;

Oferta

Radio internetowe Technaxx TX-153 – test (1)

Karol Owczarek

28 lipca 2021

Radio internetowe Technaxx TX-153 – test
1

Mimo postępu technologii i ewolucji rynku medialnego radio nie umarło – wręcz przeciwnie, wciąż ma się dobrze, o czym świadczą świetnie wyniki słuchalności wiodących stacji i coraz większa popularność audycji na żądanie, czyli podcastów. Coraz częściej jednak słuchamy radia nie poprzez fale FM, lecz przez internet. Ułatwiają to urządzenia takie, jak radio internetowe Technaxx TX-153, które zamiast tradycyjnej anteny ma moduł Wi-Fi i oferuje nieograniczony dostęp do stacji radiowych z całego świata.

Radio na co dzień

Gdy słuchamy muzyki w ciągu dnia, podczas pracy czy domowych obowiązków, nie potrzebujemy zwykle jakości Hi-Fi i skomplikowanych ustawień audio. Wystarczy, że coś przygrywa w tle lub słychać wyraźnie rozmówców w audycjach publicystycznych. Radio internetowe Technaxx TX-153 właśnie w takich sytuacjach sprawdzi się znakomicie. Zajmuje niewiele miejsca, jest niedrogie, ma czytelny ekran 2,4” TFT, daje szybki dostęp do setek stacji radiowych i oferuje kilka dodatkowych funkcji, takich jak budzik czy automatyczne wyłączanie po określonej liczbie minut.

Technaxx

Wbudowane dwa głośniki o mocy 2W przy niskim i średnim poziomie głośności grają czysto i przyjemnie. Brakuje nieco basu, co jednak jest zaletą w przypadku audycji „mówionych”. Dźwięk jest zdecydowanie lepszy niż gdy słuchamy radia z głośników smartfona czy przeciętnego laptopa. Warto zaznaczyć, że Technaxx TX-153 nie ma akumulatora, więc działa tylko, gdy jest podpięty do sieci. Na szczęście po odłączeniu od prądu nie są usuwane żadne ustawienia.

Przeczytaj też: Akcesoria, o których powinien pamiętać każdy gracz

Plastikowa, minimalistyczna obudowa wygląda przyzwoicie. Jeśli chodzi o złącza, mamy do dyspozycji tylko wyjście liniowe do podłączenia zewnętrznych głośników czy słuchawek, a także USB, które pozwala na słuchanie plików MP3 z zewnętrznego nośnika. Łączność Wi-Fi działa bezproblemowo, właściwie nie zdarza się, by któraś stacja buforowała się w trakcie słuchania.

Technaxx

Jaka to melodia

Podczas pierwszego włączenia urządzenia przyda się pewna doza cierpliwości, gdyż musimy znaleźć swoją sieć Wi-Fi i wpisać hasło, a wszystko to odbywa się za pomocą pokrętła i dwóch przycisków. Zanim odszukamy odpowiednią literę, znak czy cyfrę, trzeba trochę pokręcić. Ustawiamy też język (jest dostępny polski) i swoją lokalizację, dzięki czemu radio w trybie czuwania pokazuje nie tylko aktualną godzinę, lecz także pogodę.

Technaxx

Kolejnym wyzwaniem jest odnalezienie konkretnej stacji. W menu zabrakło wyszukiwarki, możemy korzystać jedynie z kategorii, takich jak Globalne TOP20 czy Wyróżnione, a także z podziału na gatunki i kraje. Mamy też dostęp historii odtwarzania i do tzw. Radia do snu, czyli dźwięków przyrody, kołysanki, czy białego szumu. Możemy też ustawić szybkie uruchamianie ulubionych stacji z pomocą przycisku FAV.

Technaxx

Przeczytaj też: Głośniki Bluetooth – słuchaj muzyki, gdzie tylko chcesz

Wsparcie aplikacji

Dużym ułatwieniem jest darmowa aplikacja AirMusic, dostępna na urządzenia mobilne z systemami Android i iOS. Wystarczy zeskanować aparatem smartfona lub tableta kod QR z ekranu radia, a następnie pobrać apkę. Parowanie przebiega automatycznie i błyskawicznie – od tego momentu możemy łatwo wyszukiwać stacje, poruszać się po menu urządzenia, a także regulować głośność czy zatrzymywać odtwarzanie. AirMusic przydaje się zwłaszcza na początku, gdy będziemy dodawać ulubione stacje do pamięci. Poźniej już w zupełności wystarczy panel sterowania radia.

