Oferta

Przejdźcie do Orange i skorzystajcie z ogromnych zniżek

Beata Giska Beata Giska
03 października 2024
Przejdźcie do Orange i skorzystajcie z ogromnych zniżek

Startujemy z nową promocją dla klientów przychodzących do nas od innych operatorów. Dostaniecie wybrane smartfony w najlepszej cenie i nawet 12 miesięcy abonamentu za 0 zł. To idealny czas na zmiany.

Akcję kierujemy do nowych użytkowników, którzy przenoszą numer od innego operatora z oferty na abonament i podpisują nową umowę abonamentową z planem 5G (Plan S, M lub L) na 24 miesiące. Opłaty zaczniemy naliczać dopiero od faktycznego momentu przeniesienia obecnego numeru do Orange, jednak nie później niż po 12 miesiącach od zawarcia umowy. Od 25. miesiąca abonament wzrasta o 10 zł miesięcznie. Aktywacja to koszt 60 zł jednorazowo.

Dodatkowo - tylko dla nowych użytkowników - obniżamy ceny wybranych telefonów, np.: iPhone 15 128 GB 5G z Planem L czy Xiaomi Redmi Note 13 z L. Można zaoszczędzić nawet 497 zł. Ta oferta obowiązuje do 31 października lub wyczerpania zapasów. Poniżej polecane, przecenione smartfony w promocji dla przenoszących numer.


Oferta

Październikowy prezent na kartę

Beata Giska Beata Giska
02 października 2024
Październikowy prezent na kartę

Zgodnie z naszą tradycją pierwsza środa miesiąca należy do "karciarzy". Tym razem w ramach cyklicznych prezentów, możecie odebrać usługę Zabezpiecz PESEL na 2 miesiąc za darmo.

Jesienny bonus znajdziecie w aplikacji Mój Orange i na koncie internetowym - w zakładce Dla Ciebie lub Pakiety i Usługi. Po 2 miesiącach usługa przechodzi w opcję płatną, w cenie 12 zł miesięcznie. Oczywiście poinformujemy Was o tym 3 dni przed końcem promocji i dostaniecie instrukcję, jak zrezygnować, gdybyście nie chcieli dalej korzystać z usługi. Promocja trwa do 31 października. Regulamin dostępny tutaj.

Zabezpiecz PESEL - w przeciwieństwie do ogólnodostępnej opcji zastrzegania numeru PESEL, daje Wam więcej ochrony i możliwości jak m.in.: alerty SMS oraz raporty o tym kto i kiedy próbował się podszyć. Dodatkowo macie infolinię z pomocą w razie kradzieży danych. Więcej o usłudze i naszej ofercie na kartę znajdziecie na naszej stronie.

Przypominam, że dziś pojawił się nowy bonus w ramach kolejnej, stałej akcji - Środy z Mój Orange. W aplikacji czeka za darmo usługa Bezpieczne dziecko w sieci, chroniące pociechy m.in. przed niewłaściwymi stronami oraz informującą z czego i ile korzystają. Pozwala także na załażenie blokad treści.

Komentarze

Astis
Astis 18:10 05-11-2024

Kasiu, pomóż… Ja w innej sprawie. Ta subskrypca w Nju to ma prawdopodobnie pewne niedociągnięcia ? Czy jest Ktoś Kto mógłby pomóc znajomemu w przywróceniu subskrypcji, a bardziej w numerze, który po wybraniu „Zrezygnuj z usługi” przepadł bez powrotnie … numer kontakt do wszystkiego, jednym kliknięciem 🙁 AŁC

Odpowiedz
Artur
Artur 18:37 05-11-2024

Jeżeli z subskrypcji zrezygnuje się przed upływem 14 dni od rozpoczęcia świadczenia usługi lub subskrypcja nie zostanie odnowiona do 6 miesięcy, to numer przepada bezpowrotnie. Jeszcze w przypadku ofert na kartę jest szansa odzyskania, z subskrypcji już niestety nie. Nawet podjąłem próbę przeniesienia do innego operatora po wyłączeniu numeru w subskrypcji, nastąpiła odmowa, numer już niedostępny.

Odpowiedz
Astis
Astis 10:29 07-11-2024

no to nieźle … a we wszystkich podobnych sytuacjach potrzeba 30 dni na wypowiedzenie usługi:) prawdopodobnie znalazłem ” furtkę” jak szybko wyłączyć swój numer z sieci…. 🙂

Odpowiedz
Astis
Astis 10:33 07-11-2024

Kto teraz chodzi do Kina ? 🙂

Odpowiedz
Astis
Astis 10:43 07-11-2024

Tak też to rozumiem, ale nie wierzę, że nic się nie da zrobić?!

Odpowiedz

Oferta

Dzień Klienta – prezenty i promocje dla wszystkich

Beata Giska Beata Giska
01 października 2024
Dzień Klienta – prezenty i promocje dla wszystkich

Dziś świętujemy Dzień Klienta. Z tej okazji chcemy Was docenić i dajemy upominki - w podziękowaniu za to, że jesteście z nami. Sprawdźcie, jak odebrać prezenty od Orange.

Wszyscy nasi klienci: indywidualni, biznesowi, ci co korzystają z ofert na kartę, abonamentu czy nju - znajdą coś dla siebie:

  • Pakiet 20 GB - 1 lub 2 października wyślijcie bezpłatnego SMS-a o treści 20GB pod numer 80111. Pakiet do wykorzystania przez 14 dni od włączenia. W nju - użytkownicy prepaid i korzystający z abonamentu powinni wysłać bezpłatnego SMS-a o treści „KLIENT” na numer 80455. W nju subskrypcja GB dołączą się automatycznie.
  • Voucher na akcesoria o wartości 10 zł do wykorzystania 1 października. Należy wysłać bezpłatnego SMS-a pod numer 80111. Jeśli jesteście klientami indywidualnymi - w treści wiadomości wpiszcie KLIENT, jeśli biznesowymi - FIRMA. W odpowiedzi przyjdzie kod, który należy podać przy zakupie akcesoriów na stronie lub w naszym salonie. Możecie wybierać gadżety i dodatki do smartfonów lub innych sprzętów.
  • Podwojone GB na cały czas trwania umowy - przy podpisaniu nowej lub przedłużeniu. Wystarczy, że w dniach 1 lub 2 października podpiszecie nową lub przedłużycie obecną umowę (dotyczy wszystkich Planów z wyjątkiem L i Firmowego XL, które zawierają nielimitowany internet). Klienci indywidualni dowiedzą się więcej tutaj, a biznesowi tu.
  • Dodatkowe pakiety TV Pakiet Komfortowy i Pakiet Multi+ dla wszytkach klientów Orange TV od 1 do 14 października. Więcej filmów i kanałów do oglądania w jesienne wieczory za darmo.

Szczegóły promocji znajdziecie na specjalnej stronie.

Komentarze

Astis
Astis 18:10 05-11-2024

Kasiu, pomóż… Ja w innej sprawie. Ta subskrypca w Nju to ma prawdopodobnie pewne niedociągnięcia ? Czy jest Ktoś Kto mógłby pomóc znajomemu w przywróceniu subskrypcji, a bardziej w numerze, który po wybraniu „Zrezygnuj z usługi” przepadł bez powrotnie … numer kontakt do wszystkiego, jednym kliknięciem 🙁 AŁC

Odpowiedz
Artur
Artur 18:37 05-11-2024

Jeżeli z subskrypcji zrezygnuje się przed upływem 14 dni od rozpoczęcia świadczenia usługi lub subskrypcja nie zostanie odnowiona do 6 miesięcy, to numer przepada bezpowrotnie. Jeszcze w przypadku ofert na kartę jest szansa odzyskania, z subskrypcji już niestety nie. Nawet podjąłem próbę przeniesienia do innego operatora po wyłączeniu numeru w subskrypcji, nastąpiła odmowa, numer już niedostępny.

Odpowiedz
Astis
Astis 10:29 07-11-2024

no to nieźle … a we wszystkich podobnych sytuacjach potrzeba 30 dni na wypowiedzenie usługi:) prawdopodobnie znalazłem ” furtkę” jak szybko wyłączyć swój numer z sieci…. 🙂

Odpowiedz
Astis
Astis 10:33 07-11-2024

Kto teraz chodzi do Kina ? 🙂

Odpowiedz
Astis
Astis 10:43 07-11-2024

Tak też to rozumiem, ale nie wierzę, że nic się nie da zrobić?!

Odpowiedz
Scroll to Top