;

Oferta

POPulacja.pl i wyniki konkursu piłkarskiego (0)

Wojtek Jabczyński

28 sierpnia 2009

POPulacja.pl i wyniki konkursu piłkarskiego
0
Synchronizacja książki adresowej telefonu z kontem użytkownika (kopiowanie kontaktów), możliwość mikroblogowania, zakładanie otwartych i zamkniętych klanów, bezpłatna lokalizacja użytkowników, którzy wyrażą na to zgodę, odszukiwanie za pomocą funkcji MindConnect osób podobnych mentalnie to fajne funkcjonalności, które znajdziecie na portalu społecznościowym populacja.pl, który uruchomiliśmy z myślą o użytkownikach Orange POP. Dostaniecie tam specjalne oferty cenowe niedostępne poza kanałem internetowym,darmowy dostęp do portalu w telefonie – wersja WAP, dodawanie wpisów do mikrobloga przez SMS-a, MMS-a już za 1 grosz, a także pakiety 100 darmowych wap-pushy do wszystkich w Orange i 100 darmowych lokalizacji. Zachęcam, zajrzyjcie na http://www.populacja.pl/ i zarejestrujcie się. A teraz z innej beczki. Minęło piątkowe popołudnie, dlatego czas rozstrzygnąć konkurs wiedzy piłkarskiej. Rywalizacja była super zacięta, a wiedza rewelacyjna. Najlepsi okazali się MateoSS i djf po 40 poprawnych odpowiedzi. W nagrodę dostają bilety na mecz Polska – Irlandia w Chorzowie 5 września. Koszulki reprezentacyjne trafią do Michaela (32) i krzys3 (26), a piłki do Patryjoty (21) i kleksa (8). W jaki sposób dostaniecie nagrody, napiszę Wam e-mailem. W przyszłą sobotę mocno kibicujemy. Mój typ – wygramy 3:1.
Udostępnij: POPulacja.pl i wyniki konkursu piłkarskiego
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Flaga. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Innowacje

Rezygnujemy z udziału w przetargu (0)

Wojtek Jabczyński

28 sierpnia 2009

Rezygnujemy z udziału w przetargu
0
Do dziś można składać oferty w przetargu ogłoszonym przez UKE na pasmo o częstotliwości 2,6 GHz przeznaczone dla mobilnej sieci szerokopasmowej. Zwycięzca będzie musiał jego część przeznaczyć na bezpłatny dostęp do Internetu. Pomysł od początku był nowatorsko-kontrowersyjny, bo w życiu, a zwłaszcza w biznesie nic i nigdy nie ma za darmo. Cenna częstotliwość jednak kusiła, dlatego przymierzyliśmy się do tego pomysłu. Pierwszą dużą rafą okazała się technologia TDD (Time Division Duplex – dupleksowy podział czasowy), którą trzeba zastosować, aby pasmo „podzielić” zgodnie z wytycznymi UKE. Niestety, jak mnie poinformowali spece od techniki, z tą techologią niewiele da się zrobić, a zdecydowanie lepsza FDD (Frequency Division Duplexing – dupleksowy podział częstotliwości) nie wchodzi w grę. Jak dołożyliśmy do tego inne warunki przetargu m.in. pokrycie i harmonogram, to biznes w żaden sposób nie chciał się dopiąć, dlatego PTK Centertel ostatecznie do przetargu nie przystąpi. Wątpię też, aby inni znaczący operatorzy zdecydowali się na udział w tym przedsięwzięciu. Za duże ryzyko.
Udostępnij: Rezygnujemy z udziału w przetargu
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Gwiazda. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Innowacje

Konkurencja podąża za Orange (0)

Wojtek Jabczyński

26 sierpnia 2009

Konkurencja podąża za Orange
0
Wczoraj potwierdziły się doniesienia o kupieniu przez Polkomtel spółki Nordisk, której najważniejszym srebrem rodowym jest częstotliwość, czyli towar mocno w Polsce poszukiwany i reglamentowany. Na tym paśmie można uruchomić dostęp do Internetu w technologii CDMA, co zresztą Plus już zadeklarował i zamierza wkrótce wejść z radiowym netem na tereny tzw. słabo zurbanizowane. Moim zdaniem to niezły pomysł, zwłaszcza, że szlak już dobrze przetarty przez Orange. Od prawie roku nasze CDMA hula po Polsce, a klientów szybko przybywa. W zasięgu jest już 70 proc. powierzchni kraju, a do końca 2009 będzie ponad 90 proc. W połączeniu z siecią 3G, daje to Orange najlepszy zasięg szybkiego, mobilnego netu w kraju. Plus nie chce być gorszy i aby dalej móc chwalić się, co najmniej podobnym zasięgiem jak my, musi trochę podgonić. Taka rywalizacja jest bardzo dobra, bo korzystają na tym wszyscy klienci. Tym bardziej, że chodzi o mieszkańców wsi i miasteczek, gdzie dostęp do Internetu bywa towarem równie deficytowym, jak częstotliwość, po której jest dostarczany.
Udostępnij: Konkurencja podąża za Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Samochód. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej