Oferta

Poszukiwane krótkie formy pisane

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
23 kwietnia 2010
Poszukiwane krótkie formy pisane

Proponuję szybką zabawę weekendową w wymyślaniu krótkich wierszyków, sloganów i innych form dowolnych, w których zawarte będą nazwy nowych taryf abonamentowych: Pelikan, Delfin i Pantera. Możecie uwolnić wyobraźnię i spróbować się nawet żartami niekoniecznie w stylu "Przychodzi Delfin, Pelikan i Pantera do lekarza …" Tradycyjnie na propozycje czekam do południa w niedzielę. Każdy uczestnik zabawy ma jedną próbę. Jury jak zawsze jednoosobowe, czyli rzecznik. Z mojej zaczarowanej szafy przewidziałem fajne nagrody. Zwycięstwo: tuner telewizyjny USB do odbioru TV cyfrowej (DVB-T) i stacji radiowych w komputerze, 2 i 3 miejsce pendrive 4 GB. Mam też 5 koszulek na wyróżnienia. Powodzenia.


Oferta

Klęska urodzaju

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
22 kwietnia 2010
Klęska urodzaju

No i stało się cena minuty w pakiecie OPOP 1000 wzrośnie od jutra z 0,6 gr na 1 gr. To żaden dyshonor przyznać, że na niektórych BTS-ach zaczęły nam mrugać czerwone diody i technika biła na alarm. Klęska urodzaju i ruch na poziomie świątecznym nie pierwszy raz przyhamowały świetne pomysły marketingowców. Udało się jednak z IT wywalczyć pozostawienie pakietu, który moim zdaniem dalej będzie bardzo atrakcyjny dla lubiących sobie pogadać.


Odpowiedzialny biznes

CSR – odpowiedź na realne potrzeby

Monika Kulik Monika Kulik
22 kwietnia 2010
CSR – odpowiedź na realne potrzeby

Czy społeczna odpowiedzialność Biznesu (CSR) to nowa droga transformacji dla polskich przedsiębiorstw? Tak brzmiał temat przewodni konferencji zorganizowanej przez Polską Konfederację Pracodawców Prywatnych "Lewiatan", NZZZ „Solidarność” oraz firmę doradczą Deloitte. Jak można było się przekonać – pytanie było retoryczne. Chyba nikt z uczestników nie miał wątpliwości, że CSR to dobra perspektywa rozwoju dla firm, sposób budowania zaufania do biznesu. Zobaczcie relację z gali w Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego.

Wyróżnione Dobre Praktyki CSR to przykłady modelowo prowadzonych programów – zarządzania firmą, budowania ładu korporacyjnego, zachowań proklienckich, zarządzania kapitałem ludzkim, zaangażowania społecznego czy działań w zakresie ochrony środowiska. Grupa TP zgłosiła 6 praktyk - wszystkie zostały wysoko ocenione i uznane za modelowe. Są to: B-link, Bezpieczne media, Dialog z organizacjami konsumenckimi, Green IT, Telefon do Mamy i Wolontariat pracowniczy.

Scroll to Top