Odpowiedzialny biznes

Podsumowanie roku w CSR.

Monika Kulik Monika Kulik
12 stycznia 2012
Podsumowanie roku w CSR.

Skoro już o podsumowaniach roku mowa, ja też coś chciałam dodać, ale oczywiście w temacie CSR.

Jak mieliście okazję się przekonać - wiele udało się zrobić w tym roku. Myślę, że najlepszym podsumowaniem jest nasz raport CSR  - przegląd 4 lat CSRu w Grupie TP. Zobaczcie filmowy przegląd naszych działań.

 

Mam nadzieję, że zdołałam Was przekonać, że CSR to nie filantropia, ani PR – ale konkretne działania biznesowe w odpowiedzi na wyzwania społeczne i problemy. Co zrobić, żeby dzieci korzystające z naszych usług były bezpieczne, jak sprawić, aby nowe technologie były bardziej przyjazne dla starszych, co zrobić, aby zmniejszyć zanieczyszczenie środowiska, ograniczyć zużycie energii i surowców, jak być dobrym pracodawcą, jak wspierać lokalne społeczności - to tylko niektóre z pytań, na które poprzez CSR staramy się odpowiadać.

A może Wy podsuniecie nam jakieś ciekawe tematy społeczne, etyczne, ekologiczne bezpośrednio związane z naszą działalnością biznesową? Dla najlepszych- nagrody.


Bezpieczeństwo

Po „polszczyźnie” ich poznacie – znów phishing na @neostrada.pl

Michał Rosiak Michał Rosiak
12 stycznia 2012
Po „polszczyźnie” ich poznacie – znów phishing na @neostrada.pl

Okazuje się, że nowy rok zaczynamy starymi problemami... Dziś krótko i chyba trochę śmiesznie. Okazuje się bowiem, że niektórzy cyber-przestępcy są do bólu uparci i wciąż wierzą, że są ludzie, którzy łapią się na maksymalnie naiwny phishing. W ostatnich dniach do TP CERT trafiło kilka zgłoszeń o identycznych próbach wyłudzenia loginu i hasła do Neostrady. Maile były wysyłane do użytkowników w domenie neostrada.pl, a ich polszczyzna nie tylko - łagodnie mówiąc - pozostawiała wiele do życzenia, ale w kilku miejscach była po prostu wymieszana z językiem angielskim. Głęboko wierzę w to, że po półtorarocznym przypominaniu, że nie tylko Telekomunikacja Polska S.A., ale w ogóle żadna szanująca się firma nie wymaga wysyłania im mailem hasła (!), liczba osób, które złapią się na coś takiego, mieści się w granicach błędu statystycznego. Tym niemniej miejcie oczy i umysły otwarte i uczulcie na to raz jeszcze mniej skomputeryzowanych bliskich. I pamiętajcie, że fakt stwierdzenia phishingu akurat na @neostrada.pl nie oznacza, że przestępcy nie próbują też swoich sił gdzieś indziej! (tutaj zobaczycie screenshot opisywanego maila w wyższej rozdzielczości)

https://www.blog.tp.pl/old2/technologiczny/resource/phishing_0112.JPG


Odpowiedzialny biznes

Nagrody za prognozy

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
11 stycznia 2012
Nagrody za prognozy

Czas na rozstrzygnięcie szybkiego konkursu z poniedziałku. Torba z gadżetami jedzie do Ziemowego #4. Jak dla mnie zrobiłeś ciekawą selekcję wydarzeń, które mają odpowiednią wagę, by stać się wydarzeniami roku. Wygląda to realistycznie. Spodobała mi się też propozycja Krzysztofa #19, chociaż niekiedy mocno wchodziła w techniczne szczegóły. Dla Ciebie również mam nagrodę. Wszystkim dziękuję za wspólna zabawę, a laureatów tradycyjnie proszę o kontakt e-mailowy.

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.