
UKE ogłosiło niedawno „zakończenie testu zawężenia marży w odniesieniu do usług detalicznych TP„. Temat, okazał się mało sexi i wiele mediów zwyczajnie go pominęło. Jednak pod tym zdaniem napisanym w mało przyjaznym żargonie, kryje się przełomowe wydarzenie dla całego rynku telekomunikacyjnego. Zmiana metody wyliczania BSA, czyli odejście od słynnego retail minus oznacza, że TP będzie mogła skuteczniej konkurować o internautów, na czym bez wątpienia zyskają klienci. Część z was wiedząc o tym, już zaczęła wypytywać mnie na blogu i e-mailowo, kiedy wprowadzimy nowe, niższe ceny neostrady, które zatwierdził regulator. Na dziś niestety nie mogę puścić pary z ust i proszę o cierpliwość. Konkurencja tylko czeka na taki news! Chcę tylko podkreślić, że podpisując w ubiegłym roku porozumienie z UKE, obiecaliśmy wiele pozytywnych zmian i dotrzymujemy słowa. Inwestycje idą zgodnie z planem. Rewolucyjnie obniżyliśmy ceny neo 6,10 i 20 mega. Mogę tylko obiecać, że będziemy konsekwentni, co klienci mam nadzieję docenią.