;

Oferta

[Aktualizacja] Początek wiosny z Orange na kartę (47)

Marta Krajewska

20 marca 2020

[Aktualizacja] Początek wiosny z Orange na kartę
47

Dzisiaj zaczyna się astronomiczna wiosna. Z tej okazji w Orange na kartę przygotowaliśmy promocję: usługę „Nielimitowane Rozmowy, SMS-y i MMS-y+pakiet 3 GB” dostaniecie na 3 pierwsze wiosenne dni za 0 zł.

Aby skorzystać z promocji należy wysyłać bezpłatny SMS o treści WIOSNA pod numer 364. Numer abonenta musi mieć możliwość wykonywania połączeń wychodzących.

Włączenie usługi nastąpi automatycznie, a potwierdzenie przyjdzie SMS-em.

Promocja potrwa od 20 do 22 marca 2020 r. do godziny 23:59.

Szczegóły w regulaminie: Regulamin promocji „Pierwszy Dzień Wiosny”

[Aktualizacja 1 z dn. 21.03, godz. 20]: UWAGA: jeśli już korzystacie z usługi cyklicznej „Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich+pakiet GB”, to włączenie wersji darmowej spowoduje wyłączenie cyklicznej i utratę zgromadzonych GB. Zostaniecie o tym poinformowani SMS-em z pytaniem, czy na pewno chcecie to zrobić. Jeśli nie zdecydujecie się na to, należy odesłać SMS z rezygnacją z tej promocji.

[Aktualizacja 2 z dn. 23.03, godz. 15]:  Przeanalizowaliśmy sygnały, jakie dostaliśmy od Was w związku z włączeniem promocyjnej usługi „Rozmowy, SMS i MMS bez limitu do wszystkich+pakiet GB” i utratą GB zgromadzonych w usłudze „Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich+pakiet GB”. Od rana pracujemy nad naprawieniem tej sytuacji. Wkrótce poinformujemy Was o rozwiązaniu. Przepraszamy za niedogodności.

[Aktualizacja 3 z dn. 24.03, godz. 14]: Wszystkim, którzy w wyniku skorzystania w promocji wiosennej utracili dotychczasową wersję usługi bez limitu i zgromadzone GB, przywróciliśmy posiadane GB oraz dodaliśmy 30 GB extra. Wszystkie GB są ważne przez rok, niezależnie od innych posiadanych usług. Jeszcze raz przepraszamy za brak precyzyjnej informacji o ograniczeniach promocji. Mamy nadzieję, że to wynagrodzi nasze niedopatrzenie.

