Film

Ponad 100 tys. widzów na Orange Kino Letnie 2016 (0)

Kasia Barys

1 września 2016

Ponad 100 tys. widzów na Orange Kino Letnie 2016
0

Kocham kino, a kino w plenerze szczególnie. Świetnie, że kultura w postaci najlepszych filmów kina polskiego, francuskiego czy amerykańskiego „schodzi” do ludzi i jest tam, gdzie ci ludzie spędzają wakacje: nad morzem, nad jeziorem czy w górach. I to za darmo. Takie jest Orange Kino Letnie. Kolejna jego edycja już za nami. Najłatwiej podsumować ją kilkoma liczbami.

bb7a83a7a83b7d57f86330a2ca8d9ad23a6

3 popularne polskie kurorty, 62 dni wakacji, 141 pokazów filmowych, blisko 300 godzin filmowych emocji, ponad 100 000 widzów. A do tego wyjątkowe spotkania z gwiazdami polskiego kina, kulinarne warsztaty i mnóstwo, mnóstwo pozytywnych emocji.

 

 

Udostępnij: Ponad 100 tys. widzów na Orange Kino Letnie 2016
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Flaga. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Bezpieczeństwo

Nie odzwania? Nie odpisuje na sms!? (0)

Kasia Barys

31 sierpnia 2016

Nie odzwania? Nie odpisuje na sms!?
0

Nie ma nic ważniejszego niż bezpieczeństwo dzieci. Usługa „Gdzie Jest Dziecko” idealnie odpowiada na potrzeby tych rodziców, dla których to jest najistotniejsze.  Dzieci wracają do szkół, mają zajęcia pozalekcyjne, planują wspólną zabawę z rówieśnikami. Dobrze wiedzieć gdzie są i spać spokojnie. Pewnie niektórzy z Was znają ten scenariusz kiedy dziecko nie dzwoni lub nie odpisuje na sms. A ty się biedny martwisz i denerwujesz. Teraz można zlokalizować wybraną osobę na mapie za pomocą aplikacji mobilnej, sms lub konta www. A lokalizacja jest dyskretna, bo osoba, którą chcemy otoczyć troską zgodę na namierzanie wyraża tylko za pierwszym razem. Zbuntowany nastolatek nie będzie czuł się z tym źle.
Usługa umożliwia zlokalizowanie miejsca przebywania dziecka oraz m.in. uzyskania powiadomienia od dziecka o niebezpieczeństwie. Wtedy możesz szybko zareagować.  Wystarczy aktywować usługę wysyłając bezpłatnego smsa o treści START pod numer telefonu 60504. Przez pierwsze 14 dni korzystanie z usługi jest bezpłatne. Po tym okresie koszt wynosi 6,15 zł brutto za 7 dni.

fdffc85780179ecb3a9157fdd5a589f0828

Więcej informacji pod adresem http://orange.gdziejestdziecko.pl/

fe6c549ee74f5a0a7d83aa00346fd3f2531

Udostępnij: Nie odzwania? Nie odpisuje na sms!?
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Klucz. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Innowacje

Pokemony odchodzą, ale ten startup wie, jak wykorzystać mechanizm gry (0)

Marta Cieślak-Krajewska

30 sierpnia 2016

Pokemony odchodzą, ale ten startup wie, jak wykorzystać mechanizm gry
0

Kończą się wakacje, a wraz z nimi spada zainteresowanie Pokemon GO. Jednak wirtualna rzeczywistość wykorzystana w grze zdaje się dopiero nabierać rozpędu. Współpracujący z nami startup, laureat Orange Fab, Wise Stories (odcinek z ich udziałem możecie zobaczyć poniżej), już wkrótce wystartuje z nowym pomysłem.

Pomysł mi przyszedł do głowy, kiedy sama grałam w Pokemony. Próbowałam jednego złapać z balkonu i wtedy przyszło olśnienie – mówiła parę dni temu w rozmowie z INN:Poland Bettina Zawłocka. – Idąc tym śladem w Wise Stories, zamiast pokemonów dzieci będą łapać owoce i warzywa.

Gra ma nauczyć dzieci, ile kalorii i jakie wartości odżywcze mają produkty.

Z naszych badań focusowych wynika, że żywienie dzieci jest jednym z ważniejszych tematów dla rodziców.  Nie zawsze są oni w stanie dopilnować, jaki rodzaj przekąsek dziecko wybiera w szkole czy na spotkaniach z kolegami – mówi pomysłodawczyni.

– Jednym z celów rozgrywki jest osiągnięcie zrównoważonego bilansu między ilością energii z upolowanych w aplikacji produktów, a zapotrzebowaniem energetycznym bohatera – potwierdza Bettina.

Mózg dziecka jest bardzo chłonny i to co przekażemy mu w trakcie dzieciństwa będzie miało swoje odzwierciedlenie w życiu dorosłym.  To oznacza, że zamiast powtarzać juniorowi, jak niezdrowe są chipsy i żmudnie wyliczać, ile kalorii pochłania w lodach, możemy pozytywnie zaprogramować je na jarmuż, seler i marchewkę 🙂

Aplikacja nie ma jeszcze nazwy, ale autorzy są otwarci na pomysły. Jak nazwalibyście spożywcze Pokemon GO? 🙂 Dla najlepszego pomysłu mam gadżety z programu Orange Fab. Na odpowiedzi czekam do jutra (31.08), do końca dnia. Nagrodzonych poznamy w czwartek (1.09).

Przypominam, że do 15 września br. można zgłaszać pomysły w kampanii Orange Fab non stop Customer Journey/Wirtualna Rzeczywistość, a już w październiku startujemy z nową edycją Orange Fab.

Udostępnij: Pokemony odchodzą, ale ten startup wie, jak wykorzystać mechanizm gry
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Klucz. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej