Oferta

Promocyjne 29 gr za minutę w abonamencie

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
29 września 2009
Promocyjne 29 gr za minutę w abonamencie

Ulegliśmy magii liczby roku i od dziś w abonamencie za 55 zł wprowadzamy stawkę 29 gr/min. Ofertę traktujemy jak zwiad bojem, ponieważ to promocja, która potrwa do 27 października. Chociaż nie wykluczamy jej przedłużenia, może nawet na stałe. Wszystko zależy od zainteresowania. Promocyjna stawka będzie automatycznie obowiązywała dla wszystkich nowych klientów abonament 55, osób przedłużających umowę z Orange oraz migrujących z prepaida.  Przypomnę, że w abonamencie 55 jest zaszyte 150 minut miesięcznie i po ich wykorzystaniu dalsze połączenia będą naliczone po 29 gr. Oczywiście do Play i CP pozostaje drożej i wiecie doskonale dlaczego. Promocyjną ofertę wraz z telefonem Nokia 5130 Xpress Music za 1 zł będziemy reklamować w TV spotem, który załączam. Szczegóły i regulamin jak zawsze na http://www.orange.pl


Odpowiedzialny biznes

Wielkie dzięki za licytację

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
25 września 2009
Wielkie dzięki za licytację

Pamiętam, jak przed meczem z Irlandią Północną, nasi piłkarze i sztab szkoleniowy wyszli na boisko w koszulkach z numerem 13 i napisem „Wasyl jesteśmy z Tobą”. W ten sposób solidaryzowali się z kontuzjowanym kolegą. Po meczu koszulki wraz z autografami trafiły na licytację, którą przy wsparciu Orange przeprowadziła Wirtualna Polska. Dzięki internautom udało się zebrać aż 10 635, 94 zł, a pieniądze trafią na konto Fundacji Aktywnej Rehabilitacji www.far.org.pl To wspaniałe, że bez żadnej reklamy był tak duży odzew. W licytacji wzięło udział 150 osób, a ponad 50 tys. osób odwiedziło stronę. Koszulka numer 1 "poszła" za ... 1200 zł. Jeszcze raz wielkie dzięki.


Oferta

Rośnie wolny rynek telefonów

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
24 września 2009
Rośnie wolny rynek telefonów

Zaciekawił mnie szybki wzrost sprzedaży telefonów poza sieciami operatorów. W półtora roku z 8 proc. urósł do 20. Oznacza to, że już co piąty aparat, który kupujemy pochodzi z tzw. wolnego rynku. Pisze o tym "Rzeczpospolita" Trzeba dbać o starych klientówPowolny schyłek subsydiów. Myślę, że najbardziej znaczący wpływ mają na to dwie tendencje rynkowe. Po pierwsze spadek wartości złotówki i zmniejszenie przychodów operatorów (MTR; wojna cenowa w prepaid) spowodowały, że firmy oszczędzając koszty przycięły dotacje do telefonów. Po drugie pojawiły się atrakcyjne oferty typu tylko SIM. Nie jest też żadną tajemnicą, że operatorom zależy, aby abonenci sami kupowali telefony, dlatego nie "przeszkadzają" upowszechniać się modzie. Nie można jednak zapominać, że wciąż pozostaje duża grupa klientów, która przyzwyczaiła się do subsydiowania telefonów. Dla nich 1 zł stojące przy cenie aparatu na półce jest kluczowym argumentem zakupowym. Dlatego żaden operator nie zaryzykuje radykalnego końca dotowania. Raczej przesunie je z droższych modeli na tańsze, co już się dzieje. Swoją drogą ciekawe, czy kiedyś dojdziemy do parytetu 50/50, bo nawet moja wyjątkowo bogata wyobraźnia, nie dopuszcza przypadku Rosji - raju dla operatorów, gdzie nikt nie słyszał o sybsydiowaniu telefonów. A wracając jeszcze do Rzeczpospolitej, to od niedawna dziennik uruchomił własny portal telekomunikacyjny http://www.rpkom.pl/index.php Wszystkim zainteresowanym branżą polecam szybkie dodanie tej strony do ulubionych :-)

Scroll to Top