo wypada przy konkurencji - przynajmniej o 10zl słabiej niż średnia rynkowa! King size dla każdego!
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 16:51 29-09-2017
      A ja bym nawet stwierdził że "uśmiercenie" POPa to dzień który nie powinien mieć miejsca, ale mam nadzieję że Orange jeszcze odnowi tą taryfę :P
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotr Domański 17:09 29-09-2017
        Nadal możesz z Orange POP korzystać, jak każdy klient, który korzystał z niej do tej pory. Nikogo nie przenieśliśmy do innych taryf. Więc dziwią mnie trochę słowa o "uśmierceniu".
        Odpowiedz
  • komentarz
    PAWEŁ 19:28 29-09-2017
    To trochę takie '' Odgrzewane kotlety '' ??? Nie lepiej by było wprowadzić internet bez limitu na 30 dni za 10 zł ? Gdzie po wykorzystaniu 20 gb prędkość spadła by do 1 Mb/s , i podobny pakiet na rozmowy .
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 14:38 30-09-2017
      Raczej upowszechnienie dobrych i sprawdzonych usług. Po co naprawiać coś co działa? A pakiety GB? Ostatnio sporo transferu dorzuciliśmy do usług z nolimit.
      Odpowiedz
      • komentarz
        PAWEŁ 11:51 01-10-2017
        Uważam , że moje propozycje były by prostsze i bardziej atrakcyjne .
        Odpowiedz
    • komentarz
      Tomek 12:32 01-10-2017
      @PAWEŁ, to zakładaj firmę telekomunikacyjną i zakładaj.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotr Domański 10:30 02-10-2017
        Teraz to bezproblemowe, wirtualnych operatorów masz bez liku. Wystarczy umowa na świadczenie usług w hurcie, system billingowy, marketing i kilka szczegółów ;-) Powinno się udać. A może nie warto się ograniczać i od razu stworzyć operatora infrastrukturalnego.
        Odpowiedz
  • komentarz
    Rogi 19:34 29-09-2017
    A kiedy uproszczenie w temacie sprawdzenia stanu pakietu roamingowego?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Astis 19:55 29-09-2017
    A kiedyś mówiliśmy to samo ... ile potrzeba było czasu byście nas usłyszeli.... Brawo Orange na Kartę...
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 14:40 30-09-2017
      Usług nie zmienia się z dnia na dzień. To nie kwestia dni, lecz trwających czasem miesiące analiz. Jednak jak widać czytamy ze zrozumieniem co piszecie :-)
      Odpowiedz
  • komentarz
    Pan Pikuś 08:48 30-09-2017
    Jestem pełen podziwu dla kogoś kto chce się bawić w prepaida. Owszem dzieci, no może jeszcze osoby starsze. Ale my w sile wieku? Tylko abo w nju mobile. Prosto, łatwo, lekko i przyjemnie. W Polsce i UE.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 14:43 30-09-2017
      Eeee... na przykład pablo_ck, albo ja? Czasem prepaid się sprawdza, choćby wtedy gdy zależy nam na elastyczności.
      Odpowiedz
      • komentarz
        andrzej 23:58 02-10-2017
        a jest szansa na dodanie usugi mms? czasem sie zdazy wyslac, a ceny macie z kosmosu (zwlaszcza w prownaniu kosztu uslug no-limit).
