Rozrywka

Ponad pół miliona środowiczów z Orange

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
03 listopada 2009
Ponad pół miliona środowiczów z Orange

Od końca kwietnia prowadzimy akcję „Środy z Orange”. Pomyślałem, że po pół roku przyszedł czas na pierwsze podsumowanie i pochwalenie się wspólnym sukcesem. W ramach akcji kina odwiedziło ponad 550 tys. osób. Szacujemy, że do końca roku będzie 760 tys. Filmem, który cieszył się u Was największą popularnością były „Anioły i Demony”. W pierwszą środę po premierze obejrzało go 16 tys. uczestników akcji, a łącznie 36,5 tys. Na drugim miejscu była „Epoka lodowcowa 3: Era Dinozaurów”, trzecim - „Galerianki”. Najliczniej odwiedzaliście Cinema City w warszawskiej Arkadii i katowickim CH Silesia, a najczęsciej wybieraliście seanse o godz. 20.30 i 20.00. Sukces akcji spowodował, że kilka razy zabrakło kodów, gdyż chętnych na megapremiery było po prostu za dużo. W wakacje mnie również to spotkało. Teraz nie ma żadnych kłopotów. Jutro środa, dlatego przy okazji przypomnę prosty mechanizm akcji. Wystarczy wysłać SMS o treści FILM pod numer 241 i kod otrzymany w zwrotnym SMS-ie pokazać w kasie kina Cinema City. W cenie jednego biletu dostaniecie dwa. Zanim rozpocznie się seans zobaczycie taki spot.


Oferta

Hit Dnia i Tygodnia – reaktywacja w OPOP

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
31 października 2009
Hit Dnia i Tygodnia – reaktywacja w OPOP

Od poniedziałku w Orange POP wprowadzamy pakiety Hit Dnia i Hit Tygodnia, które świetnie sprawdzają się, jeśli chcemy w wybranym dniu dłużej z kimś pogadać i mniej za to zapłacić. Dodatkowa zaleta to wymienność minut na SMS-y. Pakiet można aktywować wysyłając SMS-a pod numer 701 wpisując w treści bez polskich znaków dowolny dzień tygodnia, w którym ma być aktywny np. SOBOTA. Opłata, jak za zwykłego SMS-a. Można też aktywować przez *500 i *100.

hit1.gif

Hit Tygodnia działa podobnie, ale jest automatycznie odnawiany w wybranym przez klienta dniu. Jeśli skorzystamy z pakietu przez trzy kolejne tygodnie, to w czwartym usługa jest za darmo. Aktywacja jest taka sama, tylko SMS-a z wybranym dniem tygodnia trzeba wysłać na numer 702. Hit Dnia i Tygodnia nie wykluczają się z innymi pakietami i usługami w OPOP, a minuty i SMS-y są wykorzystywane zawsze w pierwszej kolejności. Pakiety można wykorzystać tylko do Orange i na numery stacjonarne.

 

 


Oferta

Obniżamy F2M, konkurencja niekoniecznie

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
29 października 2009
Obniżamy F2M, konkurencja niekoniecznie

Od początku listopada, po raz drugi w tym roku, TP obniży ceny połączeń na komórki z 40 do 32 gr za minutę. Można powiedzieć, że będzie tanio jak w prepaidach, bo do telekomunikacyjnej liczby roku zabraknie tylko trzech groszy. Spadek cen dotyczy klientów biznesowych i indywidualnych. Dla porównania ceny F2M u naszej konkurencji wynoszą od 56 do nawet 90 gr. Oznacza to, że dalej obficie konsumują zysk wynikający ze spadków MTR. Dlaczego? Moim zdaniem to efekt czystej, biznesowej kalkulacji. Po pierwsze konkurenci nie mają zobowiązań regulacyjnych, więc nikt ich nie popędza. Po drugie obniżki cen nie wpływają znacząco na zwiększenie ruchu, co w połączeniu z faktem, że duża część klientów w ogóle nie orientuje się ile kosztują połączenia F2M, pozwala nie reagować obniżkami a la TP. Ciekawe, jak długo będzie się to udawało? Przy okazji zachęcam do przeczytania wywiadu na temat rynku F2M z szefem naszej oferty stacjonarnej Pawłem Paplińskim. Oczywiście nie mogę też zapomnieć dodać z gwiazdką, że stawka F2M do Play i Cyfrowego Polsatu będzie wyższa i wszyscy wiedzą dlaczego.

Scroll to Top