Kończy się rok i przyszedł czas na różne podsumowania. Cieszymy się, że nasze pomysły kolejny raz są docenianie przez ekspertów i nagradzane. Tym razem Orange Polska wygrał rywalizację w kategorii: „Najlepsza Kampania Employer Branding 2014” w konkursie EB Kreator. Konkretnie uznanie zyskały nasze działania HR inspirowane hasłem „Orange to przestrzeń dla wiecznie ciekawych”. Chodziło o konsekwentną, przemyślaną realizację kampanii i co ważniejsze realne przełożenie wyników badań kultury organizacyjnej firmy i opinii pracowników, na komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Brzmi trochę korporacyjnie, ale nagroda podkreślająca jak ważne dla nas jest by postrzegano nas, jako dobrego pracodawcę. Jakiś czas temu na blogu prezentowałam Wam różne działy naszej firmy.Obiecuję, że wrócimy do tego cyklu. Dla tych, którzy nie czytali polecam: część 1, część 2, część3 i część4. A jeśli myślicie o karierze w Orange Polska zapraszam na stronę orange.jobs.