        Odpowiedz
  • komentarz
    mike278 09:12 30-09-2017
    Nie tylko w prepaid widzę uproszczenia. W innych ofertach także. Przed chwilą żona chciała sobie zamówić tzw "grzybki" w grze Shake&Fidget i niespodzianka. Wprowadzono usługę zamów z Orange, a ta "fajną" zmianę, czyli zamiast pobierania opłaty ze zgromadzonych środków w mixie, dopisuje opłatę do tegoż rachunku. Wybaczcie, ale nie sądzę by to właściciel gry przyszedł z propozycją takiej zmiany, a PODEJRZEWAM na podstawie poszlaki (rozwiązanie te spotykane jest u coraz większej ilości dostawców treści- z tego co wiem to RIOT Games też już to posiada jakiś czas) że to Orange bardzo promuje ten sposób rozliczeń. Wiadomo nie od dziś że Centertelowi zależy na uśmierceniu mixa. A w ten sposób mix traci swą główną zaletę czyli uniwersalność i możliwość zużycia pozostałej kwoty na usługi typu premium. Piotrze nie sądzę byś mógł odpowiedzieć na pytanie kto chciał zmian, prawda?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Nick 11:55 30-09-2017
    Nie wieżę!:D "super uproszczenie" A tak na poważnie jak macie tak upraszczać to lepiej dajcie sobie spokój. Czym się tu chwalicie? Oferta Orange na kartę jest najmniej atrakcyjna spośród wszystkich obecnych ofert operatorów. Oferta jest stara droga skomplikowana i takie zmiany nic nie dadzą. Krótkie okresy ważności konta wygórowane obecnie ceny powodują że oferta Orange jest słaba.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 14:46 30-09-2017
      Nie chcemy robić rewolucji, lecz spokojnie oceniać co działa, co nie działa i wprowadzać zmiany. Jedną z nich jest właśnie stopniowe uproszczenie oferty.
      Odpowiedz
      • komentarz
        mike278 15:56 30-09-2017
        Piotrze będę niedobry. Mówisz o upraszczaniu ofert. A po co robiono je takimi skomplikowanymi? O tym że ludzie nie chcą pakiecików, terminów, paczek przy ładowaniu w piątek wieczorem przy księżycu bo wtedy dostawało się 8,3 minuty więcej mówiło się od dawna. I nic z tym przez lata całe nie robiono. Wręcz przeciwnie w mojej ocenie. Co oferta to lepsze gwiazdki.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 09:59 02-10-2017
          W pełni się z Tobą zgodzę, podobnie jak z konkluzją - oferta wymaga uproszczenia.
          Odpowiedz
    • komentarz
      Ron 22:06 01-10-2017
      Dokładnie, takie wmawianie nam że super usługi :)
      Odpowiedz
  • komentarz
    Petrus 12:08 01-10-2017
    Usługa „120 minut do wszystkich sieci” byłaby super, gdyby zgodnie z nazwą dawała te 120 minut do wszystkich sieci - także tych stacjonarnych! :-) Numerów stacjonarnych wciąż jest w Polsce kilka milionów (wielokrotnie więcej niż numerów MVNO razem wziętych), a ludzie nierzadko potrzebują zadzwonić do urzędu, przychodni, szpitala, dużej firmy (np. dostawcy prądu, gazu, wody itd.), dziadka, babci itp. itd. - a wszędzie tam przeważają numery stacjonarne. Kto jak kto, ale Orange, które jest operatorem zdecydowanej większości numerów stacjonarnych w Polce nie powinien w ten sposób dyskryminować tej czesci rynku telekomunikacyjnego. I jeszcze odnośnie komentującego o podpisie "Nick": Jest tak a uniwersalna zasada - jeśli się o czymś wypowiadasz to powinieneś mieć w tej kwestii wiedzę przynajmniej w stopniu podstawowym! Np. "Krótkie okresy ważności konta..."?! Co za bzdury! W Orange nie trzeba nawet doładowywać konta żeby uzyskać RWK i to za darmo - wystarczy SMS pod darmowy nr i ważność konta zostaje wydłużona o rok. Słaby to jest twój komentarz - prezentujący się raczej jak "twórczość" klakiera od konkurencji ;-)
    Odpowiedz
    • komentarz
      mike278 08:08 02-10-2017
      Przypuszczam że Nick miał na myśli krótkie okresy ważności kont promocyjnych. No cóż, jeśli tak to wypada niestety się w tym przypadku z nim zgodzić. Bonusy generalnie mają krótkie okresy ważności. Ale nie tylko w Orange, choć to żadna pociecha czy tłumaczenie.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotr Domański 10:01 02-10-2017
        Jakiś musi być powód tego, że jest tak nie tylko w Orange ;-)
        Odpowiedz
  • komentarz
    Ron 21:54 01-10-2017
    Ładne mydlenie... Rzeczywistość jest taka, że 120 minut to jakiś żart z dawnej epoki. Rynek ma No-Limit, a Wy ten limit ponownie wprowadzacie. Ok 9,00 zł (niby tanio), ale przynajmniej 300 minut. Nie bardzo rozumiem wprowadzanie usług które zostały wycofane z powodu no-limitów, a jak już wspomniałem przynajmniej te limity podnieść do 300 minut. Tak wiem, usługi nielimitowane dalej są dostępne i każdy ma wybór, ale po co się cofać...?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 10:14 02-10-2017
      Nie zgodzę się. Nie każdy potrzebuje no-limit, nie każdego stać by wyłożyć ponad 20 złotych miesięcznie na no-limit. Są klienci, którzy na prepaid wydają kilka złotych, czasem kilkanaście. Albo tacy, którzy korzystają z telefonu sporadycznie. Dla nich także musimy mieć ofertę.
      Odpowiedz
      • komentarz
        mike278 10:31 02-10-2017
        A tutaj ja poprę Piotra. Mam nju na kartę z której schodzi mi dosłownie kilka złotych miesięcznie. Fakt że żona ma no-limit a w pracy używam służbowego numeru sprawia że swojego numeru używam naprawdę sporadycznie. Używam dual-sima i w drugim slocie siedzi karta netowa, więc ten koszt też odpada.
        Odpowiedz
      • komentarz
        Ron 11:02 02-10-2017
        Ale nie twierdzę, że każdy potrzebuje no-limit, ale próg 120 minut to troszkę śmiesznie wygląda. Na dodatek jak się reaktywuje takie usługi, to warto zwiększyć limit minut.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 11:05 02-10-2017
          Tylko, że my jej wcale nie reaktywujemy. Ona cały czas była, tyle tylko, że w innych taryfach.
          Odpowiedz
        • komentarz
          Petrus 21:45 11-10-2017
          Ron, w ocenie przydatności pakietów takich jak "120 minut miesięcznie" nie można ograniczać się tylko do swoich własnych potrzeb. Gdy dobrze rozejrzymy się w otoczeniu to dostrzeżemy tam sporo ludzi, którym nie potrzeba no-limitów i mieszczą się z rozmowami w tych 120 minutach. Wbrew pozorom to nie są tylko osoby starsze, ale wśród nich jest sporo młodych ludzi, którzy trzon swojej komunikacji opierają na SMS-ach, komunikatorach internetowych, czy aplikacjach do rozmów (np. Skype). Dla nich te 120 minut miesięcznie to aż za dużo. Poza tym nie należy zapominać, że niewykorzystana pula minut w tym pakiecie przechodzi z miesiąca na miesiąc, tak więc w okresie mniej wzmożonej komunikacji telefonicznej można zaoszczędzić minuty, które powiększą dostępną pulę w kolejnym miesiącu. Problemem pakietu „120 minut do wszystkich sieci” jest to o czym wcześniej pisałem, czyli wbrew mylącej nazwie nie zawiera on minut na numery stacjonarne, a to istotnie pogarsza jego uniwersalność i jest dziwne w przypadku firmy Orange, która jest największym graczem na rynku stacjonarnym w Polsce.
          Odpowiedz
  • komentarz
    Buka 08:09 02-10-2017
    Witam, Panie Piotrze w jednym z poprzednich wpisów na blogu wspomniał Pan o tym, że macie już ,,rozplanowane" inwestycje światłowodowe do pierwszej połowy 2018 roku, czy w tych inwestycjach znajduje się miasto Łomianki. Pozdrawiam
    Odpowiedz
  • komentarz
    Ron 09:06 02-10-2017
    @Piotr, Czeski T wychodzi z 3G, a pozostawi na bardzo długo 2G i LTE. :) https://www.mobileeurope.co.uk/press-wire/t-mobile-czech-rep-latest-to-signal-end-of-3g-with-2020-switch-off-mooted
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 10:16 02-10-2017
      Każdy operator ma inny pomysł na rozwój sieci. I dobrze, bez tego ta branża nie byłaby taka ciekawa ;-)
      Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 18:16 02-10-2017
      Ron - ciekawe, czy ludzie się z tego cieszą... Przecież dużo z nich korzysta z 3G!!! Ps. Ja też!!!
