;

Innowacje

Porozumienie 2.0, czyli czas na światłowody (0)

Wojtek Jabczyński

20 kwietnia 2011

Porozumienie 2.0, czyli czas na światłowody
0

Powoli z zaciszy gabinetów prezesów TP i UKE wychodzą na światło dzienne kolejne informacje o tzw. Porozumieniu 2.0, które ma dotyczyć budowy tak oczekiwanych łączy światłowodowych. Napisały o tym branżowe portale telepolis.pl i rpkom.pl. Wspominała Gazeta Wyborcza. Rzeczywiście rozmawiamy z regulatorem na ten temat, bo naszym marzeniem jest koniec budowania łączy miedzianych i inwestowanie tylko w światłowody. Tylko taka sieć pozwoli klientom na korzystanie z najnowocześniejszych usług. Nie pracujemy nad dealem z UKE, podobnym do tego podpisanego w 2009. Toczą się normalne rozmowy, jak między regulatorem i firmą regulowaną. Ich skutkiem może być seria decyzji UKE, które będą konsultowane z rynkiem, o czym wpominał dziś prezes Maciej Witucki na Forum Szerokopasmowym. Dlatego, tak naprawdę dokument pt. Porozumienie 2.0 może w ogóle nigdy nie powstać, w kształcie jaki znamy sprzed 1,5 roku. Mamy nadzieję, że determinacja z jaką podchodzą do światłowodów obie strony zaowocuje wkrótce konkretnymi decyzjami. Oczywiście UKE chciałoby spektakularnych deklaracji o milionach linii, ale to poważna decyzja biznesowa i wymaga rozwagi. Chociaż de facto i tak o wszystkim decydują „popychający” nas do nich klienci, a nie prezesi telekomów czy nadzorujących ich urzędów. Dlatego nie ma co liczyć na fantastycznie brzmiące w mediach słowa o wielomiliardowych inwestycjach. Światłowody będziemy budować do konkretnych klientów, a nie w miejscach, gdzie nie ma na nie wystarczającego popytu.

Udostępnij: Porozumienie 2.0, czyli czas na światłowody
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Cup. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Urządzenia

Pierwszy smartphone w Zetafonie (0)

Wojtek Jabczyński

20 kwietnia 2011

Pierwszy smartphone w Zetafonie
0

Przegapiłem wejście Orange San Francisco do oferty Zetafon i koniecznie chcę to nadrobić. Dlaczego? To proste, mamy pierwszego i pewnie nie ostatniego smartphone`a w Zetafonie, który dotychczas kojarzył się raczej z modelami z niższej półki. Za więcej niż przyzwoitą cenę (29 zł w sklepie internetowym i telesprzedaży) dostajecie naprawdę niezły telefon. Żeby nie było, że zachwalam, co swoje zacytuję portal GSMonline, który w podsumowaniu jego testów napisał, że „San Francisco to na pewno dowód, że smartfon z dobrym systemem i doskonałym ekranem nie musi być drogi.” Pełny test telefonu znajdziecie tutaj.

san-francisco.gif

Udostępnij: Pierwszy smartphone w Zetafonie
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Star. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Reklama

Reklamy nagrodzone – konkurs (0)

Marek Wajda

20 kwietnia 2011

Reklamy nagrodzone – konkurs
0

Serce i Rozum nie tylko zdobyły miłość i umysły klientów, cykl reklam został doceniony na wczorajszej gali Polskiego Konkursu Reklamy. Sukces jest tym większy, że do konkursu zgłoszono 669 prac, a oceniane były przez 110 osobowe jury. Nagrodzono nie tylko całą kampanię, ale reklamy zdobywały także uznanie w poszczególnych kategoriach. W marketingu viralowym Serce i Rozum zdobyli srebro za Pieprz i Sól (a także brązowy medal za film internetowy) jak i złoto za parodię „Kaszpirowskiego” (który chyba tego nie wytrzymał i już nie reklamuje konkurencji :).

Także reklamy Orange zdobyły kilka nagród. W Krainie Rozmów Orange Na Kartę zdobyło brązowe medale za grafikę ruchomą i kampanię, a reklamy z tego cyklu Wyspa i Rakieta zostały docenione w kategorii reklamy filmowej.

 

Telekomunikacja Polska zdobyła główną nagrodę i została również ogłoszona Reklamodawcą Roku, czyli firmą szukającą innowacyjnych rozwiązań, pozwalającą na fantazję i kreatywność. Gratulujemy również innym nagrodzonym!

Jak myślicie, co powiedziało Serce Rozumowi na wieść o tylu medalach? Autorzy dwóch najciekawszych odpowiedzi zostaną nagrodzeni maskotką.

Udostępnij: Reklamy nagrodzone – konkurs
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Star. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej