;

Oferta

Przenoszenie numeru prepaid teraz także online (42)

Piotr Domański

6 lutego 2017

Przenoszenie numeru prepaid teraz także online
42

Piotrek Domański

Nie samą rejestracją prepaid żyje 😉 Szczególnie, że od dzisiaj możecie przenieść swój numer do taryf prepaid Orange Polska nie ruszając się z domu, dzięki przygotowanej specjalnie w tym celu stronie internetowej. Wszystko przygotowaliśmy tak, że numer przenosicie do ulubionej taryfy większości czytelników bloga – Orange Free na Kartę. Bo w końcu gdzie za 28 zł miesięcznie można przez miesiąc korzystać z nielimitowanych SMS, połączeń do wszystkich sieci i pakietu 18 GB internetu, który każdego miesiąca powiększa się o 1 GB? A to nie wszystko, bo konto ważne jest przez rok, a za samą aktywację dostajecie
2 GB transferu.

Oferta Orange Free na kartę

Jak przenieść numer on-line w Orange Polska

Napisałem już dlaczego warto, teraz przejdę do tego jak można szybko przenieść numer do Orange. Zaczynacie od wejścia na stronę „Przenieś numer do Orange na kartę”, później wypełniacie wniosek online o przeniesienie numeru. W ciągu 48 godzin przyjedzie do Was kurier z darmową, uniwersalną kartą SIM. Instrukcję aktywacji otrzymacie razem z nią. Później by korzystać z oferty, o której pisałem należy doładować konto za minimum 25 złotych a następnie aktywować usługę „Cykliczne Rozmowy i SMS-y bez limitu oraz 8 GB dla przenoszących numer”. Voilà!

A ja dodam tylko od siebie, że wspomniane pakiety GB pozwalają na korzystanie z najszybszej według portalu speedtest.pl internetu mobilnego w Polsce. Tak wynika z danych za cały 2016 r.

Jeżeli nigdy nie doładowaliście konta online Wojtek opowie Wam jak to zrobić.