      Odpowiedz
      • komentarz
        Ron 11:22 05-10-2017
        2G ogarnie każdy FON, a 3G nie każdy posiada 3G i w tym jest różnica. Dlatego łatwiej pozbyć się 3G.
        Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 12:05 03-10-2017
    Nie wiem co się stało ale pisałem komentarz i nadal go nie ma :-( Pisałem że potrzebujecie rewolucji najlepiej nowej taryfy z prawdziwym no-limitem w tym popularne MMS'y tego brakuje może nawet ta taryfa kosztować więcej od obecnych ale uważam im więcej coś dacie tym lepiej to będzie wyglądało..Wiem bo sam zajmuję się marketingiem ;)
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 16:40 03-10-2017
      Najlepsze oferty powinny przypominać obecną w a2 - dobierasz sobie takie pakiety, jakich używasz, bo po kiego komuś "wszystko", jak z wielu się nie korzysta i NIE skorzysta!
      Odpowiedz
  • komentarz
    Ulaw 15:53 04-10-2017
    jaka jest różnica między kartą prepaid a orange free na kartę?
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 17:26 04-10-2017
      Dziwne pytanie - prepaid to właśnie "na kartę" ;) A w czym problem? :/
      Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 11:28 05-10-2017
    UKE - w III kw. w przenoszeniu numerów komórkowych - najsłabiej wypadło Orange Polska, które opuściło netto 35,1 tys. Brawo Orange !! Mistrzowie roku. Śpijcie dalej !
    Odpowiedz
    • komentarz
      Pako 00:19 10-10-2017
      I prawidłowo, że notują spadki i odchodzenie i to się nie zmieni. Jestem anty od miesiąca jak mi zablokowano prepaida na którym miałem ponad 100 zł doładowane, że niby naruszyłem regulamin bo używa prepaid ktoś inny niż rejestracja. Prawdziwi Bogowie w tym Orange, wiedzą więcej niż Ty sam o sobie! dno totalne! prosiłem o odblokowanie albo zwrot środków to złodzieje odrzucają!
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotr Domański 09:54 10-10-2017
        @Pako, nie mamy praktyki by blokować numery w takich sytuacjach. Pozdrawiam
        Odpowiedz
        • komentarz
          Pako 15:57 10-10-2017
          Czyżby? prepaid jest na firmę, a zablokowano uzasadniając, że jeżeli używa inna osoba to trzeba przerejestrować! mogę numery reklamacji podać. Blokujecie numery i to notorycznie, kilka prepaidów mi zablokowano, a jak pisałem w tej sprawie to odpisujecie, że blokada jest nałożona zgodnie z regulaminem i aby odblokować muszę przerejestrować prepaid! chce chociaż zwrotu środków z kont i mogę Was wyrzucić do kosza jak tak bardzo chcecie
          Odpowiedz
        • komentarz
          Pako 16:06 10-10-2017
          https://zapodaj.net/aaa4a7ac4aa61.png.html Co? Dalej twierdzisz, że nie macie takich praktyk? jak się ma Firmę to logiczne, że czasem w delegacje można przekazać komuś prepaida, ale Wasza praktyka blokowania prepaida, który służy do normalnych rozmów i był doładowywany często a Wy zablokowaliście go wraz ze środkami na koncie głównym i pakietami aktywnymi to nie porozumienie! Pisząc do Was, że chociaż proszę zwrócić środki z konta głównego na inny prepaid, to mam odpowiedź od Konsultanta, że Orange to nie instytucja bankowa aby przechowywała środki i je przelewała na prośbę Klienta.
          Odpowiedz
        • komentarz
          Pako 03:12 18-10-2017
          Piotr Domański, czekam na odpowiedź odnośnie problemu z Wami. Chce odblokowania lub zwrotu środków z konta głównego.
          Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej