Oferta

Promocje na Dzień Kobiet

Beata Giska Beata Giska
04 marca 2021
Promocje na Dzień Kobiet

Dzień Kobiet w Orange zaczynamy świętować już teraz. Z tej okazji przygotowaliśmy sporo atrakcji. Sprawdźcie nasze oferty specjalne.

 

Smartfony w supercenach

W tym okresie królują u nas obniżone 3 modele:

  • Xiaomi Redmi Note 9 Pro 6/64GB
  • Samsung Galaxy A41
  • OPPO Reno4 Lite

Są one dostępne taniej w wybranych pakietach Orange Love i Planach Mobilnych, a także w ofercie bez abonamentu (w każdym z nich są też inne opcje cenowe, w zależności od wariantu, na jaki się zdecydujemy). W niektórych przecenione nawet o 50%! Promocja obowiązuje zarówno nowych użytkowników, jak i tych przedłużających swoje umowy czy zwiększających usługi.

Szczegóły znajdują się na naszej stronie, w specjalnej zakładce na Dzień Kobiet. Warto ją też odwiedzić, by sprawdzić kolejne modele z obniżonymi cenami, bo wiele smartfonów zostało uwzględnionych w promocji. Znajdziecie wśród nich m. in. ciekawe i tanie sprzęty marki Xiaomi, OPPO czy Samsung. Telefony można kupić teraz taniej nawet o ponad 538 złotych!

Również smartfony bez abonamentu zostały objęte promocją z okazji Dnia Kobiet. Tak, by można było wybrać pasujący do nas sprzęt z komfortowymi opcjami płatności i użytkowania. Wśród przecenionych modeli znajdują się m. in.:

  • OPPO Reno 4 Lite i OPPO Reno 4Z 5g – taniej o 240 złotych
  • Samsung Galaxy Z Flip i Flip 5G – obniżone o 396 złotych
  • Samsung Galaxy A41 – 240 złotych taniej
  • Xiaomi Mi 10 Lite  5G 6/64GB – mniej o 120 złotych
  • Xiaomi Redmi Note 9 Pro 6/64GB i Xiaomi Redmi Note 9T 5G 4/128GB – obniżone o 120 zł

Eleganckie i ekologiczne akcesoria do telefonów

Zachęcamy także do zapoznania się z ofertą dodatków i gadżetów do smartfonów, dostępnych w Orange. Szczególnie polecamy akcesoria biodegradowalne oraz energooszczędne. Wśród nich znajdują się stylowe (a także pełniące funkcje ochronne) etui na telefony.

Modne kolory, elegancki design pozwolą nadać indywidualny wygląd nowemu smartfonowi, czy odnowić nasz obecny sprzęt. A wszystko to wykonane z ekologicznych materiałów! Może to dobry pomysł na prezent lub dodatek do upominku?

akcesoria do telefonów

Tydzień darmowej dostawy, nie tylko dla Pań

Od 4 do 10 marca – dla klientów indywidualnych i biznesowych - przewidziana jest kolejna ciekawa opcja, czyli darmowa dostawa do paczkomatów InPost. Promocja dotyczy zamówień składanych przez naszą stronę internetową - orange.pl, a także na infolinii. W ten sposób wygodnie (o dowolnej porze i w wybranym przez nas miejscu) oraz bezpłatnie będziemy mogli odebrać nasze zakupy. A dostawa w taki sposób jest ekspresowa.

Można wybrać smartfony z promocji i skorzystać z darmowej dostawy do paczkomatów. Więcej informacji znajdziecie na: orange.pl .

 

 

 

 

Komentarze

pablo_ck
pablo_ck 15:20 04-03-2021

Ceny nawet nawet, chociaż tutaj możemy trochę się „posprzeczać”, ale akcesoria pierwsza klasa. Ostatnio mam fazę na kupowanie rzeczy, które są wykonane z „odzysku”.

Odpowiedz
    emitelek
    emitelek 19:37 04-03-2021

    Co Ty z tym odzyskiem? Naprawdę wierzysz w takie cuda, że ratujemy ziemię takimi działaniami?… Nie mówię, że recykling jest ok., ale nie dajmy się zwariować… Korpo robią tylko maluczkim wodę z mózgu…

    Odpowiedz
      Wojciech Jabczyński
      Wojciech Jabczyński 14:47 05-03-2021

      Cześć Emitelek. Szanuję opinię, ale się z nią nie zgadzam. Wszyscy mamy wpływ na to, żeby lepiej dbać o środowisko. Nawet najmniejsze gesty i nawyki mają znaczenie. Często też nic nas nie kosztują. Pozdrawiam

      Odpowiedz

Bezpieczeństwo

Fałszywa pizzeria, czyli jedzenia nie będzie

Michał Rosiak Michał Rosiak
04 marca 2021
Fałszywa pizzeria, czyli jedzenia nie będzie

Kolejny dzień home office, kolejna godzina podczas długiego dnia. Właśnie przypominacie sobie, że w zasadzie to nie macie na dziś obiadu. Na ratunek przychodzi pizzeria – pod warunkiem, że nie okaże się... fałszywa!