Technaxx

Przeczytaj też test mikrofonu Karaoke Technaxx MusicMan Elegance BT-X45>>

Czy warto kupić radio internetowe Technaxx TX-153?

Radio internetowe Technaxx TX-153 to dobre rozwiązanie, jeśli szukamy prostego odbiornika do domu, biura, warsztatu, czy ogrodu. Wystarczy zasięg sieci Wi-Fi i gniazdko elektryczne. Dotąd słuchałem całymi dniami radia ze smartfona podłączonego do głośnika bezprzewodowego, co przyczyniało się do znacznie częstszego ładowania obu urządzeń. Technaxx TX-153 rozwiązał ten problem i wyręczył dotychczasowy zestaw.

Sprawdź radio internetowe Technaxx TX-153 w sklepie Orange >>

Udostępnij: Radio internetowe Technaxx TX-153 – test
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the House. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 16:32 28-07-2021
    Kiedyś Orange miał swoje radio internetowe, tzn produkt który firmował swoim logo a był nim Orange Liveradio. Polowałem na nie ale było ciężko dostępne. Produkt fajny, ale.....dzus w smartfona h możemy też słychać internetowego radia i po sparowaniu z dobrej jakości głośnikiem może u mieć naprawdę fajny dźwięk i jakość muzyki.
    Odpowiedz

;

Oferta

Tańsze e-faktury z Mój Orange (18)

Wojtek Jabczyński

26 lipca 2021

Tańsze e-faktury z Mój Orange
18

Zmieniamy zasady otrzymywania rabatu za skorzystanie z e-faktury. Od dzisiaj klienci podpisujący nowe umowy lub je przedłużający – chodzi o Abonament komórkowy, Internet mobilny, Orange Love, Internet domowy/firmowy, Internet Domowy 4G – będą mogli otrzymywać rabat za korzystanie z e-faktury, dzięki regularnemu odwiedzaniu konta Mój Orange. Co miesiąc w ten sposób zmniejszą wysokość swojego abonamentu – w zależności od oferty – od 4,99 do 5,01 zł miesięcznie.

Jak dostać rabat?

Aby otrzymać zniżkę, wystarczy wyrazić zgodę na przesyłanie e-faktur i mieć ją cały czas aktywną, a także zalogować się minimum raz w miesiącu na swoje konto Mój Orange w aplikacji mobilnej lub poprzez stronę www.orange.pl.

Klienci będą dostawali przypomnienia o konieczności skorzystania z Mój Orange, żeby otrzymać rabat, a także powiadomienia o tym, że w danym miesiącu spełnili już warunki i otrzymają zniżkę na najbliższej fakturze.

Co zyskują klienci?

Korzystając z konta Mój Orange i e-faktury użytkownicy oszczędzają czas i pieniądze, ułatwiając sobie korzystanie z usług telekomunikacyjnych. Pośrednio dbają też o środowisko naturalne, ponieważ nie trzeba drukować faktur.

W Mój Orange można: sprawdzić stan konta, opłacić swoje rachunki, skorzystać z atrakcyjnych ofert, włączyć się w akcje charytatywne i odebrać prezenty od Orange, którymi są dodatkowe GB czy darmowe usługi.

Jak zacząć korzystać?

Dla użytkowników, którzy nie posiadają konta w Mój Orange i e-faktury polecam krótki film wideo oraz materiał na naszej stronie.

Udostępnij: Tańsze e-faktury z Mój Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Tree. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    mike278 13:10 26-07-2021
    Mam nadzieję że to żart. Taka "promocja" to nie promocja. U mnie skutkowałoby to brakiem zgody na efakturę. Fakt płaciłbym więcej ale nie dałbym bym się zmusić. To mówisz Orange, że chodzi o ekologię?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Wojciech Jabczyński 20:00 26-07-2021
      To nie jest promocja tylko rabat za korzystanie z e-faktury. Napisałem, że korzystanie z MO przede wszystkim pozwala oszczędza czas i pieniądze, ułatwia też korzystanie z usług telekomunikacyjnych. Jeśli chodzi o ekologię dodałem: "Pośrednio dbają też o środowisko naturalne, ponieważ nie trzeba drukować faktur." Pozdrawiam
      Odpowiedz
      • komentarz
        Hmm.. 15:01 27-07-2021
        W jaki sposób oszczędza się czas i pieniądze jeśli tylko wchodzi się żeby dostać rabat ? Czyli jednak traci się czas i to całkowicie bez sensu.
        Odpowiedz
  • komentarz
    mjm 13:11 26-07-2021
    Czyli następuje pogorszenie warunków. ponieważ do tej pory wystarczyło wyrazić zgodę na e-fakturę, a teraz jeszcze dodatkowo trzeba się logować?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Wojciech Jabczyński 20:04 26-07-2021
      Jeśli pogorszeniem jest zalogowanie się raz w miesiącu na Mój Orange, to tak. Kto korzysta z MO w ogóle tego zmiany nie odczuje. Ktoś kto nie korzysta a zacznie będzie miał sporo korzyści, choćby regularne środowe promocje z darmowymi GD czy WideoPass. Moim zdaniem wyjdzie na plus. Pozdrawiam
      Odpowiedz
      • komentarz
        hmm... 11:50 28-07-2021
        Nie wyjdzie na plus bo nie wszyscy cos dostają. Taki klient będzie tylko coraz bardziej wkurzony i zirytowany
        Odpowiedz
  • komentarz
    PanM 19:08 26-07-2021
    A co z klientami w starszym wieku którzy nie korzystają ze smartfona? Dość że przedłuża umowę drożej po 26 lipca to jeszcze zapłacą dodatkowe 5 zł za to że nie potrafią się logować i nie mają na czym. Brawo Orange, wychodzicie na orzeci klientom...
    Odpowiedz
    • komentarz
      Wojciech Jabczyński 20:18 26-07-2021
      Rozumiem, że korzystanie z Mój Orange może być kłopotem dla części starszych klientów. Moi rodzice obydwoje są +75 i korzystają z e-faktury. Tata regularnie używa z poczty e-mail. Na pewno nauczę go logowania do Mój Orange. Podaję swój przykład bo widzimy, że wielu seniorom regularnie pomagają dzieci/wnukowie. Jeśli jest taka potrzeba, bardzo do tego zachęcam, bo tak naprawdę nie chodzi tylko o MO, ale o korzystanie przez nich z usług telekomunikacyjnych i internetu. Moja firma od lat wspiera cyfrową edukację starszych osób. Działa też dla nich specjalna infolinia. Pozdrawiam
      Odpowiedz
      • komentarz
        Mirek 23:58 26-07-2021
        Wojtku, nie uszczęśliwiajcie Klientów na siłę. Ja korzystam z e-faktury i mam MO, loguję się raz w roku pobieram wszystkie faktury i nie mam ABSOLUTNIE żadnej potrzeby częściej się tam logować. Dlaczego chcecie mnie do tego zmuszać wbrew mojej woli? To naprawdę mnie nie uszczęśliwi, a wręcz przeciwnie. Korpo-racja ma to do siebie, że Klienta traktuje jak idiotę, a ja naprawdę sam chcę i umiem decydować o sobie i o tym kiedy będę się logował do MO. Ponadto wprowadzenie obowiązku comiesięcznego logowania się do MO jest nieekologiczne, gdyż w tym celu potrzebna jest energia elektryczna, a jak zapewne wiesz w PL wytwarza się ją z węgla, a zatem, żebym mógł się zalogować do MO muszę zanieczyścić środowisko. Tylko mi nie odpisuj, że wystarczy wybudować sobie elektrownię solarną i będę mieć czysty prąd. Z punktu widzenia Klienta odniesiecie przeciwny efekt. Zapewne część Klientów zrezygnuje z e-faktury na rzecz papierowej wersji, skoro tak czy siak będą mieli płacić 5 zeta więcej, to przynajmniej nie będę się martwić logowaniem. Ja na szczęście mam starą umowę i nie obowiązują mnie żadne wymuszone zgody marketingowe ani logowania i nie zamierzam przedłużać umowy na czas określony. Ostatnio była sąsiadka, że stara się o światłowód dla naszej lokalizacji. Powiedziałem jej stanowcze NIE a teraz to NIE jeszcze się tylko wzmocniło. Dlaczego? Jako świadomy konsument nie zmienię umowy na gorszą, ot taka Kliencka-racja :-D
        Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 19:54 26-07-2021
    Kiepski pomysł :(
    Odpowiedz
  • komentarz
    Maaciek 20:27 26-07-2021
    Czyli to jest rabat za korzystanie z MO a nie za e-fakturę. Co to ma wspólnego z ekologią? Jaka jest korzyść ekologiczna z comiesięcznego zaglądania do MO? ŻADNA!!! Bardzo niemądre posunięcie. Cóź, dobrze że jest konkurencja.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Wojciech Jabczyński 20:45 26-07-2021
      Nie. Rabat jest za korzystanie z e-faktury, ale warunkiem jego otrzymania jest zalogowanie się przynajmniej raz w miesiącu na MO. Jeśli masz MO, a nie korzystasz z e-faktury rabatu nie dostaniesz. Pozdrawiam
      Odpowiedz
      • komentarz
        Maaciek 21:01 26-07-2021
        Czyli nie ma znaczenia czy mam uruchomioną e-fakturę czy nie. Jeżeli się nie zaloguję do MO to rabatu za wlączoną e-fakturę nie otrzymam. Tęgie głowy nad tym chyba myślały....
        Odpowiedz
  • komentarz
    Misiek62 08:33 27-07-2021
    Co z firmami, które mają kilka usług, np. internet, do tego kilka stacjonarnych numerów, być może numery komórkowe - czy dla każdego "kontraktu trzeba mieć osobne konto na MO i dla każdego przynajmniej raz w miesiącu logować się? Argumenty o korzyściach (dla każdego kontraktu) zupełnie się nie bronią.
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 14:45 27-07-2021
    Ciekawa zmiana, ja problemu nie widzę. Uważąm że większość ludzi korzysta z MO i nie będzie to problemem aby raz w msc się zalogować do tej aplikacji.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Misiek62 21:37 27-07-2021
      Ciekawe jak to faktycznie wygląda z tym korzystaniem z MO. Może Orange ujawni liczby klientów, oraz zarejestrowanych użytkowników MO, to się zobaczy jak to wygląda.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 17:04 27-07-2021
    Tu chodzi o ludzi aby nie zapoiminali o Orange np na wakacjach ;)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Oszołomiony ułatwieniem firmy Orange 07:32 28-07-2021
    Kompletna kpina. Co wspólnego ma logowanie do aplikacji z rabatem za użytkowanie e-faktury. Równie dobrze za 12 msc trzeba będzie przejechać rowerem 3km aby w określonym miejscu oraz czasie zalogować się do aplikacji i wówczas mamy rabat. Jeżeli ma być rabat za e-fakturę to dlaczego mam logować się do aplikacji skoro e-fakturę otrzymuję na @?
    Odpowiedz

