Oferta

[Aktualizacja] Początek wiosny z Orange na kartę

Marta Krajewska Marta Krajewska
20 marca 2020
[Aktualizacja] Początek wiosny z Orange na kartę

Dzisiaj zaczyna się astronomiczna wiosna. Z tej okazji w Orange na kartę przygotowaliśmy promocję: usługę "Nielimitowane Rozmowy, SMS-y i MMS-y+pakiet 3 GB" dostaniecie na 3 pierwsze wiosenne dni za 0 zł.

Aby skorzystać z promocji należy wysyłać bezpłatny SMS o treści WIOSNA pod numer 364. Numer abonenta musi mieć możliwość wykonywania połączeń wychodzących.

Włączenie usługi nastąpi automatycznie, a potwierdzenie przyjdzie SMS-em.

Promocja potrwa od 20 do 22 marca 2020 r. do godziny 23:59.

Szczegóły w regulaminie: Regulamin promocji „Pierwszy Dzień Wiosny”

[Aktualizacja 1 z dn. 21.03, godz. 20]: UWAGA: jeśli już korzystacie z usługi cyklicznej "Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich+pakiet GB”, to włączenie wersji darmowej spowoduje wyłączenie cyklicznej i utratę zgromadzonych GB. Zostaniecie o tym poinformowani SMS-em z pytaniem, czy na pewno chcecie to zrobić. Jeśli nie zdecydujecie się na to, należy odesłać SMS z rezygnacją z tej promocji.

[Aktualizacja 2 z dn. 23.03, godz. 15]:  Przeanalizowaliśmy sygnały, jakie dostaliśmy od Was w związku z włączeniem promocyjnej usługi "Rozmowy, SMS i MMS bez limitu do wszystkich+pakiet GB” i utratą GB zgromadzonych w usłudze "Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich+pakiet GB". Od rana pracujemy nad naprawieniem tej sytuacji. Wkrótce poinformujemy Was o rozwiązaniu. Przepraszamy za niedogodności.

[Aktualizacja 3 z dn. 24.03, godz. 14]: Wszystkim, którzy w wyniku skorzystania w promocji wiosennej utracili dotychczasową wersję usługi bez limitu i zgromadzone GB, przywróciliśmy posiadane GB oraz dodaliśmy 30 GB extra. Wszystkie GB są ważne przez rok, niezależnie od innych posiadanych usług. Jeszcze raz przepraszamy za brak precyzyjnej informacji o ograniczeniach promocji. Mamy nadzieję, że to wynagrodzi nasze niedopatrzenie.

Początek wiosny z Orange na kartę"]

Komentarze

Łukasz
Łukasz 11:57 20-03-2020

WIOSNA w końcu oby prawdziwa ☺

Odpowiedz
s
s 13:01 20-03-2020

Czy włączenie promocji nie powoduje wyłączenia innych usług? np. rozmowy i smsy+pakiet GB za 25 pln? lub internetowego pakietu elastycznego?

Odpowiedz
    Marta Krajewska
    Marta Krajewska 14:58 20-03-2020

    s, usługa darmowa, którą oferujemy to „Rozmowy, SMS i MMS bez limitu do wszystkich+pakiet GB” i działa ona tak samo jak wersja płatna. Jeśli masz już taką usługę cykliczną, to włączenie wersji darmowej spowoduje wyłączenie cyklicznej, o czym zostaniesz poinformowany SMS-em.

    Odpowiedz
      Łukasz
      Łukasz 16:28 20-03-2020

      Szkoda że przy okazji „wiosennej promocji” Orange nic nie wspomina o tym w regulaminie!

      Odpowiedz
OrangeKasujeWszytskieGB
OrangeKasujeWszytskieGB 15:21 20-03-2020

No pięknie. Już wam się znowu tryb orżnąć włączył? Taki SMS przyszedł:

„Uwaga! Wlaczenie uslugi Rozmowy, SMSy i MMSy bez limitu do wszystkich + pakiet GB spowoduje bezpowrotna utrate zgromadzonych w ramach tej uslugi xxxx GB. Jesli chcesz anulowac zlecenie odpisz REZ na ten SMS w przeciagu 15 min (koszt SMS w Orang)”

Odpowiedz
    emitelek
    emitelek 16:50 20-03-2020

    Chcą za wszelką cenę okraść klientów ze zgromadzonych GB! Dobrze, że chociaż łaskawie przysyłają SMS-a z ostrzeżeniem, ale z potwierdzeniem do 15 minut??? ŻENADA!!! 😛

    Odpowiedz
      pablo_ck
      pablo_ck 17:37 20-03-2020

      Jeśli to prawda, to średnio mi się podaoba już ta promocja.

      Odpowiedz
pablo_ck
pablo_ck 17:35 20-03-2020

Fajna promocja, trzeba skorzystać 🙂

Odpowiedz
OrangeKasujeWszytskieGB
OrangeKasujeWszytskieGB 19:35 20-03-2020

Jeszcze ta kłamliwa informacja w niusie „Szczegóły w regulaminie:…”

A w regulaminie żadnych szczegółów – ani słowa, że GB zostaną skasowane, i że anulowanie zamówienia jest możliwe tylko przez 15 minut.

Co za chamstwo.

Odpowiedz
Ireneusz
Ireneusz 09:49 21-03-2020

Usługa kasuje wszystkie uzbierane GB. Czy da się je odzyskać?

Odpowiedz
Dariusz
Dariusz 13:00 21-03-2020

Kochane Orange byłem u was od zawsze, ale mam już dość, taka zagrywka jak teraz zrobiliście jest na poziomie kiepskiego oszusta więc odchodzę od was (idę do RÓŻOWYCH) narka

Odpowiedz
Krs
Krs 13:15 21-03-2020

Skandal.

Odpowiedz
Marta Krajewska
Marta Krajewska 20:18 21-03-2020

Przykro mi, że promocja wzbudziła niezadowolenie u części użytkowników. Mechanizmem zabezpieczającym przed utratą GB zgromadzonych w usłudze cyklicznej, jest SMS informujący o tym, że włączenie usługi darmowej spowoduje wyłączenie usługi cyklicznej i utratę GB. Dodałam także wyraźne info na początku tego postu z taką informacją. Przepraszam za zaistniałą sytuację. Na przyszłość zadbam o wyraźne informowanie Was o ograniczeniach w promocji.

Odpowiedz
    Marek
    Marek 20:39 21-03-2020

    Taka informacja (o utracie GB) powinna być w regulaminie promocji, a jej nie ma. Klient nie ma obowiązku czytania sms-ów, tym bardziej, gdy regulamin nic o takim sms-ie nie mówi. O odpowiadaniu na sms-a też milczy. Uczciwie by było, gdybyście ze względu na powyższe oddali wyzerowany internet. Przynajmniej tym, którzy nie odczytali zawczasu sms-a, utracili GB i którzy zgłaszają reklamację z tego powodu. Na pewno odpowiednie urzędy przyznałyby takim klientom rację.

    Odpowiedz
    emitelek
    emitelek 21:04 21-03-2020

    Pani Marto! Chodzi o pakiet bez MMS-ów, bo tylko w nim jest kumulacja GB!!! Proszę o zwracanie uwagi na szczegóły, które… sami tworzycie…

    Odpowiedz
    mamut
    mamut 08:12 22-03-2020

    Przykro to ci będzie, jak UOKiK, UKE zajmą się sprawą. O stratach wizerunkowych nie wspomnę.

    Odpowiedz
    Ireneusz
    Ireneusz 09:05 22-03-2020

    O promocji dowiedziałem się nie tej strony. Przedstawiona została jako usługa. Nie sądziłem że usługa zmieni mi całkiem plan taryfowy.

    Odpowiedz
      abram
      abram 22:17 22-03-2020

      dla mnie ta promocja i skasowanie uzbieranych GB zdecydowało o zmianie operatora w trybie pilnym

      Odpowiedz
TropicielCwaniaków
TropicielCwaniaków 23:33 21-03-2020

Koleżanko Marto z Orange, dodatkowe info o kasowaniu GB dodałaś dopiero przed chwilą, dzisiaj wieczorem, w sobotę 21 marca, pod naciskiem rozgoryczonych, bo okraxzionych z premedytacją i bezprawnie klientów, i może też pod naciskiem mediów (redakcje wysłały zapytania do rzecznika Orange co to za przekręt odwaliliście).

Gdzie w regulaminie jest informacja o kasowaniu GB?
Bo przecież tak chętnie napisałaś w niusie, że szczegóły są w regulaminie…

Gdzie w materiałach i informacjach przekazanych mailem do mediów jest informacja o kasowaniu GB (wystarczy, że podasz np. „na początku maila”, „w środkowej części maila”, czy „na końcu maila”)?

Gdzie na blogu albo na stronach Orange była informacja o kasowaniu GB?

Bardzo drogo Was będzie kosztować ta „promocja”. Już ja się o to postaram. Uwielbiam takie nieudolne próby okraxania użytkowników. Szczególnie przez bogatych operatorów.

Mogę się jednak powstrzymać, jeśli zadośćuczynicie wszystkim poszkodowanym w sposób automatyczny (bez robienia reklamacji) – zwrócicie skasowane GB i to w ilości 2-krotnie większej.

Myślę, że 7 dni Wam wystarczy na podjęcie decyzji i zwrot GB.

A mechanizmem zabezpieczającym to byłoby ale dodatkowe wymuszenie wysłania TAK w SMSie zwrotnym, po tym jak użytkownik zostanie poinformowany, że zostaną mu skasowane wszystkie GB, i czy się na to zgadza, np. w takiej formie:

„UWAGA! Włączenie tej promocji spowoduje bezpowrotna skasowanie zgromadzonych XXX GB. Jeśli chcesz kontynuować zlecenie odpisz TAK na ten SMS.”

A nie takie goofno które zrobiliście.

Pozdrawiam,
TropicielCwaniaków.

Odpowiedz
j23
j23 07:54 22-03-2020

Orange, to nie jest w porządku, że NAJPIERW schodzą ze stanu te gigabajty, które kończą się później (pakiet 10GB ważny do końca marca), a pakiet wiosenny, który kończy się jutro, pozostaje NIETKNIĘTY!!!! Ponieważ tu nie da się dodać obrazka, odsyłam do screena na Facebooku https://www.facebook.com/orangepolska/posts/3081181891901354?comment_id=3092029330816610

Odpowiedz
Żenujące
Żenujące 09:58 22-03-2020

Jawne złodziejstwo ,wysłałam sms w nocy ,kiedy się zorientowałam o co chodzi, pisząc sms żeby to anulować to pakiet się aktywował w 14 minucie , i oczywiście ponad 20gb s wyparowało a zostałam z 3 na 3 dni wspaniale

Odpowiedz
Rekt
Rekt 11:28 22-03-2020

o pierwsze: mechanizmem zabezpieczającym to byłoby ale dodatkowe wysłanie TAK w SMSie zwrotnym, po tym jak użytkownik zostanie poinformowany, że zostaną mu skasowane wszystkie GB, i czy się na to zgadza, np. w takiej formie:

„UWAGA! Włączenie tej promocji spowoduje bezpowrotna skasowanie zgromadzonych XXX GB. Jeśli chcesz kontynuować zlecenie odpisz TAK na ten SMS.”

A nie takie coś co zrobiliście.

Po drugie: dodatkowe info o kasowaniu GB dodaliście na wstępie niusa dopiero wczoraj wieczorem, w sobotę 21 marca, pod naciskiem rozgoryczonych klientów, którym przepadły wszystkie GB, za które regularnie płacili co tydzień czy co miesiąc.

Odpowiedz
Rekt
Rekt 11:28 22-03-2020

Po trecie: gdzie w regulaminie jest informacja o kasowaniu GB?
Bo przecież napisaliście w niusie, że szczegóły są w regulaminie…

Gdzie w materiałach i informacjach przekazanych mailem do mediów była informacja o kasowaniu GB?

Gdzie na blogu albo na stronach Orange była informacja o kasowaniu GB?

I to wszystko pod przykrywką miłej darmowej promocji dla wszystkich z okazji nadejścia wiosny, aby uśpić czujność klientów. No bo co może się stać jeśli odbiorę prezent od operatora, zwłaszcza jeśli regulamin jest bardzo OK?
To jest coś niebywałego.

Odpowiedz
Ireneusz
Ireneusz 12:18 22-03-2020

Czuję się oszukany. SMSa Zauważyłem za późno, a w regulaminie nic nie było o tym mowy.
Do kogo pisać: UKE, UOKiK? Chcę złożyć skargę, najlepiej przez Epuap.

Odpowiedz
Niespodzianka
Niespodzianka 14:51 22-03-2020

Należy przypomnieć że w regulaminie Rozmowy SMSy i pakiet GB jest punkt w regulaminie który mówi 39. Niewykorzystane środki z pakietu GB przepadają wraz z upływem okresu ważności Usługi. Więc Orange w każdej chwili może wam zablokować kumulację. I w tym samym regulaminie nie ma nic wspomniane o tym że niewykorzystane GB przechodzą na kolejne okresy. W wersji opartej na nowych zasadach jest tez to napisane.

Odpowiedz
    emitelek
    emitelek 15:20 22-03-2020

    Ale w starej wersji GB przechodzą, więc nie wiem w czym problem :/

    Odpowiedz
      Noname
      Noname 16:41 22-03-2020

      To jest Bug który Orange Utrzymuje z Dobrej woli i być może pewnie o tym wiedzą

      Odpowiedz
        marco
        marco 21:14 22-03-2020

        Jaki znowu bug ???, nie opowiadaj takich bajek, kumulacja GB to coś co jest zgodne z regulaminem tamtej starej taryfy, i tak długo jak masz cały czas włączony nolimit (cykliczny pakiet). Obecny pakiet nolimit już tego nie ma, bo widać nie był na rękę Orange.

        Odpowiedz
UOKiK
UOKiK 18:45 22-03-2020

Puk puk tu UOKiK.

Odpowiedz
Marta Krajewska
Marta Krajewska 15:20 23-03-2020

Przeanalizowaliśmy sygnały, jakie dostaliśmy od Was w związku z włączeniem promocyjnej usługi „Rozmowy, SMSy i MMSy bez limitu do wszystkich+pakiet GB” i utratą GB zgromadzonych w usłudze „Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich+pakiet GB”. Od rana pracujemy nad naprawieniem tej sytuacji. Wkrótce poinformujemy Was o rozwiązaniu. Przepraszamy za niedogodności.

Odpowiedz
    jarekt
    jarekt 15:37 23-03-2020

    W tekście jest błąd: [Aktualizacja 2 z dn. 21.03, godz. 15] jest z dzisiaj, 23.03, a nie 21.03.

    Miło, że jednak poszliście po rozum do głowy.

    Odpowiedz
      Marta Krajewska
      Marta Krajewska 19:09 23-03-2020

      poprawione

      Odpowiedz
Ireneusz
Ireneusz 17:38 23-03-2020

Moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Dane wróciły. Dziękuję.

Odpowiedz
Adam
Adam 19:15 23-03-2020

Mi też zwrócili utracone gigabajty, Dzięki 🙂

Odpowiedz
emitelek
emitelek 20:16 23-03-2020

Czytając powyższe orange przyznał się do winy??? Ciekawe, czy oficjalnie się do tego odniosą i czy dadzą jakąś rekompensatę za stracone nerwy w tych i tak trudnych czasach…

Odpowiedz
Anna
Anna 09:07 24-03-2020

Moje dane nie wróciły. „Trzeba było patrzeć co sieć wysyła, a nie wracać potem z pretensją” – powiedział konsultant. Muszę kupić nowy pakiet za 25 zł i… mam to gdzieś – zmieniam sieć na T-Mo. Wysłane z numeru mamy, żeby nie było, że bot z konkurencji…

Odpowiedz
    wiespol
    wiespol 09:36 24-03-2020

    A więc to jest to „rozwiązanie” o którym pisała pani Martą w drugiej aktualizacji

    Odpowiedz
      Marta Krajewska
      Marta Krajewska 14:46 24-03-2020

      Rozwiązanie zamieściłam w 3 aktualizacji: Wszystkim, którzy w wyniku skorzystania w promocji wiosennej utracili dotychczasową wersję usługi bez limitu i zgromadzone GB, przywróciliśmy posiadane GB oraz dodaliśmy 30 GB extra. Wszystkie GB są ważne przez rok, niezależnie od innych posiadanych usług. Jeszcze raz przepraszamy za brak precyzyjnej informacji o ograniczeniach promocji. Mamy nadzieję, że to wynagrodzi nasze niedopatrzenie.

      Odpowiedz
        j23
        j23 21:10 24-03-2020

        Orange, to nie jest w porządku, że NAJPIERW schodzą ze stanu te gigabajty, które kończą się później (pakiet 10GB ważny do końca marca), a pakiet wiosenny, który kończy się jutro, pozostaje NIETKNIĘTY!!!! Ponieważ tu nie da się dodać obrazka, odsyłam do screena na Facebooku https://www.facebook.com/orangepolska/posts/3081181891901354?comment_id=3092029330816610 Ja nie domagam się dodatkowych prezentów w postaci 30GB, tylko zwrot tego, co było moje. A moje było 3GB z promocji wiosennej, które tkwiły na posterunku nienaruszone, bo system żarł z pakietu głównego – i moje było to, co w okresie promocji wiosennej od piątku do poniedziałku zeszło z pakietu głównego, zanim się zorientowałem, że Orange wali mnie w rogi. Swoje straty obliczam na około 10 GB (ale na dwóch kartach SIM, na których aktywowałem promocję). Szczegółowy wykaz jest do znalezienia w bilingu na moim koncie, jak będzie trzeba, co do megabajta podam, pytanie tylko: DO KOGO PISAĆ w tej sprawie? Imiennie proszę, bo żadne tam ogólne BOK mnie nie interesuje. Zawsze było tak, że BOK stosował odpowiedzialność zbiorową, „to nie ja, to kolega”. Więc jeszcze raz – jest tu ktoś z Orange, kto ma jaja?

        Odpowiedz
mic.ko
mic.ko 13:21 24-03-2020

Moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Utracone około 40GB wróciły razem z dodatkowymi 30GB, za to plus. Jednak cykliczną usługę miałem włączoną od wielu miesięcy a to oznaczało za każdy miesiąc odnawiania dodatkowy +1GB. Teraz pomimo tego że usługę cykliczną miałem opłaconą jeszcze niecały miesiąc w przód, nie została ona przywrócona. Wykupienie nowej wiąże się nie tylko ze stratą powiedzmy tych 15 czy 20zł które przepadły, to pikuś, ale w nowej usłudze cyklicznej jest mniej GB co zmusiłoby mnie do zmiany operatora, bo oferta staje się nieopłacalną.
@Marta Krajewska, co w takiej sytuacji? czy w związku z tym całym zamieszaniem jest możliwość włączenia nowej usługi cyklicznej i zsumowania GB ze starej?

Odpowiedz
Adam
Adam 15:18 24-03-2020

@Marta Krajewska a co z dotychczasowymi usługami ?

Odpowiedz
michumichi
michumichi 16:45 24-03-2020

Miałem Orange Free konto z góry doładowane za 300 zł czyli 1 TB i nielimitowane rozmowy i smsy. Byłem w połowie okresu rozliczeniowego. Obecnie mój stan wynosi 0 minut i 0 smsów, a posiadałem nielimitowane. Czyli na obecną chwilę jestem około 140 zł w plecy. Orange nie uznało mojej reklamacji zasłaniając się SMSem o możliwości rezygnacji i zachęcając mnie do ponownego doładowania. Proszę o pomoc gdzie mogę skierować sprawę.

Odpowiedz
    Adam
    Adam 17:32 24-03-2020

    Do uke.gov.pl

    Odpowiedz
      Adam
      Adam 18:30 24-03-2020

      Dokładnie to należy wypełnić formularz na stronie urzędu: pue.uke.gov.pl/#/About
      Im więcej osób zgłosi się do Urzędu tym większa szansa, że Orange w końcu zajmie się właściwie tą sprawą. Póki co konsultanci na lini telefonicznej podają nieprawdziwe informacje, a na czacie z doradcą kombinują jak mogą, żeby nie oddawać ludziom ich starych pakietów. To nieprawdopodobne, żeby w tak prymitywny sposób utrudniać ludziom życie w takim czasie.
      #ZostańWdomu_bezNeta #Wiosnacudów_znikającePakiety

      Odpowiedz
marco
marco 10:33 25-03-2020

Pani Marto a co z kumulacją GB , mają zaczynać wszystko od początku ? , to była wasza wina że w regulaminie nie pisaliście o konsekwencjach włączenia tej usługi.
To że przywróciliście GB utracone i daliście 30 GB to jedno, inna bardzo ważna rzecz, to co z +1GB które niektórzy mieli już ponad rok i więcej.

Odpowiedz

Oferta

Za mało internetu? Włącz dodatkowe 5GB!

Marta Krajewska Marta Krajewska
19 marca 2020
Za mało internetu? Włącz dodatkowe 5GB!

Już dawno nie informowałam Was o zmianach w Orange na kartę. Co nie znaczy, że nic się nie dzieje. Od dzisiaj wprowadzamy zmieniony pakiet dodatkowy 5 GB dla użytkowników usług „bez limitu”.

Nowe rozwiązania dla usług bez limitu

Od dzisiaj użytkownicy popularnych usług bez limitu mogą dokupić dodatkowe 5 GB za 5 zł w każdym momencie korzystania z usługi. Dodatkowe gigabajty trafią do pakietu bazowego z usługi i będą ważne tak długo, jak sama usługa. Wszystko w jednym miejscu, z tą samą ważnością. Dodatkowy pakiet można kupić wielokrotnie w okresie ważności usługi bez limitu, także po wykorzystaniu pakietu bazowego.

Pakiet 5 GB za 5 zł dotyczy dowolnej wersji usług "Rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu do wszystkich+ pakiet GB" oraz "Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich+pakiet GB"

Jak włączyć pakiet 5 GB w usłudze bez limitu

Wystarczy wysłać SMS na numer usługi (*koszt jak za SMS w Orange).

Usługa Numer*

Treść SMS-a
Rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu do wszystkich+pakiet GB 630 PAKIET
Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich+pakiet GB 696 PAKIET

Ilość i ważność pozostałych środków można sprawdzić poprzez wysłanie SMS-a o treści ILE pod numer obsługowy aktywnej usługi (630 lub 696). Koszt jak za SMS w Orange.

Ważne: wykorzystanie pakietu bazowego z usługi bez limitu w okresie ważności usługi i brak aktywnych innych usług na internet skutkuje włączeniem ograniczenia prędkości transferu danych.

Szczegóły w regulaminach:

Komentarze

Astis
Astis 18:10 05-11-2024

Kasiu, pomóż… Ja w innej sprawie. Ta subskrypca w Nju to ma prawdopodobnie pewne niedociągnięcia ? Czy jest Ktoś Kto mógłby pomóc znajomemu w przywróceniu subskrypcji, a bardziej w numerze, który po wybraniu „Zrezygnuj z usługi” przepadł bez powrotnie … numer kontakt do wszystkiego, jednym kliknięciem 🙁 AŁC

Odpowiedz
Artur
Artur 18:37 05-11-2024

Jeżeli z subskrypcji zrezygnuje się przed upływem 14 dni od rozpoczęcia świadczenia usługi lub subskrypcja nie zostanie odnowiona do 6 miesięcy, to numer przepada bezpowrotnie. Jeszcze w przypadku ofert na kartę jest szansa odzyskania, z subskrypcji już niestety nie. Nawet podjąłem próbę przeniesienia do innego operatora po wyłączeniu numeru w subskrypcji, nastąpiła odmowa, numer już niedostępny.

Odpowiedz
Astis
Astis 10:29 07-11-2024

no to nieźle … a we wszystkich podobnych sytuacjach potrzeba 30 dni na wypowiedzenie usługi:) prawdopodobnie znalazłem ” furtkę” jak szybko wyłączyć swój numer z sieci…. 🙂

Odpowiedz
Astis
Astis 10:33 07-11-2024

Kto teraz chodzi do Kina ? 🙂

Odpowiedz
Astis
Astis 10:43 07-11-2024

Tak też to rozumiem, ale nie wierzę, że nic się nie da zrobić?!

Odpowiedz

Oferta

Darmowy Video Pass dla klientów Orange Flex

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
18 marca 2020
Darmowy Video Pass dla klientów Orange Flex

Kilka dni temu zaproponowaliśmy klientom Orange (bez Flexa) darmowy pakiet 10 GB. Aktywowaliście go już kilkaset tysięcy razy. Cieszymy się, że się Wam spodobał. Wtedy obiecaliśmy, że pracujemy też nad czymś we Flexie. I gotowe.

Darmowy Video Pass na dwa tygodnie

Od dzisiaj dajemy klientom Orange Flex opcję włączenia Video Passa na 14 dni za 0 zł. Dzięki temu będziecie mogli nadrobić zaległości w oglądaniu seriali, czy urządzić sobie maraton filmowy. Zostańcie w domu i oglądajcie.

Jak aktywować?

Wchodzicie do aplikacji Orange Flex. W zakładce Video Pass znajdziecie opcję: 14 dni za 0 zł. Klikacie, zatwierdzacie wybór i korzystacie! Jeśli mieliście już wcześniej Video Pass o opcji 1, 7 lub 30 dni po prostu dodajcie opcję 14 za 0 zł i ważność Waszego pakietu zostanie wydłużona.

Przypominam, że Video Pass to nielimitowany transfer danych podczas korzystania z najpopularniejszych serwisów i aplikacji wideo. Obejmuje: Netflix, HBO GO, YouTube, vod.pl, Orange TV Go oraz WP Pilot.

Komentarze

Astis
Astis 18:10 05-11-2024

Kasiu, pomóż… Ja w innej sprawie. Ta subskrypca w Nju to ma prawdopodobnie pewne niedociągnięcia ? Czy jest Ktoś Kto mógłby pomóc znajomemu w przywróceniu subskrypcji, a bardziej w numerze, który po wybraniu „Zrezygnuj z usługi” przepadł bez powrotnie … numer kontakt do wszystkiego, jednym kliknięciem 🙁 AŁC

Odpowiedz
Artur
Artur 18:37 05-11-2024

Jeżeli z subskrypcji zrezygnuje się przed upływem 14 dni od rozpoczęcia świadczenia usługi lub subskrypcja nie zostanie odnowiona do 6 miesięcy, to numer przepada bezpowrotnie. Jeszcze w przypadku ofert na kartę jest szansa odzyskania, z subskrypcji już niestety nie. Nawet podjąłem próbę przeniesienia do innego operatora po wyłączeniu numeru w subskrypcji, nastąpiła odmowa, numer już niedostępny.

Odpowiedz
Astis
Astis 10:29 07-11-2024

no to nieźle … a we wszystkich podobnych sytuacjach potrzeba 30 dni na wypowiedzenie usługi:) prawdopodobnie znalazłem ” furtkę” jak szybko wyłączyć swój numer z sieci…. 🙂

Odpowiedz
Astis
Astis 10:33 07-11-2024

Kto teraz chodzi do Kina ? 🙂

Odpowiedz
Astis
Astis 10:43 07-11-2024

Tak też to rozumiem, ale nie wierzę, że nic się nie da zrobić?!

Odpowiedz
Scroll to Top