Prawie jak pizzeria

Z czymś takim spotkałem się po raz pierwszy w mojej bezpieczniackiej karierze. Domenę hxxps://timepizza.fun nasze systemy wychwyciły ze względu na niestandardowo wysoką aktywność połączoną z niestandardową lokalizacją geograficzną. Mnie już samo „fun”, jak każda niestandardowa domena wyższego rzędu, zapala czerwoną latarnię, ale gdy na wirtualnej maszynie wpisał adres, trochę się zdziwiłem:

Wygląda jak pizzeria Papa Johns, ale zatrudniająca tłumacza, który średnio przyłożył się do roboty. Większość po angielsku, część po polsku i jeden językowy potworek „boki”, tłumaczony zapewne bezpośrednio z „side dishes”.

No dobra, to może zamiast marudzić, zamówmy pizzę?

Wygląda dobrze, mamy nawet zniżkę! Schodząc niżej musimy tylko wpisać dane do dostarczenia naszego pysznego, dobrze wypieczonego placka:

Adres wpisałem pierwszy lepszy, bazując na pierwszym kodzie pocztowym, który pojawił się na rozwijanej liście. Czy w Was też zdziwienie wzbudziła „podłoga”? Tak, to bezpośrednia kalka z angielskiego „piętro” (floor). No i informacja o czasie dostawy podana nie wiedzieć czemu po angielsku?

Chcesz płacić kartą, czy... kartą?

Jeszcze tylko wybór, czy chcemy płacić kartą, czy gotówką? Ja wybrałem kartę, bo jakżeby inaczej w czasie pandemii, a dodatkowo już od pierwszej strony widzimy, że płatność kartą wiąże się z 50-procentową zniżką.

No i wpisać dane karty:

W zasadzie wszystko jest dobrze, prawda? Gdyby tylko nie ten adres hxxps://m-order.fun. Największy fun mają przy tym pewnie przestępcy. Co ciekawe, jeśli wybierzemy płatność gotówką, to najpierw pokaże się ostrzeżenie, że tracimy naszą 50-procentową promocję, a potem... i tak przekieruje nas do płatności kartą.

Jak nie paść ofiarą ataku?

Szczerze Wam przyznam, że tego jeszcze nie grali... Fałszywe bramki płatności to hit ubiegłego roku, to fałszywa pizzeria to coś, co spotykam po raz pierwszy. Ciekawe, czy inni oszuści zainteresują się takim podejściem, a jeśli tak - sytuacja może okazać się naprawdę groźna. O ile bowiem na dokładne sprawdzanie witryn banków jesteśmy już wyczuleni, coraz więcej z nas nie daje się też oszukać przy użyciu fałszywych bramek płatności, ale... podszycie się pod taki biznes jak pizzeria? Śmiem stwierdzić, że gdyby przyłożyli się do tłumaczenia, sporo osób mogłoby się na to złapać.

Pamiętajcie zatem, by:

  • gdziekolwiek planujecie dokonać płatności online, dokładnie sprawdzić adres strony
  • zachować szczególną ostrożność, jeśli zobaczycie na stronie szereg widocznych błędów językowych
  • jeśli płacicie online, najlepiej korzystać z witryn, które przekierowują na strony operatorów płatności z odpowiadającymi im adresami (dzięki czemu łatwo je zweryfikować)
  • jeśli macie jakiekolwiek wątpliwości - powstrzymajcie się od płatności!

To nie musi być jedyna pizzeria w sieci.

Komentarze


Oferta

Orange Flex. Nas to nie dziwi

Kasia Barys Kasia Barys
03 marca 2021
Orange Flex. Nas to nie dziwi

Orange Flex wystartował z nową kampanią wizerunkową pod hasłem #NasToNieDziwi. Jeszcze nie tak dawno temu pewne rzeczy wydawały się niedostępne, zbyt nowoczesne czy po prostu zbyteczne. Dziś są dla nas nowym standardem. To już normalne, że w „minutę” można zrobić karierę w mediach społecznościowych. Nikogo nie dziwi, że swoje profile na Instagramie posiadają psy czy koty. Można  być influencerem będąc osobą 60+, a za zakupy zapłacić ... zegarkiem. Teraz jest też zupełnie normalne, że w aplikacji można mieć dostęp do sieci. Czy to nas dziwi? Nie! Bo tak właśnie powinno wyglądać korzystanie z sieci komórkowej.

Skoro pies może być influencerem, to czemu sieć nie może być w aplikacji?

Bohaterem kampanii jest #GeneracjaFlex, czyli ludzie, których definiuje otwarte podejście do życia, a nie wiek czy płeć. Dlatego w kilku spotach poznacie osoby w niesztampowych sytuacjach, sytuacjach które w dzisiejszych czasach nie powinny dziwić. Nie powinno też dziwić, że naturalnym wyborem dla tej grupy jest właśnie aplikacja w sieci. Dla nich nowe technologie to wygoda i wolność, a takie poczucie daje Orange Flex.

Do kampanii Orange Flex przyłączyli się influencerzy, którzy są częścią #GeneracjiFlex i których oczywiście... nic nie dziwi: Ewa Zawada (TikTok: @dobrafaza), Dominik Rupiński (TikTok: @dominikrupinski), Piotr Kędzierski (IG: @piotrkedzierski), Jacek Rydlewski (IG: @kapitanietoniemy), Koty Zuzi (@IG: kotyzuzi).

Zespół Orange Polska pracował nad konceptem kreatywnym z agencją Leo Burnett Warszawa. Spoty zostały zrealizowane przez firmy: Film Produkcja (produkcja), Orka (postprodukcja) i Lunapark (dźwięk), a całość wyreżyserował Łukasz Zabłocki. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media Warszawa.

 

Komentarze

Scroll to Top