Udostępnij: [Aktualizacja] Początek wiosny z Orange na kartę
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Serce. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Łukasz 11:57 20-03-2020
    WIOSNA w końcu oby prawdziwa ☺
    Odpowiedz
  • komentarz
    s 13:01 20-03-2020
    Czy włączenie promocji nie powoduje wyłączenia innych usług? np. rozmowy i smsy+pakiet GB za 25 pln? lub internetowego pakietu elastycznego?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Marta Krajewska 14:58 20-03-2020
      s, usługa darmowa, którą oferujemy to "Rozmowy, SMS i MMS bez limitu do wszystkich+pakiet GB” i działa ona tak samo jak wersja płatna. Jeśli masz już taką usługę cykliczną, to włączenie wersji darmowej spowoduje wyłączenie cyklicznej, o czym zostaniesz poinformowany SMS-em.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Łukasz 16:28 20-03-2020
        Szkoda że przy okazji "wiosennej promocji" Orange nic nie wspomina o tym w regulaminie!
        Odpowiedz
  • komentarz
    OrangeKasujeWszytskieGB 15:21 20-03-2020
    No pięknie. Już wam się znowu tryb orżnąć włączył? Taki SMS przyszedł: "Uwaga! Wlaczenie uslugi Rozmowy, SMSy i MMSy bez limitu do wszystkich + pakiet GB spowoduje bezpowrotna utrate zgromadzonych w ramach tej uslugi xxxx GB. Jesli chcesz anulowac zlecenie odpisz REZ na ten SMS w przeciagu 15 min (koszt SMS w Orang)"
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 16:50 20-03-2020
      Chcą za wszelką cenę okraść klientów ze zgromadzonych GB! Dobrze, że chociaż łaskawie przysyłają SMS-a z ostrzeżeniem, ale z potwierdzeniem do 15 minut??? ŻENADA!!! :P
      Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 17:37 20-03-2020
        Jeśli to prawda, to średnio mi się podaoba już ta promocja.
        Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 17:35 20-03-2020
    Fajna promocja, trzeba skorzystać :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    OrangeKasujeWszytskieGB 19:35 20-03-2020
    Jeszcze ta kłamliwa informacja w niusie "Szczegóły w regulaminie:..." A w regulaminie żadnych szczegółów - ani słowa, że GB zostaną skasowane, i że anulowanie zamówienia jest możliwe tylko przez 15 minut. Co za chamstwo.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Ireneusz 09:49 21-03-2020
    Usługa kasuje wszystkie uzbierane GB. Czy da się je odzyskać?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Dariusz 13:00 21-03-2020
    Kochane Orange byłem u was od zawsze, ale mam już dość, taka zagrywka jak teraz zrobiliście jest na poziomie kiepskiego oszusta więc odchodzę od was (idę do RÓŻOWYCH) narka
    Odpowiedz
  • komentarz
    Krs 13:15 21-03-2020
    Skandal.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Marta Krajewska 20:18 21-03-2020
    Przykro mi, że promocja wzbudziła niezadowolenie u części użytkowników. Mechanizmem zabezpieczającym przed utratą GB zgromadzonych w usłudze cyklicznej, jest SMS informujący o tym, że włączenie usługi darmowej spowoduje wyłączenie usługi cyklicznej i utratę GB. Dodałam także wyraźne info na początku tego postu z taką informacją. Przepraszam za zaistniałą sytuację. Na przyszłość zadbam o wyraźne informowanie Was o ograniczeniach w promocji.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Marek 20:39 21-03-2020
      Taka informacja (o utracie GB) powinna być w regulaminie promocji, a jej nie ma. Klient nie ma obowiązku czytania sms-ów, tym bardziej, gdy regulamin nic o takim sms-ie nie mówi. O odpowiadaniu na sms-a też milczy. Uczciwie by było, gdybyście ze względu na powyższe oddali wyzerowany internet. Przynajmniej tym, którzy nie odczytali zawczasu sms-a, utracili GB i którzy zgłaszają reklamację z tego powodu. Na pewno odpowiednie urzędy przyznałyby takim klientom rację.
      Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 21:04 21-03-2020
      Pani Marto! Chodzi o pakiet bez MMS-ów, bo tylko w nim jest kumulacja GB!!! Proszę o zwracanie uwagi na szczegóły, które... sami tworzycie...
      Odpowiedz
    • komentarz
      mamut 08:12 22-03-2020
      Przykro to ci będzie, jak UOKiK, UKE zajmą się sprawą. O stratach wizerunkowych nie wspomnę.
      Odpowiedz
    • komentarz
      Ireneusz 09:05 22-03-2020
      O promocji dowiedziałem się nie tej strony. Przedstawiona została jako usługa. Nie sądziłem że usługa zmieni mi całkiem plan taryfowy.
      Odpowiedz
      • komentarz
        abram 22:17 22-03-2020
        dla mnie ta promocja i skasowanie uzbieranych GB zdecydowało o zmianie operatora w trybie pilnym
        Odpowiedz
  • komentarz
    TropicielCwaniaków 23:33 21-03-2020
    Koleżanko Marto z Orange, dodatkowe info o kasowaniu GB dodałaś dopiero przed chwilą, dzisiaj wieczorem, w sobotę 21 marca, pod naciskiem rozgoryczonych, bo okraxzionych z premedytacją i bezprawnie klientów, i może też pod naciskiem mediów (redakcje wysłały zapytania do rzecznika Orange co to za przekręt odwaliliście). Gdzie w regulaminie jest informacja o kasowaniu GB? Bo przecież tak chętnie napisałaś w niusie, że szczegóły są w regulaminie... Gdzie w materiałach i informacjach przekazanych mailem do mediów jest informacja o kasowaniu GB (wystarczy, że podasz np. "na początku maila", "w środkowej części maila", czy "na końcu maila")? Gdzie na blogu albo na stronach Orange była informacja o kasowaniu GB? Bardzo drogo Was będzie kosztować ta "promocja". Już ja się o to postaram. Uwielbiam takie nieudolne próby okraxania użytkowników. Szczególnie przez bogatych operatorów. Mogę się jednak powstrzymać, jeśli zadośćuczynicie wszystkim poszkodowanym w sposób automatyczny (bez robienia reklamacji) - zwrócicie skasowane GB i to w ilości 2-krotnie większej. Myślę, że 7 dni Wam wystarczy na podjęcie decyzji i zwrot GB. A mechanizmem zabezpieczającym to byłoby ale dodatkowe wymuszenie wysłania TAK w SMSie zwrotnym, po tym jak użytkownik zostanie poinformowany, że zostaną mu skasowane wszystkie GB, i czy się na to zgadza, np. w takiej formie: "UWAGA! Włączenie tej promocji spowoduje bezpowrotna skasowanie zgromadzonych XXX GB. Jeśli chcesz kontynuować zlecenie odpisz TAK na ten SMS." A nie takie goofno które zrobiliście. Pozdrawiam, TropicielCwaniaków.
    Odpowiedz
  • komentarz
    j23 07:54 22-03-2020
    Orange, to nie jest w porządku, że NAJPIERW schodzą ze stanu te gigabajty, które kończą się później (pakiet 10GB ważny do końca marca), a pakiet wiosenny, który kończy się jutro, pozostaje NIETKNIĘTY!!!! Ponieważ tu nie da się dodać obrazka, odsyłam do screena na Facebooku https://www.facebook.com/orangepolska/posts/3081181891901354?comment_id=3092029330816610
    Odpowiedz
  • komentarz
    Żenujące 09:58 22-03-2020
    Jawne złodziejstwo ,wysłałam sms w nocy ,kiedy się zorientowałam o co chodzi, pisząc sms żeby to anulować to pakiet się aktywował w 14 minucie , i oczywiście ponad 20gb s wyparowało a zostałam z 3 na 3 dni wspaniale
    Odpowiedz
  • komentarz
    Rekt 11:28 22-03-2020
    o pierwsze: mechanizmem zabezpieczającym to byłoby ale dodatkowe wysłanie TAK w SMSie zwrotnym, po tym jak użytkownik zostanie poinformowany, że zostaną mu skasowane wszystkie GB, i czy się na to zgadza, np. w takiej formie: "UWAGA! Włączenie tej promocji spowoduje bezpowrotna skasowanie zgromadzonych XXX GB. Jeśli chcesz kontynuować zlecenie odpisz TAK na ten SMS." A nie takie coś co zrobiliście. Po drugie: dodatkowe info o kasowaniu GB dodaliście na wstępie niusa dopiero wczoraj wieczorem, w sobotę 21 marca, pod naciskiem rozgoryczonych klientów, którym przepadły wszystkie GB, za które regularnie płacili co tydzień czy co miesiąc.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Rekt 11:28 22-03-2020
    Po trecie: gdzie w regulaminie jest informacja o kasowaniu GB? Bo przecież napisaliście w niusie, że szczegóły są w regulaminie... Gdzie w materiałach i informacjach przekazanych mailem do mediów była informacja o kasowaniu GB? Gdzie na blogu albo na stronach Orange była informacja o kasowaniu GB? I to wszystko pod przykrywką miłej darmowej promocji dla wszystkich z okazji nadejścia wiosny, aby uśpić czujność klientów. No bo co może się stać jeśli odbiorę prezent od operatora, zwłaszcza jeśli regulamin jest bardzo OK? To jest coś niebywałego.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Ireneusz 12:18 22-03-2020
    Czuję się oszukany. SMSa Zauważyłem za późno, a w regulaminie nic nie było o tym mowy. Do kogo pisać: UKE, UOKiK? Chcę złożyć skargę, najlepiej przez Epuap.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Niespodzianka 14:51 22-03-2020
    Należy przypomnieć że w regulaminie Rozmowy SMSy i pakiet GB jest punkt w regulaminie który mówi 39. Niewykorzystane środki z pakietu GB przepadają wraz z upływem okresu ważności Usługi. Więc Orange w każdej chwili może wam zablokować kumulację. I w tym samym regulaminie nie ma nic wspomniane o tym że niewykorzystane GB przechodzą na kolejne okresy. W wersji opartej na nowych zasadach jest tez to napisane.
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 15:20 22-03-2020
      Ale w starej wersji GB przechodzą, więc nie wiem w czym problem :/
      Odpowiedz
      • komentarz
        Noname 16:41 22-03-2020
        To jest Bug który Orange Utrzymuje z Dobrej woli i być może pewnie o tym wiedzą
        Odpowiedz
        • komentarz
          marco 21:14 22-03-2020
          Jaki znowu bug ???, nie opowiadaj takich bajek, kumulacja GB to coś co jest zgodne z regulaminem tamtej starej taryfy, i tak długo jak masz cały czas włączony nolimit (cykliczny pakiet). Obecny pakiet nolimit już tego nie ma, bo widać nie był na rękę Orange.
          Odpowiedz
  • komentarz
    UOKiK 18:45 22-03-2020
    Puk puk tu UOKiK.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Marta Krajewska 15:20 23-03-2020
    Przeanalizowaliśmy sygnały, jakie dostaliśmy od Was w związku z włączeniem promocyjnej usługi „Rozmowy, SMSy i MMSy bez limitu do wszystkich+pakiet GB” i utratą GB zgromadzonych w usłudze „Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich+pakiet GB”. Od rana pracujemy nad naprawieniem tej sytuacji. Wkrótce poinformujemy Was o rozwiązaniu. Przepraszamy za niedogodności.
    Odpowiedz
    • komentarz
      jarekt 15:37 23-03-2020
      W tekście jest błąd: [Aktualizacja 2 z dn. 21.03, godz. 15] jest z dzisiaj, 23.03, a nie 21.03. Miło, że jednak poszliście po rozum do głowy.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Marta Krajewska 19:09 23-03-2020
        poprawione
        Odpowiedz
  • komentarz
    Ireneusz 17:38 23-03-2020
    Moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Dane wróciły. Dziękuję.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Adam 19:15 23-03-2020
    Mi też zwrócili utracone gigabajty, Dzięki :-)
    Odpowiedz
  • komentarz
    emitelek 20:16 23-03-2020
    Czytając powyższe orange przyznał się do winy??? Ciekawe, czy oficjalnie się do tego odniosą i czy dadzą jakąś rekompensatę za stracone nerwy w tych i tak trudnych czasach...
    Odpowiedz
  • komentarz
    Anna 09:07 24-03-2020
    Moje dane nie wróciły. "Trzeba było patrzeć co sieć wysyła, a nie wracać potem z pretensją" - powiedział konsultant. Muszę kupić nowy pakiet za 25 zł i... mam to gdzieś - zmieniam sieć na T-Mo. Wysłane z numeru mamy, żeby nie było, że bot z konkurencji...
    Odpowiedz
    • komentarz
      wiespol 09:36 24-03-2020
      A więc to jest to "rozwiązanie" o którym pisała pani Martą w drugiej aktualizacji
      Odpowiedz
      • komentarz
        Marta Krajewska 14:46 24-03-2020
        Rozwiązanie zamieściłam w 3 aktualizacji: Wszystkim, którzy w wyniku skorzystania w promocji wiosennej utracili dotychczasową wersję usługi bez limitu i zgromadzone GB, przywróciliśmy posiadane GB oraz dodaliśmy 30 GB extra. Wszystkie GB są ważne przez rok, niezależnie od innych posiadanych usług. Jeszcze raz przepraszamy za brak precyzyjnej informacji o ograniczeniach promocji. Mamy nadzieję, że to wynagrodzi nasze niedopatrzenie.
        Odpowiedz
        • komentarz
          j23 21:10 24-03-2020
          Orange, to nie jest w porządku, że NAJPIERW schodzą ze stanu te gigabajty, które kończą się później (pakiet 10GB ważny do końca marca), a pakiet wiosenny, który kończy się jutro, pozostaje NIETKNIĘTY!!!! Ponieważ tu nie da się dodać obrazka, odsyłam do screena na Facebooku https://www.facebook.com/orangepolska/posts/3081181891901354?comment_id=3092029330816610 Ja nie domagam się dodatkowych prezentów w postaci 30GB, tylko zwrot tego, co było moje. A moje było 3GB z promocji wiosennej, które tkwiły na posterunku nienaruszone, bo system żarł z pakietu głównego - i moje było to, co w okresie promocji wiosennej od piątku do poniedziałku zeszło z pakietu głównego, zanim się zorientowałem, że Orange wali mnie w rogi. Swoje straty obliczam na około 10 GB (ale na dwóch kartach SIM, na których aktywowałem promocję). Szczegółowy wykaz jest do znalezienia w bilingu na moim koncie, jak będzie trzeba, co do megabajta podam, pytanie tylko: DO KOGO PISAĆ w tej sprawie? Imiennie proszę, bo żadne tam ogólne BOK mnie nie interesuje. Zawsze było tak, że BOK stosował odpowiedzialność zbiorową, "to nie ja, to kolega". Więc jeszcze raz - jest tu ktoś z Orange, kto ma jaja?
          Odpowiedz
  • komentarz
    mic.ko 13:21 24-03-2020
    Moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Utracone około 40GB wróciły razem z dodatkowymi 30GB, za to plus. Jednak cykliczną usługę miałem włączoną od wielu miesięcy a to oznaczało za każdy miesiąc odnawiania dodatkowy +1GB. Teraz pomimo tego że usługę cykliczną miałem opłaconą jeszcze niecały miesiąc w przód, nie została ona przywrócona. Wykupienie nowej wiąże się nie tylko ze stratą powiedzmy tych 15 czy 20zł które przepadły, to pikuś, ale w nowej usłudze cyklicznej jest mniej GB co zmusiłoby mnie do zmiany operatora, bo oferta staje się nieopłacalną. @Marta Krajewska, co w takiej sytuacji? czy w związku z tym całym zamieszaniem jest możliwość włączenia nowej usługi cyklicznej i zsumowania GB ze starej?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Adam 15:18 24-03-2020
    @Marta Krajewska a co z dotychczasowymi usługami ?
    Odpowiedz
  • komentarz
    michumichi 16:45 24-03-2020
    Miałem Orange Free konto z góry doładowane za 300 zł czyli 1 TB i nielimitowane rozmowy i smsy. Byłem w połowie okresu rozliczeniowego. Obecnie mój stan wynosi 0 minut i 0 smsów, a posiadałem nielimitowane. Czyli na obecną chwilę jestem około 140 zł w plecy. Orange nie uznało mojej reklamacji zasłaniając się SMSem o możliwości rezygnacji i zachęcając mnie do ponownego doładowania. Proszę o pomoc gdzie mogę skierować sprawę.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Adam 17:32 24-03-2020
      Do uke.gov.pl
      Odpowiedz
      • komentarz
        Adam 18:30 24-03-2020
        Dokładnie to należy wypełnić formularz na stronie urzędu: pue.uke.gov.pl/#/About Im więcej osób zgłosi się do Urzędu tym większa szansa, że Orange w końcu zajmie się właściwie tą sprawą. Póki co konsultanci na lini telefonicznej podają nieprawdziwe informacje, a na czacie z doradcą kombinują jak mogą, żeby nie oddawać ludziom ich starych pakietów. To nieprawdopodobne, żeby w tak prymitywny sposób utrudniać ludziom życie w takim czasie. #ZostańWdomu_bezNeta #Wiosnacudów_znikającePakiety
        Odpowiedz
        • komentarz
          Adam 19:33 24-03-2020
          https://pue.uke.gov.pl/#/ConsumerForm
          Odpowiedz
  • komentarz
    marco 10:33 25-03-2020
    Pani Marto a co z kumulacją GB , mają zaczynać wszystko od początku ? , to była wasza wina że w regulaminie nie pisaliście o konsekwencjach włączenia tej usługi. To że przywróciliście GB utracone i daliście 30 GB to jedno, inna bardzo ważna rzecz, to co z +1GB które niektórzy mieli już ponad rok i więcej.
    Odpowiedz

;

Oferta

Za mało internetu? Włącz dodatkowe 5GB! (1)

Marta Krajewska

19 marca 2020

Za mało internetu? Włącz dodatkowe 5GB!
1

Już dawno nie informowałam Was o zmianach w Orange na kartę. Co nie znaczy, że nic się nie dzieje. Od dzisiaj wprowadzamy zmieniony pakiet dodatkowy 5 GB dla użytkowników usług „bez limitu”.

Nowe rozwiązania dla usług bez limitu

Od dzisiaj użytkownicy popularnych usług bez limitu mogą dokupić dodatkowe 5 GB za 5 zł w każdym momencie korzystania z usługi. Dodatkowe gigabajty trafią do pakietu bazowego z usługi i będą ważne tak długo, jak sama usługa. Wszystko w jednym miejscu, z tą samą ważnością. Dodatkowy pakiet można kupić wielokrotnie w okresie ważności usługi bez limitu, także po wykorzystaniu pakietu bazowego.

Pakiet 5 GB za 5 zł dotyczy dowolnej wersji usług „Rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu do wszystkich+ pakiet GB” oraz „Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich+pakiet GB”

Jak włączyć pakiet 5 GB w usłudze bez limitu

Wystarczy wysłać SMS na numer usługi (*koszt jak za SMS w Orange).

Usługa Numer*
Treść SMS-a
Rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu do wszystkich+pakiet GB 630 PAKIET
Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich+pakiet GB 696 PAKIET

Ilość i ważność pozostałych środków można sprawdzić poprzez wysłanie SMS-a o treści ILE pod numer obsługowy aktywnej usługi (630 lub 696). Koszt jak za SMS w Orange.

Ważne: wykorzystanie pakietu bazowego z usługi bez limitu w okresie ważności usługi i brak aktywnych innych usług na internet skutkuje włączeniem ograniczenia prędkości transferu danych.

Szczegóły w regulaminach:

Udostępnij: Za mało internetu? Włącz dodatkowe 5GB!
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Samochód. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 15:01 19-03-2020
    Fajna opcja, brawo Orange. Trzeba tylko przestudiować jeszcze regulaminy.
    Odpowiedz

;

Obsługa i Relacje z Klientami

Darmowy Video Pass dla klientów Orange Flex (6)

Wojtek Jabczyński

18 marca 2020

Darmowy Video Pass dla klientów Orange Flex
6

Kilka dni temu zaproponowaliśmy klientom Orange (bez Flexa) darmowy pakiet 10 GB. Aktywowaliście go już kilkaset tysięcy razy. Cieszymy się, że się Wam spodobał. Wtedy obiecaliśmy, że pracujemy też nad czymś we Flexie. I gotowe.

Darmowy Video Pass na dwa tygodnie

Od dzisiaj dajemy klientom Orange Flex opcję włączenia Video Passa na 14 dni za 0 zł. Dzięki temu będziecie mogli nadrobić zaległości w oglądaniu seriali, czy urządzić sobie maraton filmowy. Zostańcie w domu i oglądajcie.

Jak aktywować?

Wchodzicie do aplikacji Orange Flex. W zakładce Video Pass znajdziecie opcję: 14 dni za 0 zł. Klikacie, zatwierdzacie wybór i korzystacie! Jeśli mieliście już wcześniej Video Pass o opcji 1, 7 lub 30 dni po prostu dodajcie opcję 14 za 0 zł i ważność Waszego pakietu zostanie wydłużona.

Przypominam, że Video Pass to nielimitowany transfer danych podczas korzystania z najpopularniejszych serwisów i aplikacji wideo. Obejmuje: Netflix, HBO GO, YouTube, vod.pl, Orange TV Go oraz WP Pilot.

Udostępnij: Darmowy Video Pass dla klientów Orange Flex
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Dom. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 18:01 18-03-2020
    Super. Czy jest w tym kraju inny operator, który tak dba o swoich klientów w tym trudnym okresie? Nie ma, jest tylko Orange.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Andy 12:29 24-03-2020
    Kod do Orange Flex na 50zł IWONA655Q
    Odpowiedz
  • komentarz
    Andy 12:30 24-03-2020
    Kod do Orange Flex na 50zł ANDRZEJQF7Y
    Odpowiedz
  • komentarz
    Fish 19:57 24-03-2020
    Czy mogę wykorzystać video pass streamując z telefonu na tv? Jakakolwiek opcja. Google cast. Screen mirroring. Tv połączone do wifi z telefonu. ???
    Odpowiedz
  • komentarz
    makuszek97 21:58 30-03-2020
    Załatw dla siebie pięć dych. To proste - wystarczy, że podasz kod BARTLOMIEJYGAN, aktywujesz swój plan i zostaniesz w Orange Flex ponad miesiąc. Dołącz i zgarnij darmowe 50 zł :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Romik 19:40 05-04-2020
    Kiedy będzie dostepny Amazon Prime Video w video pass.
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej