Odpowiedzialny biznes

Polska – Francja: konkurs

Marek Wajda Marek Wajda
01 czerwca 2011
Polska – Francja: konkurs

Już 9 czerwca w Warszawie odbędzie się mecz Polska – Francja. Wierzę, że podobnie jak w dotychczasowych meczach obu drużyn emocji nie zabraknie. Mi oczywiście najbardziej utkwił w pamięci mecz z Mistrzostw Świata w Hiszpanii w 1982 r, (a zwłaszcza cudowny strzał z wolnego Kupcewicza) kiedy to wygraliśmy 3:2 i zdobyliśmy III miejsce.

Generalnie mamy szczęście do meczów z Francją. Na 16. do tej pory rozegranych wygraliśmy 7 razy, 5 razy zremisowaliśmy a tylko 4 przegraliśmy.

Ostatni raz graliśmy z Francją … no właśnie ; ) O tym w naszym konkursie. Odpowiedz na 3 proste pytania i zobacz na żywo na ten mecz! Nagrodzimy cztery pierwsze osoby, które w komentarzu podadzą prawidłowe odpowiedzi.

1. Kiedy ostatni raz graliśmy z Francją i jaki był wynik?

2. Kto jest największym udziałowcem TP i ile ma procent akcji?

3. Ile razy drużyna Francji zdobyła Mistrzostwo Świata i Europy?

Warunkiem jest również przesłanie na mój mail (marek.wajda@telekomunikacja.pl) pełnego imienia i nazwiska oraz numeru PESEL (zgodnie z wymogami PZPN).

Rozstrzygnięcie po godz. 15. Powodzenia!


Oferta

Szybka promocja na Dzień Dziecka

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
01 czerwca 2011
Szybka promocja na Dzień Dziecka

Wiadomość dla łowców szybkich bonusów. Z okazji Dnia Dziecka odpaliliśmy jednodniową promocję na www.doladowania.orange.pl Każdy w Was, kto dzisiaj do północy doładuje konto za 40 zł dostanie 40 proc. ekstra z ważnością 14 dni.

dzień dziecka


Bezpieczeństwo

Plaga nadużyć

Monika Kulik Monika Kulik
31 maja 2011
Plaga nadużyć

Niedawno pisałam o spotkaniu z przedstawicielami organizacji konsumenckich w Warszawie. Potem uczestniczyłam w takich spotkaniach w Poznaniu, Krakowie, Gdańsku, Olsztynie i Katowicach. Wszędzie najwięcej emocji i dyskusji budziła zmiana operatora telekomunikacyjnego. Okazuje się, że jest tu wiele nadużyć, a rzecznicy konsumentów są zasypywani skargami klientów. Pisały też o tym media.

Ludzie zgłaszają podrabianie dokumentów i fałszowanie podpisów na umowach/zamówieniach (51%), wprowadzanie w błąd (44%) oraz najpopularniejsze oszustwo - podawanie się za pracownika TP lub powoływanie się na współpracę z nami. By "złowić klienta" handlowcy mówią też o zmianie przepisów prawa telekomunikacyjnego w UE czy zmianie wzorów umów.

Ilość takich historii ciągle rośnie. Jak się dowiedziałam przez dwa miesiące 2011 roku zgłoszeń było tyle, co w całym 2009 roku! Blisko połowa z nich trafiła do prokuratury. Dlatego teraz dzwonimy do klientów by poinformować, że wpłynęło od innej firmy zamówienie na zmianę operatora i nastąpi rozwiązanie umowy z nami. Mówimy też konsekwencjach – np. terminie przeniesienia usług do operatora czy konieczności rozliczenia się ze sprzętu.

W 2010 roku aż 20% osób, do których dzwoniliśmy zaprzeczyło, że podpisali takie zlecenie A jeśli chcecie wiedzieć jakie zasady obowiązują przy zmianie telekomu czy zgłosić nadużycie zadzwońcie na infolinię 800 500 005.

Scroll to Top