Inne

Po wakacjach aktualizacja planu strategicznego Orange Polska

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
14 czerwca 2017
Po wakacjach aktualizacja planu strategicznego Orange Polska

Sytuacja na rynku telekomunikacyjnym szybko się zmienia, co wymaga od operatorów aktualizowania swoich planów. Jak zadeklarowaliśmy w lutym, na ogłoszeniu wyników za 2016 rok, pracujemy nad aktualizacją średnioterminowego planu strategicznego. Wkrótce przedstawimy efekty tej pracy. Początkowo planowaliśmy to zrobić wraz z ogłoszeniem wyników finansowych za pierwsze półrocze 2017, ale uznaliśmy, że nie jest to najlepszy termin ze względu na urlopowy szczyt. Bardziej fair wobec inwestorów, analityków, dziennikarzy i klientów, będzie jeśli zaprezentujemy aktualizację na początku września, kiedy już wszyscy wrócą wypoczęci do pracy. Wrzesień jest także tradycyjnie miesiącem, w którym aktywnie spotykamy się z akcjonariuszami i bierzemy udział w konferencjach inwestorskich. Od razu chce uspokoić wszystkich, którzy właśnie pomyśleli, że potrzebujemy więcej czasu by przygotować rewolucyjne zmiany. Tak, jak zapowiadaliśmy wcześniej, filary naszej strategii nie ulegną zmianie. Skupimy się bardziej na pomysłach jak lepiej ją egzekwować i monetyzować.

Mediateka

Komentarze

Buka
Buka 12:15 14-06-2017

Panie Piotrze, mam takie pytanie, czy byłby Pan w stanie uzyskać jakieś informacje ,, u góry”, kiedy planowany jest internet ftth w Łomiankach i chodzi mi o przedział czasowy-1,2,3 lata?Bo plany już są podobno, tak mi powiedział konsultant.

Odpowiedz
manyaky
manyaky 13:13 14-06-2017

Co z RLAH w pre-paid? Od jutra tak, jak informowaliście miesiąc temu, czyli bez pakietów no-limit/internetu?

Odpowiedz
    pabloki
    pabloki 14:21 14-06-2017

    Szkoda że nikt z biura prasowego nie chce dać jasnego komunikatu jak rozliczaja dla karty. Na bok mówią raz tak , raz inaczej .

    Odpowiedz
      pablo_ck
      pablo_ck 18:26 14-06-2017

      Dokładnie, konkurencja też wyciągnęła Asa z rękawa, oferta roamingu w ofertach na kartę do szybkiej poprawy.

      Odpowiedz
        Wojtek Jabczyński
        Wojtek Jabczyński 18:37 14-06-2017

        Zmienione cenniki dla prepaid są już na stronie: http://www.orange.pl/kid,4002412976,id,4002768574,title,Roaming-Orange-Travel,helparticle.html
        Pozdrawiam.

        Odpowiedz
          pabloki
          pabloki 18:58 14-06-2017

          Wojtku, ale ten pkt 7 cennika dla pre paid wymaga przemodelowania na bardziej zrozumiałą formę oraz doprecyzowania bo brzmi to tak jakbym mógł tylko wykonywać połączenia w ramach usługi-pakiet dodatkowy , na numery mobilne co było by niezgodne z RLAH.

          Odpowiedz
          manyaky
          manyaky 19:12 14-06-2017

          No i bardzo, bardzo elegancko. 🙂

          Odpowiedz
          Korek
          Korek 01:02 15-06-2017

          Mam pytanie, czy pakiet internetowy 500MB aktywowany za bonusiaki Karuzela Nagród traktowany będzie jak płatny i do wykorzystania w roamingu?

          Odpowiedz
          manyaky
          manyaky 14:03 16-06-2017

          Skoro otrzymujesz je bezpłatnie, to nie możesz ich wykorzystać w roamingu.

          Odpowiedz
          Korek
          Korek 21:22 16-06-2017

          No właśnie nie ma tej pewności, bo to że włączam go za bonusiaki to nie oznacza, że bezpłatnie bo jednak wypracowałem sobie bonus. Mało tego ten pakiet za bonusiaki jest widoczny identycznie jak płatna wersja i zarządza się nim tymi samymi kodami ussd stąd moje pytanie i proszę o odpowiedź Eksperta.

          Odpowiedz
        h
        h 18:53 14-06-2017

        Jutro zaczynam testy za granicą 😀

        Odpowiedz
j
j 13:29 14-06-2017

Wpiszcie sobie do celów HD Voice z Play, bo macie obsuwę o 6 miesięcy i przełączanie transmisji 3G->LTE. Może wtedy coś zrobicie.

Odpowiedz
Buka
Buka 14:15 14-06-2017

Panie Piotrze, mam takie pytanie, czy byłby Pan w stanie uzyskać jakieś informacje ,, u góry”, kiedy planowany jest internet ftth w Łomiankach i chodzi mi o przedział czasowy-1,2,3 lata?Bo plany już są podobno, tak mi powiedział konsultant.

Odpowiedz
manyaky
manyaky 15:13 14-06-2017

Co z RLAH w pre-paid? Od jutra tak, jak informowaliście miesiąc temu, czyli bez pakietów no-limit/internetu?

Odpowiedz
    pabloki
    pabloki 16:21 14-06-2017

    Szkoda że nikt z biura prasowego nie chce dać jasnego komunikatu jak rozliczaja dla karty. Na bok mówią raz tak , raz inaczej .

    Odpowiedz
      pablo_ck
      pablo_ck 20:26 14-06-2017

      Dokładnie, konkurencja też wyciągnęła Asa z rękawa, oferta roamingu w ofertach na kartę do szybkiej poprawy.

      Odpowiedz
        Wojtek Jabczyński
        Wojtek Jabczyński 20:37 14-06-2017

        Zmienione cenniki dla prepaid są już na stronie: http://www.orange.pl/kid,4002412976,id,4002768574,title,Roaming-Orange-Travel,helparticle.html
        Pozdrawiam.

        Odpowiedz
          pabloki
          pabloki 20:58 14-06-2017

          Wojtku, ale ten pkt 7 cennika dla pre paid wymaga przemodelowania na bardziej zrozumiałą formę oraz doprecyzowania bo brzmi to tak jakbym mógł tylko wykonywać połączenia w ramach usługi-pakiet dodatkowy , na numery mobilne co było by niezgodne z RLAH.

          Odpowiedz
          manyaky
          manyaky 21:12 14-06-2017

          No i bardzo, bardzo elegancko. 🙂

          Odpowiedz
          Korek
          Korek 03:02 15-06-2017

          Mam pytanie, czy pakiet internetowy 500MB aktywowany za bonusiaki Karuzela Nagród traktowany będzie jak płatny i do wykorzystania w roamingu?

          Odpowiedz
          manyaky
          manyaky 16:03 16-06-2017

          Skoro otrzymujesz je bezpłatnie, to nie możesz ich wykorzystać w roamingu.

          Odpowiedz
          Korek
          Korek 23:22 16-06-2017

          No właśnie nie ma tej pewności, bo to że włączam go za bonusiaki to nie oznacza, że bezpłatnie bo jednak wypracowałem sobie bonus. Mało tego ten pakiet za bonusiaki jest widoczny identycznie jak płatna wersja i zarządza się nim tymi samymi kodami ussd stąd moje pytanie i proszę o odpowiedź Eksperta.

          Odpowiedz
j
j 15:29 14-06-2017

Wpiszcie sobie do celów HD Voice z Play, bo macie obsuwę o 6 miesięcy i przełączanie transmisji 3G->LTE. Może wtedy coś zrobicie.

Odpowiedz
Kajka
Kajka 18:06 14-06-2017

Gratulacje! pokazaliście klasę jako pierwsi na początku i dopasowaliście się idealnie. Karciarze dziękują za możliwość korzystania z pakietów prepaid w Roamingu. Te Wakacje będą piękne 😉
http://www.orange.pl/kid,4002412976,id,4002768574,title,Roaming-Orange-Travel,helparticle.html

Odpowiedz
pablo_ck
pablo_ck 18:30 14-06-2017

A jednak odpowiedź już jest, czyli Orange is the best 🙂

Odpowiedz
    Ron
    Ron 09:13 15-06-2017

    Wracasz do starej formy 🙂

    Odpowiedz
Kajka
Kajka 20:06 14-06-2017

Gratulacje! pokazaliście klasę jako pierwsi na początku i dopasowaliście się idealnie. Karciarze dziękują za możliwość korzystania z pakietów prepaid w Roamingu. Te Wakacje będą piękne 😉
http://www.orange.pl/kid,4002412976,id,4002768574,title,Roaming-Orange-Travel,helparticle.html

Odpowiedz
    h
    h 20:53 14-06-2017

    Jutro zaczynam testy za granicą 😀

    Odpowiedz
pablo_ck
pablo_ck 20:30 14-06-2017

A jednak odpowiedź już jest, czyli Orange is the best 🙂

Odpowiedz
    Ron
    Ron 11:13 15-06-2017

    Wracasz do starej formy 🙂

    Odpowiedz
Pan Pikuś
Pan Pikuś 10:24 15-06-2017

Cieszę się, że na moim koncie na njumobile.pl jest wyraźnie napisane ile mi zostało netu do wykorzystania w UE.

Odpowiedz
Pan Pikuś
Pan Pikuś 12:24 15-06-2017

Cieszę się, że na moim koncie na njumobile.pl jest wyraźnie napisane ile mi zostało netu do wykorzystania w UE.

Odpowiedz
gość98
gość98 09:44 16-06-2017

Mam pytanie do EKSPERTA ORANGE – czy to prawda, że w roamingu jest przycięta prędkość internetu? bo takie głosy pojawiły się w internecie.

Odpowiedz
    manyaky
    manyaky 22:53 16-06-2017

    Nie jestem „EXPERTEM ORANGE” ale z tego co się orientuję: są przycięte, ale nie przez/z winy Orange. Zejdzie trochę czasu zanim się to ustabilizuje.

    Odpowiedz
juzew
juzew 11:36 16-06-2017

Kolejny tydzień i kolejna ogólnopolska awaria sieci Orange. Tym razem dziś od rana problem z SMSami.
Drugi rok z rzędu ogólnopolskie awarie nękają pomarańczową sieć. W zeszłym roku kilka miesięcy pod rząd cotygodniowe awarie pt. brak transmisji danych. Ogólnopolski pad sieci mobilnej w lipcu zeszłego roku – przez pół dnia nie działały w ogóle żadne usługi, ani głos, ani transmisja danych.
W tym roku ogólnopolska awaria transmisji danych w sieci mobilnej w maju. W zeszłym tygodniu ponowna awaria transmisji. I ta dzisiejsza SMSowa.
Zaczynam wstydzić się przed znajomymi, że korzystam z tej sieci. Żadna inna sieć nie miała tylu awarii na skalę krajową w tak krótkim czasie. Otrząśnijcie się i zróbcie coś z tym. Zejdźcie na ziemię z hasełkami o sieci nr 1. Owszem, w kwestii awarii na pewno jesteście nr 1, ale chyba nie o to chodzi.
Wstyd!
Ciekaw jestem wypowiedzi rzecznika w tym temacie.

Odpowiedz
    emitelek
    emitelek 14:57 16-06-2017

    Powiem (napiszę) krótko – tak bywa, jak do utrzymania sieci bierze się firmy najtańsze, a nie najlepsze… Coś za coś… Wojtek wie, o czym piszę 😉

    Odpowiedz
gość98
gość98 11:44 16-06-2017

Mam pytanie do EKSPERTA ORANGE – czy to prawda, że w roamingu jest przycięta prędkość internetu? bo takie głosy pojawiły się w internecie.

Odpowiedz
    manyaky
    manyaky 00:53 17-06-2017

    Nie jestem „EXPERTEM ORANGE” ale z tego co się orientuję: są przycięte, ale nie przez/z winy Orange. Zejdzie trochę czasu zanim się to ustabilizuje.

    Odpowiedz
juzew
juzew 13:36 16-06-2017

Kolejny tydzień i kolejna ogólnopolska awaria sieci Orange. Tym razem dziś od rana problem z SMSami.
Drugi rok z rzędu ogólnopolskie awarie nękają pomarańczową sieć. W zeszłym roku kilka miesięcy pod rząd cotygodniowe awarie pt. brak transmisji danych. Ogólnopolski pad sieci mobilnej w lipcu zeszłego roku – przez pół dnia nie działały w ogóle żadne usługi, ani głos, ani transmisja danych.
W tym roku ogólnopolska awaria transmisji danych w sieci mobilnej w maju. W zeszłym tygodniu ponowna awaria transmisji. I ta dzisiejsza SMSowa.
Zaczynam wstydzić się przed znajomymi, że korzystam z tej sieci. Żadna inna sieć nie miała tylu awarii na skalę krajową w tak krótkim czasie. Otrząśnijcie się i zróbcie coś z tym. Zejdźcie na ziemię z hasełkami o sieci nr 1. Owszem, w kwestii awarii na pewno jesteście nr 1, ale chyba nie o to chodzi.
Wstyd!
Ciekaw jestem wypowiedzi rzecznika w tym temacie.

Odpowiedz
    emitelek
    emitelek 16:57 16-06-2017

    Powiem (napiszę) krótko – tak bywa, jak do utrzymania sieci bierze się firmy najtańsze, a nie najlepsze… Coś za coś… Wojtek wie, o czym piszę 😉

    Odpowiedz
Ada
Ada 10:35 17-06-2017

W planie strategicznym proponuję jeden punkt na czele listy – zero awarii!!!! W tym roku i w zeszłym przechodzicie samych siebie. Jak nie awaria SMS, to awaria danych, to awaria roamingu, jak nie dane to LTE. Ludzie!!! Ile można mieć awarii?

Odpowiedz
    Korek
    Korek 11:49 19-06-2017

    Awarie się zdarzają wiadomo, ale najgorsze jest to, że nie potrafią wziąć za to odpowiedzialności i ich to nic nie interesuje, że Klient nie mógł korzystać z usług i utrudnione miał życie. Żadnej rekompensaty nie przewidzieli nawet, a na zgłoszenie reklamacji zdawkowe ignorowanie, że rekompensata przysługuje jeżeli przerwa trwa dobę! dno kompletne!

    Odpowiedz
Ada
Ada 12:35 17-06-2017

W planie strategicznym proponuję jeden punkt na czele listy – zero awarii!!!! W tym roku i w zeszłym przechodzicie samych siebie. Jak nie awaria SMS, to awaria danych, to awaria roamingu, jak nie dane to LTE. Ludzie!!! Ile można mieć awarii?

Odpowiedz
    Korek
    Korek 13:49 19-06-2017

    Awarie się zdarzają wiadomo, ale najgorsze jest to, że nie potrafią wziąć za to odpowiedzialności i ich to nic nie interesuje, że Klient nie mógł korzystać z usług i utrudnione miał życie. Żadnej rekompensaty nie przewidzieli nawet, a na zgłoszenie reklamacji zdawkowe ignorowanie, że rekompensata przysługuje jeżeli przerwa trwa dobę! dno kompletne!

    Odpowiedz
elo
elo 12:21 19-06-2017

Bardzo się cieszę. Czekam na nowe informacje!

Odpowiedz
elo
elo 14:21 19-06-2017

Bardzo się cieszę. Czekam na nowe informacje!

Odpowiedz

Oferta

Łatwe zakupy w Kinguin.net z Orange Polska

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
14 czerwca 2017
Łatwe zakupy w Kinguin.net z Orange Polska

Tematyka sprzętu do gier i samego gamingu coraz częściej pojawia na naszym blogu. Niedawno pisaliśmy choćby o HP Omen czy mega zestawie VR od PlayStation. Dziś mamy kolejnego, fajnego newsa - myślę, że ucieszy tych z Was, którzy szukają legalnego dostępu do gier w dobrych cenach.

Rozpoczynamy współpracę z kinguin.net – internetową platformą, na której można kupować i sprzedawać gry, a także akcesoria i gadżety do nich. Teraz będziecie mieli jeszcze więcej powodów, by dołączyć do ponad 6 mln aktywnych kupujących i wybierać wśród ofert 6 tysięcy sprzedających, oferujących dziesiątki tysięcy gier i nie tylko.

Grafika ilustracyjna przedstawiająca ofertę serwisu Kinguin.net

EA Origin, Steam, Battle.net i wiele innych…

A co możecie kupić? Cóż… Wybór tematyczny jest naprawdę spory – od pre-orderów, nowości i bestsellerów do starszych – kultowych tytułów i to na praktycznie wszystkie popularne platformy – od PC, przez PS3, PS4, XBOX po Androida. O tym, jak to bogactwo działa na wyobraźnie może świadczyć fakt, że Piotrek, kiedy zobaczył w ofercie Morrowind on-line, natychmiast zaczął wspominać wieczory spędzone przy oryginalnym Morrowindzie, a potem z ognikami w oczach zaczął nawijać o swoich osiągnięciach w Diablo II. Ja zaś z przyjemnością powspominałem Fallouta 4, którego CD Key można tu kupić za 59,54 zł. Nie wspominamy już nawet o CS, do którego można tu kupić chyba wszystko. Generalnie wszystkiego jest tu dużo i moglibyśmy tak wspominać do…

Grafika ilustracyjna prezentująca ofertę serwisu Kinguin.net w zakresie skinów do gry CS:GO

Łatwo, bezpiecznie i w kilku krokach na Kinguin.net

A teraz to, co najważniejsze. Od dzisiaj możecie znacznie łatwiej i wygodniej kupować na platformie kinguin.net/pl. Należność za zakupy możecie doliczyć do swojego rachunku w Orange i zapłacić z fakturą za abonament i usługi. By to zrobić wystarczy mieć aktywny numer mobilny w Orange. Oczywiście, jeśli chcecie płacić z fakturą powinien to być numer na abonament, ale bez obaw, możecie kupować i na prepaid - wtedy kwotę pobieramy z konta.

Proces płatności jest prościutki – to w sumie kilka prostych kroków. Wybieracie produkt, klikacie „kup”, a następnie przechodzicie do wyboru metody płatności. Tam szukacie naszego logo i klikacie w nie. Wyświetla się Wam ekran z podsumowaniem. Kolejnym krokiem jest wpisanie Waszego numeru telefonu. Po chwili dostajecie SMS z PIN, wpisujecie go w okienko i klikacie w wielki zielony button. Po chwili dostajecie potwierdzenie, że zapłaciliście i to wszystko. Jak się to odbywa, krok po kroku pokazuje nasza infografika:

Jak doliczyć zakupy na kinguin.net do rachunku za telefon w Orange.  Krok 1: Wybierz produkt, który chciałabyś/chciałbyś kupić.  Krok 2: Wybierz liczbę produktów, podaj kod rabatowy i przejdź do ekranu płatności Krok 3: Wybierz opcję płatności, w tym przypadku Orange Polska i kliknij "kontynuuj"  Krok 4: Przejrzyj podsumowanie zakupów i upewnij się, że wszystko sie zgadza.  Krok 5: Podaj swój numer telefonu i naciśnij przycisk "kontynuować"  Krok 6: Wpisz kod, który otrzymasz SMS-em, potwierdź, że przeczytałeś/aś warunki umowy i kliknij "Zamawiam i płacę" Krok 7: Płatność została dokonana, otrzymasz SMS z potwierdzeniem. Koszt zakupu zostanie doliczony do Twojego rachunku za telefon lub pobrana z Twojego konta prepaid.

Karta kredytowa nie jest potrzebna

Rozwiązanie jest wygodne i bezpieczne, by z niego skorzystać nie jest potrzebna karta kredytowa, czy rachunek bankowy. Nie musicie także podawać żadnych danych (poza tymi do logowania do platformy Kinguin. Dla klientów abonamentowych zakupy są chronione limitem miesięcznym w wysokości 400 zł. Dla prepaidowców – limit stanowią środki na koncie.

Jak wiecie, takie płatności działają u nas już od pewnego czasu - można już z nich korzystać w wargaming.net, Microsoft Windows 10 i Xbox. Jak nie trudno przewidzieć na tym nie poprzestaniemy i na pewno damy Wam znać o kolejnych.

Jeżeli chcecie wiedzieć więcej lub po prostu ruszyć na zakupy wejdźcie na stronę www.kinguin.net/pl/orange – warto zrobić to teraz, bo na dobry początek przygotowaliśmy dla Was extra promocję gierek – więc do dzieła.

Komentarze


Odpowiedzialny biznes

Podłączamy tysiące szkół do światłowodu – pierwsza setka za nami!

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
13 czerwca 2017
Podłączamy tysiące szkół do światłowodu – pierwsza setka za nami!

Nikogo nie trzeba przekonywać, jak ważny jest szybki internet w szkołach. Trudno mi sobie wyobrazić nowoczesną placówkę oświatową bez dostępu do sieci czy z internetem, który bez przerwy się zacina.  Dlatego cieszę się, że dziś rząd zdecydował, by wszystkie szkoły w Polsce podłączyć do szerokopasmowego internetu. Cieszę się tym bardziej, że w 3 lata to właśnie my przyczynimy się do tego w bardzo znaczący sposób. Mam na myśli ponad 4,5 tysiąca szkół, do których doprowadzimy światłowód o prędkości, co najmniej 100 Mb/s. Patrząc przez pryzmat liczb, to oznacza, że dzięki Orange Polska dostęp do superszybkiego netu uzyska ok. 15 proc. wszystkich szkół w kraju. Maszyna inwestycyjna ruszyła i 138 szkół już dziś może z niego korzystać. Mądrzejsi ode mnie wielokrotnie mówili, że edukacja i umiejętności cyfrowe, które teraz zdobywają nasze dzieci będą procentować w przyszłości i zwiększają ich szanse na lepsze życie oraz karierę zawodową. Mocno w to wierzę i jestem dumny, że moja firma zaangażowała się w ten projekt, a Fundacja Orange od kilkunastu już lat robi fantastyczne projekty, by internet był mądrze i bezpiecznie wykorzystywany w szkołach.

 

Komentarze

Scroll to Top