Udostępnij: Przenoszenie numeru prepaid teraz także online
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Car. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Pan Pikuś 10:25 06-02-2017
    I właśnie tak to powinno wyglądać. Szybko, łatwo, tanio.
    Odpowiedz
  • komentarz
    PAWEŁ 10:25 06-02-2017
    Fajny postęp , teraz jeszcze wymiana kart sim on-line bez wychodzenia z domu zróbcie .
    Odpowiedz
  • komentarz
    mhjg 10:28 06-02-2017
    "A ja dodam tylko od siebie, że wspomniane pakiety GB pozwalają na korzystanie z najszybszej według portalu speedtest.pl internetu mobilnego w Polsce." hmm w ostatnim wykazie nie byliście najszybsi, a obecny jeszcze nie wyszedł. Ciekawe, ciekawe.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 10:44 06-02-2017
      Doprecyzowałem w treści. Ba nawet dodałem linka ;-)
      Odpowiedz
  • komentarz
    Koolo 12:16 06-02-2017
    Nareszcie, szkoda że promocja za "nagonienie" się skończyła ... dajcie jeszcze te ceny dla lojalnych użytkowników a nie tylko dla nowych bo konkurencja nie śpi ... ale i tak takiej wolności jak w OFnK nie oferuje ...
    Odpowiedz
  • komentarz
    Wosiu 12:34 06-02-2017
    Panie Piotrze świetna decyzja ;) Ze swoim numerem miałem problemy by przenieść go do Orange i w salonie Pani powiedziała mi, że nie rady. Chciałem jechać nawet do salonu firmowego. Jak zobaczyłem w sobotę możliwość przeniesienia numeru online to się ucieszyłem i szybko wniosek wypełniłem. Dobra robota ;)
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 12:53 06-02-2017
    Zmiany na duży PLUS :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 13:49 06-02-2017
      Dziękuję
      Odpowiedz
  • komentarz
    dorcia 13:34 06-02-2017
    jasne, już biegne do was żeby przeniesc numer. w zamian dostane karte z pinkodem i którego w żaden sposób usunać nie można. bo orange ma taki kaprys i juz. ponadto biorac telefon raczycie nas simlockiem, zablokowanym bootloaderem i syfiastym menu orage którego tez usunac nie mozna. oto z grubsza ....zalety orange
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 13:46 06-02-2017
      Kodów PIN nie ma w prepaid, SIM lock można zdjąć, a co do naszego softu – każdy ma własną opinię na jego temat – ja nie narzekam.
      Odpowiedz
      • komentarz
        khjg 14:13 06-02-2017
        Owszem są. Ja przy przenoszeniu dostałem kartę z kodem PIN.
        Odpowiedz
        • komentarz
          pablo_ck 14:34 06-02-2017
          W ustawieniach telefonu wyłącz sobie w blokadach żądanie PIN :) ToTakieProste#
          Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 15:05 08-02-2017
          Tak, to prawda, w przypadku przenoszeniu numeru karty, również w prepaid mają PIN
          Odpowiedz
      • komentarz
        Jarek 15:16 06-02-2017
        Ja też dostałem kartę z kodem PIN i codziennie muszę go wpisywać, aby telefon działał. W ustawieniach telefonu nie można tego wyłączyć. Tak mnie załatwiło Orange. Dzwoniłem na infolinię i nikt nie mógł mi pomóc.
        Odpowiedz
      • komentarz
        Nottnick 16:42 06-02-2017
        Czy na 100% z takiej karty SIM w prepaidzie można zdjąć PIN? Jak swego czasu walczyłem z Orange o usunięcie PINu to sprawa odbiła się o specyficzny typ karty a nie o to czy jest to prepaid czy postpaid. W każdym razie, ja przez te Wasze niezdejmowalne PINy to dwa abonamenty z Orange wyniosłem. Głupi PIN ważniejszy niż klienci. No ale kto bogatemu zabroni...
        Odpowiedz
        • komentarz
          manyaky 16:54 06-02-2017
          Nie da się imo.
          Odpowiedz
        • komentarz
          manyaky 01:38 07-02-2017
          Mały update: w styczniu pojawiły się nowe karty LTE pozwalające na wyłączenie PIN. Ale to nowość i nie w każdym salonie.
          Odpowiedz
          • komentarz
            Piotr Domański 09:25 07-02-2017
            Koleżanki, koledzy, czytelnicy bloga. Poprosiłem o wyjaśnienie sprawy kolegów zajmujących się prepaid, by nie było niedomówień.
            Odpowiedz
      • komentarz
        Rafał 00:01 13-02-2017
        czemu nie dacie lepszych pakietów na kartę
        Odpowiedz
  • komentarz
    Janek 13:41 06-02-2017
    Brak WiFi Calling oraz VoLTE na iPhony to poważna rysa na wizerunku Orange. Jak dla mnie eliminuje ona Orange, szkoda :( TMobile to ma.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 13:43 06-02-2017
      Pracujemy nad tym. Nie od razu Rzym zbudowano.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Janek 13:46 06-02-2017
        TMobile zbudował Rzym i to od razu z WiFi calling.... Orange czemu mi to robicie?!?! :-( Nju jest atrakcyjne ale potrzebuję mocno WiFi Calling.
        Odpowiedz
  • komentarz
    Janek 13:43 06-02-2017
    W TMobile jest też taniej. Za 25zł jest też nolimit + 10GB. Konto również ważne rok. Sorry, czemu mam płacić 3zł więcej? Niby nic ale może lepiej kupić za to dziecku książkę po roku "oszczędności"
    Odpowiedz
    • komentarz
      Koolo 14:01 06-02-2017
      W OFnK doładowując za 100zł masz 110zł na konto główne więc realny koszt pakietów plus bonusowe dane (50GB) których ważność można przedłużać praktycznie bez końca ... szkoda tylko że dla lojalnych użytkowników (mam OFnK prawie od początku tej taryfy) warunki są gorsze ;-(
      Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 14:52 06-02-2017
      Wychodzi, że za 3 zł mamy 8 GB więcej ważne przez miesiąc - moim zdaniem fajna opcja ;-)
      Odpowiedz
      • komentarz
        Janek 14:58 06-02-2017
        Mi spokojnie wystarczy 6-8GB miesięcznie. 100zł z góry to dla mnie niepotrzebne mrożenie gotówki. 25zł w TMobile miesięcznie jest ok. Już widzę jak młody człowiek za całe swoje kieszonkowe doładowuje konto a potem przez miesiąc nie ma ani złotówki bo doładował konto w Orange...
        Odpowiedz
        • komentarz
          Koolo 13:28 07-02-2017
          Przypuszczam że chodzi tylko o promocję oferty t-m, w OFnK jest też oferta nolimit bez internetu za 26 zł wtedy intranet masz z bonusa za doładowanie który się kumuluje i nie przepada (tą opcję doradzam wszystkim przenoszący) ale niestety tylko dla nowych użytkowników, lojalni dostają po kieszeni musicie to zmienić ...
          Odpowiedz
  • komentarz
    manyaky 15:09 06-02-2017
    Mam ofertę i polecam. Wszystko działa, jak należy - z kolejnym odnowieniem dostanę 22GB. :) Moj Orange wymaga dopracowania, ale to inna sprawa.
    Odpowiedz
  • komentarz
    a 15:11 06-02-2017
    A kiedy mms w pakiecie?
    Odpowiedz
  • komentarz
    manyaky 15:12 06-02-2017
    Aha, no i jest syf w wyszukiwaniu: wpisujac OFnK w Google wyskakuja nam dwa linki z nieaktualna oferta. Co za klopot zeby je ukryc lub przekierowac na nowa?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Kajka 16:52 06-02-2017
    Kiedyś była fajna możliwość połączenia się bezpośrednio z Pocztą Głosową osoby, wystarczyło w numerze wpisać dwie ósemki np. 50088500500 wtedy łączyło nas z pocztą głosową tejże osoby. Ten sposób już nie działa, czy jest podobna opcja połączenia się od razu ze skrzynką Abonenta, aby nagrać się na pocztę?
    Odpowiedz
  • komentarz
    spiro 17:58 06-02-2017
    Czy przenosząc numer online dostaniemy normalną kartę SIM, czy wersję z PINem, którego niedasie zdjąć?
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 21:04 06-02-2017
      Przenosząc numer do oferty na kartę PIN nie będzie potrzebny do uruchamiania numeru :)
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotr Domański 09:29 07-02-2017
        pablo_ck jak to mówią mieszkańcy Wysp Brytyjskich "hold your horses". Poprosiłem o pomoc kolegów i koleżanki z prepaid, więc powinienem mieć niedługo pełną wiedzę.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Orange Info 10:18 13-02-2017
          Poziom bloga rewelacyjny i wiedza wypowiadających tak samo :) Wszystkie nowe karty (nie dotyczy zwykłych starterów) w pre-paid Orange maja PIN fabrycznie - podobno ze względu bezpieczeństwa ;) Nie można go zdjąć w salonie, ani poprzez telefon. Ale uwaga są karty na których można to zrobić samodzielnie poprzez telefon. Proszę szukać kart z oznaczeniem USIM.MC, dotyczy również Nju.
          Odpowiedz
  • komentarz
    Wosiu 20:07 06-02-2017
    Panie Piotrze w sobotę zrobiłem przeniesienie numeru a cały czas mam status ''Przekazane do realizacji'' Czy przed przyjazdem kuriera status ten powinien się zmienić?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 09:31 07-02-2017
      Dzisiaj - jutro wszystko powinno być ok. Przepraszamy za utrudnienia ;-)
      Odpowiedz
  • komentarz
    Kajka 17:17 08-02-2017
    Czy otrzymam odpowiedź na moje zapytanie dość ważne i wygodne dla mnie odnośnie bezpośredniego połączenia się ze skrytką głosową danego Abonenta?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Rafał 23:55 12-02-2017
      witam. szkoda,że nie ma pakietu na kartę np 50gb za29zł czy 100gb na45zł i 3gb za5zł a ns minuty i sms darmowe po doladowaniu np 5zł: 100nim i 100sms i za10to tak samo czy 30zł to 300 itd
      Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 11:11 08-03-2017
    Dobra opcja :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Wiki 23:43 06-09-2017
    Czy jest pakiet internetu w roamingu w usłudze all inclusive?
    Odpowiedz
  • komentarz
    romr 08:20 18-10-2017
    niestety, nie można wejść na stronę wniosku o przeniesienie nr na kartę do Orange online....a w salonie nie chcą karty przenieść, mimo, że znajomy namówił mnie na przeniesienie i wysłał do Orange sms... na nr 80156 i oboje mieliśmy otrzymać sowite bonusy, w salonie tłumaczą się tym, że nie mają odpowiednich kart sim bonusowych.... a online nie można wyżej podanych przyczyn dokonać przeniesienia... zatem, po co ta oferta" namów znajomego...."????
    Odpowiedz

;

Bezpieczeństwo

Nie patrzymy na ostrzeżenia (2)

Michał Rosiak

2 lutego 2017

Nie patrzymy na ostrzeżenia
2

Michał Rosiak

Nasz mózg to jednak kawał lenia jest. Inna rzecz, że wydaje mi się, iż to efekt nowych czasów, zarzucających nas ogromem informacji. Podświadomość to potężna siła i często stara się ułatwi nam życie zanim zdążymy o tym pomyślić. Na przykład… uodparniając nas na pojawiające się zbyt często ostrzeżenia!

Gdy przeczytałem o badaniach zespołu z Uniwersytetu Brighama Younga z Utah, pod wodzą prof. Anthony’ego Vance’a, pomyślałem, że coś w tym może być! Sami pomyślcie, ile ostrzeżeń o wirusach, phishingu, czy malware potrzebujecie, żeby przestać je w ogóle zauważać? Naukowcy przebadali pod tym kątem grupę ochotników, prezentując im 40 faktycznych komunikatów z ostrzeżeniami i badając za pomocą rezonansu magnetycznego reakcje ich mózgów. Okazało się, że oodświadome zainteresowanie znacząco spadało już przy drugim (!) komunikacie i potem z każdym kolejnym coraz bardziej. Co ciekawe, pomogła zmiana wyglądu okien, koloru, czcionek, a nawet zakodowanie ich tak, by lekko „dygotały”. Oczywiście zainteresowanie też spadało, ale nieporównywalnie wolniej. Dodatkowo badania wykazały też, że mamy problemy z wielozadaniowością – jeśli okno z ostrzeżeniem pojawiało się, gdy badani mieli zapamiętać serię sześciocyfrowych ciągów, liczba prawidłowych reakcji na alarm spadła o 45 procent! To akurat myślę, że znacie z autopsji: „Gdzie mi tu to okno włazi, czytam przecież właśnie!”. Prawda?

Ciekawe, czy powinniśmy traktować wyniki badań z BYU jako istotne dla twórców rozwiązań bezpieczeństwa, jak sądzicie? Ja myślę, że jest w tym sporo sensu, notabene już na etapie projektowania naszej CyberTarczy założyliśmy, że błędem byłoby zarzucenie Was ostrzeżeniami, które szybko by się znudziły, dlatego CyberTarcza przesyła do Was informacje tylko w przypadku najpoważniejszych zagrożeń. Dzięki temu Wasze mózgi nie muszą „odepchnąć” tego jako kolejnej informacji, wiedząc, że musi dziać się coś poważnego.

