Dzisiaj zaczyna się astronomiczna wiosna. Z tej okazji w Orange na kartę przygotowaliśmy promocję: usługę „Nielimitowane Rozmowy, SMS-y i MMS-y+pakiet 3 GB” dostaniecie na 3 pierwsze wiosenne dni za 0 zł.
Aby skorzystać z promocji należy wysyłać bezpłatny SMS o treści WIOSNA pod numer 364. Numer abonenta musi mieć możliwość wykonywania połączeń wychodzących.
Włączenie usługi nastąpi automatycznie, a potwierdzenie przyjdzie SMS-em.
Promocja potrwa od 20 do 22 marca 2020 r. do godziny 23:59.
Szczegóły w regulaminie: Regulamin promocji „Pierwszy Dzień Wiosny”
[Aktualizacja 1 z dn. 21.03, godz. 20]: UWAGA: jeśli już korzystacie z usługi cyklicznej „Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich+pakiet GB”, to włączenie wersji darmowej spowoduje wyłączenie cyklicznej i utratę zgromadzonych GB. Zostaniecie o tym poinformowani SMS-em z pytaniem, czy na pewno chcecie to zrobić. Jeśli nie zdecydujecie się na to, należy odesłać SMS z rezygnacją z tej promocji.
[Aktualizacja 2 z dn. 23.03, godz. 15]: Przeanalizowaliśmy sygnały, jakie dostaliśmy od Was w związku z włączeniem promocyjnej usługi „Rozmowy, SMS i MMS bez limitu do wszystkich+pakiet GB” i utratą GB zgromadzonych w usłudze „Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich+pakiet GB”. Od rana pracujemy nad naprawieniem tej sytuacji. Wkrótce poinformujemy Was o rozwiązaniu. Przepraszamy za niedogodności.
[Aktualizacja 3 z dn. 24.03, godz. 14]: Wszystkim, którzy w wyniku skorzystania w promocji wiosennej utracili dotychczasową wersję usługi bez limitu i zgromadzone GB, przywróciliśmy posiadane GB oraz dodaliśmy 30 GB extra. Wszystkie GB są ważne przez rok, niezależnie od innych posiadanych usług. Jeszcze raz przepraszamy za brak precyzyjnej informacji o ograniczeniach promocji. Mamy nadzieję, że to wynagrodzi nasze niedopatrzenie.
Komentarze
-
WIOSNA w końcu oby prawdziwa ☺
-
Czy włączenie promocji nie powoduje wyłączenia innych usług? np. rozmowy i smsy+pakiet GB za 25 pln? lub internetowego pakietu elastycznego?
-
s, usługa darmowa, którą oferujemy to "Rozmowy, SMS i MMS bez limitu do wszystkich+pakiet GB” i działa ona tak samo jak wersja płatna. Jeśli masz już taką usługę cykliczną, to włączenie wersji darmowej spowoduje wyłączenie cyklicznej, o czym zostaniesz poinformowany SMS-em.
-
Szkoda że przy okazji "wiosennej promocji" Orange nic nie wspomina o tym w regulaminie!
-
-
-
No pięknie. Już wam się znowu tryb orżnąć włączył? Taki SMS przyszedł: "Uwaga! Wlaczenie uslugi Rozmowy, SMSy i MMSy bez limitu do wszystkich + pakiet GB spowoduje bezpowrotna utrate zgromadzonych w ramach tej uslugi xxxx GB. Jesli chcesz anulowac zlecenie odpisz REZ na ten SMS w przeciagu 15 min (koszt SMS w Orang)"
-
Chcą za wszelką cenę okraść klientów ze zgromadzonych GB! Dobrze, że chociaż łaskawie przysyłają SMS-a z ostrzeżeniem, ale z potwierdzeniem do 15 minut??? ŻENADA!!! :P
-
Jeśli to prawda, to średnio mi się podaoba już ta promocja.
-
-
-
Fajna promocja, trzeba skorzystać :)
-
Jeszcze ta kłamliwa informacja w niusie "Szczegóły w regulaminie:..." A w regulaminie żadnych szczegółów - ani słowa, że GB zostaną skasowane, i że anulowanie zamówienia jest możliwe tylko przez 15 minut. Co za chamstwo.
-
Usługa kasuje wszystkie uzbierane GB. Czy da się je odzyskać?
-
Kochane Orange byłem u was od zawsze, ale mam już dość, taka zagrywka jak teraz zrobiliście jest na poziomie kiepskiego oszusta więc odchodzę od was (idę do RÓŻOWYCH) narka
-
to idz
-
-
Skandal.
-
Przykro mi, że promocja wzbudziła niezadowolenie u części użytkowników. Mechanizmem zabezpieczającym przed utratą GB zgromadzonych w usłudze cyklicznej, jest SMS informujący o tym, że włączenie usługi darmowej spowoduje wyłączenie usługi cyklicznej i utratę GB. Dodałam także wyraźne info na początku tego postu z taką informacją. Przepraszam za zaistniałą sytuację. Na przyszłość zadbam o wyraźne informowanie Was o ograniczeniach w promocji.
-
Taka informacja (o utracie GB) powinna być w regulaminie promocji, a jej nie ma. Klient nie ma obowiązku czytania sms-ów, tym bardziej, gdy regulamin nic o takim sms-ie nie mówi. O odpowiadaniu na sms-a też milczy. Uczciwie by było, gdybyście ze względu na powyższe oddali wyzerowany internet. Przynajmniej tym, którzy nie odczytali zawczasu sms-a, utracili GB i którzy zgłaszają reklamację z tego powodu. Na pewno odpowiednie urzędy przyznałyby takim klientom rację.
-
Pani Marto! Chodzi o pakiet bez MMS-ów, bo tylko w nim jest kumulacja GB!!! Proszę o zwracanie uwagi na szczegóły, które... sami tworzycie...
-
Przykro to ci będzie, jak UOKiK, UKE zajmą się sprawą. O stratach wizerunkowych nie wspomnę.
-
O promocji dowiedziałem się nie tej strony. Przedstawiona została jako usługa. Nie sądziłem że usługa zmieni mi całkiem plan taryfowy.
-
dla mnie ta promocja i skasowanie uzbieranych GB zdecydowało o zmianie operatora w trybie pilnym
-
-
-
Koleżanko Marto z Orange, dodatkowe info o kasowaniu GB dodałaś dopiero przed chwilą, dzisiaj wieczorem, w sobotę 21 marca, pod naciskiem rozgoryczonych, bo okraxzionych z premedytacją i bezprawnie klientów, i może też pod naciskiem mediów (redakcje wysłały zapytania do rzecznika Orange co to za przekręt odwaliliście). Gdzie w regulaminie jest informacja o kasowaniu GB? Bo przecież tak chętnie napisałaś w niusie, że szczegóły są w regulaminie... Gdzie w materiałach i informacjach przekazanych mailem do mediów jest informacja o kasowaniu GB (wystarczy, że podasz np. "na początku maila", "w środkowej części maila", czy "na końcu maila")? Gdzie na blogu albo na stronach Orange była informacja o kasowaniu GB? Bardzo drogo Was będzie kosztować ta "promocja". Już ja się o to postaram. Uwielbiam takie nieudolne próby okraxania użytkowników. Szczególnie przez bogatych operatorów. Mogę się jednak powstrzymać, jeśli zadośćuczynicie wszystkim poszkodowanym w sposób automatyczny (bez robienia reklamacji) - zwrócicie skasowane GB i to w ilości 2-krotnie większej. Myślę, że 7 dni Wam wystarczy na podjęcie decyzji i zwrot GB. A mechanizmem zabezpieczającym to byłoby ale dodatkowe wymuszenie wysłania TAK w SMSie zwrotnym, po tym jak użytkownik zostanie poinformowany, że zostaną mu skasowane wszystkie GB, i czy się na to zgadza, np. w takiej formie: "UWAGA! Włączenie tej promocji spowoduje bezpowrotna skasowanie zgromadzonych XXX GB. Jeśli chcesz kontynuować zlecenie odpisz TAK na ten SMS." A nie takie goofno które zrobiliście. Pozdrawiam, TropicielCwaniaków.
-
Orange, to nie jest w porządku, że NAJPIERW schodzą ze stanu te gigabajty, które kończą się później (pakiet 10GB ważny do końca marca), a pakiet wiosenny, który kończy się jutro, pozostaje NIETKNIĘTY!!!! Ponieważ tu nie da się dodać obrazka, odsyłam do screena na Facebooku https://www.facebook.com/orangepolska/posts/3081181891901354?comment_id=3092029330816610
-
Jawne złodziejstwo ,wysłałam sms w nocy ,kiedy się zorientowałam o co chodzi, pisząc sms żeby to anulować to pakiet się aktywował w 14 minucie , i oczywiście ponad 20gb s wyparowało a zostałam z 3 na 3 dni wspaniale
-
o pierwsze: mechanizmem zabezpieczającym to byłoby ale dodatkowe wysłanie TAK w SMSie zwrotnym, po tym jak użytkownik zostanie poinformowany, że zostaną mu skasowane wszystkie GB, i czy się na to zgadza, np. w takiej formie: "UWAGA! Włączenie tej promocji spowoduje bezpowrotna skasowanie zgromadzonych XXX GB. Jeśli chcesz kontynuować zlecenie odpisz TAK na ten SMS." A nie takie coś co zrobiliście. Po drugie: dodatkowe info o kasowaniu GB dodaliście na wstępie niusa dopiero wczoraj wieczorem, w sobotę 21 marca, pod naciskiem rozgoryczonych klientów, którym przepadły wszystkie GB, za które regularnie płacili co tydzień czy co miesiąc.
-
Po trecie: gdzie w regulaminie jest informacja o kasowaniu GB? Bo przecież napisaliście w niusie, że szczegóły są w regulaminie... Gdzie w materiałach i informacjach przekazanych mailem do mediów była informacja o kasowaniu GB? Gdzie na blogu albo na stronach Orange była informacja o kasowaniu GB? I to wszystko pod przykrywką miłej darmowej promocji dla wszystkich z okazji nadejścia wiosny, aby uśpić czujność klientów. No bo co może się stać jeśli odbiorę prezent od operatora, zwłaszcza jeśli regulamin jest bardzo OK? To jest coś niebywałego.
-
Czuję się oszukany. SMSa Zauważyłem za późno, a w regulaminie nic nie było o tym mowy. Do kogo pisać: UKE, UOKiK? Chcę złożyć skargę, najlepiej przez Epuap.
-
Należy przypomnieć że w regulaminie Rozmowy SMSy i pakiet GB jest punkt w regulaminie który mówi 39. Niewykorzystane środki z pakietu GB przepadają wraz z upływem okresu ważności Usługi. Więc Orange w każdej chwili może wam zablokować kumulację. I w tym samym regulaminie nie ma nic wspomniane o tym że niewykorzystane GB przechodzą na kolejne okresy. W wersji opartej na nowych zasadach jest tez to napisane.
-
Ale w starej wersji GB przechodzą, więc nie wiem w czym problem :/
-
To jest Bug który Orange Utrzymuje z Dobrej woli i być może pewnie o tym wiedzą
-
Jaki znowu bug ???, nie opowiadaj takich bajek, kumulacja GB to coś co jest zgodne z regulaminem tamtej starej taryfy, i tak długo jak masz cały czas włączony nolimit (cykliczny pakiet). Obecny pakiet nolimit już tego nie ma, bo widać nie był na rękę Orange.
-
-
-
-
Puk puk tu UOKiK.
-
Przeanalizowaliśmy sygnały, jakie dostaliśmy od Was w związku z włączeniem promocyjnej usługi „Rozmowy, SMSy i MMSy bez limitu do wszystkich+pakiet GB” i utratą GB zgromadzonych w usłudze „Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich+pakiet GB”. Od rana pracujemy nad naprawieniem tej sytuacji. Wkrótce poinformujemy Was o rozwiązaniu. Przepraszamy za niedogodności.
-
W tekście jest błąd: [Aktualizacja 2 z dn. 21.03, godz. 15] jest z dzisiaj, 23.03, a nie 21.03. Miło, że jednak poszliście po rozum do głowy.
-
poprawione
-
-
-
Moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Dane wróciły. Dziękuję.
-
Mi też zwrócili utracone gigabajty, Dzięki :-)
-
Czytając powyższe orange przyznał się do winy??? Ciekawe, czy oficjalnie się do tego odniosą i czy dadzą jakąś rekompensatę za stracone nerwy w tych i tak trudnych czasach...
-
Moje dane nie wróciły. "Trzeba było patrzeć co sieć wysyła, a nie wracać potem z pretensją" - powiedział konsultant. Muszę kupić nowy pakiet za 25 zł i... mam to gdzieś - zmieniam sieć na T-Mo. Wysłane z numeru mamy, żeby nie było, że bot z konkurencji...
-
A więc to jest to "rozwiązanie" o którym pisała pani Martą w drugiej aktualizacji
-
Rozwiązanie zamieściłam w 3 aktualizacji: Wszystkim, którzy w wyniku skorzystania w promocji wiosennej utracili dotychczasową wersję usługi bez limitu i zgromadzone GB, przywróciliśmy posiadane GB oraz dodaliśmy 30 GB extra. Wszystkie GB są ważne przez rok, niezależnie od innych posiadanych usług. Jeszcze raz przepraszamy za brak precyzyjnej informacji o ograniczeniach promocji. Mamy nadzieję, że to wynagrodzi nasze niedopatrzenie.
-
Orange, to nie jest w porządku, że NAJPIERW schodzą ze stanu te gigabajty, które kończą się później (pakiet 10GB ważny do końca marca), a pakiet wiosenny, który kończy się jutro, pozostaje NIETKNIĘTY!!!! Ponieważ tu nie da się dodać obrazka, odsyłam do screena na Facebooku https://www.facebook.com/orangepolska/posts/3081181891901354?comment_id=3092029330816610 Ja nie domagam się dodatkowych prezentów w postaci 30GB, tylko zwrot tego, co było moje. A moje było 3GB z promocji wiosennej, które tkwiły na posterunku nienaruszone, bo system żarł z pakietu głównego - i moje było to, co w okresie promocji wiosennej od piątku do poniedziałku zeszło z pakietu głównego, zanim się zorientowałem, że Orange wali mnie w rogi. Swoje straty obliczam na około 10 GB (ale na dwóch kartach SIM, na których aktywowałem promocję). Szczegółowy wykaz jest do znalezienia w bilingu na moim koncie, jak będzie trzeba, co do megabajta podam, pytanie tylko: DO KOGO PISAĆ w tej sprawie? Imiennie proszę, bo żadne tam ogólne BOK mnie nie interesuje. Zawsze było tak, że BOK stosował odpowiedzialność zbiorową, "to nie ja, to kolega". Więc jeszcze raz - jest tu ktoś z Orange, kto ma jaja?
-
-
-
-
Moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Utracone około 40GB wróciły razem z dodatkowymi 30GB, za to plus. Jednak cykliczną usługę miałem włączoną od wielu miesięcy a to oznaczało za każdy miesiąc odnawiania dodatkowy +1GB. Teraz pomimo tego że usługę cykliczną miałem opłaconą jeszcze niecały miesiąc w przód, nie została ona przywrócona. Wykupienie nowej wiąże się nie tylko ze stratą powiedzmy tych 15 czy 20zł które przepadły, to pikuś, ale w nowej usłudze cyklicznej jest mniej GB co zmusiłoby mnie do zmiany operatora, bo oferta staje się nieopłacalną. @Marta Krajewska, co w takiej sytuacji? czy w związku z tym całym zamieszaniem jest możliwość włączenia nowej usługi cyklicznej i zsumowania GB ze starej?
-
@Marta Krajewska a co z dotychczasowymi usługami ?
-
Miałem Orange Free konto z góry doładowane za 300 zł czyli 1 TB i nielimitowane rozmowy i smsy. Byłem w połowie okresu rozliczeniowego. Obecnie mój stan wynosi 0 minut i 0 smsów, a posiadałem nielimitowane. Czyli na obecną chwilę jestem około 140 zł w plecy. Orange nie uznało mojej reklamacji zasłaniając się SMSem o możliwości rezygnacji i zachęcając mnie do ponownego doładowania. Proszę o pomoc gdzie mogę skierować sprawę.
-
Do uke.gov.pl
-
Dokładnie to należy wypełnić formularz na stronie urzędu: pue.uke.gov.pl/#/About Im więcej osób zgłosi się do Urzędu tym większa szansa, że Orange w końcu zajmie się właściwie tą sprawą. Póki co konsultanci na lini telefonicznej podają nieprawdziwe informacje, a na czacie z doradcą kombinują jak mogą, żeby nie oddawać ludziom ich starych pakietów. To nieprawdopodobne, żeby w tak prymitywny sposób utrudniać ludziom życie w takim czasie. #ZostańWdomu_bezNeta #Wiosnacudów_znikającePakiety
-
https://pue.uke.gov.pl/#/ConsumerForm
-
-
-
-
Pani Marto a co z kumulacją GB , mają zaczynać wszystko od początku ? , to była wasza wina że w regulaminie nie pisaliście o konsekwencjach włączenia tej usługi. To że przywróciliście GB utracone i daliście 30 GB to jedno, inna bardzo ważna rzecz, to co z +1GB które niektórzy mieli już ponad rok i więcej.