Dzisiaj zaczyna się astronomiczna wiosna. Z tej okazji w Orange na kartę przygotowaliśmy promocję: usługę "Nielimitowane Rozmowy, SMS-y i MMS-y+pakiet 3 GB" dostaniecie na 3 pierwsze wiosenne dni za 0 zł.
Aby skorzystać z promocji należy wysyłać bezpłatny SMS o treści WIOSNA pod numer 364. Numer abonenta musi mieć możliwość wykonywania połączeń wychodzących.
Włączenie usługi nastąpi automatycznie, a potwierdzenie przyjdzie SMS-em.
Promocja potrwa od 20 do 22 marca 2020 r. do godziny 23:59.
Szczegóły w regulaminie: Regulamin promocji „Pierwszy Dzień Wiosny”
[Aktualizacja 1 z dn. 21.03, godz. 20]: UWAGA: jeśli już korzystacie z usługi cyklicznej "Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich+pakiet GB”, to włączenie wersji darmowej spowoduje wyłączenie cyklicznej i utratę zgromadzonych GB. Zostaniecie o tym poinformowani SMS-em z pytaniem, czy na pewno chcecie to zrobić. Jeśli nie zdecydujecie się na to, należy odesłać SMS z rezygnacją z tej promocji.
[Aktualizacja 2 z dn. 23.03, godz. 15]: Przeanalizowaliśmy sygnały, jakie dostaliśmy od Was w związku z włączeniem promocyjnej usługi "Rozmowy, SMS i MMS bez limitu do wszystkich+pakiet GB” i utratą GB zgromadzonych w usłudze "Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich+pakiet GB". Od rana pracujemy nad naprawieniem tej sytuacji. Wkrótce poinformujemy Was o rozwiązaniu. Przepraszamy za niedogodności.
[Aktualizacja 3 z dn. 24.03, godz. 14]: Wszystkim, którzy w wyniku skorzystania w promocji wiosennej utracili dotychczasową wersję usługi bez limitu i zgromadzone GB, przywróciliśmy posiadane GB oraz dodaliśmy 30 GB extra. Wszystkie GB są ważne przez rok, niezależnie od innych posiadanych usług. Jeszcze raz przepraszamy za brak precyzyjnej informacji o ograniczeniach promocji. Mamy nadzieję, że to wynagrodzi nasze niedopatrzenie.
Komentarze
WIOSNA w końcu oby prawdziwa ☺
OdpowiedzCzy włączenie promocji nie powoduje wyłączenia innych usług? np. rozmowy i smsy+pakiet GB za 25 pln? lub internetowego pakietu elastycznego?
Odpowiedzs, usługa darmowa, którą oferujemy to „Rozmowy, SMS i MMS bez limitu do wszystkich+pakiet GB” i działa ona tak samo jak wersja płatna. Jeśli masz już taką usługę cykliczną, to włączenie wersji darmowej spowoduje wyłączenie cyklicznej, o czym zostaniesz poinformowany SMS-em.
OdpowiedzSzkoda że przy okazji „wiosennej promocji” Orange nic nie wspomina o tym w regulaminie!
OdpowiedzNo pięknie. Już wam się znowu tryb orżnąć włączył? Taki SMS przyszedł:
„Uwaga! Wlaczenie uslugi Rozmowy, SMSy i MMSy bez limitu do wszystkich + pakiet GB spowoduje bezpowrotna utrate zgromadzonych w ramach tej uslugi xxxx GB. Jesli chcesz anulowac zlecenie odpisz REZ na ten SMS w przeciagu 15 min (koszt SMS w Orang)”
OdpowiedzChcą za wszelką cenę okraść klientów ze zgromadzonych GB! Dobrze, że chociaż łaskawie przysyłają SMS-a z ostrzeżeniem, ale z potwierdzeniem do 15 minut??? ŻENADA!!! 😛
OdpowiedzJeśli to prawda, to średnio mi się podaoba już ta promocja.
OdpowiedzFajna promocja, trzeba skorzystać 🙂
OdpowiedzJeszcze ta kłamliwa informacja w niusie „Szczegóły w regulaminie:…”
A w regulaminie żadnych szczegółów – ani słowa, że GB zostaną skasowane, i że anulowanie zamówienia jest możliwe tylko przez 15 minut.
Co za chamstwo.
OdpowiedzUsługa kasuje wszystkie uzbierane GB. Czy da się je odzyskać?
OdpowiedzKochane Orange byłem u was od zawsze, ale mam już dość, taka zagrywka jak teraz zrobiliście jest na poziomie kiepskiego oszusta więc odchodzę od was (idę do RÓŻOWYCH) narka
Odpowiedzto idz
OdpowiedzSkandal.
OdpowiedzPrzykro mi, że promocja wzbudziła niezadowolenie u części użytkowników. Mechanizmem zabezpieczającym przed utratą GB zgromadzonych w usłudze cyklicznej, jest SMS informujący o tym, że włączenie usługi darmowej spowoduje wyłączenie usługi cyklicznej i utratę GB. Dodałam także wyraźne info na początku tego postu z taką informacją. Przepraszam za zaistniałą sytuację. Na przyszłość zadbam o wyraźne informowanie Was o ograniczeniach w promocji.
OdpowiedzTaka informacja (o utracie GB) powinna być w regulaminie promocji, a jej nie ma. Klient nie ma obowiązku czytania sms-ów, tym bardziej, gdy regulamin nic o takim sms-ie nie mówi. O odpowiadaniu na sms-a też milczy. Uczciwie by było, gdybyście ze względu na powyższe oddali wyzerowany internet. Przynajmniej tym, którzy nie odczytali zawczasu sms-a, utracili GB i którzy zgłaszają reklamację z tego powodu. Na pewno odpowiednie urzędy przyznałyby takim klientom rację.
OdpowiedzPani Marto! Chodzi o pakiet bez MMS-ów, bo tylko w nim jest kumulacja GB!!! Proszę o zwracanie uwagi na szczegóły, które… sami tworzycie…
OdpowiedzPrzykro to ci będzie, jak UOKiK, UKE zajmą się sprawą. O stratach wizerunkowych nie wspomnę.
OdpowiedzO promocji dowiedziałem się nie tej strony. Przedstawiona została jako usługa. Nie sądziłem że usługa zmieni mi całkiem plan taryfowy.
Odpowiedzdla mnie ta promocja i skasowanie uzbieranych GB zdecydowało o zmianie operatora w trybie pilnym
OdpowiedzKoleżanko Marto z Orange, dodatkowe info o kasowaniu GB dodałaś dopiero przed chwilą, dzisiaj wieczorem, w sobotę 21 marca, pod naciskiem rozgoryczonych, bo okraxzionych z premedytacją i bezprawnie klientów, i może też pod naciskiem mediów (redakcje wysłały zapytania do rzecznika Orange co to za przekręt odwaliliście).
Gdzie w regulaminie jest informacja o kasowaniu GB?
Bo przecież tak chętnie napisałaś w niusie, że szczegóły są w regulaminie…
Gdzie w materiałach i informacjach przekazanych mailem do mediów jest informacja o kasowaniu GB (wystarczy, że podasz np. „na początku maila”, „w środkowej części maila”, czy „na końcu maila”)?
Gdzie na blogu albo na stronach Orange była informacja o kasowaniu GB?
Bardzo drogo Was będzie kosztować ta „promocja”. Już ja się o to postaram. Uwielbiam takie nieudolne próby okraxania użytkowników. Szczególnie przez bogatych operatorów.
Mogę się jednak powstrzymać, jeśli zadośćuczynicie wszystkim poszkodowanym w sposób automatyczny (bez robienia reklamacji) – zwrócicie skasowane GB i to w ilości 2-krotnie większej.
Myślę, że 7 dni Wam wystarczy na podjęcie decyzji i zwrot GB.
A mechanizmem zabezpieczającym to byłoby ale dodatkowe wymuszenie wysłania TAK w SMSie zwrotnym, po tym jak użytkownik zostanie poinformowany, że zostaną mu skasowane wszystkie GB, i czy się na to zgadza, np. w takiej formie:
„UWAGA! Włączenie tej promocji spowoduje bezpowrotna skasowanie zgromadzonych XXX GB. Jeśli chcesz kontynuować zlecenie odpisz TAK na ten SMS.”
A nie takie goofno które zrobiliście.
Pozdrawiam,
OdpowiedzTropicielCwaniaków.
Orange, to nie jest w porządku, że NAJPIERW schodzą ze stanu te gigabajty, które kończą się później (pakiet 10GB ważny do końca marca), a pakiet wiosenny, który kończy się jutro, pozostaje NIETKNIĘTY!!!! Ponieważ tu nie da się dodać obrazka, odsyłam do screena na Facebooku https://www.facebook.com/orangepolska/posts/3081181891901354?comment_id=3092029330816610
OdpowiedzJawne złodziejstwo ,wysłałam sms w nocy ,kiedy się zorientowałam o co chodzi, pisząc sms żeby to anulować to pakiet się aktywował w 14 minucie , i oczywiście ponad 20gb s wyparowało a zostałam z 3 na 3 dni wspaniale
Odpowiedzo pierwsze: mechanizmem zabezpieczającym to byłoby ale dodatkowe wysłanie TAK w SMSie zwrotnym, po tym jak użytkownik zostanie poinformowany, że zostaną mu skasowane wszystkie GB, i czy się na to zgadza, np. w takiej formie:
„UWAGA! Włączenie tej promocji spowoduje bezpowrotna skasowanie zgromadzonych XXX GB. Jeśli chcesz kontynuować zlecenie odpisz TAK na ten SMS.”
A nie takie coś co zrobiliście.
Po drugie: dodatkowe info o kasowaniu GB dodaliście na wstępie niusa dopiero wczoraj wieczorem, w sobotę 21 marca, pod naciskiem rozgoryczonych klientów, którym przepadły wszystkie GB, za które regularnie płacili co tydzień czy co miesiąc.
OdpowiedzPo trecie: gdzie w regulaminie jest informacja o kasowaniu GB?
Bo przecież napisaliście w niusie, że szczegóły są w regulaminie…
Gdzie w materiałach i informacjach przekazanych mailem do mediów była informacja o kasowaniu GB?
Gdzie na blogu albo na stronach Orange była informacja o kasowaniu GB?
I to wszystko pod przykrywką miłej darmowej promocji dla wszystkich z okazji nadejścia wiosny, aby uśpić czujność klientów. No bo co może się stać jeśli odbiorę prezent od operatora, zwłaszcza jeśli regulamin jest bardzo OK?
OdpowiedzTo jest coś niebywałego.
Czuję się oszukany. SMSa Zauważyłem za późno, a w regulaminie nic nie było o tym mowy.
OdpowiedzDo kogo pisać: UKE, UOKiK? Chcę złożyć skargę, najlepiej przez Epuap.
Należy przypomnieć że w regulaminie Rozmowy SMSy i pakiet GB jest punkt w regulaminie który mówi 39. Niewykorzystane środki z pakietu GB przepadają wraz z upływem okresu ważności Usługi. Więc Orange w każdej chwili może wam zablokować kumulację. I w tym samym regulaminie nie ma nic wspomniane o tym że niewykorzystane GB przechodzą na kolejne okresy. W wersji opartej na nowych zasadach jest tez to napisane.
OdpowiedzAle w starej wersji GB przechodzą, więc nie wiem w czym problem :/
OdpowiedzTo jest Bug który Orange Utrzymuje z Dobrej woli i być może pewnie o tym wiedzą
OdpowiedzJaki znowu bug ???, nie opowiadaj takich bajek, kumulacja GB to coś co jest zgodne z regulaminem tamtej starej taryfy, i tak długo jak masz cały czas włączony nolimit (cykliczny pakiet). Obecny pakiet nolimit już tego nie ma, bo widać nie był na rękę Orange.
OdpowiedzPuk puk tu UOKiK.
OdpowiedzPrzeanalizowaliśmy sygnały, jakie dostaliśmy od Was w związku z włączeniem promocyjnej usługi „Rozmowy, SMSy i MMSy bez limitu do wszystkich+pakiet GB” i utratą GB zgromadzonych w usłudze „Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich+pakiet GB”. Od rana pracujemy nad naprawieniem tej sytuacji. Wkrótce poinformujemy Was o rozwiązaniu. Przepraszamy za niedogodności.
OdpowiedzW tekście jest błąd: [Aktualizacja 2 z dn. 21.03, godz. 15] jest z dzisiaj, 23.03, a nie 21.03.
Miło, że jednak poszliście po rozum do głowy.
Odpowiedzpoprawione
OdpowiedzMoja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Dane wróciły. Dziękuję.
OdpowiedzMi też zwrócili utracone gigabajty, Dzięki 🙂
OdpowiedzCzytając powyższe orange przyznał się do winy??? Ciekawe, czy oficjalnie się do tego odniosą i czy dadzą jakąś rekompensatę za stracone nerwy w tych i tak trudnych czasach…
OdpowiedzMoje dane nie wróciły. „Trzeba było patrzeć co sieć wysyła, a nie wracać potem z pretensją” – powiedział konsultant. Muszę kupić nowy pakiet za 25 zł i… mam to gdzieś – zmieniam sieć na T-Mo. Wysłane z numeru mamy, żeby nie było, że bot z konkurencji…
OdpowiedzA więc to jest to „rozwiązanie” o którym pisała pani Martą w drugiej aktualizacji
OdpowiedzRozwiązanie zamieściłam w 3 aktualizacji: Wszystkim, którzy w wyniku skorzystania w promocji wiosennej utracili dotychczasową wersję usługi bez limitu i zgromadzone GB, przywróciliśmy posiadane GB oraz dodaliśmy 30 GB extra. Wszystkie GB są ważne przez rok, niezależnie od innych posiadanych usług. Jeszcze raz przepraszamy za brak precyzyjnej informacji o ograniczeniach promocji. Mamy nadzieję, że to wynagrodzi nasze niedopatrzenie.
OdpowiedzOrange, to nie jest w porządku, że NAJPIERW schodzą ze stanu te gigabajty, które kończą się później (pakiet 10GB ważny do końca marca), a pakiet wiosenny, który kończy się jutro, pozostaje NIETKNIĘTY!!!! Ponieważ tu nie da się dodać obrazka, odsyłam do screena na Facebooku https://www.facebook.com/orangepolska/posts/3081181891901354?comment_id=3092029330816610 Ja nie domagam się dodatkowych prezentów w postaci 30GB, tylko zwrot tego, co było moje. A moje było 3GB z promocji wiosennej, które tkwiły na posterunku nienaruszone, bo system żarł z pakietu głównego – i moje było to, co w okresie promocji wiosennej od piątku do poniedziałku zeszło z pakietu głównego, zanim się zorientowałem, że Orange wali mnie w rogi. Swoje straty obliczam na około 10 GB (ale na dwóch kartach SIM, na których aktywowałem promocję). Szczegółowy wykaz jest do znalezienia w bilingu na moim koncie, jak będzie trzeba, co do megabajta podam, pytanie tylko: DO KOGO PISAĆ w tej sprawie? Imiennie proszę, bo żadne tam ogólne BOK mnie nie interesuje. Zawsze było tak, że BOK stosował odpowiedzialność zbiorową, „to nie ja, to kolega”. Więc jeszcze raz – jest tu ktoś z Orange, kto ma jaja?
OdpowiedzMoja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Utracone około 40GB wróciły razem z dodatkowymi 30GB, za to plus. Jednak cykliczną usługę miałem włączoną od wielu miesięcy a to oznaczało za każdy miesiąc odnawiania dodatkowy +1GB. Teraz pomimo tego że usługę cykliczną miałem opłaconą jeszcze niecały miesiąc w przód, nie została ona przywrócona. Wykupienie nowej wiąże się nie tylko ze stratą powiedzmy tych 15 czy 20zł które przepadły, to pikuś, ale w nowej usłudze cyklicznej jest mniej GB co zmusiłoby mnie do zmiany operatora, bo oferta staje się nieopłacalną.
Odpowiedz@Marta Krajewska, co w takiej sytuacji? czy w związku z tym całym zamieszaniem jest możliwość włączenia nowej usługi cyklicznej i zsumowania GB ze starej?
@Marta Krajewska a co z dotychczasowymi usługami ?
OdpowiedzMiałem Orange Free konto z góry doładowane za 300 zł czyli 1 TB i nielimitowane rozmowy i smsy. Byłem w połowie okresu rozliczeniowego. Obecnie mój stan wynosi 0 minut i 0 smsów, a posiadałem nielimitowane. Czyli na obecną chwilę jestem około 140 zł w plecy. Orange nie uznało mojej reklamacji zasłaniając się SMSem o możliwości rezygnacji i zachęcając mnie do ponownego doładowania. Proszę o pomoc gdzie mogę skierować sprawę.
OdpowiedzDo uke.gov.pl
OdpowiedzDokładnie to należy wypełnić formularz na stronie urzędu: pue.uke.gov.pl/#/About
OdpowiedzIm więcej osób zgłosi się do Urzędu tym większa szansa, że Orange w końcu zajmie się właściwie tą sprawą. Póki co konsultanci na lini telefonicznej podają nieprawdziwe informacje, a na czacie z doradcą kombinują jak mogą, żeby nie oddawać ludziom ich starych pakietów. To nieprawdopodobne, żeby w tak prymitywny sposób utrudniać ludziom życie w takim czasie.
#ZostańWdomu_bezNeta #Wiosnacudów_znikającePakiety
https://pue.uke.gov.pl/#/ConsumerForm
OdpowiedzPani Marto a co z kumulacją GB , mają zaczynać wszystko od początku ? , to była wasza wina że w regulaminie nie pisaliście o konsekwencjach włączenia tej usługi.
OdpowiedzTo że przywróciliście GB utracone i daliście 30 GB to jedno, inna bardzo ważna rzecz, to co z +1GB które niektórzy mieli już ponad rok i więcej.