Udostępnij: Nie patrzymy na ostrzeżenia
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Heart. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Juzew 09:50 02-02-2017
    "Sprawdziliśmy Twój adres IP. Przepraszamy, ale Twoja usługa nie jest objęta ochroną CyberTarczy." Mam u Was od roku światłowód. Słabo, że go nie chronicie.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Buka 14:23 03-02-2017
    Panie Michale przecież już od dawna socjotechnika jest w grze u ,,czarnych kapeluszy'' :).Śmiesznie jest to, że ludzie jeszcze żyją w czasach Czarnobyla i na moje zdziwienie, że nie mają nawet głupiego antywirusa odpowiadają-,,nie mam bo mi nie potrzebny, nic się nie dzieje to po co mi?''albo -,,ja nie mam nic do ukrycia''.Sami producenci też czasami nie łatają luk w swoich urządzeniach mimo, że już schematy krążą w sieci...Przydałaby się kampania jakaś ogólnopolska a w szczególności jak powoli ma wchodzić IoT, a jeżeli ktoś myśli, że po drugiej stronie są ludzie głupi to polecam relacje z defcon odbywającego się w Las Vegas.Co do ,,automatyzacji'' to patrząc na ludzi z młodszych roczników jest to jedyny słuszny kierunek, wszystko plug nad play i komputer jest traktowany jako całość a nie zbiór podzespołów, które w wcześniejszych latach(jakże ciekawych) aby zafunkcjonowały, trzeba było trochę włożyć w to pracy.Tylko czy proces ,,automatyzacji'' jest dobrym procesem?.Według mnie trudno powiedzieć, bo z jednej strony nie przyczynia się to do poszerzenia wiedzy, a z drugiej strony co zrobić z nieodwracalnym trendem...
    Odpowiedz

;

Innowacje

Coś dla pasjonatów telekomunikacji – Orange Friends (14)

Piotr Domański

1 lutego 2017

Coś dla pasjonatów telekomunikacji – Orange Friends
14

Piotrek Domański

Często piszę tutaj o różnych innowacyjnych rozwiązaniach, jakie wdrażamy w naszej sieci.  Dziś chcę przedstawić Wam kolejne – myślę, że szczególnie interesujące, bo umożliwiające jeszcze lepsze poznanie technologii telekomunikacyjnych i zarabianie na Waszej telekomunikacyjnej pasji. Ruszyliśmy z pilotażem, moim zdaniem, bardzo ciekawego pomysłu. Nazywa się on „Orange Friends”. W dużym uproszczeniu jest to platforma pozwalająca zarejestrowanym na niej  Friendom wspierać klientów, którzy potrzebują pomocy na przykład z konfiguracją routera, komputera, tabletu albo sprawdzenia, co jest przyczyną usterki czy kłopotów, z którymi sobie nie radzą. Oczywiście aby zostać jednym z Friendsów potrzebna jest wiedza i pewne umiejętności w tym zakresie, które będzie można rozwijać korzystając ze wsparcia innych Friendów. Co równie oczywiste, każde wykonane zlecenie będzie odpowiednio wynagradzane.

Jak pisałem zarówno rejestracja „Orange Friends”, jak i wybór zleceń przebiega przez specjalną platformę, z której będą korzystali również klienci, by zamówić wsparcie. Jako, że na razie jesteśmy na etapie poszukiwania „Friendów”, skupię się głownie na tej części całego pomysłu. Przy rejestracji zostaniecie poproszeni o podanie szeregu danych – miedzy innymi określenie zakresu swoich umiejętności i obszaru terytorialnego, na którym chcielibyście wykonywać pracę. Będzie także, co dość oczywiste potrzebny Wasz numer konta. Choć tutaj należą się dwa słowa wyjaśnienia – postanowiliśmy, że rozliczanie z potencjalnymi klientami będzie przebiegać tradycyjną drogą gotówką. Konto jest potrzebne do rozliczania z dostawcą platformy. Dla nowych Orange Friendów dostępny jest poradnik, z którego dowiedzieć się można wszystkiego, co na początek niezbędne.

Przyznam szczerze, że sam jestem ciekaw jak ten pomysł wypali. Doświadczenia innych krajów pokazują, że ma to sens i jest fajnym rozwiązaniem dla osób, które chciałyby sobie nieco dorobić, a także dla klientów, którzy szukają szybkiej pomocy. Jak pisałem – jest to na razie pilot, który uruchomiliśmy wyłącznie w Warszawie. O tym jak pomysł będzie się rozwijał na pewno będziemy dawać Wam znać na blogu.

A na razie zapraszam na Nasz Orange, gdzie trwa bardzo ciekawa dyskusja na ten temat.

Udostępnij: Coś dla pasjonatów telekomunikacji – Orange Friends
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Car. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    hj 14:08 01-02-2017
    Oddajcie starego Orange Bloga.... Toż to jakieś nieczytelne badziewie.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 08:56 02-02-2017
      Co dokładnie jest nieczytelne?
      Odpowiedz
  • komentarz
    hj 14:11 01-02-2017
    Na stronie głównej dodajcie chociaż datę dodania wpisu.
    Odpowiedz
  • komentarz
    San Andreas Games 17:21 01-02-2017
    Super :)))
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 21:40 01-02-2017
    Wydaje mi się że w polskich realiach może to nie wypalić. Chyba że podział byłby 50/50 + zwrot kosztów dojazdu. Za 1-2 zł od "głowy" nikt się w to nie będzie bawił.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 08:34 02-02-2017
      Z tego co wiem podział jest 85/15.
      Odpowiedz
      • komentarz
        mike278 10:54 02-02-2017
        Nie do końca Piotrze. Cytat z regulaminu: Gdy zamówienie KLIENTA zostanie skutecznie przekazane USŁUGODAWCY, USŁUGODAWCA zostanie obciążony prowizją wynoszącą 15% kwoty, jaką KLIENT zapłaci USŁUGODAWCY, ale nie mniejszą niż 15% CENY SUGEROWANEJ danej USŁUGI. Co oznacza że jeśli cena sugerowana to 100 pln a klient z friendem umówi się na 75 pln to prowizja wyniesie 15 pln czyli 20 % ceny umówionej.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 12:57 02-02-2017
          Ciekawa uwaga, a jako że to testy przekażę, do osób które zajmują się tym tematem.
          Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 09:53 04-02-2017
        15% to małe zobowiązanie - chyba że.....w ciągu godziny obskoczy się z 3 klientów.
        Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 09:56 04-02-2017
        Teraz doczytałem, jednak jest 85% :) Czyli nie jest źle ;p
        Odpowiedz
  • komentarz
    mike278 10:45 02-02-2017
    Ciekawy projekt. Tylko jak dokładnie Piotrze jest z weryfikacją wiedzy tego "technicznego pospolitego ruszenia" ;). Wiesz wizyta kogoś kto np. od progu woła "Panie dawaj Pan instrukcję" splendoru sieci nie przyniesie. :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 13:04 02-02-2017
      Właśnie po to by sprawdzić jak czy i jak to działa realizowane są takie pilotaże. Kluczową sprawą jest tutaj fakt, że wszystkie działania, które realizuje "Friend" są jego odpowiedzialnością.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Marek 12:51 02-02-2017
    Panie Piotrze, czy w związku z 40 mln kary dla Plusa nie boicie się, że UOKiK "doczepi" się do tych Waszych ofert internetowych, które nazywacie "nielimitowanymi", a w praktyce mają nałożone limity, przy których dostępna jest pełna prędkość (150 GB)? Wiem, że dalej można korzystać z obniżoną prędkością, ale nie o to chyba chodzi w nielimitowanym łączu i UOKiK może to też tak rozumieć. Rozumiem też, że sprawa Plusa dotyczyła nieco innej kwestii (fair usage policy), ale generalnie temat jest podobny, bo słowo "nielimitowany" jest jednoznaczne, a Wy limitujecie prędkość.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Astis 22:21 13-02-2017
    Ciekawy pomysł... możeby dołączyć, ale na Śląsku;) mogę być koordynatorem:p ;)
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej