;

Oferta

Przeniesienie numeru z większym bonusem (0)

Wojtek Jabczyński

9 sierpnia 2011

Przeniesienie numeru z większym bonusem
0

Kolejny raz zwiększyliśmy zachętę do przenoszenia do nas numerów prepaid. Prócz 120 zł do wykorzystania na połączenia, SMS-y i MMS-y w Orange, numery stacjonarne oraz na transfer danych, wydłużyliśmy do roku czas na wykorzystanie środków z doładowań (wcześniej był miesiąc). Szczegóły znajdziecie tutaj. Przypominam, że formalności jest mało, a wszystko trwa maksymalnie jeden dzień roboczy. W ostatnim pół roku przeszło do nas 61 tys. klientów, co było drugim wynikiem na rynku.

Udostępnij: Przeniesienie numeru z większym bonusem
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Flag. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Film

Lipiec na OKL (0)

8 sierpnia 2011

Lipiec na OKL
0

Na początku lipca zapowiedziałem konkurs na najpopularniejszy film pierwszego wakacyjnego miesiąca na festiwalu Orange Kino Letnie. Muszę przyznać, że tym razem Wasze gusty nie pokryły się z oczekiwaniami wakacyjnej publiczności. Trafił tylko Mike278 – w gust tej zakopiańskiej, która w największej masie zameldowała się na seansie „Zanim odejdą wody”. I to do niego powędruje nagroda.

A jakie filmy zgromadziły największą widownię?
W Sopocie
• Kwiat pustyni – 2 000 widzów (ok. 600 osób oglądało film z plaży i pobliskich kawiarenek)
• Vicky Cristina Barcelona – 1 600 widzów
• Mężczyzna, który kocha – 1 400 widzów
W Zakopanem
• Zanim odejdą wody – 600 widzów
• Wielki Mike – 500 widzów
• Saga Zmierzch – Zaćmienie – ok. 500 widzów

Mimo nie najlepszej pogody (w Zakopanem najstarsi górale nie pamiętają tak zimnego i deszczowego lata) lipcowe seanse OKL zobaczyło 40 tysięcy widzów. W Zakopanem ludzie przychodzą na seanse filmowe nawet kiedy pada, a w Sopocie praktycznie na każdym seansie brakuje miejsc. Widzowie gromadzą się już półtorej godziny przed seansem ze swoimi leżakami, kocami lub po prostu siadają na deskach mola. Największym zainteresowaniem publiczności cieszą się cykle „Bliżej Europy”, „Wieczory z wampirem”, „Oscarowe noce” i jak zawsze „Środy z Orange i mega hitem”. A ja zapraszam Was na kolejne projekcje przez cały sierpień.

Udostępnij: Lipiec na OKL
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the House. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Reklama

Mały jubileusz Serca i Rozumu (0)

Wojtek Jabczyński

8 sierpnia 2011

Mały jubileusz Serca i Rozumu
0

Dziś wystartowała kolejna kampania z udziałem Serca i Rozumu, promująca Neostradę. To 20 telewizyjna reklama z udziałem naszych bohaterów, czyli mamy mały jubileusz. SiR zagrali też główne role w hitowych spotach internetowych: Kaszpirowski oraz Sól i Pieprz. Jak na 15 miesięcy pracy w branży, to niezły wynik i parę zgarniętych nagród. Najważniejsze jednak, że dalej ich lubicie i niech tak zostanie!

Udostępnij: Mały jubileusz Serca i Rozumu
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Star. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej