Rozrywka

Po szóste Miłość na wybiegu

Redakcja Bloga Redakcja Bloga
19 sierpnia 2009
Po szóste Miłość na wybiegu

Dziś wieczorem wybieram się na premierę "Miłość na wybiegu" - szóstego fimu fabularnego, którego koproducentem jest Telekomunikacja Polska. Jako oddany fan bezspornie komediowego talentu Tomasza Karolaka, nie mogę sobie odmówić obejrzenia jego kolejnych popisów. Zachęca mnie nie tylko poruszający do głębi monolog o jajku wiejskim od kury grzebiącej, na którym aktor zjadł zęby, ale też chęć pośmiania się kolejny raz z przejaskrawionej, ale swojskiej rzeczywistości. Oficjalnie film wejdzie na ekrany kin w piątek. Więcej o "Miłości na wybiegu" na stronie www.orangefilm.pl Polecam też piosenkę promująca film wraz z teledyskiem Karoliny Kozak http://www.orangefilm.pl/tpsa/run?n=of_koprodukcje_tekst&p1=34270


Oferta

Dotknij Vegas

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
18 sierpnia 2009
Dotknij Vegas

Telefony z ekranem dotykowym zdobywają coraz więcej zwolenników. Pojawiaja się nawet rankingi takich modeli  http://www.fortel.info/news/show/4028/ranking-najpopularniejsze--telefony-z-ekranem-dotykowym Niestety, jak wszystkie modne nowości zazwyczaj są one droższe. Myślę, że fajnym wyjątkiem od  reguły jest wprowadzony niedawno Orange Vegas. W Zetafonie kosztuje tylko 99 zł, a w najtańszym abonamecie za 25 zł jest po 49 zł. Telefon można kupić tylko przez sklep internetowy Orange i nie ma go konkurencja. Testowałem aparat i jestem pewny, że znajdzie wielu chętnych. Nie ma co ukrywać, że coraz bardziej lubimy za pomocą ruchów palców po ekranie surfować po necie,  pisać wiadomości, czy zmieniać piosenki na MP3. Nie każdego jednak stać na iPhone`a, czy wypasioną Nokię. Szczegóły oferty Orange Vegas znajdziecie na www.orange.pl/OrangeVegas

Orange_Vegas.jpg


Odpowiedzialny biznes

Z komórką do przedszkola

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
13 sierpnia 2009
Z komórką do przedszkola

Wiele razy zabierałem się do skomentowania działań naszej młodej konkurencji, czyli CenterNetu. Pretekst był nie raz, ale odpuszczałem. Jednak nadrabiając wakacyjne zaległości znalazłem news, że firma zaoferuje telefon przedszkolakom http://www.wykop.pl/ramka/218022/telefon-dla-przedszkolaka-w-sieci-ojca-dyrektora  Podziwiam zapał i pomysłowość, z jaką CenterNet stara się zapełniać telekomunikacyjne nisze. Po wędkarzach, słuchaczach Radia Maryja i widzach  TV Trwam na celowniku znależli się rodzice kilkuletnich maluchów. Z marketingowego punktu widzenia rynek użytkowników komórek w wieku 7-14 lat rośnie szybko, tak samo jak i wymagania dzieci. Komórka musi mieć kolorowy wyświetlacz, radio, mp3 i aparat. Znam to doskonale, bo mam 10-letnią córkę. Ale targetowanie na poziomie 3-6 to przesada. Po pierwsze, jaka rozsądna wychowawczyni pozwoli, aby jej podopieczny miał ze sobą komórkę. Wszyscy rodzice, którzy posyłali lub posyłają dziecko do przedszkola doskonale wiedzą dlaczego. Po drugie, telefon musi być wyjątkowo prosty i odporny, żeby nie powiedzieć pancerno-nieprzemakalny. Po trzecie złośliwi komentatorzy powiedzą, że operator krwiopijca chce żerować nawet na najmłodszych, aby zarobić parę złotych i wykazać w tabelkach przyrost abonentów, najlepiej dynamiczny. Jak dla mnie ktoś mocno przeszarżował, a może po prostu już nie nadążam za rynkiem.

Scroll to Top