;

Innowacje

Cyfrowi nowicjusze, fala dronów i poufne dane (1)

Kasia Barys

24 lipca 2021

Cyfrowi nowicjusze, fala dronów i poufne dane
1

Cyfrowi nowicjusze – nowa grupa klientów online

Według badania McKinsey, w Polsce liczba osób, które skorzystały z co najmniej jednej usługi internetowej wzrosła od początku pandemii z 66 proc. do 78 proc. Przekłada się to na około 3,6 mln nowych użytkowników usług cyfrowych w kraju. Co więcej, ok. 70 proc. ankietowanych twierdzi, że będzie korzystać z nowych usług w sposób cyfrowy także po zakończeniu pandemii. 60% konsumentów określa się obecnie jako „cyfrowo ciekawych” lub „cyfrowych odkrywców”.

(źródło: dlahandlu.pl)

Niemal co 5 Polak mógł w pandemii przekazać przez telefon poufne dane oszustom


Z badania serwisu ChronPESEL.pl i Krajowego Rejestru Długów wynika, że 24 proc. Polaków deklaruje, że w pandemii rozmawiało przez telefon z osobą, która prosiła o podanie m.in. nr PESEL lub danych do logowania w e-bankowości. Aż 18 proc. osób przyznaje, że mogło podać takie informacje oszustom. Najczęściej oszuści podawali się za pracowników banków. Pamiętajcie, wakacje to czas odpoczynku, ale dla tych, co mają złe intencje to żniwa. Co ciekawe, coraz ostrożniejsze są osoby starsze. Dane do logowania w banku najczęściej przekazały osoby między 18 a 24 rokiem życia.

(źródło: wirtualnemedia.pl)

Flota dronów zapewni bezpieczeństwo w Dubaju

Władze Dubaju wdrażają nowy system oparty na flocie dronów, który będzie reagował 5 razy szybciej, niż służby ratunkowe. W Dubaju drony udzielą pomocy w zaledwie minutę. Dubajska policja i służby ratunkowe chcą wykorzystać potencjał drzemiący w załogowych i bezzałogowych pojazdach latających. Władze planują rozmieścić w różnych częściach metropolii specjalne bazy, z których będą startowały drony.

Czy to przyszłość ratownictwa medycznego, jak myślisz Pablo?

(źródło: geekweek.pl)

Udostępnij: Cyfrowi nowicjusze, fala dronów i poufne dane
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Star. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 15:44 27-07-2021
    Ciekawe dane dotyczące przekazywania poufnych danych, że młodzi ludzie też potrafią się złapać. Moją mamę też prosili o nr klienta w banku a nawet pin, ale nie dała się oszukać. Trzeba uważać!
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej